Jump to content
FAS Goran
Reacher Gilt

Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

Recommended Posts

Tesko da sa hrom kvakama i hrom lajsnom pod prozorima moze da bude nize od Dynamica.

ePer ti je bukvalno prepisano kako je auto izasao sa trake. Kao i daleko korisniji eLearn - Fiatova fabricka aplikacija.

Daj VIN da malo propustim taj Bravo kroz sake, koji bre M32 :D?

PS: Naslov cu lako da ti izmenim :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

'em li ga, nema tempomat, zadnje podizače, klima je manuelna ... to je ono što sam primetio.

Glede menjača, ne zavija, ne pomera ručicu pri davanju gasa ni u jednoj brzini ... normalno se ponaša. Jedino kad u trećoj puštam gas, negde oko 2k i malo naniže, osećaju se blage vibracije, ali ne uvek.

 

Edited by Ivan
Sklonjen VIN

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rasta
Sklonio sam ti VIN broj iz prethodnog posta, da ne ostaje bas javno na uvid ;) .

Fabricki je Dynamic kao sto ti i rekoh, a doplaceno je za neke Sport dodatke. Spolja su to kacket+pragovi i 17'' felne, u enterijeru profilisana dvobojna sedista, alu pedale, volan/menjac/rucna prosiveni crvenim koncem...

Tacno se vidi da je MY2010 (restyle), ali "na prelomu" kod veselih Zabara - stariji Euro 4 T-Jet sa 206 Njutna i kao sto si rekao C544 menjac (M32). Bukvalno par meseci kasnije, u drugoj polovini 2010. su generalno krenuli sa Euro 5 motorima (T-Jet u toj izvedbi ima malo visih 215 Njutna) i novim FPT C635 menjacima koji su zamenili Opelove na benzincima.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/11/2021 at 4:37 PM, Rasta said:
Tako sam i mislo. Eh da, čuje se i neki zvuk kad šaltam iz prve u drugu. Skoro uvek.

Pa klik klak :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Sad, kad smo konačno apsolvirali nijanse, tehničke, kozmetičke, a bome i optičke, pravi je trenutak za obećani uvod. :)

Kao što većina već zna, poslednjih skoro trinaest godina proveo sam za volanom zastave 10, tj. Punta, koji me je perfektno služio.

Trpeo je junački razvaljene lokalne džade, bez ijednog problema s trapom za sve to vreme, i 90% da kažemo gradske vožnje, tj. nakanja po spomenutim ostacima lokalne saobraćajne  mreže. Pritom su fabrički amortizeri najnižeg kvaliteta izdržali punih deset godina pre nego što su kolektivno procurili i ispustili svoju plemenitu dušu, i svojski doprinosili ukupnom doživljaju truckanja, poskakivanja i nekontrolisanog naginjanja u krivinama.

To sam, kako je opštepoznato, rešio po savetu kvalifikovane forumske većine setom bilštajna, tako da naredni vlasnik, čika Zoki, makar neće patiti od morske bolesti. A ni od kamena u bubregu. :D

 

Sa druge strane sagledavši, realno, i ja sam puntu bio dobar drug, nisam ga nikad silio, uredno obilazio rupe, tačno upamtio gde je svaka za*ebana preglabica, rov, krater, i sprovodio manevre obilaženja i izbegavanja sa najvećom predanošću i koncentracijom.

 

Toliko o puntu, koji će zauvek ostati u našim srcima, na kome se žena naučila da vozi i u kom je ćera praktično odrasla.

 

Sad malo o bravu koji je u početku trebao biti libra, nakon toga delta, pa na kraju i đulujeta, u slučaju da ne bude bilo odgovarajućeg na prodaju. 

Nakon što sam odustao od libre na nagovor ukućanki, iskreno, navijao sam za brava svo vreme, pogotovo u onoj Epic sivo-braonkastoj, ali kako je ponuda bila mršava, jer nisam želeo dizel, rešio sam da zanemarim boju i da gledam da pazarim neki primerak u pristojnom mehaničkom stanju.

I tu negde se kolega Integralac pojavio sa ovim dajnemikom, prvim kog sam pogledao uživo, i to je bilo to.

Auto je generalno u korektnom stanju, ima par falinki koje ćemo u hodu sanirati, i nadam se lepo družiti ubuduće. 

Inače svima koji budu nameravali da sa njim trguju toplo preporučujem da ne obelodanjuju krajnju cifru do koje bi išli, jer će u evro toliko i platiti! :D

Kolega je surovi profesionalac, tvrd k'o kamen u pregovorima, kao da je mešavina Piroćanca i Škotlanđanina, da ne kažem Čarapan. :p

Nije pomoglo ni što smo povukli nogu i dok smo gledali brava čovek prodade jednu Ideu, i na naše oči dade ljudima popust stojku ojra na cenu duplo manju od brava! 

Al' dobro, lepog je izabrao i doterao, oprostićemo mu nefleksibilnost u pregovorima,  i što je skinuo jelkicu. :D

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledaj mu trenutne potrosnje...

Covek tek usao u Bravo klub, a vec krenuo da divlja :D .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Rasta said:

Sutra mu sledi jedno lagano razgibavanje do BG i natrag, taman da se malo resetuje vešanje od banjskih oranica ...

Da ga prestelujes na sahtove i sine u kompletu sa rupama okolo :) Srecom sutra sunce pa mozda i vidis vecinu rupa jer kada je kisa uglavnom se ne vide od bara.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek sad videh temu, neka je sa srećom, da ga ulickaš, tehnički doteraš, i da te lepo služi, a svakako ćeš se udobnije i sportskije voziti od Puntića.

 

 

Srećno :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au al' se deree. Jes' udoban, jes' stabilan, ali je baš bučan motor. Lep mu je zvuk doduše, ali preglasan. Je l' to svaki tako, il' je i to neki sport feature?

Onomad kad ga pogledah na kanalu videh da je skoro menjan auspuh. Čudan čunak. Cev mu skroz uvrnuta, je l' takav inače, il je neki zbudž? Da se ne dere ovoliko zbog toga?

Inače, danas palo ~ 350Km autoputa,100Km magistrale i 2x20km kreni-stani na obilaznici i po Bgu. Prosek 8,1l, prosečna brzina 84km/h. Punto je u istim uslovima po bordu pokazivao 6,5l, ali za desetak km/h manje.

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada vozis po ravnom po auto putu, koliko obrtaja pokazuje na 130Kmh?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj bre neku fotku, dal limarije, dal auspuha. Pa ce te opravimo sa savetima.... Ne moz sve tekstualno...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/12/2021 at 4:08 PM, Dale said:

Kada vozis po ravnom po auto putu, koliko obrtaja pokazuje na 130Kmh?

~3K

On 4/12/2021 at 4:13 PM, shuxx said:

Daj bre neku fotku, dal limarije, dal auspuha. Pa ce te opravimo sa savetima.... Ne moz sve tekstualno... emoji16.png

'oćeš zvuk?  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se zvuka tice Tjet bas ima neki poseban zvuk, recimo dok je hladan radi kao dizel ahhaha ne bukvalno ali ono, onda ima taj neki zvuk do 2.5k, a kad je vruc ne cuje se da radi u leru, jedino su dizne Bosch malo bucnije. Sto se menjaca tice oko 200k crkava i pocinje da uji da se dere i rucica menjaca luduje...

 

Trzanje moze biti poluosovina ili nosac, levi nosac kad je otisao kod mene ceo auto se tresao kad padaju obrtaji kad izbacim iz brzine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek' crkne kad ovako radi ... :D

 

 Pa na fapu ručica nema ovoliki hod jbt. K'o da su ga zainat napravili. Nije mi jasno stvarno. :ermm: Puntov jes' imao gumenkast osećaj, al je imao kraći hod i sve je to tečnije išlo. Ovde dok odradim sa ručicom prođe večnost. Padnu mu obrtaji nenormalno. Mislio sam da sam za ovih tries' godina koliko vozim makar to naučio, da šaltam ...

 

On 4/11/2021 at 7:03 PM, MS PK said:

Pa klik klak :D

Pre će biti kling-klang. Bar na ovom ja to tako čujem. Bem' li ga, po meni ispravan auto ne bi trebao da ispušta takve zvukove. Kad se prolepša malo vreme odvešću ga kod majstora da proveri. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce onda i da je nosac motora, a ne menjac. Mada, svakako bih uz veliki servis promenio menjacko ulje pod obavezno, a pogotovo zbog C544. To ti je stavka od samo 20 evrica, koja te svakako ceka. Ako te bas toliko nerviraju hodovi na Opelasu, ugradis short shifter ;) .

Sto se buke tice, verovatno je nesto petljano oko auspuha, kao sto si i sam primetio. Meni je po tom pitanju benzinac cak previse miran i tih, ali mi ne pada na pamet da bilo sta cackam jer je prijatno za putovanje. Imao sam vise duzih tura, na more do Dalmacije, do Istanbula u cugu peglao preko 2000 km vamos-tamos... Nas cetvoro i auto krcat do krova, nigde vozeno ispod ogranicenja (a kroz Bugarsku je dobrim delom 140 km/h) i uvek je bilo - ima li jos :D .

E sad, ima tu i jos jedna caka. Sa C635 menjacem, npr. na tvojih pomenutih 130 km/h, kod mene se MA 140 vrti na samo 2700 rpm.

 

PS: Nego, je*es to - sve te cekam da prokomentarises kako auto ide u rikverc... Jedan od preglednijih modela :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako. *ebo sve to. Voziću na AP 120Km/h u 6. Na toliko se ne dere...

 

Problem bučnog motora rešen na sledeći način :D

 

_20210413_013915.thumb.JPG.a65aa50fd66e501f54bc9cac06b579fd.JPG

 

I jedna samo za shuxx-a!  ;)

 

DSC_5016.thumb.JPG.2b15d01057e13f97a69a36578d19fa69.JPG

 

A mož' biti i da me je pug razmazio za ovih mesec dana. Izgleda da meni sreće nema bez dve litre. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...