Jump to content
FAS Goran
Reacher Gilt

Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

Recommended Posts

@Ivan Ivane jedno pitanje da li menjac koji ti imas u MultiAir moze da se stavi na Tjet od 150ks umesto m32? I jel se kaci isto kao i m32 ili mora nesto da se budzi? Izvini za off

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BranislavNisam Ivan :D, al' mogu da primetim da koliko sam ispratio onomad u onom tekstu o čokoladnim ležajevima, postoji modifikovan deo za M32 koji rešava problem...

Uzgred, onaj nosač od 7,5K dindži, koji sam zapljunuo juče trebao bi da stigne tek za 30/40/50 dana, tako da ozbiljno razmišljam o tome da poručim odnekud preko. Jes' da će na kraju ispasti duplo više, al' će i stići puno pre, za 2-3 nedelje otprilike. 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Ivan said:

Mozda je fora u tim prvim serijama, vidim da je svuda u pitanju bila verzija za stariji GM-ov C544 menjac (bar sto se Brava tice).

Takoe. I ja sad gledam eper po vin-u mo'ega, i na žalost nas sa m32, nosač je sa modifikacijom bez.

E, do mo'ega ... znači, ne gine mi redovna zamena dotičnog.

E sad je samo pitanje vredi li se izuti za neki kvalitetniji (skuplji), ili, ukoliko su svi iste trajnosti, ne bacati pare, nego kupovati jevtine ...

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj polako, smiri se, duboko disi. Sedi i vozi ta kola malo, sta si zapeo sa tim menjanjem svega i svacega :D Sta ces sada, preventivno da repariras menjac!? Oces da vozis ta kola dok si ziv? :D Ko ti kaze da ce trebatito uopste dok je kod tebe

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Ivan said:

@horvat

Da nisi slucajno gledao koji je OEM broj nosaca kod tebe, u grupi je mladjih, a takodje sa C635? I ima li sta u Replacements listi (da moze ne menja neki ili da je on sam zamenjen)? Ako te ne mrzi, sacni pa dopisi ako sam propustio, zivo me zanima.

 

E gledao sam tada, i video sam da ima 2 revizije nosaca i trebalo bi da sam dobio poslednju (nadam se da ni nema u prodaji one stare), ali posto nisam sam isao da kupim deo, nego sam sve prepustio Brani, ne mogu da potrvdim da je ta poslednja revizija, jer ovako kako je ugradjen, ne vidim nigde sifru/broj. E sad, on fizicki zaista malo drugacije izgleda, ali ne vidim nikakvu konstrukcionu razliku (u smislu da je ne znam deblji, veci itd). 

 

edit: 

 

jedna revizija bila samo:

 

image.thumb.png.7e6e4794029d383bde7dc4bf79f0ae30.png image.thumb.png.374477412ec5f8822d17391af82b3399.png 

 

edit2 : sad vidim da su se cene drasticno promenile, tj pojeftinile. Tako da, menjajte dok je 'dzaba' :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, gledao sam ne samo razlicite verzije Brava. Nego recimo i Bravo-Delta (pred kraj produkcije ili bar restyle oba, kada su isli samo Euro 5 T-Jet 120 i MultiAir 140) i Giulietta i da li je slucajno nesto kompatibilno od nosaca...

PS: Mozemo ovu pricu da prebacimo i u Nuova Bravo tehnicki podforum, da ne smaramo coveku predstavljanje...

@Branislav

Stvarno ne znam da se neko bavio takvom gimnastikom oko budzenja C635.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemojte pogresno coveka da shvatite resio je da me stigne pa mu je menjac jedna od boljih prilika ahahaha, @Rasta opusti se i vozi Dzeta i ne beri previse brige 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, MS PK said:

Aj polako, smiri se, duboko disi. Sedi i vozi ta kola malo, sta si zapeo sa tim menjanjem svega i svacega :D Sta ces sada, preventivno da repariras menjac!? Oces da vozis ta kola dok si ziv? :D Ko ti kaze da ce trebatito uopste dok je kod tebe

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Vozim bato, za mesec dana sam preš'o s' njim oko 3K, više nego što sam sa puntom prelazio za pola godine. :lol: Zato sam ga uostalom i uzeo. A nameravam da ga vozim još podosta, jer ne volim često da menjam. Zbog toga sam i navalio da izmenjam sve što na njemu ne valja. Inače, menjač je jedna od stvari koje su dobre, radi perfektno (za m32), kako reče majstor Goran onomad ... :D

@shuxx Hahaha ... misliš nov.nov.fn.nov. ?

