Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Hyundai i20

 

Hyundai je osvežio svog gradskog mališana i20, pa mu dodao neke nove dizajnerske detalje i tehnologije, a kojih 5 stvari morate znati o njemu proverio je Juraj Šebalj :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Test Hyundai i20 Active

 

Najmanji Hyundai-jev SUV nije Tucson, ni Kona već Hyundai i20 Active. Koje adute za borbu na tržištu ima i20 Active, proverio je Mato Pavličević.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topspeedvideo.jpg TopSpeed video: Test Hyundai i20

 

Hyundai je odavno etabliran kao globalni gigant. Korejski proizvođač zalet je uhvatio u Americi 90-ih godina, a potom je polako, ali sigurno počeo da osvaja i Evropu. U tom pohodu pre desetak i kusur godina zasnovana je potpuno nova porodica ''i'', koja danas broji čak osam modela. Jedan od njih je i20 koji konkuriše u popularnom B segmentu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg Carbuyer: 2021. Hyundai i20

 

Dosta etabliranih modela je u ovom segmentu - Corsa, Fiesta, 208, ili nekada Grande Punto - ima li mesta i za i20?

Sa prošlim modelom se Hyundai nije proslavio, naročito je njegova vožnja bila neubedljiva. Ali, Hyundai je u međuvremenu u svoje redove doveo Albert Biermann-a, čoveka koji je bio šef BMW M divizije, a on se ne bavi samo N modelima u okviru Hyundai-ja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Test Hyundai i20N

 

Jedan novi auto koji je veoma lako objasniti jer nije samo još jedna mešavina svega i svačega podignuta da bude SUV, uz gomilu hibridne tehnologije na razne načine...

Ovo je tipični mali old-school hothatch sa 200 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cartelltv.jpg CarTellTV: 2021. Hyundai i20 N

 

Hyundai je pre skoro 10 godina rešio da napravi novo sportsko odeljenje - ''N''. Model i30 je stvorio dobru priču oko toga, pa je došao red i na manji i20.

U ''N'' varijanti i20 ima 200KS/275Nm i manuelni menjač sa 6 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Hyundai i20

 

Ova nova, treća generacija, stiže posle 6 godina na tržištu stare - konkretan primerak ima 1.4 benzinac sa 4 cilindra, manuelni menjač sa 6 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Hyundai i20

 

1.0 T-GDI sa 100 konja i automatikom sa 7 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carobsession.jpg CarObsession: Hyundai i20 N

 

Nije tajna da je Fiesta ST odličan mali sportski automobil, tu je i Polo GTI u istom segmentu koji je za neke previše porastao, a sada i GR Yaris.

Hyundai je rešio da se ozbiljno uključi u borbu sa i20N koji crpi rešenja direktno iz relija, plus se dosta oslanja i na već uspešan i30N. Ispod haube je 1.6 sa 4 cilindra koji daje 204KS/275Nm, pogon je napred, menjač manuelni sa 6 brzina...i sve to zajedno omogućava ovom autu ubrzanje od 6.4 sekunde do stotke, i ide sve do 230 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Hyundai i20 N

 

Vizuelno možete da razlikujete i20N od običnog i20 po većem usisu vazduha, rešetki hladnjaka sa kockastim motivom trkačke zastave, i N znački. Klirens je 10 mm niži u odnosu na standardni i20. Hyundai je sarađivao sa Pirellijem na razvoju posebnih 18-ca guma P-Zero za i20N. Prednji kočioni diskovi su 320 mm, zadnji diskovi su 262 mm i nisu samoventilirajući. Opšti sportski utisak naglašavaju crni pragovi sa crvenim detaljima. Pozadi dominira krovni spojler i difuzor sa trouglastim svetlom za maglu, kao što to imaju i30 N i i30 Fastback N. Tu je i samo jedan izduv.

Enterijer je takođe sportski...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Test Hyundai i20

 

Novi Hyundai i20 potpuno je drugačiji od prethodnika, i zapravo je doživeo pravu malu revoluciju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Hyundai i20 N

 

Jura se smestio za volan najmanjeg Hyundaijevog sportiste. i20N razvija 204 konja koje prenosi na prednje točkove, a kako se vozi i kakav zvuk ima u odnosu na većeg brata (i30N) proverite u videu :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Hyundai i20 N

 

Sa N verzijom i20 ispod haube se dobija 1.6 turbo-benzinac (4 cilindra) sa 204KS/275Nm obrtnog momenta, uz manuelac sa 6 brzina. Ali naravno, to nije sve!

Postoji čitav niz dizajnerskih izmena spolja i unutra, uključujući potpuno novi prednji branik i posebnu N rešetku, pa čak i krovni spojler (mada se njegove aerodinamičke prednosti teško mogu primetiti). i20 N ima oštru konkurenciju na inače malom tržištu hothatch-a, a među njima najjači rivali su mu GR Yaris i Fiesta ST.

Pa, nudi li Hyundai u ovom pakovanju dovoljno da bude mali hothatch koji mnogi žele? Moraćete da nastavite da gledate da biste saznali:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Više možda putopis nego li klasičan test automobila, ali, mislim da zaista vredi pročitati najnoviji tekst i pogledati fotografije Perice Rajkovića objavljene na portalu "AutoRepublike":

 

 

Andaluzija za upravljačem Hyundaija i20 1.2 MPi/75 – Lek protiv kovida i depresije

 

Andaluzija za upravljačem Hyundaija i20 1.2 MPi/75 – Lek protiv kovida i depresije

 

 

20210909_230827-576x1024.jpg

 

Osim što pomaže telu da fabrikuje vitamin D, neophodan za dobar imunitet, Sunce je i nezaobilazan faktor za dobro raspoloženje. U simbiozi s prelepim predelima Andaluzije sreća je potpuna, nažalost ograničena na samo dve sedmice.

Ukoliko negde u Evropi nije neophodno svakodnevno pratiti vremensku prognozu, to je svakako sam jug Španije. Izuzmemo li najudaljenija grčka ostrva gde sunce skoro tokom cele godine sija k’o tepsija, Andaluzija je teritorija najbliža afričkom kontinentu, mediteransko more u svom najužem delu (Gibraltar) ima samo 18 km! Samim tim jasno je da Sunca i ovde ima u izobilju, statistika kaže da u proseku ima 300 sunčanih dana godišnje!

 

https://autorepublika.com/2021/09/18/andaluzija-za-upravljacem-hyundaija-i20-1-2-mpi-75-lek-protiv-kovida-i-depresije/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i20 N proglašen šampionom Top Gear's Speed Week-a

 

219045-top gear.jpg

 

Hyundai i20 N proglašen je šampionom 2021. nedelje brzine Top Gear-a nakon što je demonstrirao najbolje performanse iz grupe od 26 modela visokih performansi. Nedelja brzine održana je nekoliko dana na testnoj stazi Top Gear-a Dunsfoldu, gde je hot hatch nadmašio svoje konkurente u nizu iscrpnih testova. Protivnici i20N u Nedelje brzine 2021. bili su sportski modeli nekih od svetskih brendova koji su najviše orijentisani na performanse. Takmičenje je uključivalo lagane dvosedne sportske automobile, hibridne modele sa 1.000 KS i potpuno električne sportske kupee.

 

Nakon preliminarnih procena, pet modela koji su smatrani najzabavnijim u vožnji takmičili su se na putevima Nacionalnog parka Exmoor u Velikoj Britaniji. Na kraju, sudije, uključujući stručni urednički tim Top Gear-a, britanskog automobilskog novinara Chrisa Harrisa i The Stig iz Top Gear-a, krunisale su za šampiona i20 N. Iako je hot hatch bio najpovoljniji kandidat na Nedelji brzine 2021, i20 N se i dalje isticao zahvaljujući uzbudljivom rukovanju.

 

''Svake godine okupljamo kolekciju brzih automobila lansiranih u posljednjih 12 meseci. Nazivamo ga ''Nedeljom brzine'' kako bismo učinili pravdu prema velikom, višednevnom itinereru i logističkom minskom polju koje smo sami napravili'', rekao je Jack Rick, urednik časopisa Top Gear. ''Nedelja brzine je uvek puna iznenađenja. Ono što nismo očekivali je bio najpristupačniji automobil ovde koji je mogao da napravi skok na terenu I potpuno zasluži pobedu. Ali i20 N ima naklonost, potkrepljenu ogromnim potencijalnom i dinamičnošću koji ga čini nečim istaknutim, ne samo među konkurentima, već i u čitavom spektru Nedelje brzine.''

 

top gear week.jpg

 

i20 N: najmanji, ali moćan N model

Potpuno novi i20 N kombinuje uspeh i20 sa sportskim duhom i zabavom u vožnji Hyundai N. Sa svojim počecima koji sežu od motosporta, najnoviji Hot hatch Hyundai N preuzima inspiraciju i pozajmljuje inženjerske vrednosti sa više relija-kao pobednički reli automobil i20 WRC. Automobil visokih performansi i20 N pruža izuzetno iskustvo u vožnji i na trkalištima i na autoputevima. Uprkos tome što je to najmanji model N, i20 N-a inspirisan motosportom aludira na njegov snažan potencijal. Hyundai-ev drugi hečbek isporučuje vodeći u klasi odnos snage i težine od 171 KS po toni za agilnije upravljanje i impresivno iskustvo vožnje. Hečbek sa pet vrata takođe je opremljen najsavremenijom tehnologijom povezivanja i info-zabavne tehnologije i naprednim bezbednosnim funkcijama.

 

''Baš kao i svi naši modeli Hyundai N, i20 N smo konstruisali kako bismo pružili uzbudljivo iskustvo vožnje na trkačkim stazama, pouzdanost na autoputevima i svakodnevnu upotrebljivost. Bilo je izazovno, ali uspeli smo da stvorimo hečbek visokih performansi po pristupačnoj ceni'', rekao je Andreas-Christoph Hofmann, potpredsednik marketinga i proizvoda u Hyundai Motor Europe. ''i20 N je nadmašio konkurenciju na jednom od najizazovnijih testova performansi u industriji i proglašen je sveukupnim šampionom Top Gear -ove Nedelje brzine. Veoma smo ponosni što vidimo da je Hyundai zaslužio svoje mesto među automobilskim markama najboljih performansi.''

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutotopNL: Hyundai i20N RaceChip

 

Ali ne običan, već sa powerbox-om RaceChip GTS - inače ta firma ima powerbox u nekoliko nivoa, počev od ''S'' preko ''RS'', pa do najjače varijante sa imenom ''GTS'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: Hyundai i20 N

 

Ovaj auto je kompaktna džepna raketa sa 1.6 turbo-benzincem i šestostepenim manuelnim menjačem. Nema automatika u ponudi, nema DCT, samo praktična zabava!

To je hatchback sa petoro vrata sa pet sedišta, gepekom sasvim pristojne veličine i gomilom tehnike u automobilu, uključujući dva ekrana od 10.25 inča - jedan za informacije vozaču, a drugi ekran osetljiv na dodir za medije i kontrolu raznih podešavanja automobila (infotainment). Tu je Android Auto i Apple CarPlay, bežični punjač za telefon, koža, sportska sedišta i iznenađujuće mnogo prostora.

Da li je to pravi rival za Polo GTI i Fiestu ST? Sa vremenom od 6.7 sekundi do stotke svakako je dovoljno brz i zabavan...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Hyundai i20

 

i20 je svetlosnim godinama udaljen od pretka po imenu Getz, ali i vidno bolji u odnosu na prethodnu generaciju. Da li je sada zreo da pomuti sreću Cliu, Fiesti, Polu, Yarisu?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Hyundai i20

 

Kad je ovaj auto u pitanju ljudi se obično ne sete velikog unutrašnjeg prostora, solidnih voznih osobina, bogate opreme...međutim, sa najnovijom (trećom) generacijom te stvari će se izgleda prve pominjati:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision: Hyundai i20

 

Treća generacija i20 ugledala je svetlo dana 2020. godine, a odlikuje se ambicioznim izgledom koji prati novi dizajnerski smer brenda

U videu je 1.0 T-GDI 100KS ISG 7DCT:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2022. Hyundai i20 N

 

Auto koji treba Fordu da donese glavobolju jer udara na Fiestu ST. Ali...

Na prvi pogled ta dva automobila daju prilično identične performanse. Hyundai i20 N ima nešto više snage sa 204 konja, a takođe je i lakši sa 1.160 kilograma. Međutim, Fiesta ST je startnija jer sa svojih 6.5 sekundi brže (za 0.2 sekunde) uhvati stotku, a može se kupiti i sa troje vrata. Kada oba automobila ''poterate'' do maksimuma na krivudavom putu, njihovi različiti karakteri se bolje pokažu. Fiesta ST je razigran automobil, dok je i20 N više za one koji žele da prođu svaku krivinu savršeno precizno i da na kraju imaju najbolje vreme...ali bez prevelike zabave.

Dakle, možda bi ih trebalo manje posmatrati kao neprijatelje na tržištu, a više kao primere dva vrhunska hothatch automobila koji se nadopunjuju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...