Jump to content
FAS Euroauto Goran
sknezevic09

Fiat 500L 1.4 TJet 120 - zamena plinskih dizni

Recommended Posts

Koje su. Bas me interesuje koje su tako skupe.

Koristim za atmo motor, male snage, ali 4 kom su oko 30 eur, nek bude do 50 e...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, 70 evra mi se čini mnogo po komadu za 1.4 16v atmo (poredim sa cenama za CR dizelaše).

Da nisu nove...ono, baš nove? Nije ni probano čišćenje ili...? I kako da baš sve 4 riknu, pa morao bi auto pre toga da ide jako kilavo, da ima problem sa paljenjem, sa radom motora dok je hladan, da troši k'o blesav...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, sknezevic09 said:
Mali update. Crkle dizne. Komad 70€ . Lepo,lepo...

Ssmo da razjasnimo, Benzinske dizne ili TNG dizne....?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuuuu...1.4 TJet, sad vidim da nije atmo 1.4...moja greška :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci "crkle" plinske dizne.
Prvo, mogu da se ociste, drugo mogu da se remontuju, trece sigurno nisu sve 4 crkle. Cetvrto, specijalne nisu, odi do nekog TNG majstora, sa iskustvom. Da ti lepu procenu kvara da, a ne da te neko drpi po dzepu 70x4=280 e, plus ruke.

Cak i ove jeftinije dizne, traju oko 100K km, a ove fabricke, ili od jacih brendova, samim tim i skuplje, teraju duplo vise.

Naravno da je dugorocno najbolje da ih sve zamenis, ali i tada mogu da se stave neke zamenske, ne neke "original" tj "fabricke".

Raspitaj se, i javi, bas me interesuje kako ce se stvar razvijati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, shuxx said:

Znaci "crkle" plinske dizne.
Prvo, mogu da se ociste, drugo mogu da se remontuju, trece sigurno nisu sve 4 crkle. Cetvrto, specijalne nisu, odi do nekog TNG majstora, sa iskustvom. Da ti lepu procenu kvara da, a ne da te neko drpi po dzepu 70x4=280 e, plus ruke.

Cak i ove jeftinije dizne, traju oko 100K km, a ove fabricke, ili od jacih brendova, samim tim i skuplje, teraju duplo vise.

Naravno da je dugorocno najbolje da ih sve zamenis, ali i tada mogu da se stave neke zamenske, ne neke "original" tj "fabricke".

Raspitaj se, i javi, bas me interesuje kako ce se stvar razvijati.

Ako remontujete MED dizne ili bar perete, rado bi saradjivao sa Vama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne druze, ja sam korisnik. Samo sto vozim na TNG desetak godina. I iskustveno znam da npr za moj Z10 dizne kostaju 30 e, a bilo ko ce uzeti npr 1000 din da ih "pregleda, ocisti, ili sl". Tako da cim pocnu da zezaju, ja cu ih menjati. Suvise su jeftine.

Sve te kvalitetnije i skuplje dizne nisam ni video, osim na forumima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekao sam da zameni. Zato što je pre 20 dana bio u servisu zbog prebacivanja na benzin iz čista mira. Sve su izmenjali,očistili.
Zamenjene svećice,očišćene sve dizne u ultrazvučnoj kadici. Sve provereno i sve je bilo ok. Bio kod druga za plin da uradim servis jer kao što rekoh iz čista mira je prebacivao na benzin. Sve u redu sa plinom,filteri novi sve top,nije bilo potrebe za servisom plina. Isti simptomi kao kod druga na istom autu. I on je zamenio dizne,isto je toliko platio.

Drug što radi plin mi je rekao da je bosch đžek okrugli bio bi izbor dizni i mogle bi povoljnije tj da se bira. Ovako je neko Fiatov đžek okrugli valjda ( možda je montra redosled) nema izbora mora oriđi fiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je proveravana membrana isparivaca. Na toj kilometrazi bi zamena bila preporucljiva.

Ako imas neke fotke dizni, postavi ih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, sknezevic09 said:

Meni nema logike da bilo koje dizne crknu na 120 000km

Da li su realni tih 120.000? 20-25.000 km godišnje i nije neka km ako su komercijalisti vozili. Da li je moguće da i ovlašćeni malo smanje km? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da si previse prepustio stvar majstorima. A njima je najlakse da zamene. Cena ih ne interesuje. Proveri membrane na isparivacu.
Ja sam imao problem, sumnjao na svasta, a bile membrane od 20eur problem.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, djole81ar said:

Da li su realni tih 120.000? 20-25.000 km godišnje i nije neka km ako su komercijalisti vozili. Da li je moguće da i ovlašćeni malo smanje km? 

Ako su MED dizne to im je maksimum.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nemam pojma,drug mi je to konstatovao pa ne verujem da bi me zajebao. Kod drugog druga isti takav auto na sličnoj km isti problem. Uzeli smo ukupno 6 ili 7 vozila,ne znam koliko je pašo uzeo dal 3 ili 4, drug 2 i ja 1,od istog dilera slične kilometraže .

Svi zezaju nešto,čak je pašo na jednom radio polugeneralnu. Ne znam šta da kažem za kilometražu,nisam siguran da bi se veliki diler kao Nikom zezao sa tim. Videćemo kako će na dalje ići ali sve ide ka tome da ću taj auto javno okarakterisati kao đubre,ako nastavi da zeza.

Sa druge strane,pašo je pre ovih kupio nov 1.4 običan, ima sad preko 150 000 km samo redovno održavanje. Ima i 2 Tipa isto 1.4 običan sve u redu.

Međutim t jet ...

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

nećeš ti imati problema, nadam se, daleko je to od "đubra", samo da se te dizne zamene, i ima da cepa, napominjem, vidi oko membrana isparivača, kad ti je već auto u servisu.

 

Generalno, kod TNGa, filteri redovno, na 15-20000km, membrane isparivača na oko 80-100 K km, i dizne... u zavisnosi od kvaliteta... neke na 60 000km, i to one od 30eur, pa do duplo više , one skuplje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drug mi je rekao ako je problem sa isparivačem bio bi los pritisak,ali posto je pritisak dobar onda nije to navodno.

Medjutim,sad sam sanznao da opet prebacuje na benzin na svakih 20 minuta. Tako da verovatno ipak nisu bile dizne.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ti rekoh, kad ti je vec u servisu, i dajes gomilu para za dizne, da zamenis i membrane. Mene su prcale godinu dana, palile mi check engine, a radilo sve ok. Predugo sam time bio opterecen, a malo para.

Mozda je do presostata za gas. On je oko 50 e, ali retko crkava.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakazao sam opet u ponedeljak u 9 ujutru da se pojavi na servisu pa ćemo videti.
Majstora ne znam lično na preporuku sam poslao auto tamo,tako da se nadam da će imati savesti i obzira pa da mi vrati pare ako se ispostavi da dizne nisu problem. Nije problem,šta god da je neka ga reši,samo da me ne zeza više govnarija glupa.

Danas kad sam saznao da opet zeza da mi je bio tu izlomio bi ga lopatom.

Nisam ja navikao na ovo... Posle 6 godina vožnje Yarisa bez ulaganja , mada sam i sa Dačijom imao sreću,samo gorivo i teraj ( ležaj jedan i stabilizator jedan za 2 godine promenjeni) , mene ovo frustrira. Za 3,4 meseca 4 puta u servis,ja ne mogu ...

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update. Na kraju je bio još neki senzor i neko prevezivanje instalacije. Još 8000. Za sad ide,ne pravi probleme...

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...