Jump to content
FAS Goran
Reacher Gilt

Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

Recommended Posts

Da se nadovezem na piskaranje iz teme od koje je sve pocelo.

@Ivan je napisao da od 1800rpm pocinje da uverljivo povlaci sto ja mogu da tvrdim za 120ks varijantu ali ne i za mog brava od 150ks koji se dosta kasnije budi i vise mora da se vrti da bi lepio za sediste.. Iz prostog razloga sto ima 206nm kao i 120ks verzija samo tih 206nm ima na visim obrtajima a i drugi je menjac na Puntu tako da mozda i tu lezi caka, ne znam kako se bravo sa 120ks ponasa sa m32 menjacom, voleo bih da probam

 

Sto se potrosnje tice lambda sonda na dijagnostiku kod Gorana i nek prati parametre pa ako je riknula stavi novu ima da progledas, hoce tjet sa 120ks da ostane bez lambde i onda trosi kao djavo

Ja sam se pomirio da moj trosi oko 10 ne ispod jedino bas na otvorenom ali po ovim cenama goriva to zna da boli (bas jako da boli). :unsure:

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj je krenuo da lepi na oko ~2k tek nakon što mu je majstor uš'o u mozak i prebajao mu, kalibrisao mu klapnu valjda koliko sam razumeo. Pre toga se ponašao baš kako si opisao, ubedljivo je povlačio tek preko 3k. 

I da mnogo mirnije radi u leru, to me je baš nerviralo kad sam ga uzeo. Tresao je kao dizel, mislio sam da su nosači otišli ...

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav problem sa klapnom je bio u pitanju?

Menio je otisao levi nosac gde je boca za antifriz, JTD ne trese onako kako je moj tresao

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjana je, pa nije kalibrisana. Ustvari možda i jeste bila kalibrisana, ali je akumulator bio u jadnom stanju, pa je zaboravljao da je kalibrisana ... :D

Nova Varta - 9K dindži, problem solved ! ;) 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrlo zanimljivo, kako je otkrio da je to problem? Kacio dijagnostiku i stiskao gas i pratio parametre ili?

Ja na mom imam bas dosta mrtvog hoda na papucici, tek kad ga stisnem 90% on krece da kida, ovako ubrzava dosta linearno 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, nakačio ga na telefon, ne sećam se da je nešto stiskao gas posebno, možda par puta. Uglavnom, pošto je prijavljivao još tako masu grešaka pri prvom paljenju, posumnjao je na akumulator. Kada ga je izmerio juče pokazivao je kapacitet 85% iako je matori GM, pa je pobrisao greške, kalibrisao klapnu i rekao da pratim šta se dešava. A desilo se to da je jutros ponovo izređao sve greške kao i pre, taman dok se motor malo nije ugrejao, :D i onda sam pogasio sve sem engine check. Hence nova Varta, novo bajanje i kalibracija, i sad se prati situlacija ... :lol:

viber_image_2021-04-10_14-57-17.thumb.jpg.bdaa17c4378ea6761584d8629205810b.jpg

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ae da se upišem i ja ovde.

Ja stvarno ne razumem koji su razlozi da u otvaranju ovakve teme ljudi imaju problem da okače sliku više.

Ae šta si se stisko! 

Drugo, šta kukate bre... kak'a potrošnja more! :whistle:

Neka je sa srećom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva potrosnja? Lako je na plinu, imam plin na grandeu, a na cist benzin nije bas najsrecnije :cry:

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt, pa kolike su vam prosecne brzine, kada navodite tolike potrosnje kao da je u pitanju 1.75 TBi :blink: ? 8-12 km/h :D ?

2 hours ago, Branislav said:

@Ivan je napisao da od 1800rpm pocinje da uverljivo povlaci sto ja mogu da tvrdim za 120ks varijantu ali ne i za mog brava od 150ks koji se dosta kasnije budi i vise mora da se vrti da bi lepio za sediste.. Iz prostog razloga sto ima 206nm kao i 120ks verzija samo tih 206nm ima na visim obrtajima

Ja sam se u onoj temi o kupovini dopisao u kontekstu lepog zvuka na tim obrtajima. I dodao da cak i iz tog opsega u Sport modu vuce vrlo lepo za benzinca, maltene u rangu kao bivsi 1.9 dizelas. Po fabrici, MultiAir tada ima cca 260 Nm@1750 rpm (u Normal modu je na 230 Njutna).

44 minutes ago, Mijailović P. said:

Ja stvarno ne razumem koji su razlozi da u otvaranju ovakve teme ljudi imaju problem da okače sliku više.

Ae šta si se stisko! 

Ja stvarno ne znam sta je pojedinima problem da otvore predstavljanje :D .

2 hours ago, Rasta said:

Možete početi s' hvalospjevima, molim lepo ... :smoke:

:D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Pa pazi meni skala pada poprilicno brzo i na otvorenom moguce da kazaljka nije dobra sto cu proveriti uskoro, bord pokazuje izmedju 8-9.2l u zavisnosti od voznje. Prosek brzine oko 30-40kmh

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Branislav said:

Pa pazi meni skala pada poprilicno brzo i na otvorenom moguce da kazaljka nije dobra sto cu proveriti uskoro, bord pokazuje izmedju 8-9.2l u zavisnosti od voznje. Prosek brzine oko 40kmh

8l OK, ali 9.2 je vec mLogo bre, bez zezanja, pogotovo s obzirom na prosecnu brzinu. Pa cistom magistralom hvatas prosek od 60 km/h normalnom voznjom. A ovo je prosek izmedju toga i prigraCke :) . Jedino ako konstantno imas neki zestok lokal + autoput, npr. Najgora varijanta za potrosnju, a prosecna brzina deluje kao idealna :D .

T-Jet 150 je poznat da zna da srkne po gradu. Sto se otvorenog tice, iole normalnom voznjom to dodje na vrednosti koliko-toliko blizu fabrickim, na magistrali pogotovo.

Moze i kazaljka da ti brze "pada" u nekim opsezima, proverio bih ja to iskljucivo po cepu u svakom slucaju (i board i kazaljku), na malo vecem uzorku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa neee, necemo o potrosnji goriva, ima tema za to. Necemo o laVanda sondji takodje. Nego nek te sluzi (ne da sluZi nego sluZHI, nije to puz da sluZHi neg auto da sluzi) i mnogo ti goriva potrosio dok ga vozas sa osmehom :D

 

Daj sliku, sta se stiskas tu. Pisi sta je plan, gewinde, body kit, hibridni turbo... Nesto, znas, veselo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fala drugari, fala ! :thumbsup:

 

Može zdravlje, može, nije zgoreg ... :lol: a ni sreće nikad dovoljno, tako da i to prihvatam ! :D

 

Glede slika, biće, obećavam, samo da majstor Mija sanira postojeće ogrebotine i nagnječenja. Otvorio se kolega Integralac za 100g farbe, pa greota da se baci. ;)

Onomad kad sam išo na ono gratis gledanje, pitam ga ja za greške, falinke, ulaganja, ovo-ono, a on opleo po limariji ... te ovde zagreban, te onde ulubljen, te tamo zakačen ... čovek esteta ! :lol:

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno. Mora i majstor Mija d'uzne neku paru ! :D

 

Zasad je koštao dijagnostika + nov aku + benzina za dve crvene ... duplir'o sam konjažu, pa duplo i sipam ! :lol:

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blagodarim ! :thumbup: 

 

S' obzirom da u krajnjoj liniji ima svega 126 kubika više u odnosu na punta mogu reći da sam prijatno iznenađen. Očekivao sam da ide bolje, ali ipak ne toliko bolje ... :) 

Najviše mi se dopada izostanak turbo rupe, tj. što vuče lepo iz niskih obrtaja. Davno je bilo kad sam zadnji put vozio turbo benzinca, ima sigurno više od dvadeset godina. Napredak je impresivan.

 

Potrošnja mi nije toliko bitna jer godišnje jako malo prelazim. Po lokalu vozim bicikl, Brao je namenjen za međugradske i akobogda malo dalje vožnje. ;)

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secam se pre skoro toliko godina kada sam prvi put seo u Tb, mislim da je bio neki Ford Probe, nagazim papucicu gasa skroz, u patos ,a on kad je cimnuo, poceo da se baca levo desno. Rekoh sta je bre ovo u pm.. default_D.gif

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...