@Ivan Što se mene tiče, nema problema, jer tema je odavno smorena. :thumbup: Eto nas na 13. stranici za malo više od mesec dana. Ona prethodna o puntu je imala dve za tri godine ... :lol:

 

Mada možda i ne bi bilo loše da se otvori jedna o nosačima motora, ili možda još bolje i jednu o menjaču M32, jer problemi očigledno postoje. Sigurno ćemo i ubuduće razglabati o tome na forumu... ;) 

 

 

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam zvao za diskove i plocice, diakovi su 5500 po komadu CAR a Galfer STD plocice su 4600 a Galfer Sport plocice su 10700din naravno pricamo o prednjim diskovima i plocicama

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Branislav said:

diskove i plocice, diakovi su 5500 po komadu CAR a Galfer STD plocice su 4600 a Galfer Sport plocice su 10700din naravno pricamo o prednjim diskovima i plocicama

Quote

Danas poruceni prednji diskovi Akebono standard i plocice za prednje diskove Galfer High Performance iz Slajer-a..
Suma sumarum 13.140 RSD

Diskovi - 9.220
Plocice - 4.610

Brt...ja ovoliko platio. Izgleda da Galfer HP više nema već Sport (možda ekvivalent). Vidi ako imaju Akebono diskove, ja zadovoljan. Pri tome diskovi navedeni su par.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Tjet samo Car diskove imaju rekao mi taj lik da je to Galfer, a plocice imaju od 4600din i te sport od skoro 11000... E sad koja je razlika ne znam

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rasta
Vozim bato, za mesec dana sam preš'o s' njim oko 3K, više nego što sam sa puntom prelazio za pola godine.

Jos ces TNG da instaliras

Ccc sta napravi NOV auto od coveka

Potrosi celogodisnji budzet za gorivo za Puntica

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Rasta said:

@Ivan Eto nas na 13. stranici za malo više od mesec dana. Ona prethodna o puntu je imala dve za tri godine ... :lol:

Jbg bato, uhvatio si se u kolo sa vlasnicima i entuzijastima u Compact klasi :lol: .

Mada ovo jos uvek nije nista - da vidis tek kako je Stilo svojevremeno na forumu bio raskupusan do u najsitnija crevca.

A i bivsi vlasnici reciti i voljni za druzenje i zezanje, Stilo predstavljanja nisu bila ispod par desetina strana. Da zli jezici ne protumace drugacije - najmanje se tu caskalo o kvarovima :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije samo to, nego je punto bio peri-deri, radna mašina. Ćutiš i teraš. 

Nije imao tu masu egzotičnih delova poput brava. Ležajeve u menjaču a la milka, nosače motora od plastelina, porcelanski turbo, krrhke, lomljive opruge, svetla koja baš ne blistaju noću, itd.itd.

S' druge strane,da sam nastavio da vozim punta, nikad ne bih upoznao majstore po banji. Divni ljudi, i izvrsni terapeuti. Uvek spremni da saslušaju, reše problem,  uteše... :D

O kolegama, istomišljenicima, ovde  da i ne govorim...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma nije samo to, nego je punto bio peri-deri, radna mašina. Ćutiš i teraš. 
Nije imao tu masu egzotičnih delova poput brava. Ležajeve u menjaču a la milka, nosače motora od plastelina, porcelanski turbo, krrhke, lomljive opruge, svetla koja baš ne blistaju noću, itd.itd.
S' druge strane,da sam nastavio da vozim punta, nikad ne bih upoznao majstore po banji. Divni ljudi, i izvrsni terapeuti. Uvek spremni da saslušaju, reše problem,  uteše...
O kolegama, istomišljenicima, ovde  da i ne govorim...
 
Kupio sam Z10, jer sam bio ljut na sebe, na brzaka ga uzeh. Mislio sam da se nece zadrzati. Kad ono prodjose 2 godine.

Ulaganja, smesna, potrosnja smesna, za sada bez komplikovanih kvarova. Jes klotara, ali ide gde kazes.
Sipaj, sedi i vozi.

