Ju_re 8 Posted March 12, 2021 Pozdrav ljudi, imam problem sa alfom pa sam mislio da je najbolje da se obratim na fiatovom forumu jer je auto u sustini GP. Motor je 1.3 jtdm 62kw 84 konja, 2011 godiste. Imam problem auto u drugoj brzini na punom gasu posle 3500 obrtaja krene da secka, oduzme gas, pa doda gas i tako 2-3 puta do 4500 obrtaja, uz sve to pritisak turba je nestabilan, odnosno kada auto sam oduzme gas on padne, pa se vrati na nekih 50 posto kada ga doda. Zatom prebacim u trecu brzinu, on ponovo secne na 3500, dodje do 4000 obrataja i tu stoji nekih sekundu-dve i ugasi se auto. Izbaci cek enzin i gresku regulator pritiska goriva P0090. Regulator zamenjen, stavljen nov, sve se potpuno isto desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 12, 2021 I ja mislim da je regulator pritiska u problemu ali buni to sto si stavio vec nov. Da li imas gde da probas drugi-polovan -nov? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted March 12, 2021 Meni deluje kao da je nešto zapušeno...dovod vazduha ili goriva u sistem. Dizne, protokomer ? Da li si kačio na dijagnostiku za praćenje nekih parametara (vazduh/gorivo) ? Kako radi u leru, šetaju li obrtaji ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ju_re 8 Posted March 12, 2021 Protokomer stavljen bas nov, iz otiginala, bos. A regulator sam menjao 3 puta, da se ispravim sva tri su polovna ali auto ide isto sa sva 3... Korekcija dizni na dijagnostici skoro u nulu (primer oko 0.20-0.25) Ujutru kad se upali obrtaji su malo nestabilni, skakuce kazaljka minut i posle se smiri, nakon toga je mirna. Auto je ovu zimu na -10 palio iz prve na pola kljuca Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 12, 2021 E nisam bas skolovao za dizele, al nesto mi u glavi : da li su regulator pritiska goriva i senzor pritiska u rail-u, jedna te ista stvar? Ako nisu, mozda to pogledati? Ako jesu, zanemari ovo Zatim, mozda moze pumpa visokog pritiska? Mom bratu bas nedavno procurela. A moze biti i ova druga pumpa, sto gura do te...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 12, 2021 Moguce je , moguce je i da te dizne trebaju da se odnesu kod bosiste na proveru. Jesi li menjao filter nafte skoro? 1 Ju_re reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ju_re 8 Posted March 12, 2021 Mislim da ima samo taj jedan senzor, taj na pumpi. Videcemo sta je sledeci korak Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted March 12, 2021 Na 2.0 postoji i senzor pritiska u railu, kao sto rece Horvat, ali za 1.3 nisam siguran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ju_re 8 Posted March 18, 2021 Evo ga mali update, zamenjen je i senzor na megistrali, ondnosno rejlu, stavljen bas nov, iz originala-nema nikakvog poboljsanja. Zamenjen i filter nafte. Da li je moguce da motor nije uzubljen u nulu nego da je lanac jedan zub napred, odnosno nazad? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted April 15, 2021 Proveri MAP sezonor, to su simptomi kada on pocne da zeza. Takodje isprati da nije busno neko crevo od interkulra do motora, kao i da sam interkuler nij negde busan. Ako je sve ovo ok, onda proveriti zupcenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ju_re 8 Posted April 15, 2021 Resen problem pre sat vremena. Problem je bio u mapi na racunaru jer je auto kod mene stigao vec cipovan tako da je tu bio problem. Konjaza je bila dosta povecana. Autu je vracena fabricka, 84ks, mapa i auto sada ide skroz normalno. Kroz dve nedelje ce auti ponovo da se remapira, ali ovog puta dobrom mapom. Inace busna creva i busan intekuler ne bi trebalo da mogu da ugase auto u voznji, samo mogu performanse da opadnu zbog toga. 3 MS PK, horvat and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites