UrosKostic 22 Posted March 11, 2021 (edited) Pozdrav, sinoc mi je kompjuter prijavio neku elektricnu gresku, collegamento elettrico difettoso/faulty electrical connection i drugu poruku avaria impianto controllo di motore/engine control system failure... obe greske se povremeno ukljuce pa iskljuce, a niti znam sta moze da bude. Od sinoc, mi se desila jedna stvar, kad upalim svetlo na poziciju, odjednom slika na displeju i instrument tabala "utihnu" pa se vrate, kao da je bio trenutni prekid napajanja. svetla svetle normalno, nigde ne vidim da je izgoreo osigurac. da li neko zna sta ove dve greske mogu da budu? p.s. motor radi normalno, i ide normalno bez problema Edited December 6, 2022 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 4998 Posted March 11, 2021 Mozda akumulator ili punjenje alternatora. Proveri to prvo 1 UrosKostic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosKostic 22 Posted March 11, 2021 Ovo sam sada napravio fotke. Na unimeru je izmeren napon 14,2V prilikom ukljucenja SVIH potrosaca dok motor radi na ler. kratko+dugacko+prednje maglenke+zadnje maglenke+sva cetiri migavca+klima na grejanje. Voltaza 13,49V je struja izmerena na akumulatoru posle gasenja motora. Pre paljenja motora struja na akumulatoru je bila 13,2V . ne znam koliko je to normalna jacina struje uzevsi u obzir da sam citao da struja akumulatora treba a bude 12,6-12,7V u stanju mirovanja. ovo je akumulator 12v75Ah. Rad motora na ler bez potrosaca je 14,7V na unimeru Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosKostic 22 Posted March 11, 2021 Nasao sam u cemu je problem. Kad se pali na benzin hladan ne prijavljuje gresku, i posle prebaci na plin radi bez problema. Kad ja upalim na benzin i posle ukljucim plin, opet ne prijavljuje. Gresku prijavi iskljucivo kad upali odmah na plin. Citao sam Italijanske forume i bukvalno su to svi napisali koji su na Kappu ugradjivali plin. 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 4998 Posted March 11, 2021 Super. Meni na prvu je osetljivost elektronike na pad napona 1 UrosKostic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosKostic 22 Posted March 11, 2021 1 hour ago, andreja.micovic said: Super. Meni na prvu je osetljivost elektronike na pad napona ali vidi sad drugo nesto. kad upalim poziciju, displej za obavestenja na kokpitu i instrument tabla na sekundu izgube napon pa se vrate. to se prvi put desilo juce, i tad je prvi put izasla ta poruka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 4998 Posted March 11, 2021 Onda prekontrolisati i mase na autu. Negde verovatno spojilo. Ispitaj fasunge sijalica za poziciju, konektore i sl. Krenuo bih odatle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
siki 198 Posted December 5, 2022 (edited) Ajd da dodam malo na ovu temu-Radi se o Lanciji Kapi coupe 2.0 16 ventila turbo benzin- Naime neki dan mi se u vožnji odjednom pojavi greška na monitoru i zacrveni lampica-kontrol sistem engine faulire-prvi put u životu(pali on grešku ako nisi zatvorio vrata,gepek i sl,al napiše što je,ali ovaj put panika me vata ozbiljno-motor varira(obrtaji na leru gore dole,čak na plin kad radi oće i da se ugasi)naravno uvek se desi neki problem u najvećij gužvi u gradu,kad žena zvoca,oće po radnjama i td-ja van sebe. Krenem dalje auto ide i što se više zagreva sve nekako bolje ali greška stoji i lampica gori.Odvezem ja ženu gde treba,ti gledaj po radnjama a ja odo u garažu da vidim što je-i tako bi,dođem kući,gledaj pod haubu,al već noć nevidiš ništa,a motor ko u inat smirio se -fercera samo tako ko Doxa. Parkiram ja to u garažu i skinem klemu,računam,će se preko noći nešto desi pa će se greška sama ispisati.Dođem ujutro,vratim klemu ,upalim auto,isteram iz garaže(nema lampiceda gori,ja sretan,kad onoupali se ponovo-kurva jedna i ista porukana bordu.