Jump to content
FAS Goran
Reacher Gilt

Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

Recommended Posts

21 minutes ago, Rasta said:

To! Čuje se lepo da nešto nije u redu.

 

Majstor koji je danas kačio dijagnostiku kaže javlja grešku da ne može kalibrisati klapnu gasa.

Ček, ček...

Kao što reče, majstor je utvrdio klapna gasa ima problem.

Klapna za recirkulaciju... je sasvim nešto drugo.

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mijailović P. said:

Ček, ček...

Kao što reče, majstor je utvrdio klapna gasa ima problem.

Klapna za recirkulaciju... je sasvim nešto drugo.

Ma klapna je klapna. :D

Al' u pravu si, jedna greška ne isključuje drugu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantan neki majstor...

Sto se zvuka u kabini tice - ja te prvo i pitah za motorice i klapnice, tj. da li je digitalna klima ;) .

Ako je manuelna, jos uvek imas klapnu recirkulacije koja nije na sajlu nego na motoric. Probaj da samo das kontakt i kliknes dugme za recirkulaciju - moras da cujes zujanje, sve dok klapna ne dodje u krajnji polozaj. Tada zvuk prestaje. Ako je ventilator ukljucen, takodje se tada cuje promena u zvuku strujanja vazduha.

U pitanju je prilicno glup sistem, na dugme samo okreces polarizaciju na konektoru motorica recirkulacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nelogicno je da klapna gasa i klapna recirkulacije imaju ikakve veze medjusobno.

Jedno je vazduh za motor, drugo vazduh klime. Jedna je u motorskom delu, pod haubom, druga je u kabini. I cenim da nju cujes

Ako je klapna recirkulacije zaglavljena u jednom krajnjem polozaju, a motor zuji jer pokusava da je otvori iili zatvori. Probaj prekidacem da tu klapnu ukljucic da bude u suprotnom polozaju, a slusaj sta motorcic radi.

Bice nezgodno, ako je klapna stala na pola hoda. Pa ce ti motor zujati uvek, jer klapna nije ni u jednom krajnjem polozaju.

Bilo bi dobro ako mozes da oristupis viizuelno klapni recirkulacije, e sad dal moze, i kako, , guglaj....


Imas u Nisu servis AKO ti zatreba, DR Fiat

2075b9f95134e8d031606440770307f3.jpg

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa imaju veze, povezani su na isti akumulator. :lol:

Nisam očekivao digitalnu klapnu recirkulacije vazduha na manuelnoj klimi, zbog toga nisam ukapirao zbog čega me @Ivan pita kakva je klima u njemu.

A kad je @TheWickerMan rekao klapna recirkulacije i opisao zvuk koji se čuje, pomislio sam da postoji još neka koja reguliše recirkulaciju uljnih ili benzinskih isparenja, ili čega već ... Nisam uklavirio da govori o klapni recirkulacije vazduha ventilacije .:lol: Ne bih smeo da se zakunem, ali rekao bih da dotična radi jer duva hladan vazduh kad je ventilacija uključena a napolju sveže, tj. ne ulazi smrad kad je uključena recirkulacija. 

Kako bilo, sad za vikend moram ponovo na put, pa će sve greške za to vreme biti na ignore, kao kod bivšeg vlasnika, kolege @integralac -a. :yes

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ti imaš manuelnu klimu?
Kako proveriti da li klapna radi? Ugasiti ventilaciju i pri vožnji ako ulazi svež vazduh spolja, otvorena je. Pritisneš dugme da zatvori klapnu, ako nestane strujanje vazduha, okej. Ako ne prestane ( kao kod mene ), znači da je klapna ostala zaglavljena u otvorenom položaju, što je bolje nego u zatvorenom.

Gesendet von OnePlus 8T mit TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo prethodne price - tako su ti na Stilu jedan po jedan vlasnik ostavljali kvarove, ali za stalno. "Moze da tera", pogotovo JTD do sudnjeg dana :lol: . Pa neki kvar moze da povuce drugi, lajt sou na tabli i onda krece pljuvacina po modelu. Skoro je kolega kacio na temi o kupovini - maltene su napravili sprdnju: Savet pri kupovini Fiat Stilo

U smislu, kad se sedne u Stilo, ne da li ce se - nego koje ce se lampice popaliti i za sta ce pistati. A ja bih iste te, svojevremeno lepo odveo na neki nas skup, do juce ga je prilicno nas vozilo... I dao mu 100 evrica da tada nadje Stilo u kome ce nesto zapistati. Vidim po BG da slicna prica krece i sa Bravom, polako se mnoze neodrzavane kante po ulicama.

3 hours ago, Rasta said:

Nisam očekivao digitalnu klapnu recirkulacije vazduha na manuelnoj klimi, zbog toga nisam ukapirao zbog čega me @Ivan pita kakva je klima u njemu.

Pa kako si drugacije mislio da kliknes na dugme i da pomeris mehanicku klapnu koja zatvara dotok vazduha u kabinu ;) ? A pitao sam te je li digitalna, jer u tom slucaju, pored tog motorica recirkulacije, imas jos nekoliko okacenih sa strane kucista klime. I zuje oni koji iz polozaja OFF, dovode podesavanja u zadnji zapamceni polozaj. To traje nekoliko sekundi i u autu je onda potpuna tisina. Mislim, i to zujanje se cuje jedva, ako ti je upaljena muzika neces ni primetiti.

4 hours ago, shuxx said:

Bice nezgodno, ako je klapna stala na pola hoda. Pa ce ti motor zujati uvek, jer klapna nije ni u jednom krajnjem polozaju.
Bilo bi dobro ako mozes da oristupis viizuelno klapni recirkulacije, e sad dal moze, i kako, , guglaj.... emoji16.png

Upravo se maltene nikada ne dogadja da zaglavi sama klapna ;) . Obicno bude problem sa potenciometrima u motoricu (koji ih imaju), tako da motor nema informaciju u kom se polozaju nalazi klapna. Sto, kada je klapna u krajnjem polozaju, moze da dovede i do lomljenja (belih) plastika. Koje su veza osovine motora i klapne i tu je kraj. Vec sam za par ljudi uzimao te komplete za reparaciju kod ovlascenih i slao im, cena je oko 2000 din. Mnogo veci problem je prici, pogotovo tom motoricu recirkulacije koji je zaguljen. 

Nema potrebe da se gugla, problemcici su poznati ovde vec deceniju i po, jos od Stila. Tu su detaljne teme:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/70084-fiat-nuova-bravo-problem-sa-klapnommotorom-recirkulacije/

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67175-novi-bravostilo-uspešno-rešavanje-problema-sa-motorićima-klimeventilacije/

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44274-stilo-nuova-bravo-ne-radi-klapna-za-regulaciju-vazduha/

 

Nadam se da ti nece trebati, ali kome pritreba - skoro je i Pedja sredjivao na Bravu i ostavio sjajan tutorial :thumbup: :

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81025-fiat-nuova-bravo-popravka-motoricaklapni-digitalne-klime/

Digitalna klima se vrlo lako proveri prilikom kupovine i samim pregledom i dijagnostikom, a na konto svega (ako se uopste nadje problem), naravno obara cena. Desava se, ali daleko od toga da je pravilo. Ima i tu par caka kako se sa njom rukuje (smanjiti duvanje ako se menjaju smerovi i sl.), redovno koriscenje (kao i sve na autu), lepo to onda sluzi...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za linkiće, neka ih, zlu ne trebalo, jer radi klapna k'o podmazana. :thumbup:

Šum iz table će sačekati majstor Gorana.

Jutros nije ređao greške pri paljenju, od juče ostala samo Engine check, a nakon stotinak km po autoputu i pedesetak po magistrali, i nju je ugasio. :huh:

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/17/2021 at 5:00 PM, Rasta said:

Hvala za linkiće, neka ih, zlu ne trebalo, jer radi klapna k'o podmazana. :thumbup:

Šum iz table će sačekati majstor Gorana.

Jutros nije ređao greške pri paljenju, od juče ostala samo Engine check, a nakon stotinak km po autoputu i pedesetak po magistrali, i nju je ugasio. :huh:

Kod tebe lajt sou, ja se ljuljao pa dobro ima li pravde za nas gresnike koji smo kupili Bravca ahahhahaha 
Osecam da je i kod tebe nesto banalno ali da ces se napatiti kao ja sto sam se napatio (ne zelim ti to nego onako)
Jel sipas gorivo samo na jednoj pumpi? Kad odes kod gorana nek ti ocisti klapnu gasa i neka ti opere dizne za svaki slucaj 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotov je lajt šou, ne pali više greške. Dig'o ruke, video valjda da je na ignore. :D

 

Nego kad reče ljuljanje, jutros gledam, procureo prednji desni amortizer jbg. Ti beše sachs uzeo? Koliko su te koštali, i koje si nosače kupio? 

 

Što se goriva tiče, do sad sam dva puta napunio na eko pumpi, jednom 98, drugi put 95 oktana. I jednom za 3 crvene na nisu, 95. Hteo sam da sipam onaj G100, ali me je od toga odgovorio radnik kog poznajem. Kaže ne bacaj pare bezveze, isti grac a veća cena.

