Jump to content
FAS Goran
lakismeker

Maska Lancie sa Hi Fi 1984 dm znakom,jel neko zna vise o ovoj maski?

Recommended Posts

Koliko se secam sa prezentacija u kojima je ucestvovao svetski reli sampion Miki Biasion (a kao klinac sam obozavao WRC od Group B, do pocetka dominacije Loeb-a) - Lancia oznaka Hi.Fi. je u pocetku oznacavala klub ljubitelja Lancie. Da uporedimo sa nekom vrstom danasnjeg loyalty kluba, ali elitnog - ljudi koji su kupili odredjen broj novih Lancia vozila. Skracenica je bila od High Fidelity. Mislim da je od tog naziva kasnije nastala jos poznatija oznaka HF Squadra Corse (i cuveno slonce), vezivana za njihov sportski imidz koji su gradili 70-ih i 80-ih (narocito sa Stratosom, 037, Deltom S4, Deltom Integrale...).

Cak su radili pojedine specijalne serije vozila upravo sa ovom znackicom sa slike - koja je sadrzala inicijale/ime vlasnika (clana Hi.Fi. kluba) i godinu. Mislim da je plocica sa rednim brojem vozila specijalne serije i inicijalima stajala i iza menjaca. Poprilicno sam siguran za neke serije Delti Integrale, koje je prezentovao pomenuti sampion Miki Biasion.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ivan said:

Koliko se secam sa prezentacija u kojima je ucestvovao svetski reli sampion Miki Biasion (a kao klinac sam obozavao WRC od Group B, do pocetka dominacije Loeb-a) - Lancia oznaka Hi.Fi. je u pocetku oznacavala klub ljubitelja Lancie. Da uporedimo sa nekom vrstom danasnjeg loyalty kluba, ali elitnog - ljudi koji su kupili odredjen broj novih Lancia vozila. Skracenica je bila od High Fidelity. Mislim da je od tog naziva kasnije nastala jos poznatija oznaka HF Squadra Corse (i cuveno slonce), vezivana za njihov sportski imidz koji su gradili 70-ih i 80-ih (narocito sa Stratosom, 037, Deltom S4, Deltom Integrale...).

Cak su radili pojedine specijalne serije vozila upravo sa ovom znackicom sa slike - koja je sadrzala inicijale/ime vlasnika (clana Hi.Fi. kluba) i godinu. Mislim da je plocica sa rednim brojem vozila specijalne serije i inicijalima stajala i iza menjaca. Poprilicno sam siguran za neke serije Delti Integrale, koje je prezentovao pomenuti sampion Miki Biasion.

 

Hvala puno na odgovoru Ivane :))

Na maski iza piše 1995 kao godina proizvodnje.

Mislim da je od Delte druge generacije

Zanima me Vaše misljenje.

Hteo bih i da je prodam,i da li mislite da ima neku posebnu vrednost?

Opet puno hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo ti pricam samo kao entuzijasta, koji je to davno pratio.

Proguglaj malo oko High Fidelity kluba Lancie, saznaces mnogo vise nego od mene. Ako si mozda ljubitelj istorije, procitaces puno lepih i zanimljivih stvari vezanih za brand. Bar ja to uvek prelistam u dahu, zato i uvek kazem da je ogromna steta sto je takva istorija i takav brand maltene ubijen. A istorija kakve drugi mogu samo da se postide, neki savremeni brandovi bi to debelo iskoristili, sto FCA ocigledno nije umeo. A za znackice pogledaj mozda na eBay, mislim da su ih Zabari lepo naplacivali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno ću da pogledam pa javljam šta sam napravio.

Posle detaljne inspekcije ove maske,i njenog dizajna,poželeo sam da posedujem jednu Lanciu.obična maska iz 1995 tako ispred svog vremena,odiše tom Italijanskom lepotom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne samo lepota, nego i izuzetna tehnicka i sportska tradicija, duza od jednog veka. Prva "unibody" sasija 1922., prvi serijski petobrzinski menjac posle WWII, sportski automobili... Dok su pojedini danas izvikani brandovi bukvalno tandrljali sa Bubom i Isettom, malo je poznato da je Lancia ucestvovala cak i u F1 sampionatu.

U rally legende su usli pomenuti Stratos, 037, Delta S4, Delta Integrale. Pa cuveni monstruozni Delta ECV Evo 87 koncept za Group B i planiranu Group S (imas je na slicici u mom avataru)... Nesudjeni terminator tih takmicenja, sa sasijom i felnama od kompozitnog materijala, sa predvidjenim snagama Triflux motora blizu 1000 KS, ubrzanjima na asfaltu skoro kao tadasnja F1... Gomila je tu prica, drago mi je ako nekoga podstaknem da upozna bar deo te bogate istorije. Koja se, iskljucivo krivicom FCA, nazalost svela na jedan model u ponudi (Ypsilon) i maltene ubijen brand. A evo kako je to izgledalo, lineup modela na jubilej postojanja, 1996. je u pitanju:

 

1057632770_Lanciahistorylineup.thumb.jpg.b6523b75d45eb0c6a509a43086daf69c.jpg

 

Da ne bude off - pogledaj kako se krecu cene High Fidelity bedzeva Lancie, medju kolekcionarima u Italiji. Stariji su naravno vredniji:

 

hifi1.thumb.png.86019c2e38f7daf7484c87339e9786c1.png hifi.thumb.png.91ff58eb7900c850d5badd1ac9a893bb.png

 

PS: Rekoh ti u svom prvom postu da se secam da pored ove na masci, imas i Hi.Fi plocice koje su isle iza rucice menjaca. Evo konkretno na Delti Integrale koju je prezentovao cuveni dvostruki WRC sampion Miki Biasion - npr. 1. auto iz te limitirane serije 1994., bio je namenjen za Dina Tecchia, ciji je otac takodje bio clan Hi.Fi. kluba:

https://www.fcaheritage.com/en-uk/heritage/stories/dino-tecchio

 

Na haubi je bila i simulacija potpisa Biasiona:

 

M_03.thumb.jpg.e956c82409ded295d0269ddaa2de7413.jpg D_15.thumb.jpg.e201ea7a61b6654722c43258d490b1f0.jpg D_08.thumb.jpg.85aa78c4287f2f5cf42da5e9484e87ba.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...