Jump to content
FAS Goran
Ju_re

Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm - gasi se pri punom gasu

Recommended Posts

Pozdrav ljudi, imam problem sa alfom pa sam mislio da je najbolje da se obratim na fiatovom forumu jer je auto u sustini GP. 
Motor je 1.3 jtdm 62kw 84 konja, 2011 godiste.

Imam problem auto u drugoj brzini na punom gasu posle 3500 obrtaja krene da secka, oduzme gas, pa doda gas i tako 2-3 puta do 4500 obrtaja, uz sve to pritisak turba je nestabilan, odnosno kada auto sam oduzme gas on padne, pa se vrati na nekih 50 posto kada ga doda. Zatom prebacim u trecu brzinu, on ponovo secne na 3500, dodje do 4000 obrataja i tu stoji nekih sekundu-dve i ugasi se auto. Izbaci cek enzin i gresku regulator pritiska goriva P0090. 
Regulator zamenjen, stavljen nov, sve se potpuno isto desava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja mislim da je regulator pritiska u problemu ali buni to sto si stavio vec nov. Da li imas gde da probas drugi-polovan -nov?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni deluje kao da je nešto zapušeno...dovod vazduha ili goriva u sistem. Dizne, protokomer ? Da li si kačio na dijagnostiku za praćenje nekih parametara (vazduh/gorivo) ? Kako radi u leru, šetaju li obrtaji ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protokomer stavljen bas nov, iz otiginala, bos. 
A regulator sam menjao 3 puta, da se ispravim sva tri su polovna ali auto ide isto sa sva 3...

Korekcija dizni na dijagnostici skoro u nulu (primer oko 0.20-0.25)

Ujutru kad se upali obrtaji su malo nestabilni, skakuce kazaljka minut i posle se smiri, nakon toga je mirna.

Auto je ovu zimu na -10 palio iz prve na pola kljuca

Share this post


Link to post
Share on other sites

E nisam bas skolovao za dizele, al nesto mi u glavi : da li su regulator pritiska goriva i senzor pritiska u rail-u, jedna te ista stvar? Ako nisu, mozda to pogledati? Ako jesu, zanemari ovo :D

 

Zatim, mozda moze pumpa visokog pritiska? Mom bratu bas nedavno procurela. A moze biti i ova druga pumpa, sto gura do te...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je , moguce je i da te dizne trebaju da se odnesu kod bosiste na proveru. Jesi li menjao filter nafte skoro?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga mali update, zamenjen je i senzor na megistrali, ondnosno rejlu, stavljen bas nov, iz originala-nema nikakvog poboljsanja. Zamenjen i filter nafte.

Da li je moguce da motor nije uzubljen u nulu nego da je lanac jedan zub napred, odnosno nazad?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri MAP sezonor, to su simptomi kada on pocne da zeza. Takodje isprati da nije busno neko crevo od interkulra do motora, kao i da sam interkuler nij negde busan. Ako je sve ovo ok, onda proveriti zupcenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resen problem pre sat vremena. Problem je bio u mapi na racunaru jer je auto kod mene stigao vec cipovan tako da je tu bio problem. Konjaza je bila dosta povecana. Autu je vracena fabricka, 84ks, mapa i auto sada ide skroz normalno. Kroz dve nedelje ce auti ponovo da se remapira, ali ovog puta dobrom mapom.

Inace busna creva i busan intekuler ne bi trebalo da mogu da ugase auto u voznji, samo mogu performanse da opadnu zbog toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...