Što sad??ulja ima,goriva ima,antifriza ima,do juče radilo sve OK,a sad ovo,nigde fleke ispod auta da nešto curi-ja u.Ajd do majstora-odem kod prvog najbližeg peške-imate li dijagnostiku za taj i taj auto-nema-idi do tog i tog(namerno ne navodim imena majstora i radionica da sutra ne ispadne neki problem ovde u Kš)kaže radnik,ja sam samo radnik,radim što gazda kaže-ajd daj gazdu na telefon,objašnjavam,kaže žao mu bacio stare dijagnostike(da napomenem kod mene je sa 3 pina nije OBD),niko to više nema i ne čuva,mrka kapa-ali auto ti je super i ja bi ga volio imati i bla bla(gleda kroz prozor a ne izlazi)jel znate ko ima dijagnostiku-nezna-hvala doviđenjaja već gubim strpljenje.Idemo dalje-dođem do drugog,još nisu ni otvorili taman otvaraju(ono već 10 sati),dobar dan molim Vas jel imate dijagnostiku za ovaj auto-IMAMO,ajd vidite što je sa ovim i objasnim što se desilo-izvadi majstor aparat,spoji sve-al šipak Lancije Kappe nema-kako nema sunce ti kalaisano,sve ima i starije modele a ovaj nemaš-malo ga ja zamolim da pogledam ekran šta nudi dijagnostika i vidim da ima Lanciju K,ajd ovde i nađemo je i uvati on konekciju-Greška "senzor PRITISKA vazduha(ne protoka da ne bude zabune),a koji je to senzor,aj obriši grešku-nemože obrisati grešku,utom dođe i glavni majstor i ja pitam dajte pokažite koji je to senzor da ga kupim,naručim-pa neznaju sigurno-ali je PROTOKOMER,ajd neka je,ja na licu mesta izvadim đžek sa njega i motor se ugasi-vratim upalim on radi-nije PROTOKOMER-to i ja znam(hvala forumu),e znaš moraš se najaviti,vidiš gužva,ostavi jedno 7 dana auto da bi se utvrdio i otklonio kvar i bla bla-malo i ton(glas)nije bio po meri i ja zahvalim onom što je isčitao grešku-jesam li dužan nešto-ne,hvala doviđenja. Pri povratku vidim još jednog auto mehaničara električara-stanem-imate li dijagnostiku-imam-ajd da vidimo što je(da napomenem motor radi ne gubi snagu,ide brate i na plin i na benzin,ja ne osećam ništa osim toga blagog variranja ler gasa na plinu i malo čudnog zvuka na benzinu)ali šipak ,ne može konektovati(Lap top mu ne prepoznaje moj ECU.Hvala do viđenja.Što sad sunce ti ljubim(a novi auto ko za inat mi ne stiže-osta ja bez auta,ovi samo produžuju rok isporuke). Odem ja kući,uzmem butelju belog vinca-neka tamjanika-lepa,pitkai malo gustiram da skinem stres.Ujutro Motor se u međuvremenu oladio-opet sam skinuo klemu-preko noći da idem u potragu za novim majstorima.Upalih ja motor,sve mrak,ne svetli,krenem ja ne svetli sav srećan,izgleda sam obrisao grešku/ko one Alfe/,kad kod SUP-a u Kš ono opet,ja poludeo.Ajd nazad u garažu(motor vuče bez problema,al gužva u gradu svi ti smetaju,a ja bi što pre nazad)dođem pred garažu,dignem haubu i zapalim cigaru i gledam,gledam,skidaj protokomer,skidam filter,al sve u zalud-SVETLI LAMPICA.Ma što sam to radio oko motora da sam nešto zeznuo-i gle ČUDA-JEDNO MALO PLASTIČNO CREVCE-govance-ISPALO IZ USISNOG PLENUMA-GRANE-ja vratim sve na mesto-nestade greške,lampica se ugasi,ler gas 750/800 obrtaja,sve OK,čekaj majku ti tvoju,ja izvadi ono isto crevce-kad greška opet-e tu si sunce ti poljubim,SVE VRATIM,SUNEM MALO GEL SUPER LEPAK I SVE 5 Malo sam odužio,ali možda nekom pomogne Edited December 6, 2022 by neshaoct formatiranje 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 3990 Posted December 6, 2022 Kol'ko je sad ceniš kad je počela da zajebava... Šalim se, čuvaj to zlato Quote Share this post Link to post Share on other sites
siki 198 Posted December 6, 2022 11 minutes ago, PremieRacing said: Kol'ko je sad ceniš kad je počela da zajebava... Šalim se, čuvaj to zlato ma čuvam ja nju,ali bi je ipak prodao-dok čekam Tucsona,sve sam više na odluci da ipak odustanem(ko zna koliko još treba da se čeka-neki koji ga imaju kažu da su čekali i 8 meseci,a to nikako ne želim) i dodam još para i kupim Tonale-ima ih još dva (crveni i plavi) i isporuka odma.tras pare tras auto-da je prodam odma bi to uradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites