Jump to content
FAS Goran
Reacher Gilt

Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

Recommended Posts

1 hour ago, Rasta said:

@Stilisa Hvala lepo, sledeći put kad prolaziš pusti poruku red je da se časti za prinovu!  :D

Ma nema bre na cemu u Aleksino ime, potpaljuj rostilj, stize FLCS popisna komisija.

Kad su raznjici u pitanju, kod tebe smo za 2 sata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može! :thumbup: 

 

Тaman da donesete jedan zadnji branik sa instalacijom, što sam pronaš'o na oglasima. ;)

 

Nego, kad smo kod branika, gde da tražim senzore,  po otpadima? 

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili na Aliju tj e-bay-u. Imaju po serijskom broju na komad iste :) Možeš i na otpadu, na KP...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko će dočekati da to stigne sa ibeja. Pokušaću ovde da pronađem, ne mogu više da slušam ovo upozorenje.

 

Svaki put kad ubacim u rikverc traži siroma' senzore, a njih nema, i onda se dere sve dok ne pritisneš dugme jbg. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/14/2021 at 10:06 PM, totti said:
Bio u Subotincima, Mozgovu, a čak stigao i na kraj sveta u Crni Kao

 

IMG-6b1cf5cee2587d18d486dbcf9cb78e64-V.jpg

Brate, kakav ibej, izvadi mu "pevalo" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se izvinjavam :) , nisam ispratio problematiku sa senzorima dok smo pricali o kupovini. Fali nesto, u kvaru, sta se desava?

Je li ti ispravna centrala u gepeku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fali zadnji branik sa instalacijom i senzorima. Nastradao zajedno sa CH nalepnicom jbg. I onda kad ubaciš u rikverc, kompjutor potraži senzore, kojih nema, je l', i krene da se dere tj. ispušta zvuk policijske sirene sve dok ne pritisneš dugme "P" (Prekini) ... :lol:

 

Nego krenuo ponovo da mi ređa greške kad dam kontakt, pre paljenja. Prvo Hill holder unavailable, pa Esp, i na kraju Check engine. Kad ga upalim kad tako signalizira, ne sastavlja, gubi se i trese kao da ne radi neki cilindar. Isključim, uključim, sabere se, mirnije radi, ali i dalje drži Check engine. Još jednom ugasim - upalim, grešaka nema, mirno radi, sve OK. Koj li mu je ? :huh:

 

Još nešto, kad dam kontakt čuje se iz table neki šumeći zvuk, kao da neki ventilator radi, a kad malo bolje oslušneš u tišini, čuje se u pozadini kao nekad dial-up modem kad uspostavlja vezu. Koj li mu je II ? :huh:

 

Inače ide k'o mutav, preudoban je, čak sam se i na menjač navikao. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad toliko svira, da ti nisi ispod tog branika kupio neki Stilo sa pocetka produkcije :D ?

Da ne ureknem (posto sam imao oba modela), restyle Bravac je odlicno ispeglan. Sad cemo u cetvrtu godinu druzenja, kukao je samo kada mu je crkla pozicija bas u sred Istanbula (cimnuo me, moram priznati :D ). I jednom po nekom zescem mrazu upravo za parking senzore (obrisao gresku na sledece paljenje). Nisam ni sa Stilom imao problema, ali sa Sportom sam bas prezadovoljan kako je generalno auto sklopljen.

Jesi li proverio kako ti puni alternator? Znam da je accu nov, ali mozda nije u njemu problem? Te greske za Hill i ESP obicno krecu da iskacu zbog pada napona, mada mozda moze da bude i zbog senzora na tocku. Imas i onu foru kada otkacinjes accu da namotas pun levi pa desni, mada tebi se greska javlja povremeno... Da, mozes slobodno da ocistis i prekidace na pedalama kvacila i kocnice. Ili dijagnostika, ako neces da se igras sa trazenjem.

Apropo parking senzora - imas li njihovu centralu u gepeku, sta rece? Imas li prednje senzore?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šum Amose ? Šta ćemo sa šumom ? :D

 

Pazi, na prednjem braniku je primećeno prisustvo senzora, a da l' rade, nesum školovao ... Proverićemo prisustvo centrale u gepeku...

Alternator puni dobro, provereno, dijagnostika nije pokazala ništa sem spomenutog problema s klapnom gasa.

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

  

34 minutes ago, Rasta said:

Pazi, na prednjem braniku je primećeno prisustvo senzora, a da l' rade, nesum školovao

Pitao sam te automatski za prednje senzore, jer si pomenuo prekidac sa slovom "P". Tako je i kod mene, a to je u varijanti prednji+zadnji parking senzori. U tom slucaju ti je zvucnik za prednje senzore kod levog A stuba, a zvucnik za zadnje senzore u desnom C stubu.

Dok kod verzije samo sa zadnjim senzorima (logicno) nema prekidaca i postoji samo jedan mali buzzer u instrument tabli.

Ako ti zatreba, evo ti seme ozicenja za verziju prednji+zadnji. U stvari, evo ti i lokacija komponenti :D , M084 je centrala u gepeku, P44A i P44B su ti zvucnici, H90 prekidac pored radija, a K97 pojedinacne sonde (A-H, komada 8). Sve se lagano kaci za centralu, ona na Junction Unit, a on opet na Body Comp koji je odmah iza JU.

 

198000267.thumb.png.34c3571e12f68ec829a51c91ba7816de.png 198000268.thumb.png.ed949a8d95634a8a49843c8a9f9d9a16.png

 

Elektricna sema za verziju samo sa zadnjim senzorima je jednostavnija, ako ti slucajno zatreba vici ;) .

A da li same sonde rade, mozes da proveris i dziberskom metodom, bez dijagnostike - das kontakt, stisnes "P" prekidac (ili ubacis u rikverc) i naslonis uho na sondu. Sonde su ultrazvucne, ako cujes da pucketa, znaci da je ispravna.

PS: Sonde ovom metodom proveravaj u svom dvoristu, po mogucstvu da te ni tu niko ne gleda :lol: .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala! Ispitaću jutre da l' rade prednji i ima li centrale.

 

Još samo za šum što dolazi iz table ako bi prozborio koju... Ni jedan auto u koji sam do sad  seo nije šumeo?? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Rasta said:

Hvala! Ispitaću jutre da l' rade prednji i ima li centrale.

Pretpostavljam da ne rade, ako imas zuto slovo P u donjem levom uglu ekrana (ako je onaj konfigurabilni displej)?

Ako je sve ispravno, kada ubacis u rikverc, treba da se upali zuta lampica na prekidacu kod radija i aktivne su sve sonde. Reagovalo bi i kada se napred priblizis nekoj prepreci. Gase se automatski kada izbacis iz rikverca i predjes neku brzinu ili manuelno na dugme.

Apropo table, znam da je to bilo npr. na Stilu. I to oni stariji, sa pocetka produkcije. Krcka, krcka u tabli i prestane posle nekog vremena, automobili su najnormalnije radili i nisu prijavljivali greske.

Imas li digitalnu klimu bese, da mozda ne cujes motorice koji se postavljaju u zapamceni polozaj kada se da kontakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toeto. Ima ih al' ne rade. A pozadi ih uopšte nema.

Ovo ne krcka već šumi kao da neki vent radi, a ne radi. Krene da šumi čim dam kontakt i više ne staje.

Klima je manuelna. 

Eo jedna nostalgična od danas, sreli se bivši i sadašnji :)

 

_20210415_172531.thumb.JPG.44c7e37fcb987fe23d4181b94aa8ad05.JPG

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rasta Imam osecaj da svi koji kupimo Bravca polovnog moramo da prodjemo odredjeni test i odredjeni period mucenja sa njim i kvarovima (I to na Tjet koji je toliko jednostavan motor). Pa ko prezivi nastavlja da vozi a ko ne zna se 2 vinjaka 1 bromazepam i PolovniAutomobili ahhahahaha (To sto ti izbacuje greske i luduje me uvek podseti da je radjen na platformi Stila pa ostalo malo da podseti samo sa tim greskama kad ode ECU ahhahaha)

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina. Mada se mnogi ovde kunu u dotičnog i njegovu pouzdanost. :)

A možda nas zato i stiže ova kazna, jer smo zgrešili što smo preskočili stila kao model, i nakon punta seli u brava? :stuart:

U tom slučaju mene tek čekaju problemi sa ovim mojim primerkom jer sam pored stila preskočio i grandea i direktno iz punta mkIIb prešao na bravca. :D

qq i lele!  :shock:

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Rasta said:

Krene da šumi čim dam kontakt i više ne staje.

Pumpa goriva, pumpa za vodu? Daj kontakt i trk ispod haube :D U nas dizla, to zujanje je nabijanje pritiska u rail.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok. Dotična se čuje pri davanju kontakta, odradi, i čao.

Ovo kuva, ne staje. Enigma. :wacko:

 

Rail na puntu nesam imao, toj nesum čkolovao. Možda se ovde čuje nabivanje zinbeta u negde? :D

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budući da faking senzore ne nađoh po oglasima ovde, ni na PA, ni na KP, sledi poručivanje sa ibeja. Ako još nekom treba neki komad, nek javi, kad već poručujem za sebe ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Branislav said:

Imam osecaj da svi koji kupimo Bravca polovnog moramo da prodjemo odredjeni test i odredjeni period mucenja sa njim i kvarovima. Pa ko prezivi nastavlja da vozi a ko ne zna se 2 vinjaka 1 bromazepam i PolovniAutomobili ahhahahaha (To sto ti izbacuje greske i luduje me uvek podseti da je radjen na platformi Stila pa ostalo malo da podseti samo sa tim greskama kad ode ECU ahhahaha)

Naravno da najvise zavisi od konkretnog primerka i njegove eksploatacije. I naravno da ce na autu iz uvoza 99% imati da se sredi nesto, kod nas entuzijasta tek da ne pricamo.

Ali sta je razlog zasto toliko potenciram u temi za kupovinu Brava da se uzme primerak sa kraja produkcije ('12-'13) ili najmanje "pravi" restyle, u dobroj opremi :) ? Jer za nesrazmerno malu razliku u ceni, dobijas auto ispeglan od svih bubica, utegnut, bez cvrcaka, ususkaniji, relativno mlad (bar u vreme kada sam ja kupovao). A u dobroj opremi i motorizaciji, totalno drugaciji i daleko bolji osecaj modela. Pa predstavljanje Sporta sam sve odlagao od danas do sutra - i evo ulazimo u 4. godinu druzenja, a ja nemam sta pametno da pisem. Od inicijalnog pregleda i sredjivanja pri kupovini, kod naseg Goranceta je ulazio bukvalno samo za male servise. Meni je frapantno da do sada nisam zamenio ni jedan jedini stabilizator, a kamoli nesto krupnije na trapu. Sitnice oko sminke sam pisao u opstim temema (ugradnja 4300K ksenona, fabricke police za naocare iznad vrata, sredjivanje obloge oko rucne...).

I onda neko dodje na temi za kupovinu ili me na PM pita za komentar za neki najjeftiniji Bravo sa oglasa. Imalo ih je svojevremeno i sa idejom da ga kupe za 2500 :blink: . Uglavnom to budu i sa slika evidentno izmorene dizelke sa pocetka produkcije, u polu-opremi, koje ovde najvise i nude. I sta da odgovoris...

Isto vazi i za Stilo, lepo sacuvan primerak (pogotovo 1910 ccm) ce odlicno sluziti. Ja taj model gledam razlicito od velike vecine, jer sam ga kupio mlad i model koji se jos uvek pravio, ovde je jos uvek bio retkost i kretao se oko 8-9 soma, kao i danasnji polovnjaci te starosti. 3 Porte je za to vreme bio avion sa dizajnom i opremom (i u seriji i dodatnoj), odlicna dizelska motorizacija... A zao mi je sto danas nosi takvu reputaciju (kao u postu iznad), upravo zahvaljujuci neodrzavanju i gomili kanti. Koje se kupuju pocev od golobradih klinaca za gedora styling i izivljavanje (dovoljno je da cujes muziku koja tresti iz njih), do matoraca za prevoz svega i svacega, a teraju ih dok ne stanu. Dan danas mi neki utegnut Stilo 3 Porte, pogotovo sa Abarth optikom, od retkih preostalih pazljivih vlasnika - vise privuce paznju na ulici nego vecina novijih modela.

U restyle je i Stilo bio odlican, ispeglan, apsolutno bez fantomskih gresaka, sa boljim enterijerima, znam par ljudi sa 2005. i 2006. MultiJet (i 8 i 16v) koji ih jos uvek slatko voze sa minimalnim troskovima. Imao sam oba modela i gomilu propustio kroz sake, tako da znam o cemu pricam.

Izvinjavam se za off i duzi post, ali ne treba generalizovati. Dobar auto mora da kosta malo vise, a to se kod nas u 90% slucajeva ne ceni, a pri kupovini sortira "po ceni uzlazno". Samim tim i prodavci naravno nude najjeftinije sto pronadju, pa kada se dodje u posed nekog "povoljnog", onda krece kuku-lele po forumu, pricam generalno ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/15/2021 at 11:24 AM, Rasta said:

Ne kaže se ovde za džabe  "Prav kao put za Mozgovo!" ;)

@Stilisa Hvala lepo, sledeći put kad prolaziš pusti poruku red je da se časti za prinovu!  :D

 

Kako si znao da sam promenio kola? :o Eto nisam znao, a 5 dana sam bio u Soko Banji. :unsure: Drugi put :wine:

 

On 4/15/2021 at 12:30 PM, Ivan said:

Ma nema bre na cemu u Aleksino ime, potpaljuj rostilj, stize FLCS popisna komisija.

Kad su raznjici u pitanju, kod tebe smo za 2 sata.

Kad je u pitanju rostilj nikad slozniji i brzi, ni Korona nam ne moze nista :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas opet igranka sa greškama. Ne gine mu Goran, vidim ja ...

 

Ne stigoh da odem u ponedeljak kad sam bio u BG. Doduše ni jednom nije ni štucnuo niti prijavljivao greške, figlio di puttana ! :lol: 

Za dve nedelje idem ponovo, ovaj put će bome na pregled, taman do tada ni jednu grešku ne prijavio.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

Još samo za šum što dolazi iz table ako bi prozborio koju... Ni jedan auto u koji sam do sad  seo nije šumeo?? 

 

 

Ako ti ne radi klapna recirkulacije, ona se čuje. Meni je nonstop otvorena, ali motor pokušava da je zatvori i zuji katastrofa. Baš kao modem se čuje.

 

Gesendet von OnePlus 8T mit TT

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To! Čuje se lepo da nešto nije u redu.

 

Majstor koji je danas kačio dijagnostiku kaže javlja grešku da ne može kalibrisati klapnu gasa.

Znači, radi se ustvari o klapni za recirkulaciju, a ne o klapni gasa.

Hvala za ovu informaciju. Verujem da su komšije pomislile da sam odlepio kad sam danas prislanjao uvo na volan i osluškivao. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...