Jump to content
FAS Goran
radomir.g

.::Punto Sport 1.4 MultiAir 135::.

Recommended Posts

@PremieRacing

Sto je jos smesnije, bilo je cca 40% jeftinije od Tutele Gearforce :D , koja je oko 10 EUR/l (a kupujes naravno 2l).

Mada sam i ja sipao fabricku preporuku u vidu istog. Bas i na samom pakovanju stoji naglaseno da je za C635 manuelce i C635 DDCT. Naravno, ista prica kao i veza Fiata i Selenie i za druga ulja...

 

Untitled.thumb.png.1a869953fedadc8f184bf3c5e0a3efea.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam znao da je Fuchs ovako jeftin. Bome i mene je LM izasao ~duplo skuplje od ovog :D Al zato zaista podmazuje za sve pare, bas je razlika :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena je samo + side effect. Nije to nikakva razlika kada kupuješ samo dva litra jednom u par godina. Nego ako neko ima Fuchs na raspolaganju, a za Seleniu bi morao da se maltretira, poručuje, čeka - slobodno neka sipa i ne brine. 

Dok sam radio u rudniku sproveli smo nezavisno, naše interno testiranje paralelno sa zvaničnim testiranjem više proizvođača ulja i maziva koji su bili zainteresovani da rade sa nama. Znači dupla provera ako bude nekih nameštanja. Fuchs je oduvao mnogo jače i poznatije brendove u svim aspektima svih ulja i većine maziva na zvaničnom testu, a još bolje rezultate je pokazao na našem internom testu pošto smo od laboratorije tražili dodatna ispitivanja naših uzoraka za koje smo znali da su debeeeelo premašili sve rokove i termine za zamenu. To nismo smeli niti mogli zvanično da testiramo. Fuchs je briljirao i sa njiima smo sklopili ugovor... Povrh svega, bili su znatno jeftiniji  :respect:

Tek kasnije mi je stručno, tehničko lice objasnilo zašto, kako, ko, gde, za koga...

 

Sorry za off   :whistle:  :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, radomir.g said:

Sve u svemu ništa ja ovom petobrzincu ne bi zamerio što se prenosa tiče.

Prosečna potrošnja u ovih godinu dana i nakon 15000 km od kad je kod mene je 7.2L, dakle za niansu više od prosečnog dizela.

Uvek mi je bilo cudno zasto na tu najjacu motorizaciju na Punticu nisu lepo stavili C635 menjac, koji su od 2010. gurali maltene u sve svoje turbake. C510.5 na njemu ima prenos od 0.83. A obican MultiAir atmo ima sestobrzinac i prenos 0.76 :wacko: .

Zasto to pricam... Cca 150 kg tezi Nuova Bravo, sa slicnim motorom (140 KS i 230/260 Nm u Sport modu) se na svim pomenutim brzinama vrti na oko 600-700 rpm manje. 120 km/h je na laganih 2500 rpm, krstarenje autoputem na 130 km/h je 2700 rpm, 140 km/h je trunku ispod 3000 rpm... A Puntic bi to sa C635 nosio jos laganije zbog manje tezine. Itekako se primeti i na buci i na potrosnji, nemam toliko teskog BG lokala pa se za 2 godine pre Corone potrosnja drzala na 6.7l, trenutno je za 4 godine i sa vise lokala okruglo 7.03 l.

1 hour ago, radomir.g said:

Famozni Multiair. Oznake su tu, pa ko ima gde da proveri da li valja ili ne valja pišite slobodno.

IMG_20220312_165229.thumb.jpg.329f1a372f4b6a146820b2bf0233e132.jpg IMG_20220312_165300_edit_261148974624074.thumb.jpg.6003824e28f4786561e2749905683db5.jpg

SN 55266123

U dostupnim ePer kaze da je poslednja revizija koja je isla na MultiAir bila 55257643, od kraja oktobra 2013. Ta je i kod mene na autu, iza toga je isao MultiAir II.