I posle kazu fix it again tonny... Lazu bre

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta moze biti komplikovano na 1,2 8v motoru sa 60ks :D 

 

Da je duplo vece zapremine, tj 2,500 kubika surovi atmosferski benzinac (posto je 1.2 zapravo 1248cc) imao bi 120ks, znaci maksimalno zavrnuto sve i napravljeno da traje.

Od svih malolitraznih motora mislim da je fiatov najdugovecniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek ima nesto, ako hoce :D  

Pre ce biti da je punto 2 kao golf 2 ili mercedes 190d, mozda sa danasnjeg aspekta nije bog zna sta sto se tice zavrsne obrade, izolacije i raznih stvari, ali je itekako projektovano sve da traje i traje i traje.

 

Da ne nabrajam sad razne delove, od trapa, poluosovina, manzetni, creva, hladnjaka, generalno svi delovi su izdrzljivi, a i ako nesto ode, jeftina zamena, a delova ima na trafici sto bi rekli :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima-ima.

Nije ni nalik ali opet...sednem ja nomad sa drugarom u njegovu AR 147jtdm za koju kaže, a i svedok sam, ništa taj auto ne zahteva sem Leti-letnje a Zimi-zimske gume.

Jbt, gledam koji će točak da nas prestigne a on, eeeee, on bre vozi k'o da je ukrao!

Kod njega je više od 5-6 god. a ne zna gde je filter polena i kako se otvara hauba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DzeTeDe masina, burazeru! Haubu smo dizali uglavnom samo za dolivanje tecnosti za stakla :D .

Joj, jeste ljubomorni vi sa tim vasim kosacicama :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan jedini! :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko je ljubomoran? Ja sam sve dirao na Puntu i Bravu sem motora... Sipaj, teraj, kidaj nista mu nece biti... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rasta
Prodjoh temu od pocetka. Ne nadjoh... Koje godiste ti je Bravo?

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, vagenovac said:

Da je duplo vece zapremine, tj 2,500 kubika surovi atmosferski benzinac (posto je 1.2 zapravo 1248cc) imao bi 120ks, znaci maksimalno zavrnuto sve i napravljeno da traje.

Zato se meni i dopada ovaj 2.0 atmo benzinac u sestrinom pežou 307.

Iako je 16v, nije nasviran preterano, ima nešto ispod 140 konja i ~190Nm na 4K, što je po meni za njegovu masu taman.

Sasvim lepo ga nosi, pristojno ide i pri malim obrtajima, a praktično se ne čuje. Kad je potrebno više, i kad ga zavrtiš malo, povlači bez oklevanja, al' i dalje nije naporan. Čuje se lepo da zareži pod haubom, al' i dalje nema nikakvih izraženih vibracija,  niti je previše bučan. Taman. Tj. meni taman.

Ovaj turbo u bravu, iako ima skoro za trećinu manju zapreminu, ide otprilike isto, što je naravno odlično. Čak i bolje povlači iz niskih obrtaja, ali je pri tom bučan i prenosi dosta vibracija, najviše ~2-3K. Gde je najčešće jbg.

To je tradeoff koji jednostavno nikako ne mogu da "progutam". Nisam više u tim godinama, ne prija mi buka, i ukoliko ne budem uspeo da to rešim, lako može da se desi i da se rasta-nemo :D

Ostavljam ipak mogućnost da se možda i priviknem, jer mi se auto u principu jako dopada, ali ipak sumnjam.

Jer, juče uzeh od Zokija punta i odvezo' ga na pranje. Nisam mogao da ga gledam više onako štrokavog, a svaki dan prolazim pored njega... I pitam se šta mi je sve ovo trebalo? Auto utegnut k'o nov, nema da ljuljne, motor prede, nikakvih vibracija u kabini...

Jedino što malo lupa preko neravnina zbog tvrdih amorta i što volan ima neprirodan osećaj, i što je punto jbg. Gde to mož' da valja...

Definitivno moram da zamenim i zadnje amortizere na bravu. Tehnički možda jesu još ispravni, ali su gnjecavi, auto se uvija zbog njih, tako da ni prednji novi ne pomažu.

I taj nosač motora ću da promenim, mada je klapna zaista rešila dobar deo problema, i dalje nisam potpuno zadovoljan. Pa ćemo videti šta dalje...

 

@shuxx  Početak '10 je bravo.

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...