Jump to content
FAS Goran
dexxybor

Zamena regulatora pritiska goriva

Recommended Posts

Pozdrav, u pitanju je brava 1.6 '97.god.

Oseća mi se miris benzina, auto ne ubrzava kao nekada, i pre par dana mi se ugasio u vožnji, upalio sam ga odmah ali kao da je neko vreme štuckao. Nije se palila lampica "check engine". Čitajući na forumu video sam da je mogući problem sa regulatorom pritiska goriva. Gledao sam danas i našao taj opisivani deo negde kod termostata i izduvne grane ali nekako je nepristupačan i sa njega ide crevo u usisnu granu.

Probao bih da zamenim taj deo ali ne znam kako se skida i da li bih nešto polomio ili pokvario prilikom skidanja. Molim kolege za savet.

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je najbolje da ti slikas to sto si nasao da vidimo o cemu se radi, nekako sumnjam da je to regulator pritiska goriva.

Ne bi trebalo nista vezano za benzin da bude bas blizu izduvne grane a morao bi da bude blizu raila sa diznama a i na 1.6 motoru bi trebao da se nalazi u kucistu pumpe.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeste regulator pritiska i nalazi se na rejlu ali kod usisne grane.

Postoji osigurač koji se izvuče pa se odvoji regulator ili se skine cela šipka sa diznama.

Međutim, ako se oseća miris goriva, biće da je tu neko crevo popustilo pa gubi pritisak.

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miris benzina se oseća povremeno u kabini, a što se tiče osigurača video sam da postoji ali prvi put vidim onakav osigurač pa nisam siguran u njegovo skidanje. Što se tiče regulatora pročitao sam da hoće klip da zariba pa da ne daje određenu količinu goriva motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, moguce da negde pusta i gorivo, pregledaj sve spojeve a i sama  creva, guma otvrdne i ispuca posle toliko godina posebno u motornom prostoru gdje su vece temperature.

Imao sam slican problem sa mirisom goriva, jedva sam nasao da jedno crevo je onako malo kao vlazno, nema kapanja ili curenja pa je bilo tesko pronaci.

Regulator moze da zeza da daje manji ali i veci pritisak goriva, u oba slucaja motor ne dobija odgovarajucu smesu i ne radi kako treba.

Sa regulatora bi trebalo da ide i malo crevo na usisnu granu za vakum, pogledaj i njega da li je citavo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste. Treba sve proveriti pa krenuti od pumpe i njenog poklopca koji zna da popusti.

Jbg, sve smo već to obrađivali nebrojeno puta pa računam da je opštepoznata stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...