A ovo je jos noviji SN, nema ga kada ga unesem u ePer (mozes da probas i sam, a koristim ePer na Pekidiju koji je relativno nov). Po SN bi trebalo da je jos novija revizija (a i na prethodnim su vec bile otklonjene prvobitne boljke), ali svakako sa njima nema bas pravila. Dosta zavisi i od odrzavanja, ulja, malog MA filtera i eksploatacije ocigledno.

1 hour ago, radomir.g said:

jer jednostavno ništa preko 7cm nije moglo proći ispod sredine auta.

Ovog puta Pro-kit model isključivo za benzinca i to je pun pogodak. 2 cm je otišao gore u odnosu na Sportline

Vodi racuna sta pises :D . Mene su "isprozivali" kada sam napisao da (po eLearn) fabricki najspustenija verzija Brava kod mene ima najnizu tacku na 9 cm od tla (tri tackice na oprugama, ne secam se tacno boja), a jos fabricki nema suspleh. Bilo je cak komentara da takav klirens nemaju ni superautomobili. A posto stojim iza svega napisanog ovde, kada je na kraju radio lenjir, isti ti se nisu udostojili bar za jos neki komentar, a kamoli izvinjenje starijem coveku :stuart: .

Svaka cast za radove i fotke :thumbup: , moracu da procitam jos jednom detaljnije. Za promenu, pravo osvezenje u sadrzaju foruma za nas entuzijaste. Steta sto su nam putevi takvi, da ne mozemo da vozimo kola setovana onako kako bi se nama svidjalo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Ivan said:

 

SN 55266123

U dostupnim ePer kaze da je poslednja revizija koja je isla na MultiAir bila 55257643, od kraja oktobra 2013. Ta je i kod mene na autu, iza toga je isao MultiAir II.

A ovo je jos noviji SN, nema ga kada ga unesem u ePer (mozes da probas i sam, a koristim ePer na Pekidiju koji je relativno nov). Po SN bi trebalo da je jos novija revizija (a i na prethodnim su vec bile otklonjene prvobitne boljke), ali svakako sa njima nema bas pravila. Dosta zavisi i od odrzavanja, ulja, malog MA filtera i eksploatacije ocigledno.

 

 

 

 

55266123.JPG

 

46342822.JPG

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :thumbup:, a odlicna vest za kolegu :D

Kao sto sam i pretpostavio po serijskom broju - jos novija revizija MA jedinice, koje nema u nama dostupnim ePer po netu. 

Tj. u pitanju je revizija iz avgusta 2015. A posto je auto iz 2012.,znaci da je (kao kod dobrog dela uvezenih iz Svice) jedinica update-ovana sa novijom. 

A posto se u Compatibilty listi sada pojavljuju i 500X i Renegade, moguce da je dobra i pretpostavka da su to vec MultiAir II verzije. 

@MiloshBg

Pretpostavljam da ePer kome pristupas nije neki javni :)

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, pa i nije me baš nešto pogodilo ovo za jedinicu Multiaira.. meni je bitno da je to sve ispravno što je i bilo do pre 2 meseca. Pišem o tome malo kasnije.

 

Prodao fabrički letnji sivi set u fazonu nemam potrebe za setovima zima-leto, može to na zimskim da se tera cele sezone itd. Nisam ni izgovorio upadaju na oglasima 17 inca felne Abarth model kao na crnom što sam imao. Nikada se nisu pojavile u oglasima, šta više i ove je prodavac naveo kao 4x98 obzirom da je video 4 rupe i Fiat znak. 

Cena 130 evra sa nekim Run flat 5mm gumama koje su kasnije bačene jer ne volim da vozim lošu gumu. Čovek kamiondžija kreće upravo iz Berlina sa sve natovarenim točkovima negde između paleta. 

Dan kasnije dočekujem ga na isključenju auto puta, prebacujemo točkova i novi letnji set je tu.

 

Original Abarth Punto Evo felne (735451499) 4x100 56,6 centralna 17 inca 6.5J ET36. Dakle 1 cm izbačenije od prošlog fabričkog letnjeg seta, baš onako kako treba.

