Jump to content
FAS Goran
neshtry

Fiat Punto mk2a by neshtry

Recommended Posts

E to se meni desilo...
I pitanje je šta će biti i treći put,evo razrađujem ga ,ali nisam siguran...kod mene je treći put 3000,dakle 5500+3300=8800

Sent from my moto g(8) using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma raspala drzava , nakaradni zakon koji niko ne razume na isti nacin (mislim na tehnicke) sad mi kaze drug u pancevu je 7000 hilj. teh. a hoce da traze i 8000 hilj. da li je istina ne znam.

ovde ti je 3 put ponovo 6000 hilj. nema umanjenja nikakvog (tvoja 3 dana da je po nekom pravu imao bi da dodjes bar 3 do 5 puta radi provere ali prc nema) -- otimacina cista.

slazem se da treba da postoji zakon ali vise niko ne zna sta radi u ovoj zemlji jbn-og ludila i svi su u nekom strahu , to se vidi.

sta da ti kazem srecno , valjda ces proci ........ :thumbup:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao problem na tehničkom zbog zadnjih kočnica (zaribala sajla ručne). Imao sam sreću da je majstor mogao da me uklopi,pa sam radi sigurnosti promenio cilindre, paknove i sajle...sve je to on uštelovao lepo... Direktno od njega sam išao ponovo na tehnički i prošao...ali ceh 10000 za kočnice....

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih da dosoljavam, ali tih deset 'iljada što si dao, nisi bacio tek tako, već uložio u svoju i bezbednost svojih ukućana, ili ko se već vozi u tom autu.

 

Bezveze je to što si problem rešio da bi prošao na tehničkom, a ne sebe radi. Ali nažalost u takvoj smo materijalnoj situaciji da nam je i redovno održavanje luksuz jbg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sam isto uradio,ali nije prošao...meni je prvo levi kasnio,a sadi kasni desni...

Malopre probao na travi...levi mi kasni dobrano...i na ručnoj...

Ma ja nisam ni primetio da loše koči,kad treba on te zakuje...tek na valjku se pokazala nepravilnost

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paknovi su bili godinu dana stari i imali su mesa dosta, već sam ih menjao..moguće da bih prošao i samo sa zamenom sajle ali nisam hteo da rizikujem... Za sajlu ručne nisam znao koliko je blokirala... Imam dvoje male dece i prelazim oko 20k godišnje pa mi je tehnička ispravnost i te kako bitna...

Voleo bih ja da mi država omogući platu u državnoj formi i za nov auto pa kada to omoguće onda da gledaju kompletnu ispavnost vozila i to da naplate a ne ovako jbg...

@neshtry moguće je da to treba da se došteluje još malo ručno samo, nisam ni ja znao kako se šteluje dok nisam gledao majstora sad..

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automatski ekscentri koji su prestali da budu automatski. Mogu da se razrade, i sa unutrašnje strane doboša (sa točkom na kolima), lepo i ravnomerno našteluju uz povremeno okretanje točka, dok ne počne da stvara otpor. Cilj je obezbediti ravnomernu udaljenost paknova od doboša, na oba točka. Tada oba koče ravnomerno i prolaze tehnički pr. Ako se kupe novi ekscentri, koji nisu baš jeftini, oni to odrade automatski.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kažu da u prodaji ima dosta škarta, po povoljnijoj ceni, 20 i neki eu., možda je bolje na otpadu probrati 2 za 10eur.

 

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PKsamo što ce biti poso skinuti stari i staviti novi. I onda krece zamena sajli, zadnji seleni i ko zna sta jos, veca dara nego mera.

 

Ovo gore sa slike je štelung paknova, ja sam kupio nov za nekih 1.500 dinara poljski je bio, majstor zamenio, sve nastelovao kako treba i koči peefektno već 5 godina. Nema veze to sa njihovim kvalitetom nego je do majstora koji će pravilno da ih postavi i našteluje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kažu da u prodaji ima dosta škarta, po povoljnijoj ceni, 20 i neki eu., možda je bolje na otpadu probrati 2 za 10eur.

 

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

To mi je što mi je, nema drugih u zadatom vremenu...

Jel može ova na levom točku da se razradi?

jel to za samo za ručnu ili i za glavnu kočnicu?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može majstor da je našteluje pljosnatim šrafcigerom, da više raširi paknove, tj., da ujednači sile kočenja na oba točka.

Štelovanje važi i za ručnu i za nožnu kočnicu.

Time se postiže jednaka sila kočenja na oba točka, tj., ujednačena prislonjenost paknova na doboše. Ako je levi par paknova malo dalje od doboša, taj točak će kasnije kočiti i slabije hvatati.

 

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da ne bude neki nestručan da ih nategne, proba, vidi da to koči odlično a posle u vožnji krene da greje točak pa napravi još gori problem. 

@neshtry Valjda imaš nekog dobrog majstora da to stvarno pogleda kako valja i namesti tako da na zadnje kočnice zaboraviš duže vreme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni se i steluju tako srafcigerom kroz dobos do ne pocnu po malo takoreci da struzu paknovi o dobos :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da me neko pogresno ne razume - zbog svega sto pominjete, licno sam od kraja '90-ih (i one nesrece i limitiranosti u svemu) bukvalno navukao fobiju od dobosa pozadi i prckanja oko toga, stelovanja, lepile se ili nitnovale gurtne... Kao i od plina u autu :D, stalnog dostelovavanja, od Lovato i Landi isparivaca, elektromagnetnih ventila, pretakanja iz boca vrucom vodom ili "rke-koke" pumpom. Da, tadasnja stara plinska tehnologija, ali dzaba kad su mi nabili fobiju :D, da se ne bih nikada vise baktao sa tim stvarima.

Zato nisam mogao da verujem kada videh da u restyle vracaju dobose na 500L. Ili ih opet guraju na MY21 Tipo sa modernim Firefly motorom :blink:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Axic said:

namesti tako da na zadnje kočnice zaboraviš duže vreme. 

Mislim da sa dobosima na Puntu ovo nije moguce. Zbog toga sam ja odradio konverziju na diskove, dok sam ga imao. Slazem se tu sa Ivanom oko fobije, posto sam od pocetka karijere vozio Fiate, stalno sam imao problema sa zadnjim dobosima, i otuda fobija. Posle sam video da na drugim autima to i nije takav problem. Al sta ces, to je sto je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat

Ja sa Francuzima, tacnije Pug :D

Mada i dan danas volim njihovu auto industriju, zao mi je Citroena koga je od avangarde Pug odvukao u konfekciju i sveo na par modela.

A da tamo pre 15 godina uzeh 3v 307 2.0 HDi (koji sam takodje merkao uz JTD 147 i 3v Stilo) - ko zna sa cim bih danas zavrsio, a i ovde bi imali jednog forumasa manje :D

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za iste pare uzmes i ceo most od hgt-a i resis problem default_D.gif

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока


Nešto razmišljam, da ovi "stručnjaci" na tehničkom ne proglase tu prepravku za nehomologiranu ???

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...