Jump to content
FAS Goran
rad2905

Fiat Grande Punto Evo 1.4 8v Mylife - prazno ispod tepiha gepeka?

Recommended Posts

Pozdrav svima

 

Ja bih samo da pitam - šta treba da se nalazi ispod tepiha gepeka (vidi sliku)? Neki set za popravku guma? Jer, točka nema niti može da stane zbog pregrada. Nažalost, to mi nije palo na pamet da podignem kad sam kupovao auto… Šta da tražim ako bih kupovao da nadomestim ono što nedostaje? U priručniku nema te slike...

 

Hvala unapred.

 

IMG_3808.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rad2905

 

Taj auto je fabrički imao komplet za reparaciju izbušene gume. Možeš tražiti da obnoviš taj komplet, ili da sa otpada od drugog Grande Punta uzmeš komplet sa rezervnim točkom manjih dimenzija.

Pogledaj ovu temu oko toga:

Fiat Grande Punto - naknadno ubacivanje ćopavca

 

Ako hoćeš da dopuniš prazna mesta u baš tom kompletu, onda:

 

Alat za brzu popravku pneumatika ''Fix & Go'' nalazi se u prtljažniku. Kutija sa alatom sadrži:

1. jedan kanister u kome se nalazi zaptivno sredstvo na kome je: cev za punjenje, nalepnica na kojoj je obaveštenje ''max. 80km/h'' koju treba zalepiti u vidokrugu vozača (na kontrolnu tablu) nakon zamene pneumatika;

2. brošura sa instrukcijama koje treba pratiti kako bi pravilno koristili alat.

3. kompresor sa uređajem za merenje i priključcima.

4. par zaštitnih rukavica koje se nalaze u pregradi kompresora.

5. adapteri za naduvavanje različitih delova.

6. U kutiji se takođe može naći odvijač kao i sajla za vuču automobila. Kutija je smeštena u prtljažniku ispod zastirke.

 

kit reparaciju.jpg

klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vau, Nešo, hvala na izuzetno brzom odgovoru!

Po tebi, je li bolja varijanta točak od ovog seta? 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rad2905

 

Davno sam uzeo Stila koji je fabrički došao isto sa tim kompletom, pa sam u njega prebacio sa ranijeg svog Stila komplet sa ćopavcem (rezervnim točkom manjih dimenzija).

Tako da realno, mislim da je sigurnija, bolja varijanta da nađeš na nekom otpadu ćopavac za Grande Punto i uzmeš njegov komplet...samo pripaziš da ima ne samo točak, nego barem točak, dizalicu i kuku...mada mi se čini da kuku imaš i ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam istog mišljenja. Imam onaj sprej za popravku guma (pretpostavljam da je u njemu pur-pena) ali se nisam usudio da ga upotrebim onomad kad mi je ispustila guma jer su mi rekli da onda mogu da bacim i točak i gumu. Pošto imam alu-felne, nisam rad da je bacam, lepo izgleda :)

Evo sad sam tražio po kupujem-prodajem i ima da se kupi točak, ali ne i ona plastika na kojoj se nalazi dizalica i sve ostalo. Cena je šarena, od 1500 dinara do 65 eura. 

Plastika i alat verovatno ima da se nađe na tim otpadima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu gde se nalazi ta plastika moze da stane tocak normalnih dimenzija R15 65 175/185. Znaci nadjes polovan tocak sa gumom i izvadis tu plastiku i stavis tocak umesto nje. Takodje mozes da kupis i okruglu plastiku koja staje u tocak a u kojoj se nalazi dizalica, kljuc, srafciger i jos par sitnica.
Sto se tice seta za reparaciju, ne baca se nista kada se upotrebi. Ni tocak ni ta guma koja je probusena. Odnese se kod vulkanizera i on normalno zakrpi gumu. Posle intervencije mora da se dokupi patrona sa lepkom koja se vraca na kompresor. Set ne moze da se upotrebi ukoliko se guma isece po boku ili je veliko ostecenje gazeceg sloja u pitanju. Zbog toga je bolje imati rezervni tocak.

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje sam uvek za rezervni tocak, bar copavac. Kolege su sve rekle, samo bih dodao da povedes racuna oko tocka, jer GP ima PCD 4x100 i CB 56.6 mm (dok su klasicni fiatovski 4x98 i 58.1 mm). Tj. pripazi da ti na otpadima ne "uvale" pogresan tocak koji je mnogo cesci i jeftiniji.

Pretpostavljam da tocak odgovara i sa Opel Corse tih godista, koju su radili partnerski. Ubacis u tocak komplet alata i miran si, o alatu bas caskamo o identicnoj stvari i na temi o 500L :) https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81534-fiat-500l-cross-komplet-rezervnog-točka/&do=findComment&comment=1599910

 

Sa tim setovima za reparaciju mozes samo da resis neko sitno busenje gazeceg sloja. U slucaju bilo kakvog veceg gumi-defekta negde u putu, mozes samo da stanes sa strane i da places :) (tj da zoves pomoc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala još jednom na informacijama. Odlučio sam se za siguricu - točak.

Još jedno pitanje, gledao sam u oba priručnika, ali te informacije nema. Zna li neko da li su rastojanja rupa za zavrtnje na točkovima Stila i Punta Grande isti? Lakše mi je u Smederevu da kupim rezervni točak i dizalicu za Stila nego da jurim za GP...

 

Eto, da sam čitao… Uštedeo bih sebi postavljanje ovog posta. Hvala Ivane, obratiću pažnju!

Edited by rad2905
Nisam čitao na vreme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu isti.

image.thumb.png.e4bd61452de0965a8367be356b87f08c.png

 

image.thumb.png.e61218b3ca3bb3e18398b29fdec7325c.png

 

Za GP odgovara sa Opel Corsa-e. 

Ako ne možeš da naeš ćopavac, nađi neku regularnu čeličnu felnu

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, andreja.micovic said:

nađi neku regularnu čeličnu felnu

U tom slucaju, samo povesti racuna o poravnavanju gepeka, tj. koji alat ide unutra.

Imali su dublju plasticnu "korpicu" za copavac (tj. sa visim obodom koji naleze na gumu), i plicu za obicne tockove. Opet zavisi od modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je onda ipak najbolje da kupim "komplet" za GP. I naravno da idem kolima da odmah i isprobam :)

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i jeste najbolja solucija. 

Mislim da je razlika u ceni značajna u odnosu na regularani fiat, još neko je tražio ćopavca za GP koliko se sećam.

 

 

Možeš uzeti samo točak,  kompletan alat na drugom mestu za tipa 10tak eur. Alat kao alat je isti za sve. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felnu svakako moras za GP (Opel), napisasmo ti vec gore - PCD 4x100 i CB 56.6 mm. A alat mozes da ukombinujes i sa drugog modela, samo da lepo poravna gepek. Sve sto ti je u standardu je cesce i jeftinije.

Off: Ako si mozda citao (nevezano za GP) - video si koliko su ljudima trazili za rezervne tockove za 500L i Tipo (dosta redji 5x98). Srecom je tu jeftina solucija sa starijih takodje 5x98 Alfi, kojih ima koliko hoces.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...