Stanje ništa posebno - izgrebane i krive sve 4 - obavezno ispravljanje i farbanje.

Sve odrađeno po PS-u sa novim UHP gumama DOT 0522. 

IMG_20220218_192653_edit_273892583226766.thumb.jpg.f24cc0ae71fc9675b18b30a6a0c30bf0.jpgIMG_20220218_192645.thumb.jpg.5dcccc8e28fbbcfea69d5743eac1c634.jpgScreenshot_20220218_232038_com.android.chrome_edit_295622342686444.thumb.jpg.bbe280fc181ed95efda71bcb29099c01.jpgIMG_20220304_151711.thumb.jpg.12d18450f8009bbca06a402b9478f660.jpgIMG_20220304_151658.thumb.jpg.bc80a5e343e9d62d93ee2593eb2bc6c6.jpgIMG_20220223_193755.thumb.jpg.bd5577fbc2139c8280951ed92364fd97.jpg1645640539389246.thumb.jpg.487650712feaa3349defa30f70af6435.jpgIMG_20220225_184222.thumb.jpg.7d4f4352e87a62c77324605a89413658.jpgIMG_20220222_164237.thumb.jpg.5049f083ee98cf162c17e397f6e50699.jpgIMG_20220305_090829.thumb.jpg.7b274e813df2cd8d0eee67322d415d35.jpg1646482524243365.thumb.jpg.878e0f1607b487d6430d3daef332afae.jpg1646482524543631.thumb.jpg.1f6fb32561c17e1d29a8e47bc15484b6.jpg

 

Stoji dobro, ali ništa sad wow. Na crnom su nekako bile atraktivnije u toj sivo-crnoj kombinaciji.

IMG_20210216_134750.thumb.jpg.1b5b07a51dd7d53407c4adf1b25bc446.jpgIMG_20210216_134654.thumb.jpg.2195e195f14f61c7f3b5d56472154089.jpgIMG_20210216_133740.thumb.jpg.00ebfb820a5d4338f281cc94534ac21d.jpgIMG_20210216_134155.thumb.jpg.9b775b3ab1be0b44f5f9e82f8e641540.jpg

 

I sad na red dolazi najveći strah pored plivajućeg zamajca - Multiair.

Od momenta prvog sedanja u auto čulo se neko fino sitno kuckanje. Ne stalno, ali onako kada se zarurira pa u padu obrtaja izmedju 1500 i 1000 obrtaja uhvati na sekund-dva onako sitno kliktanje. Nikada nije pravilo problem pa sam vremenom i oguglao na to obzirom da se čuje tek tako nekad pa nekad.

Sve u svemu 15000km bez problema samo ključ u bravu i pali-vozi.

Do momenta u januaru dok nisam vozio lagano konstantnim gasom tipa 60-ak km/h i u momentu dok nije upalio Check Engine lampicu. Bez ikakvog trzaja, samo zvučni signal i lampica. Nastavljam da vozim, oseti se da ima manje obrtnog ali idee... izlazim iz mesta, vidim puni sat i preko 150, ali samo fali obrtnog.

Ne pridajem mnogo značaja, nastavljam da vozim. 3 paljenja i gašenja kasnije dok računar nije skontao da je greška privremena i da je više nema Check Engine se sam gasi i sve radi normalno. 

Skoro i da sam zaboravio na taj momenat čak do te mere da ga ni na poslu nisam zakačio na dijagnostiku da proverim šta je prijavio.

I tako do pre nedelju dana više nije bilo paljenja dok nije počeo da pokazuje gore znakove - uz ponovo paljenje Check Engine lampice sada već kreće lagano da varira i poskakuje u vožnji, čak u jednom momentu i da trokira.

Zakačim na dijagnostiku ono P1063-71 - SOLENOID VALVE CYL 3. ACTUATOR STUCK.

