Jump to content
FAS Goran
Reacher Gilt

Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

Recommended Posts

Bio je Rasta 2008 na sceni samo ga niko nije znao, vucao se po blokovima snimao po satro studiima :lol:

A nas rasta sanjao da ima turbo kosilicu sa svim zdravim nosacima :lol:

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, izguglao sam neki tekst(sa malom adaptacijom) da uputimo Rastu_08:
 

Je, u na na na na na na na e e
U na na na na na na na e
I na semaforu gledaš u mene
Na tebi je kul seksi outfit
Ja vozim  brao1.4cet
Ona vozi novi Q7 Audi
Na semaforu gledaš u mene
Na tebi je kul seksi outfit
Ja vozim brao1.4cet
Ona vozi novi Q7 Audi

Edited by Dale

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, shuxx said:

samo sam slušao muziku ispod haube, i kako konji vuku uzbrdo, fantazija

Op, op, op, opa gangam stajl :D .

A kad svojevremeno na temama o kupovini Brava sugerisasmo zainteresovanim ljudima da je za Compact klasu i tezinu od oko 1300 kg, bar tih 120 turbo konjica (1.6 MultiJet, 1.4 T-Jet) neki minimum za bezbriznu i opustenu voznju... Okarakterisani smo kao trkaci, rejseri, itd. :rolleyes:  A i ti motori su u tim generacijama bili maltene ulazni opseg za turbake. Ne daj Boze da pomenemo T-Jet 150 ili 1.9 MultiJet 150 na starijim , odnosno MultiAir ili 2.0 MultiJet na restyle Bravo modelima ;) .

A jedina poenta je bila da za vrlo malu doplatu dobijas totalno drugaciji dozivljaj auta, daleko  bolje performanse, bezbednost... Konkretno kod T-Jet, uz cenu velikog/malog servisa i redovnog odrzavanja identicnu kao kod istog takvog atmo motora, smesnu cenu registracije, manju potrosnju nego kod atmo... Uz malo znanja pri izboru, dobro izabran primerak, uz kvalitetno odrzavanje i naravno malo srece - mogu bas lepo i racionalno da posluze vlasnika.

Ista prica kao i za opremu - sve to u kombinaciji cini da vozis totalno drugi auto u odnosu na neki klot. A sve to za nesrazmerno malu doplatu kod polovnjaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je i inače, ne samo kod Bravo-a. Polovnjaci stari oko 15 godina realno imaju smešnu cenu, bez obzira da l' su napucani opremom il' ne. Par stotki deli klot od full opreme, i izbor je onda logičan.

 

Glede motorizacije, realno ni tih 120Ks nisu uvek neophodni, al' lepo je što su tu. Al' još lepše je što su i raspoloživih ~200Nm takođe tu već od ~2K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da se odnosi na sve, nego smo vodili forumske polemike konkretno na temama za kupovinu Brava (a i oni su starosti od 7 do 14 godina). Kada su sa pitanjima tamo dolazili ljudi koji su imali ideje da idu na atmo 90 KS, na autu ove tezine. Em jedini atmo i najslabiji motor u ponudi, em vuce losu opremu - u zbiru dobijes mnogo losiji i neubedljiviji dozivljaj modela.

1 hour ago, Rasta said:

Al' još lepše je što su i raspoloživih ~200Nm takođe tu već od ~2K.

Zao mi je sto je Fiat debelo promenio politiku u Compact klasi - pa su nekada najslabiji, ulazni turbaci sada top ponude. Pa 1.6 MultiJet (koji je dobar deo nas vlasnika Brava/Delte/Giuliette zaobilazio pri kupovini kao tanusan) ispade na Tipu i 500L kao neka vrhunska tehnologija i performanse. Kao dobar dan je u generaciji ispred bio motor sa 360 Njutna - zamislite koja je to razlika u voznji, kada je obrtni maltene 3 puta veci nego kod pomenutog, najslabijeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Ma meni je i ovih dvesta previše, nije žvaka za seljaka... Za ovo vreme do sad koliko je kod mene, više puta sam se zalitao, bespotrebno preticao itd. Počelo da mi smeta kad neko vozi opuštenije pa me usporava, iako realno ne žurim nigde, nego ga gazim jer sam se primio k'o mlad majmun... :mellow:

 

Inače, stanje redovno, vanrednih događaja nije bilo. Vožnja je pravo zadovoljstvo, po lokalu i raskopanim džadama i ne baš, ali čim se izađe na magistralu ili AP, milina...

 

Pre neki dan sam ga malo i uslikao, onako usput. Mrzelo me da ga perem, jer sam ustvari išao da fotkam pejzaže, pa je malo musav i blatnjav... izvinjavamo se...:whistle:

 

bravo-6578.thumb.jpg.43a856248da8273b90b3a38f0c687bf4.jpgbravo-6576.thumb.jpg.16d6f446714cbbbf25ed9eeea32e3513.jpgbravo-6583.thumb.jpg.52425bf5e2a5379f08c7d0d77198ad6b.jpgbravo-6593.thumb.jpg.8b7211db981108c147798f6146dc8e26.jpgbravo-6597.thumb.jpg.73b9d4d0d418a1c6746baeb1ea60c92b.jpgbravo-6600.thumb.jpg.51da26d8c7ada8befd4f6899bfa55223.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne mrzi me bre, mada priznajem da sam punta prao duplo češće ... :wub:

 

Ne valja što me zadnjih godina popušta entuzijazam što se fotkanja tiče. Ranije mi nije bilo mrsko da se lomatam po okolnim brdima često i zimi, a sad palim kola za pišljivih par km do obližnjeg izletišta. Godine.

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta pališ kola, jaši bajs

Vidiš li koje su cene goriva, ludo vreme

Meni se baš svideo Bravo, ogromna promena u odnosu na Z10. A tek snaga, što kaže Rasta, cepao bi ga baš, vuče te na to...samo što trošiiiiiiiiii čorbu...

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zsto kupis dizlo. Ludovao pun gas il vozio normalno on pravi 1l razlike :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jašem, ne skidam se ... :D 

 

Po lokalu retko sedam u auto, sam pogotovo, bez obzira na godišnje doba. Gradskim bajsom sigurno pređem za godinu dana duplo više Km po lokalu nego autom. I to ne samo jer je gorivo preskupo, već prevashodno zato što sam inače neaktivan fizički.

 

Glede cepanje, ako 'oćeš da ga cepaš, mora i da troši jbg. :lol: 

 

Ali nije to sad baš nešto katastrofalno, otprilike potroši ~ 20% više čorbe od punta kad ga stisneš, al' onda i ide. ;)

 

Zato lepo kupiš traktorče što kaže čiča Miča, i gotova priča ! :D

 

 

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas produžena registracija. Iz 4. preveden u 1. stepen, izišlo sa tehničkim ukupno 26850 dinara. 

Ravno sat vremena je trajao pregled, nije bilo primedbi, jedino sam kažu preterao s' jelkicama ... :lol:

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, od puntiše.  Častio me skoro pet soma, toliko je razlika između 1. i 4. :)

 

Požurio sam malo sa registacijom da me ne u'vate obavezne zimske gume. Dobio sam set nekih kitajskih od 15" uz bravca, al' mi se baš nekako ne mili da gi turam ... :mellow:

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo par telefonskih da dodam, da ne trujem kolegi temu ... :stuart:

IMG_2648.thumb.JPG.5e3ba8b964ea9a8579cbf51bb58a03bc.JPGIMG_2653.thumb.JPG.0f8919a611985503df580e3231ae80ac.JPGIMG_2656.thumb.JPG.070b080d7ba3b277ff279ea2a74c46b3.JPGIMG_2655.thumb.JPG.5d55443d65cd20f3118271b3dc5de863.JPGIMG_2652.thumb.JPG.7569b6aa34680c7242e0b451e180c7d4.JPGIMG_2657.thumb.JPG.8e8a5cdb65fafe00e61c4964e14ea1f8.JPGIMG_2650.thumb.JPG.f3abf93d9bc6465cb27719edf5ec9370.JPG

... dakle ne što je moj, al' stvarno je najubav ... :smoke: Ukras svake streje ! :D

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li ovo malo polirao farove?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok ja. Samo je taze opran bio. Mislim da sam kevinu koprivu pazario ovaj put... :D

 

samo je levi far u skroz gornjem krajnjem uglu malo narisan, tako da nikakvo poliranje nije nužno. Međutim taj isti je kvrcnut malo na samom donjem kraju i sad hoće da zamagli kad se pere pod pritiskom. Ne znam kako to da saniram, morao bih da ga skinem a mrzi me.

Možda kad zinone budem montirao.

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad god gledam Brava od napred uvek mu se divim koliko je lep, ali uvek se setim ljudi koji napisu da je ruzan da je buljav da nije lep kao GP na primer, to me uvek podseti da nigde nisam cuo da neko voli izgled psa Bull Terijera a ja ga obozavam na primer. 100 ljudi 100 cudi, a kad vidim rastine slike uvek me raznezi :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednja Giulietta (Tipo 940, posto je postojala i kao Tipo 116 pocetkom '80-ih) zamisljena je kao hommage originalnoj Giulietti. Samim tim su preuzeti neki detalji koji su trebali da asociraju na tradiciju i originalnu verziju. Prostor izmedju farova i Scudetta, oblik donjih otvora u braniku, pozicije maglenki (migavca na originalnoj)... Lepo se vidi na uporednim slikama:

 

992877385_GiuliettaSprintandthenewGiulietta.thumb.jpg.7462e0f2de8235f6e44a29ad9f897022.jpg Alfa-Romeo-Giulietta-Sprint-old-and-new.jpg.668e845fc1c44b8dc003d9ba7a41975d.thumb.jpg.dc3460d918b69a70031fa7e3791f6ec0.jpg

 

Ista dizajnerska prica je vazila i u enterijeru, takodje je pokusana da se evocira istorija - tabla u boji, veliki trokraki volan (na koji se s pravom vecina zali, do restyle kada je izmenjen), kugla menjaca, prekidaci u redu na centralnoj konzoli, itd... Uporedite originalnu verziju sa nekim nacrtima, a znamo kako je na kraju zazivela (verzija pre restyle):

 

istockphoto-1183162846-1024x1024.thumb.jpg.f7dd0c2cea671bd06f18b78b669b8fa3.jpg 1_8BgUTnKhTd_EyWecf80hYQ.thumb.jpeg.0f0f66b0219697eba46ee53c889345be.jpeg alfa-romeo-giulietta-sportiva-unveiled_1.thumb.jpg.d9a10f932480fb26719b0f4bc3fb7b63.jpg

 

Tako da ja na to malo drugacije gledam. Sam auto je spolja odlicno nacrtan, ali od kako je predstavljena pricao sam (i apsolutno se slazem) da su se sa izgledom prednjeg kraja malo vise zaigrali. Isto vazi i za enterijer i njegov kvalitet, mada je dosta stvari usminkano u restyle, pogotovo drugom. Kako vreme prolazi, sve vise cenim Giuliettinu pre svega voznju i originalnost, kada je uporedim sa nekim novim Copy/Paste igrackicama koje sam imao prilike da vozim. A napucanije verzije u drugom restyle (kao sto je moj imenjak imao i zaje*ao se zamenom za K Opelo pa sad kuka :)), stare par godina, vrlo atraktivno i dan danas izgledaju za svoju klasu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...