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prenji amorti kod mene su Monroe 6300 din/kom, solje su 20e kom, lezaj solje je oko 6e komad. Sasch (4400din/kom) cu nazad staviti ovih dana. Nosaci su lemforder i akron nemam problema sa njima veruj mi stavi bilo koji. I meni je prednji desni procureo bio tako da ono 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da na svakom prvo strada prednji desni. Nego gde si uzeo te monro? Ja ih pronađoh samo na jednom mestu, ali naglašeno je da ti nisu za ugradnju na sportpack verziju. 

Bilštajn, Kajab, il' Sachs? Cene su približne, razlika je oko crvene po amortu.

Na punto sam onomad bio metn'o turske bilštajn i dobro su se pokazali. Al' bravo je teži pola tone jbg. Ima li neko njih na svom autu ?

@Mijailović P.   je l' taj sahs original il' isto neka turska varijanta, i 'de si ih pazario? 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monroe mi drugar koji radi u prodavnici delova nabavio iz madjarske cekao sam 5 dana da stignu po toj ceni. Jer u srbiji nema monroe za brava tjet da se kupi 

Ja sam jos u proslim postovima rekao ako nekom bude trebalo nesto mogu da porucim preko druga iz Madjarske... Prezadovoljan sam sa Monroe

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

99% strada prvo desni. Takav nam je nagib puta generalno, ujedno je na toj strani losiji put, ako gazis rupu opet nekako vise desnim.. :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa uzmi bilstein uvek su malo tvrdji od konkurencije, recimo drug na a3 stavio bilstein bas je krut amort onako direktan preko rupa ali dobro i ja imam bilstein na GP tako da sta znam neces pogresiti sigurno

 

Ali ipak mi se vise svidja Monroe sto se mekoce tice

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji su ti to Monroe? Ja imam obicne i bas su tvrdi

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nadjem sliku okacicu, ovi su meksi od bilstein sa GP siguran sam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, znači ovako, Branislav kaže bilštajn je tvrđi od monroa, Mića obratno, a kolega Mijailović tvrdi da je kajab najtvrđi.

Drago mi je da smo to utanačili, puno će mi značiti prilikom odabira. :D

 

Još samo da se javi neko sa sahsom, sumiramo sve opcije, i da pristupim poručivanju. :D

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Rasta said:

Mića obratno

Mića vozi bez amorta, samo na sedištima. To samo pokazuje kvalitet i udobnost Stilovih sedišta i otpornost na habanje :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rasta Sta god da stavis bice bolje nego sada sto imas tako da ne brini, i trajace ti min 3 godine... Pitanje je samo da li ces dati 2 soma vise ili manje bukvalno... Moje iskustvo je da je Bilstein na GP brutalno krut i tvrd, mozda na Bravu nije zaista ne znam... I na A3 je ista situacija sa Bilstein 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva samo za Shuxx-a :thumbup:

_20210423_171715.thumb.jpg.6e7a0d8a0d75f4cb54a53494f666bed7.jpgDSC_5088.thumb.jpg.c91bd6699c4dd07292c9102b67ddd1c9.jpg

@italiano

_20210423_171303.thumb.jpg.8475bfd220bd560ed0ad8207dfb252aa.jpg

Suma sumarum, nisam lud :D

kuvanje iz table je ustvari ventilatorčić koji duva negde vazduh na nešto, Goran objasnio, ja klimao glavom i delovao uverljivo :lol: 

Probao auto da vidi kako menjač radi i dao pozitivnu, kaže za M32 je perfektan :D

Donji nosač kaput, možda i desni, hence vibracije u ručici menjača u 3. pri puštanju gasa tik ispod 2K.

Klapnu gasa promeniti, jer ova baguje, i reče nešto za pritisak, ima u izveštaju,  pogledaću kasnije.

I da, bučniji je nego što bi trebao da bude, ustvari nije bučniji, već prenosi vibracije negde.

Takođe je potvrđena pogibija prednjeg desnog amortizera, koji je srećom uljno-gasni, pa je procurio umesto da zakove kao čist gasni i mož' se vozi laganeze i ovako posthumno, samo 'oće da ljuljuška po AP,  mož' lako se zaspi...:shock:

I za kraj par fotaka od onomad, uslik'o jedan sešn nakon pranja, pa zaboravio d'okačim...

_20210421_020943.thumb.JPG.eb68ac31327c3c5f26fa6bed1575ad95.JPG_20210421_020656.thumb.JPG.bf079adf59e7f6e12ebb45b2c893bff3.JPG_20210420_204306.thumb.JPG.6442ef97f80ec84940ed9cb293268d8a.JPGDSC_5078.thumb.JPG.a6150cf14b4e07731d8c124bae62a0d3.JPG_20210421_020825.thumb.JPG.38d645c90d8d67ab7a1872e54b4f7a20.JPG

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...