 

3 dana googlanja i Youtube snimaka, proverim po katalozima šta može da se nabavi od delova i tu su neke osnovne stvari ( set gumica poklopca ventila, dihtung ispod Multiair jedinice i nove klackalice čisto preventivno obzirom da nije neka velika para u igri i da ne znam kakvo stanje će me dočekati ispod kada skinem poklopac ventila).

IMG_20220309_140019.thumb.jpg.52c477b9da9d70a357cc8afe0eeada28.jpgIMG_20220309_140041.thumb.jpg.b0e4cd294c5977f0eaf801213b61faf0.jpgIMG_20220309_140035.thumb.jpg.5493eb8224f74d0e48084af59764a3c3.jpgIMG_20220312_165239.thumb.jpg.25c74e208d95dae65097ce407bdad70d.jpgIMG_20220312_165157.thumb.jpg.8ba78bb2c17e83031596c85aad565c63.jpg

 

Sve je na svom mestu i sve izlgeda baš kako treba, Solenoidi napred prema izduvnoj bregastoj nemaju luft, nema ni vidnih oštećenja.

Sve dobro produvano kompresorom, kako spolja tako i unutra produvane komore kroz rupice gore na samoj jedinici predviđene za prolaz ulja.


Tako na kraju odlučim da ne vadim napolje kompletnu jedinicu. Jednostavno mi je to sve izgledalo kako treba i da će sve to produvavanje doneti poboljšanje ili odčepljenje - šta god ga mučilo. Sve lepo očišćeno i sklopljeno nazad.

Novo ulje C3 obavezno.

 

Rezultati.. Auto kida. Dobio je neki blesavi ludački kik pri trzaju gasa da imam osečaj da ima 50nm više i da je odaziv na gas mnogo brži.

Ne verujem sad baš toliko da sam se utripovao, ali auto stvarno otkida. Za ovih par dana što se svakodnevno vozi greške više nema.

Koliko će to sve sada raditi videćemo, ali ukoliko se problem vrati demontaža jedinice je neizbežna. Tom prilikom će dobiti i nove klackalice koje se za sada ostavljaju po strani.

IMG_20220301_170757.thumb.jpg.2b2092ab8acf7e47f0a165c8828c889d.jpgIMG-2911a7b5dc65fc71ebe85ed8df68ce15-V.thumb.jpg.078910542099a17058ff212c501fc40b.jpgIMG-18c180be69a482e032fa76c61534033d-V.thumb.jpg.71d4fb7c4b0315dbcf755d93b77dbee2.jpg

 

 

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predobre felne, i cena mi deluje vrlo povoljno obzirom da su vrlo retke :D 

 

Da sam znao da prodajes fabricke felne uzeo bih od tebe jer sam jurio prvo sivu boju tih felni ali mi je uletela druga boja (gunmetal) i onda je bilo daj sta das obzirom da tih felni nije bilo jedno godinu dana na oglasima :lol:

Nadam se da ce ti produvavanje trajno resiti problem sa MultiAirom. Najgore sto covek nema predstavu sta sve moze da pravi problem na tom sklopu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast na detaljnom opisu, i fotkama.

Felnice su odlične, a biće još bolje kad se srede.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Nikola031 said:

Predobre felne, i cena mi deluje vrlo povoljno obzirom da su vrlo retke :D 

 

Da sam znao da prodajes fabricke felne uzeo bih od tebe jer sam jurio prvo sivu boju tih felni ali mi je uletela druga boja (gunmetal) i onda je bilo daj sta das obzirom da tih felni nije bilo jedno godinu dana na oglasima :lol:

Nadam se da ce ti produvavanje trajno resiti problem sa MultiAirom. Najgore sto covek nema predstavu sta sve moze da pravi problem na tom sklopu.

Da sam znao da bi menjao za gunmetal, menjao bi odmah. Meni je ta felna prelepa, ali mi nekako nije lepo stajala na belom autu u toj sivoj kombinaciji. 

A to za retkost si u pravu jer i ja redovno pratim oglase. Bukvalno kako sam okačio oglas, već sutra je čovek lično došao i odneo ih.

 

IMG_20210810_182515.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, radomir.g said:

Stoji dobro, ali ništa sad wow. Na crnom su nekako bile atraktivnije u toj sivo-crnoj kombinaciji.

 

 

Fali Brembo, zbog toga... :D
Eto ti sledeceg projekta :thumbup:

 

Ps - inace skoro slicno smo prosli sa oprugama. Razmisljao sam kao "Srbenda" i za iste pare umesto pro-kit uzmem sportline. Posto su i jedno i druge bile polovne, a prodavac...neiskren...sportline su bile za brava benzinca i to nije bilo moguce voziti. Onda popravka ide kupovinom novog pro-kit bas za 2.0mjet i od tada ne cackam nista vise :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/14/2022 at 8:32 AM, Ivan said:

 

@MiloshBg

Pretpostavljam da ePer kome pristupas nije neki javni :)

 

Nije javni, oficijelni je tj. aktuelni preko linkentry-ja. :)

 

@radomir

nadam se da si i filter multiair-a zamenio :)

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, MiloshBg said:

Nije javni, oficijelni je tj. aktuelni preko linkentry-ja. :)

 

@radomir

nadam se da si i filter multiair-a zamenio :)

Pre 10 000km kada je radjen veliki servis stavljen je i nov multiair filter. Naknadno više nije skidan i čišćen, mislim da nema potreba stalno ga drndati. Filter ulja tu pokupi većinu prljavština iz ukja, dok je mali mikrofilter tu u bloku izmedju pumpe ulja i gore Multiair jedinice čisto da spreči da prodje i neki manji ugrušak kako ne bi začepio samu jedinicu. 

IMG_20210304_165002.thumb.jpg.440a1a9831c1fcc017dd64ba3aa5964c.jpgIMG_20210304_135834.thumb.jpg.081fa6e5bb4db8fc53f51694f8f42ab1.jpg

 

Inače neprijatno sam se iznenadio koliko je poklopac ventila unutra bio kontaminiran od ulja. Trebalo mi dobrih pola sata rubanja četkicom i ispiranje benzinom kako bi ga vratio u čisto fabričko stanje. 

Sledeci korak definitivno mora da bude čišćenje sita pumpe ulja u karteru kao i pranje samog kartera. Ništa hitno naravno ali onako.. Preventiva kao i sve. 

 

3 hours ago, Nikola031 said:

@MiloshBg, ako nije tajna posto je sada nov MultiAir?

Ono što ja imam pristup preko jednog od kataloga. Siguran sam da ima i jeftinije, ali oko 1100-1200 evra je realna cena. 

IMG_20220315_170847.thumb.jpg.50e86eb86a2f5fe1244bad2e0b9a01fc.jpg

6 hours ago, Milutinac said:

 

Fali Brembo, zbog toga... :D
Eto ti sledeceg projekta :thumbup:

 

 

Pa realno ovaj auto je prelagan za Brembo 4 klipa čeljusti. Prelagan u smislu što mu je aktiviranje ABS-a po meni podešeno da bude izuzetno rano. Koči vrh i to mu je sasvim dovoljno obzirom da je mnogo lakši od dizela i nije verovati kako se to oseti u vožnji kako na krivinama tako i na gasu i kočenju. 

Na primer Miseluk.. pravac prema tunelu i gore na kočenju na "rampi" pali automatski sva 4 i aktivira ABS pri samo malo agresivnijem kočenju. Ja vidim da može još da koči, osetim po sili da može još, ali džabe kad centrala više ne da i počne da ga rasterećuje. Sve u svemu nema sportski duh <_<

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si dlove za MA jedinicu nabavljao u Srbiji ili si iz uvoza poručiva? Trebalo bi da osnujemo klub ljubitelja Multiaira :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/14/2022 at 11:19 PM, radomir.g said:

 

Od momenta prvog sedanja u auto čulo se neko fino sitno kuckanje. Ne stalno, ali onako kada se zarurira pa u padu obrtaja izmedju 1500 i 1000 obrtaja uhvati na sekund-dva onako sitno kliktanje. Nikada nije pravilo problem pa sam vremenom i oguglao na to obzirom da se čuje tek tako nekad pa nekad.

