Jump to content
FAS Goran
maxa

FIAT 500l cross 1.4 T-JET

Recommended Posts

10 minutes ago, italiano said:

I kako ide? Ajde malo pohvale na racun motora, ne samo zalopojke...;)

Motor je i glavni "krivac" za kupovinu auta))))

Odlično nosi 500L-a što po gradu što na autoputu. Vuče do crvenog bez ikakvih problema, ubrzanje je konstantno uz minimalnu turbo rupu na početku, prosto traži da ga gaziš. Zvuk na višim obrtajima je sjajan. Trebalo mi je par meseci da promenim stil vožnje, sa dizelskog švaler gasa.

Na autoputu 130KM/h = 3.000rpm uz potrošnju od 7-8L.

Po gradu je veoma zabavan i lak za vožnju. Praktičan i zanimljiv auto sa sijaset gedžeta. I porodičan i joz ride.

5.jpg

Edited by maxa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko 13K me je izašao. Ja sam ga uzeo starog 8 meseci sa 3.000 na satu od prijatelja.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boja je predobra. Odlicna motkrizacija i lepo izgleda autic. Kako podnosi krovni kofer (potrisnja, zanosenje)? 

 

U zdravlje da sluzi! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa srecom, da te lepo sluzi!

Sam model odlicno izgleda u restyle (i eksterijer i enterijer), boja je super, prava gospodska.

Sa T-Jet nema greske. U smislu da se sa konstrukcijski vrlo jednostavnim turbo motorom dobijaju solidne performanse, a po ceni redovnog odrzavanja kao osnovni atmo motor, na identicnom 1368 ccm bloku. Niska cena registracije, voli da se zavrti, mada posto je malo starije konstrukcije tu zna i da srkne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, ISV_01 said:

Boja je predobra. Odlicna motkrizacija i lepo izgleda autic. Kako podnosi krovni kofer (potrisnja, zanosenje)? 

 

U zdravlje da sluzi! 

Potrosnja je srazmerna raspolozenju))) Od 7 do 10L po gradu. Auto put je nesto tek ispod 7 na 130 sa koferom. Zanosenja ima i umeju da budu neprijatna na vecim brzinama. Jedina realna zamerka je bucno podvozje i menjac pri visokim brzinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, maxa said:

Jedina realna zamerka je bucno podvozje i menjac pri visokim brzinama.

Na T-Jet ide italijanski FPT-ov C635, identican menjac imam i kod sebe. Prilicno je pouzdan i robustan (isao je i na 2.0 dizelase), deklarisan na 350 Njutna. Za turbo benzince od 215-250 Njutna obrtnog, cak mozda i predimenzioniran. U kom smislu zamerka - pretpostavljam da mislis na prenosni odnos u 6. brzini, a ne neki mehanicki problem?

Ako je samo to u pitanju, imaj u vidu da 500L na iole vecim brzinama ubija otpor vazduha i povisen klirens. Poredjenja radi, kod mene se klasican C hatch (slicne tezine, samo 140 KS), sa istim tim C635, vrti na 2700rpm@130 km/h (300 rpm manje, uglavnom aerodinamika). Prenosni odnos za C635 u 6. brzini je solidnih 0.76, samim tim je i potrosnja skroz OK za turbo benzinca.

Apropo buke - koje gume su u pitanju (pretpostavljam da je na standardnoj 225/45/17)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican porodicni auto! U zdravlju da vas sluzi!
Apropo prenosa, mislim da gresis, za benzinca a pogotovo "malog" 130km/h na 3000rpm je odlicno, makar za neko moje iskustvo. Svaki koji sam vozio bio i 2.0l se na 3000rpm kretao nekih 100km/h :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih, bilo nekad, vozio sam 147 TS i bilo je poprilicno naporno na autoputu :) ... C510 menjac u njoj ima maltene direktan prenos u najvisoj brzini (0.92).

Na "tadasnjih" 3000 rpm pri 100 km/h - danasnji downsized turbaci na istim obrtajima idu opusteno 140 km/h. Imaju i po duplo veci torque nego stari atmo motori, povlace odlicno i iz niskih obrtaja - samim tim i prenosi opusteno mogu da budu duzi. Pri cemu upravo na tim visim cruising brzinama ne trose puno i tihi su.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo :)

Meni se stari L uopste nije svidjao, a restyling mi je skroz kul. Pokupili su sve lepo sa X-a i slozili bas simpatixan autic.

 

Zelim ti da se lepo navozas

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, igor0511 said:

Meni se stari L uopste nije svidjao, a restyling mi je skroz kul. Pokupili su sve lepo sa X-a i slozili bas simpatixan autic.

Potpisujem, identican utisak i za prvobitnu verziju i za restyle ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto razmišljam....ovaj 500L Cross ima da bude ubojiti sleeper. Ono, svi smo navikli "Aaaa, 500LLLLL, pa to ne ideee, to atmos/Tomos, to se vuuuuuče", pa onda za 500L Cross i "Aaa pa lepo izgleda ali opet samo šmiiiiiinka, niiiiije tooooo"..i onda ga baja nagazi pa te neprijatno iznenadi....biće to strava sleeper :D 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onako, ne mora da se spušta niti neke veće felne i gume (bilo bi isuviše očigledno da nešto ne štima) ali bi bilo iznenađenje....hotrod bajo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/31/2021 at 12:09 PM, Ivan said:

Na T-Jet ide italijanski FPT-ov C635, identican menjac imam i kod sebe. Prilicno je pouzdan i robustan (isao je i na 2.0 dizelase), deklarisan na 350 Njutna. Za turbo benzince od 215-250 Njutna obrtnog, cak mozda i predimenzioniran. U kom smislu zamerka - pretpostavljam da mislis na prenosni odnos u 6. brzini, a ne neki mehanicki problem?

Ako je samo to u pitanju, imaj u vidu da 500L na iole vecim brzinama ubija otpor vazduha i povisen klirens. Poredjenja radi, kod mene se klasican C hatch (slicne tezine, samo 140 KS), sa istim tim C635, vrti na 2700rpm@130 km/h (300 rpm manje, uglavnom aerodinamika). Prenosni odnos za C635 u 6. brzini je solidnih 0.76, samim tim je i potrosnja skroz OK za turbo benzinca.

Apropo buke - koje gume su u pitanju (pretpostavljam da je na standardnoj 225/45/17)?

Gume su 225/45/17 GoodYear vector all season na njemu i mislim da je to pored povisenog klirensa glavni uzrok malo bucnijeg podvozja pri vecim brzinama. Svakako cu kupiti jos jedne felne 17" pa da imam dva para guma. Odnosi prenosa su dobro odmereni.

6 hours ago, horvat said:

A zamisli jos da mu stavi GT1446 turbo, interkuler, downpipe, mapu, ~200 ks ... kakvo iznenadjenje na putu bi to bilo :D 

Nije da nisam pomisljao obzirom da fabricki dolazi za intercooler-om. Na njemu je trenutno fabricka IHI turbina i na poslednjem servisu diskusija sa majstorom je bila da li ili ne raditi remap na 150KS)))

5 hours ago, igor0511 said:

Meni onaj 1.3t bas lepo na papiru zvuci. Cekamo da vidimo ljudska iskustva :) 

Probao sam i 1.3 T doduse u renegade-u i odlican agregat. Ukoliko kum pazari pisacu utiske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cestitke na kupovini. Malo vas ima, a i te sto znam ne javljaju se.

A gde je drugar kupio Tjet pre 8meseci? jel to ima kod nas i dalje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala. Ja sam ga kupio proslo leto starog 8 meseci. Auto je 19-to godiste. Nema ih vise a velika vecina koja su prodati su dolazili sa TNG-om

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...