PedjaZ 13 Posted March 3, 2021 Toliko toga napisano za one matoriji pa da krenem i sa ovim 85000km i gotovi su. Imate neki savet koje staviti, gde kupiti i kod koga promeniti a da mu jedini alat nije macola? Pozdrav 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 25, 2021 Onda kupi iz originala i zameni u ovlascenom servisu Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted April 25, 2021 To sa macolom je i ok ako skine most. Ako ne najradije bih izvrsioca tog greha istom macolom udario Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 25, 2021 Ne verujem da je los na zadnjem trapu. Pretpostavljam da je zadnji silen na prednjem trapu Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8385 Posted April 25, 2021 Mislim da Inbaco ima "modernije" alate od macole Sent from my 3310 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted April 25, 2021 Mislim da i 'Djole' na Mirijevskom radi silene bez skidanja mosta. Bar je tako za Bravo, Sitilo, Lagunu II, tj modele koji imaju gredu. Zovni pa pitaj. + kod njega imamo clanski popust. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 25, 2021 Ma sacekajte da cujemo koji su u problemu. Ja glavu dajem ako su zadnji Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
PedjaZ 13 Posted May 13, 2021 (edited) Izvinjavam se. Dugo niko nije pisao pa sam na kraju odustao od ovog foruma Rešenje je sledeće: Pre vožnje popiješ bromazepam. Tako se osećam. Jedni kažu sve je u redu - drugi kažu ima lufta. U pitanju su sileni na zadnjem trapu. Kod većih brzina (80kmh i više), prilikom prelaska preko zakrpa, zadnji deo malo bacaka / ljulja. E sada. Da li je to normalno - ne bih rekao. Bravo nije tako ljuljao. Ni jedan koji sam vozio nije tako ljuljao. Da li je to Tipova falinka ili tu nešto ipak nije u redu? Primetno je i to da se ivice zadnjih guma troše (tamnija je boja ivica guma). Lokalni majstor kaže da ima lufta - pajser metoda i ljuljanje auta. Bio sam u kanalu i video da to ima lufta. Rekao je da nema alate pa bolje u ovlašćenom da menjam jer bi on morao da skida gredu... tako da me nije lagao samo da bi mi naplatio (a i znamo se 100 godina). Još jedan lokalni što radi trapove je isto rekao da desni ima više lufta nego što bi trebalo. Jedan dobar majstor iz BGD kaže da je dobro i da oni imaju mekše silene. Ovlašćeni kaže isto da je OK (primili me preko reda - hvala im na tome, ali su i brzinski pregledali, pa...). Za sada ignorišem problem ali nervira. Ne verujem da su ga tako kretenski projektovali. To što ne može klima da duva na sve strane (za razliku od Brava), što ogledalo nema onaj konveksni kraj (za razliku od Brava), što levu ruku ne mogu da naslonim i držim volan (za razliku od Brava) - to možda i mogu da im oprostim, ali ovo ljuljanje na putu baš i ne. Edited May 13, 2021 by PedjaZ Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 13, 2021 Ja glavu dajem ako su zadnji Baba daj glavu Sent from my SM-G770F using Tapatalk 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 13, 2021 Dodzi dodzi Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PedjaZ 13 Posted May 13, 2021 Po ovlašćenom - još je na ramenima Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 953 Posted May 13, 2021 Iz visegodisnjeg iskustva rada u Fiat ovlascenom servisu, prvi put vidim da neko ima problem sa zadnjim trapom kod Tipa, a imamo vozila ( Tipa ) koji trenutno "tuku" i 200k na satu. Jedino sto se moze podvesti pod manu na tipovom trapu su stabilizatori.. Kolega je verovatno koknuo u neku rupetinu i napravio dzumbus pozadi. Silen blok nije skup, oko 15e kosta, ali zamena moze biti komplikovanija bez alata, a opet sto cekic metoda ne moze resiti. OEM broj je 52094869 i isti nosi i 500L a konstrukcijski lici na cuveni silent blok Stila... Da li je isti ne znam, nisam imao prilike videti ga. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 13, 2021 Ako si video od 500L -a onda si video i od stila Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
PedjaZ 13 Posted May 13, 2021 (edited) I meni je cena silena u ovlašćenom bila čudna - jeftiniji nego u prodavnici (tamo cene idu i do 3000 komad). Auto je kupljen takav. Kako proveriti stabilizatore? Ako opet odem kod ovih nabrojanih - misliće da nešto nije u redu sa mnom i što pajser metoda na silenima i ljuljanje nisu pouzdana provera? Edited May 13, 2021 by PedjaZ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drasko bgd 148 Posted May 13, 2021 Idi kod Jagodica preko puta Laste na auto putu,imaju alate i rade korektno.Nemoj gubiti ni vreme ni zivce! Quote Share this post Link to post Share on other sites