 

Da li je ovo kuckanje prestalo posle produvavanja? Da li si dlove za MA jedinicu nabavljao u Srbiji ili si iz uvoza poručiva?

Trebalo bi da osnujemo klub ljubitelja Multiaira :D


DUPLI POST !

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Skoro sam se registrovao na forumu ali ovaj post pratim već neke vreme.  Još od prošle godine :). Između ostalog držim malu auto električarsku radnju u Beogradu, tako da sam sa nekim od vas i u neku ruku kolega.

Ovih dana treba da mi stigne Punto isti kao iz ovog posta(ista boja, isti motor :)  ), pa sam odlučio da odprilike odradim iste stvari kao sto je "radomir.g"(mislim na servise :) ) osim što imam dilemu po pitanju ulja.

Video sam da je on sipao "Castrol Magnatec 5W40" a češljajući po internetu sam nasao da ljudi sipaju "Seleniu Pure Energy 5W40 Multiair". Šta je po vama najbolji izbor?

 

Edited by bibz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvalitetna sitnetika koja zadovoljava fabricku specifikaciju. Dakle Fiatov 9.55535 S2 sertifikat i da je ACEA C3.

Selenia je Fiat "korporativno" ulje (puno ime za konkretno ovo je "K Pure Energy"), postoje naravno i bolja. Odgovarajuca opsta tema o uljima, pisano sve do u detalje:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/33155-selenia-ili-koje-ulje-sipati/

 

@bibz

Pozdrav i dobrodoslica na FLCS forum, navrati na druzenja nedeljom.

MultiAir sekcija na forumu je polako sve brojnija, pre 4 godine sam povukao nogu :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru :) Idem da se bacim na čitanje :)

Već par dana trazim ove lepe fabričke 17tice pomenunte iznad ali slaba vajda moj dolazi na nekim 15 bezveznim :(...

A što se tiče cena kola u Švajcerskoj sve je otišlo dođavola nema pristojnog eva ispod  5k franaka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bibz

Ako zelis, slobodno otvori sopstvenu temu/predstavljanje auta (opciono i tvoja dobra volja naravno). Kao sto i kolega na cijoj smo temi ima svoje predstavljanje i pise o sredjivanju svog auta, tu ces se takodje "upoznati" i sa drugim forumasima, itd...

Imas i gomilu tehnickih tema za Punto, opste teme... Ako ti nesto zatreba, za kupoprodaju imamo kompletan odgovarajuci podforum gde slobodno mozes da postavis svoje besplatne oglase:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/25-prodajakupovina/

Za savete pri kupovini, generalne, konkretne za modele, neophodne provere, stanje na trzistu - takodje ceo odgovarajuci podforum:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/116-saveti-za-kupovinu-fiatlanciaalfa-romeo-automobila/

Cisto da coveku ne off-ujemo njegovu temu, a i da ti olaksam... Pronaci ces ovde prilicno korisnih stvari koje se pisu vec punih 13 godina unazad ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

[mention=23870]bibz[/mention]

otvori svoju temu i predstavi svoj automobil, a lakše ti je onda i da pitaš sve što se tiče tvog auta

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/16/2022 at 10:16 PM, stex_pb said:

Da li je ovo kuckanje prestalo posle produvavanja? Da li si dlove za MA jedinicu nabavljao u Srbiji ili si iz uvoza poručiva?

Trebalo bi da osnujemo klub ljubitelja Multiaira :D


DUPLI POST !

Sve sam nabavio iz uvoza od dobavljača .. Radim u auto industriji, tako da je nabavka delova relativno laka. Nekada i nije konkuretna cenama, nesto bude 10-20% skuplje na primer kao i Eibach opruge nove kada sam kupovao, ali sve se nadje i stigne u roku par radnih dana što je velika prednost. 

 

Inace da, kuckanje je prestalo. Do sada je od "intervencije" prešao 800 kilometara i sve radi savršeno. 

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...