neshtry 14843 Posted October 23, 2021 E to se meni desilo...I pitanje je šta će biti i treći put,evo razrađujem ga ,ali nisam siguran...kod mene je treći put 3000,dakle 5500+3300=8800Sent from my moto g(8) using Tapatalk 1 bole-stilo.jtd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bole-stilo.jtd 374 Posted October 23, 2021 ma raspala drzava , nakaradni zakon koji niko ne razume na isti nacin (mislim na tehnicke) sad mi kaze drug u pancevu je 7000 hilj. teh. a hoce da traze i 8000 hilj. da li je istina ne znam. ovde ti je 3 put ponovo 6000 hilj. nema umanjenja nikakvog (tvoja 3 dana da je po nekom pravu imao bi da dodjes bar 3 do 5 puta radi provere ali prc nema) -- otimacina cista. slazem se da treba da postoji zakon ali vise niko ne zna sta radi u ovoj zemlji jbn-og ludila i svi su u nekom strahu , to se vidi. sta da ti kazem srecno , valjda ces proci ........ . 2 neshtry and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted October 23, 2021 Ja sam imao problem na tehničkom zbog zadnjih kočnica (zaribala sajla ručne). Imao sam sreću da je majstor mogao da me uklopi,pa sam radi sigurnosti promenio cilindre, paknove i sajle...sve je to on uštelovao lepo... Direktno od njega sam išao ponovo na tehnički i prošao...ali ceh 10000 za kočnice.... Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2177 Posted October 23, 2021 Ne bih da dosoljavam, ali tih deset 'iljada što si dao, nisi bacio tek tako, već uložio u svoju i bezbednost svojih ukućana, ili ko se već vozi u tom autu. Bezveze je to što si problem rešio da bi prošao na tehničkom, a ne sebe radi. Ali nažalost u takvoj smo materijalnoj situaciji da nam je i redovno održavanje luksuz jbg. 6 darkman14, Dzimbo, Dale and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14843 Posted October 23, 2021 Sve sam isto uradio,ali nije prošao...meni je prvo levi kasnio,a sadi kasni desni...Malopre probao na travi...levi mi kasni dobrano...i na ručnoj...Ma ja nisam ni primetio da loše koči,kad treba on te zakuje...tek na valjku se pokazala nepravilnost Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Reacher Gilt and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted October 23, 2021 Paknovi su bili godinu dana stari i imali su mesa dosta, već sam ih menjao..moguće da bih prošao i samo sa zamenom sajle ali nisam hteo da rizikujem... Za sajlu ručne nisam znao koliko je blokirala... Imam dvoje male dece i prelazim oko 20k godišnje pa mi je tehnička ispravnost i te kako bitna...Voleo bih ja da mi država omogući platu u državnoj formi i za nov auto pa kada to omoguće onda da gledaju kompletnu ispavnost vozila i to da naplate a ne ovako jbg...@neshtry moguće je da to treba da se došteluje još malo ručno samo, nisam ni ja znao kako se šteluje dok nisam gledao majstora sad.. 1 1 neshtry and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14843 Posted October 23, 2021 I ja se slaźem doštelovaću u ponededeljak Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10855 Posted October 23, 2021 Šta se tu "šteluje" ?Sent from my SM-A525F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 23, 2021 Automatski ekscentri koji su prestali da budu automatski. Mogu da se razrade, i sa unutrašnje strane doboša (sa točkom na kolima), lepo i ravnomerno našteluju uz povremeno okretanje točka, dok ne počne da stvara otpor. Cilj je obezbediti ravnomernu udaljenost paknova od doboša, na oba točka. Tada oba koče ravnomerno i prolaze tehnički pr. Ako se kupe novi ekscentri, koji nisu baš jeftini, oni to odrade automatski.Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka 2 MS PK and Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14843 Posted October 23, 2021 Kako izgledaju? @vincent Jel to ovo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted October 23, 2021 To je to Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14843 Posted October 23, 2021 Pa nove su stavljene...i ništaSent from my moto g(8) using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 23, 2021 Kažu da u prodaji ima dosta škarta, po povoljnijoj ceni, 20 i neki eu., možda je bolje na otpadu probrati 2 za 10eur. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 23, 2021 Za iste pare uzmes i ceo most od hgt-a i resis problem Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 horvat and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20029 Posted October 23, 2021 @MS PKsamo što ce biti poso skinuti stari i staviti novi. I onda krece zamena sajli, zadnji seleni i ko zna sta jos, veca dara nego mera. Ovo gore sa slike je štelung paknova, ja sam kupio nov za nekih 1.500 dinara poljski je bio, majstor zamenio, sve nastelovao kako treba i koči peefektno već 5 godina. Nema veze to sa njihovim kvalitetom nego je do majstora koji će pravilno da ih postavi i našteluje. 3 neshtry, Djuk85 and vicent reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14843 Posted October 23, 2021 Kažu da u prodaji ima dosta škarta, po povoljnijoj ceni, 20 i neki eu., možda je bolje na otpadu probrati 2 za 10eur. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka To mi je što mi je, nema drugih u zadatom vremenu...Jel može ova na levom točku da se razradi?jel to za samo za ručnu ili i za glavnu kočnicu? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 23, 2021 Može majstor da je našteluje pljosnatim šrafcigerom, da više raširi paknove, tj., da ujednači sile kočenja na oba točka.Štelovanje važi i za ručnu i za nožnu kočnicu.Time se postiže jednaka sila kočenja na oba točka, tj., ujednačena prislonjenost paknova na doboše. Ako je levi par paknova malo dalje od doboša, taj točak će kasnije kočiti i slabije hvatati. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20029 Posted October 23, 2021 Samo da ne bude neki nestručan da ih nategne, proba, vidi da to koči odlično a posle u vožnji krene da greje točak pa napravi još gori problem. @neshtry Valjda imaš nekog dobrog majstora da to stvarno pogleda kako valja i namesti tako da na zadnje kočnice zaboraviš duže vreme. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 23, 2021 Oni se i steluju tako srafcigerom kroz dobos do ne pocnu po malo takoreci da struzu paknovi o dobos Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14843 Posted October 23, 2021 U pravu si Mićo i ja tako mislimSent from my moto g(8) using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17652 Posted October 23, 2021 (edited) Da me neko pogresno ne razume - zbog svega sto pominjete, licno sam od kraja '90-ih (i one nesrece i limitiranosti u svemu) bukvalno navukao fobiju od dobosa pozadi i prckanja oko toga, stelovanja, lepile se ili nitnovale gurtne... Kao i od plina u autu , stalnog dostelovavanja, od Lovato i Landi isparivaca, elektromagnetnih ventila, pretakanja iz boca vrucom vodom ili "rke-koke" pumpom. Da, tadasnja stara plinska tehnologija, ali dzaba kad su mi nabili fobiju , da se ne bih nikada vise baktao sa tim stvarima. Zato nisam mogao da verujem kada videh da u restyle vracaju dobose na 500L. Ili ih opet guraju na MY21 Tipo sa modernim Firefly motorom . Edited October 23, 2021 by Ivan 1 1 MS PK and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted October 23, 2021 47 minutes ago, Axic said: namesti tako da na zadnje kočnice zaboraviš duže vreme. Mislim da sa dobosima na Puntu ovo nije moguce. Zbog toga sam ja odradio konverziju na diskove, dok sam ga imao. Slazem se tu sa Ivanom oko fobije, posto sam od pocetka karijere vozio Fiate, stalno sam imao problema sa zadnjim dobosima, i otuda fobija. Posle sam video da na drugim autima to i nije takav problem. Al sta ces, to je sto je... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17652 Posted October 23, 2021 (edited) @horvat Ja sa Francuzima, tacnije Pug . Mada i dan danas volim njihovu auto industriju, zao mi je Citroena koga je od avangarde Pug odvukao u konfekciju i sveo na par modela. A da tamo pre 15 godina uzeh 3v 307 2.0 HDi (koji sam takodje merkao uz JTD 147 i 3v Stilo) - ko zna sa cim bih danas zavrsio, a i ovde bi imali jednog forumasa manje . Edited October 23, 2021 by Ivan 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 24, 2021 Za iste pare uzmes i ceo most od hgt-a i resis problem Послато са SM-A307FN помоћу ТапатокаNešto razmišljam, da ovi "stručnjaci" na tehničkom ne proglase tu prepravku za nehomologiranu ???Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka 3 neshtry, horvat and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10855 Posted October 24, 2021 Pa valjda gledaju dal koci ili ne. Ne otvaraju dobose?Sent from my SM-A525F using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites