Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Ceca fiat tipo

Fiat Nuova Tipo 1.3 MJet - prepunjavanje turbine

Recommended Posts

Poštovani, 

Da li može da turbina crkne ili da prepunjava na predjenih 40000km,auto 2016,redovan servis, normalna vožnja, malo vise gradske vožnje. 

Sta može da dovede da turbina ode na ovako malo predjenih kilometara. 

Auto je u servisu trenutno, zbog prijavljivanja greski za proklizavanje, los pritisak u gumama, i lampice check engine. Koje se same od sebe ugase, ali na dijagnostici pokazuje los pritisak turbine. Sve su isproveravali oko turbine, creva, senzore, i jos neke stvari, i sada je turbina skinuta i poslata u Uzice da je provere. Mene samo zanima sta može da dovede do kvara turbine na ovako mladom autu, sa malo predjenih kilometara. 

Hvala unapred na pomoci. 

 

 

Edited by neshaoct
preciziranje naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ceca fiat tipo

Koja motorizacija je tacno u pitanju (turbo benzinac ili dizelas)? Kako se auto ponasa u voznji, gubi li snagu i u kojim rezimima, ulazi li u Safe mode (sem te lampice)? Koja je tacno ocitana greska u pitanju (da nije P0234 do 238 ili neka od 105-107)?

Ako turbo prepunjava, moze da bude svasta, od nekog crevca vakuuma, (elektro)vakuumskog ventila, ako je sa sistemom promenljive geometrije mozda glavljenja krilaca u nekom polozaju ili klapne (sve zavisno od konstrukcije), MAP senzor... Premalo je informacija za neki zakljucak.

 

PS: Sa dodatnim informacijama, formulisacemo naslov i prebaciti temu u odgovarajuci tehnicki podforum za novi Tipo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Ivan said:

@Ceca fiat tipo

Koja motorizacija je tacno u pitanju (turbo benzinac ili dizelas)? Kako se auto ponasa u voznji, gubi li snagu i u kojim rezimima, ulazi li u Safe mode (sem te lampice)? Koja je tacno ocitana greska u pitanju (da nije P0234 do 238 ili neka od 105-107)?

Ako turbo prepunjava, moze da bude svasta, od nekog crevca vakuuma, (elektro)vakuumskog ventila, ako je sa sistemom promenljive geometrije mozda glavljenja krilaca u nekom polozaju ili klapne (sve zavisno od konstrukcije), MAP senzor... Premalo je informacija za neki zakljucak.

 

PS: Sa dodatnim informacijama, formulisacemo naslov i prebaciti temu u odgovarajuci tehnicki podforum za novi Tipo.

 

Poštovani, u pitanju je turbo dizel,1,3multyjet.Nekada u voznji gubi snagu,ne vuce kao pre.Desilo mi se dva puta kada sam iz 3 prebacivala u 4brzinu,da cujem da je kao zafijukala turbina,i to sam cula zato sto je bio otvoren prozor.Jedan dan auto sasvim normalno radi,a drugi slabije vuce i tako u krug.Jedinu gresku koju su nasli je slab pritisak turbine(ne znam stvarno koja je oznaka greske).Auto je svakako u ovlascenom servisu,i rekli su mi da su sve proverili oko turbine,i da je ostalo da se ona sama proveri.Turbina je skinuta i poslata u Turbo servis Uzie,da je provere i vide da li je u njoj problem.

Da li možda neko ima iskustva sa ovima iz Uzica?

Htela sam samo da cujem da li je neko imao slican problem,i sta je moglo da dovede do toga da turbina crkne,na ovako malo predjenih kilometara,jer znam da je mali procenat da turbina sama od sebe crkne.

Hvala Vam svakako na pomoci,ja cekam da vidim sta ce biti.

Srdacan pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ceca fiat tipo

 

Šta se na kraju desilo sa ovim problemom oko turbine? Šta je bio tačan kvar, i šta je zamenjeno ili uradjeno da se problem reši?

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/1/2021 at 10:39 AM, Ceca fiat tipo said:

Poštovani, 

Da li može da turbina crkne ili da prepunjava na predjenih 40000km,auto 2016,redovan servis, normalna vožnja, malo vise gradske vožnje. 

Sta može da dovede da turbina ode na ovako malo predjenih kilometara. 

Auto je u servisu trenutno, zbog prijavljivanja greski za proklizavanje, los pritisak u gumama, i lampice check engine. Koje se same od sebe ugase, ali na dijagnostici pokazuje los pritisak turbine. Sve su isproveravali oko turbine, creva, senzore, i jos neke stvari, i sada je turbina skinuta i poslata u Uzice da je provere. Mene samo zanima sta može da dovede do kvara turbine na ovako mladom autu, sa malo predjenih kilometara. 

Hvala unapred na pomoci. 

 

 

i sta je bilo na kraju i kod mene se isti slučaj samo sam remontovao turbinu i isto se ponavlja pale se i gase prepunjava turbinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...