Ivan 17593 Posted March 30, 2021 @PremieRacing Sto je jos smesnije, bilo je cca 40% jeftinije od Tutele Gearforce , koja je oko 10 EUR/l (a kupujes naravno 2l). Mada sam i ja sipao fabricku preporuku u vidu istog. Bas i na samom pakovanju stoji naglaseno da je za C635 manuelce i C635 DDCT. Naravno, ista prica kao i veza Fiata i Selenie i za druga ulja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 30, 2021 Nisam znao da je Fuchs ovako jeftin. Bome i mene je LM izasao ~duplo skuplje od ovog Al zato zaista podmazuje za sve pare, bas je razlika Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5306 Posted March 30, 2021 Cena je samo + side effect. Nije to nikakva razlika kada kupuješ samo dva litra jednom u par godina. Nego ako neko ima Fuchs na raspolaganju, a za Seleniu bi morao da se maltretira, poručuje, čeka - slobodno neka sipa i ne brine. Dok sam radio u rudniku sproveli smo nezavisno, naše interno testiranje paralelno sa zvaničnim testiranjem više proizvođača ulja i maziva koji su bili zainteresovani da rade sa nama. Znači dupla provera ako bude nekih nameštanja. Fuchs je oduvao mnogo jače i poznatije brendove u svim aspektima svih ulja i većine maziva na zvaničnom testu, a još bolje rezultate je pokazao na našem internom testu pošto smo od laboratorije tražili dodatna ispitivanja naših uzoraka za koje smo znali da su debeeeelo premašili sve rokove i termine za zamenu. To nismo smeli niti mogli zvanično da testiramo. Fuchs je briljirao i sa njiima smo sklopili ugovor... Povrh svega, bili su znatno jeftiniji Tek kasnije mi je stručno, tehničko lice objasnilo zašto, kako, ko, gde, za koga... Sorry za off 2 1 Milutinac, horvat and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 13, 2022 Godinu dana kasnije evo me.. Spremite kokice i naočare za čitanje. Redom prvo da odgovorim kome sam ostao dužan (ne znam kako jednom po jednom da odgovaram, uglavnom pronaćiće se odgovori). Pre svega obrtaji na 110-120-130 km/h (zanemarite trenutnu potrošnju na displeju - lovio sam obrtaje da pogodim za sliku). Inače je letos bez problema izdržao i autoput do Rovinja (oko 700km u jednom pravcu) i konstantnu brzinu oko 150 km/h u proseku. Zaista su ovaj motor napravili skroz lepo i izbalansirano, ništa on to posebno ne oseti. Bilo je momenata po pola sata i konstantne vožnje 170 km/h i opet ideee i na potapanju gasa skroz živahno nastavlja da puni (inače maksimalna je 210 km/h isprobano nekoliko puta). Do 180-190 je onako baš brzo, dalje je lagano dopunjavanje 1 po 1 km/h. Sve u svemu ništa ja ovom petobrzincu ne bi zamerio što se prenosa tiče. Na 170 kmh i nekih 4300 obrtaja u kabini je bilo sasvim ok i podnošljivo. Prosečna potrošnja u ovih godinu dana i nakon 15000 km od kad je kod mene je 7.2L, dakle za niansu više od prosečnog dizela. Sledeći odgovor.. Famozni Multiair. Oznake su tu, pa ko ima gde da proveri da li valja ili ne valja pišite slobodno. Onda su u maju prošle godine ulete opruge - Pro kit. Prema katalogu kao odgovaraju, naravno da odgovaraju ali samo fizički... Ali kasnije se ispostavlja da su samo za dizela jer su 0,2mm deblje u odnosu na benzinca (002 VA koja je krajnja oznaka za prednje koje su za dizela i 001 VA za benzince). Uglavnom, ono što se postiglo oprugama je 0,5mm spuštanje napred i nazad. DA... pola centimetra. Da ne pričam da su opruge debele i pretvrde jer su predviđene za mnogo teži motor. Sve u svemu bile su na autu duuugih mesec dana (da u medjuvremenu su uletele felne sa Eva koje trenutno služe kao zimski set). Iako je na placu pri kupovini odrađen mali servis, 4 meseca kasnije ponovo je odrađena zamena ulja sa prethodnim ispiranjem motora. Čuveni Tunap aditiv 957 pre zamene i Eneos 5w40 c3 sa Fiatovom oznakom 955535-S2 obavezno uz kvalitetan Bosch filter ulja. Onda iz očaja za spuštenim autom jer je prethodno za moje oko bio baš previsok poručene nove novcate Eibach opruge. Kao klasična srbenda po razmišljanju daj kad se plaća bar da bude dobrano i spušteno, pa istoj ceni zašto spustiti za 30mm sa Pro kitom kada za iste pare može 50mm sa Sportline oprugama. Stigle nove - montirane... PATOS. Felne su ET46. Jesu fabričke, ali su uvučene do zla boga. 10mm distanc bi bio taman, ali svi znaju problematiku distancera od 10cm i centralnog prihvata na glavčini točka, tako je 5mm došlo kao kompromisno rešenje. I onako.. taman je nekako da nije prenapadno. Dupli izduv kao i na crnom što je bio umesto standarnog koji i kao fabrički dole visi 5cm niže od ivice branika (jako me to nervira kod svakog Sportinga). Takođe izbačen je fabrički zadnje lonac od skoro metra dužine i ubačen mali protočni. Zvuk - preporod. Napokon se malo jače čuje (20% jače ništa strašno) ali se čujeee... Nije mikser kao fabrički što je ukrojen. I tako se to sve lepo vozilo par meseci dok mi nije došlo iz dupeta u glavu krajnja nefunkcionalnost vozila. Jeste lepo.. prelepo, ali je to bilo toliko nisko da se susplehom motora kačilo sve živo moguće. Čak sam na ulasku u zgradu u sred noći morao za centimetar skratiti onaj metalni prihvat na sredini prolaza što pridržava krila kapije jer jednostavno ništa preko 7cm nije moglo proći ispod sredine auta. Sportline je udobar za voziti pogotovo na ovako laganom benzincu koji je u osnovu napred 150 kila lakši od prethodnog 1.9 dizela kojeg sam ranije vozio i to se zaista oseti u vožnji, ali ta visina jednostavno nije za daily auto. Tako da je bila 3. sreća. Ovog puta Pro-kit model isključivo za benzinca i to je pun pogodak. 2 cm je otišao gore u odnosu na Sportline, ali iskreno meni ovako izgleda još i bolje. Taman je za svaki dan i nikad više ništa nisam zakačio podvožjem vozila. Sve u svemu - Pro kit za svaku preporuku. To je to za sada.. Sutra nastavak.. Ima još svega da se piše. 11 shuxx, djomla, Decak Iz Vode and 8 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted March 14, 2022 (edited) 1 hour ago, radomir.g said: Sve u svemu ništa ja ovom petobrzincu ne bi zamerio što se prenosa tiče. Prosečna potrošnja u ovih godinu dana i nakon 15000 km od kad je kod mene je 7.2L, dakle za niansu više od prosečnog dizela. Uvek mi je bilo cudno zasto na tu najjacu motorizaciju na Punticu nisu lepo stavili C635 menjac, koji su od 2010. gurali maltene u sve svoje turbake. C510.5 na njemu ima prenos od 0.83. A obican MultiAir atmo ima sestobrzinac i prenos 0.76 . Zasto to pricam... Cca 150 kg tezi Nuova Bravo, sa slicnim motorom (140 KS i 230/260 Nm u Sport modu) se na svim pomenutim brzinama vrti na oko 600-700 rpm manje. 120 km/h je na laganih 2500 rpm, krstarenje autoputem na 130 km/h je 2700 rpm, 140 km/h je trunku ispod 3000 rpm... A Puntic bi to sa C635 nosio jos laganije zbog manje tezine. Itekako se primeti i na buci i na potrosnji, nemam toliko teskog BG lokala pa se za 2 godine pre Corone potrosnja drzala na 6.7l, trenutno je za 4 godine i sa vise lokala okruglo 7.03 l. 1 hour ago, radomir.g said: Famozni Multiair. Oznake su tu, pa ko ima gde da proveri da li valja ili ne valja pišite slobodno. SN 55266123 U dostupnim ePer kaze da je poslednja revizija koja je isla na MultiAir bila 55257643, od kraja oktobra 2013. Ta je i kod mene na autu, iza toga je isao MultiAir II. A ovo je jos noviji SN, nema ga kada ga unesem u ePer (mozes da probas i sam, a koristim ePer na Pekidiju koji je relativno nov). Po SN bi trebalo da je jos novija revizija (a i na prethodnim su vec bile otklonjene prvobitne boljke), ali svakako sa njima nema bas pravila. Dosta zavisi i od odrzavanja, ulja, malog MA filtera i eksploatacije ocigledno. 1 hour ago, radomir.g said: jer jednostavno ništa preko 7cm nije moglo proći ispod sredine auta. Ovog puta Pro-kit model isključivo za benzinca i to je pun pogodak. 2 cm je otišao gore u odnosu na Sportline Vodi racuna sta pises . Mene su "isprozivali" kada sam napisao da (po eLearn) fabricki najspustenija verzija Brava kod mene ima najnizu tacku na 9 cm od tla (tri tackice na oprugama, ne secam se tacno boja), a jos fabricki nema suspleh. Bilo je cak komentara da takav klirens nemaju ni superautomobili. A posto stojim iza svega napisanog ovde, kada je na kraju radio lenjir, isti ti se nisu udostojili bar za jos neki komentar, a kamoli izvinjenje starijem coveku . Svaka cast za radove i fotke , moracu da procitam jos jednom detaljnije. Za promenu, pravo osvezenje u sadrzaju foruma za nas entuzijaste. Steta sto su nam putevi takvi, da ne mozemo da vozimo kola setovana onako kako bi se nama svidjalo. Edited March 14, 2022 by Ivan 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 999 Posted March 14, 2022 (edited) 4 hours ago, Ivan said: SN 55266123 U dostupnim ePer kaze da je poslednja revizija koja je isla na MultiAir bila 55257643, od kraja oktobra 2013. Ta je i kod mene na autu, iza toga je isao MultiAir II. A ovo je jos noviji SN, nema ga kada ga unesem u ePer (mozes da probas i sam, a koristim ePer na Pekidiju koji je relativno nov). Po SN bi trebalo da je jos novija revizija (a i na prethodnim su vec bile otklonjene prvobitne boljke), ali svakako sa njima nema bas pravila. Dosta zavisi i od odrzavanja, ulja, malog MA filtera i eksploatacije ocigledno. Edited March 14, 2022 by MiloshBg 1 2 radomir.g, Ivan and TheWickerMan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted March 14, 2022 (edited) Hvala , a odlicna vest za kolegu . Kao sto sam i pretpostavio po serijskom broju - jos novija revizija MA jedinice, koje nema u nama dostupnim ePer po netu. Tj. u pitanju je revizija iz avgusta 2015. A posto je auto iz 2012.,znaci da je (kao kod dobrog dela uvezenih iz Svice) jedinica update-ovana sa novijom. A posto se u Compatibilty listi sada pojavljuju i 500X i Renegade, moguce da je dobra i pretpostavka da su to vec MultiAir II verzije. @MiloshBg Pretpostavljam da ePer kome pristupas nije neki javni ? Edited March 14, 2022 by Ivan 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 14, 2022 (edited) Hm, pa i nije me baš nešto pogodilo ovo za jedinicu Multiaira.. meni je bitno da je to sve ispravno što je i bilo do pre 2 meseca. Pišem o tome malo kasnije. Prodao fabrički letnji sivi set u fazonu nemam potrebe za setovima zima-leto, može to na zimskim da se tera cele sezone itd. Nisam ni izgovorio upadaju na oglasima 17 inca felne Abarth model kao na crnom što sam imao. Nikada se nisu pojavile u oglasima, šta više i ove je prodavac naveo kao 4x98 obzirom da je video 4 rupe i Fiat znak. Cena 130 evra sa nekim Run flat 5mm gumama koje su kasnije bačene jer ne volim da vozim lošu gumu. Čovek kamiondžija kreće upravo iz Berlina sa sve natovarenim točkovima negde između paleta. Dan kasnije dočekujem ga na isključenju auto puta, prebacujemo točkova i novi letnji set je tu. Original Abarth Punto Evo felne (735451499) 4x100 56,6 centralna 17 inca 6.5J ET36. Dakle 1 cm izbačenije od prošlog fabričkog letnjeg seta, baš onako kako treba. Stanje ništa posebno - izgrebane i krive sve 4 - obavezno ispravljanje i farbanje. Sve odrađeno po PS-u sa novim UHP gumama DOT 0522. Stoji dobro, ali ništa sad wow. Na crnom su nekako bile atraktivnije u toj sivo-crnoj kombinaciji. I sad na red dolazi najveći strah pored plivajućeg zamajca - Multiair. Od momenta prvog sedanja u auto čulo se neko fino sitno kuckanje. Ne stalno, ali onako kada se zarurira pa u padu obrtaja izmedju 1500 i 1000 obrtaja uhvati na sekund-dva onako sitno kliktanje. Nikada nije pravilo problem pa sam vremenom i oguglao na to obzirom da se čuje tek tako nekad pa nekad. Sve u svemu 15000km bez problema samo ključ u bravu i pali-vozi. Do momenta u januaru dok nisam vozio lagano konstantnim gasom tipa 60-ak km/h i u momentu dok nije upalio Check Engine lampicu. Bez ikakvog trzaja, samo zvučni signal i lampica. Nastavljam da vozim, oseti se da ima manje obrtnog ali idee... izlazim iz mesta, vidim puni sat i preko 150, ali samo fali obrtnog. Ne pridajem mnogo značaja, nastavljam da vozim. 3 paljenja i gašenja kasnije dok računar nije skontao da je greška privremena i da je više nema Check Engine se sam gasi i sve radi normalno. Skoro i da sam zaboravio na taj momenat čak do te mere da ga ni na poslu nisam zakačio na dijagnostiku da proverim šta je prijavio. I tako do pre nedelju dana više nije bilo paljenja dok nije počeo da pokazuje gore znakove - uz ponovo paljenje Check Engine lampice sada već kreće lagano da varira i poskakuje u vožnji, čak u jednom momentu i da trokira. Zakačim na dijagnostiku ono P1063-71 - SOLENOID VALVE CYL 3. ACTUATOR STUCK. 3 dana googlanja i Youtube snimaka, proverim po katalozima šta može da se nabavi od delova i tu su neke osnovne stvari ( set gumica poklopca ventila, dihtung ispod Multiair jedinice i nove klackalice čisto preventivno obzirom da nije neka velika para u igri i da ne znam kakvo stanje će me dočekati ispod kada skinem poklopac ventila). Sve je na svom mestu i sve izlgeda baš kako treba, Solenoidi napred prema izduvnoj bregastoj nemaju luft, nema ni vidnih oštećenja. Sve dobro produvano kompresorom, kako spolja tako i unutra produvane komore kroz rupice gore na samoj jedinici predviđene za prolaz ulja. Tako na kraju odlučim da ne vadim napolje kompletnu jedinicu. Jednostavno mi je to sve izgledalo kako treba i da će sve to produvavanje doneti poboljšanje ili odčepljenje - šta god ga mučilo. Sve lepo očišćeno i sklopljeno nazad. Novo ulje C3 obavezno. Rezultati.. Auto kida. Dobio je neki blesavi ludački kik pri trzaju gasa da imam osečaj da ima 50nm više i da je odaziv na gas mnogo brži. Ne verujem sad baš toliko da sam se utripovao, ali auto stvarno otkida. Za ovih par dana što se svakodnevno vozi greške više nema. Koliko će to sve sada raditi videćemo, ali ukoliko se problem vrati demontaža jedinice je neizbežna. Tom prilikom će dobiti i nove klackalice koje se za sada ostavljaju po strani. Edited March 14, 2022 by radomir.g 9 1 BaneAK74, Ivan, shuxx and 7 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 940 Posted March 14, 2022 Predobre felne, i cena mi deluje vrlo povoljno obzirom da su vrlo retke Da sam znao da prodajes fabricke felne uzeo bih od tebe jer sam jurio prvo sivu boju tih felni ali mi je uletela druga boja (gunmetal) i onda je bilo daj sta das obzirom da tih felni nije bilo jedno godinu dana na oglasima Nadam se da ce ti produvavanje trajno resiti problem sa MultiAirom. Najgore sto covek nema predstavu sta sve moze da pravi problem na tom sklopu. 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10796 Posted March 15, 2022 Svaka čast na detaljnom opisu, i fotkama.Felnice su odlične, a biće još bolje kad se srede. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 15, 2022 6 hours ago, Nikola031 said: Predobre felne, i cena mi deluje vrlo povoljno obzirom da su vrlo retke Da sam znao da prodajes fabricke felne uzeo bih od tebe jer sam jurio prvo sivu boju tih felni ali mi je uletela druga boja (gunmetal) i onda je bilo daj sta das obzirom da tih felni nije bilo jedno godinu dana na oglasima Nadam se da ce ti produvavanje trajno resiti problem sa MultiAirom. Najgore sto covek nema predstavu sta sve moze da pravi problem na tom sklopu. Da sam znao da bi menjao za gunmetal, menjao bi odmah. Meni je ta felna prelepa, ali mi nekako nije lepo stajala na belom autu u toj sivoj kombinaciji. A to za retkost si u pravu jer i ja redovno pratim oglase. Bukvalno kako sam okačio oglas, već sutra je čovek lično došao i odneo ih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 15, 2022 11 hours ago, radomir.g said: Stoji dobro, ali ništa sad wow. Na crnom su nekako bile atraktivnije u toj sivo-crnoj kombinaciji. Fali Brembo, zbog toga... Eto ti sledeceg projekta Ps - inace skoro slicno smo prosli sa oprugama. Razmisljao sam kao "Srbenda" i za iste pare umesto pro-kit uzmem sportline. Posto su i jedno i druge bile polovne, a prodavac...neiskren...sportline su bile za brava benzinca i to nije bilo moguce voziti. Onda popravka ide kupovinom novog pro-kit bas za 2.0mjet i od tada ne cackam nista vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 999 Posted March 15, 2022 (edited) On 3/14/2022 at 8:32 AM, Ivan said: @MiloshBg Pretpostavljam da ePer kome pristupas nije neki javni ? Nije javni, oficijelni je tj. aktuelni preko linkentry-ja. @radomir nadam se da si i filter multiair-a zamenio Edited March 15, 2022 by MiloshBg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 940 Posted March 15, 2022 @MiloshBg, ako nije tajna posto je sada nov MultiAir? Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 15, 2022 (edited) 3 hours ago, MiloshBg said: Nije javni, oficijelni je tj. aktuelni preko linkentry-ja. @radomir nadam se da si i filter multiair-a zamenio Pre 10 000km kada je radjen veliki servis stavljen je i nov multiair filter. Naknadno više nije skidan i čišćen, mislim da nema potreba stalno ga drndati. Filter ulja tu pokupi većinu prljavština iz ukja, dok je mali mikrofilter tu u bloku izmedju pumpe ulja i gore Multiair jedinice čisto da spreči da prodje i neki manji ugrušak kako ne bi začepio samu jedinicu. Inače neprijatno sam se iznenadio koliko je poklopac ventila unutra bio kontaminiran od ulja. Trebalo mi dobrih pola sata rubanja četkicom i ispiranje benzinom kako bi ga vratio u čisto fabričko stanje. Sledeci korak definitivno mora da bude čišćenje sita pumpe ulja u karteru kao i pranje samog kartera. Ništa hitno naravno ali onako.. Preventiva kao i sve. 3 hours ago, Nikola031 said: @MiloshBg, ako nije tajna posto je sada nov MultiAir? Ono što ja imam pristup preko jednog od kataloga. Siguran sam da ima i jeftinije, ali oko 1100-1200 evra je realna cena. 6 hours ago, Milutinac said: Fali Brembo, zbog toga... Eto ti sledeceg projekta Pa realno ovaj auto je prelagan za Brembo 4 klipa čeljusti. Prelagan u smislu što mu je aktiviranje ABS-a po meni podešeno da bude izuzetno rano. Koči vrh i to mu je sasvim dovoljno obzirom da je mnogo lakši od dizela i nije verovati kako se to oseti u vožnji kako na krivinama tako i na gasu i kočenju. Na primer Miseluk.. pravac prema tunelu i gore na kočenju na "rampi" pali automatski sva 4 i aktivira ABS pri samo malo agresivnijem kočenju. Ja vidim da može još da koči, osetim po sili da može još, ali džabe kad centrala više ne da i počne da ga rasterećuje. Sve u svemu nema sportski duh Edited March 15, 2022 by radomir.g Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 999 Posted March 15, 2022 3 hours ago, Nikola031 said: @MiloshBg, ako nije tajna posto je sada nov MultiAir? Kao sto kolega Radomir rece, oko 1200e u ovlascenom servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 940 Posted March 15, 2022 Hvala @radomir.g i @MiloshBg na odgovorima, bojao sam se da je poskupelo u medjuvremenu. U decembru sam menjao na mom Puntu i bila je ta cena manje - vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 818 Posted March 16, 2022 Da li si dlove za MA jedinicu nabavljao u Srbiji ili si iz uvoza poručiva? Trebalo bi da osnujemo klub ljubitelja Multiaira Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 818 Posted March 16, 2022 (edited) On 3/14/2022 at 11:19 PM, radomir.g said: Od momenta prvog sedanja u auto čulo se neko fino sitno kuckanje. Ne stalno, ali onako kada se zarurira pa u padu obrtaja izmedju 1500 i 1000 obrtaja uhvati na sekund-dva onako sitno kliktanje. Nikada nije pravilo problem pa sam vremenom i oguglao na to obzirom da se čuje tek tako nekad pa nekad. Da li je ovo kuckanje prestalo posle produvavanja? Da li si dlove za MA jedinicu nabavljao u Srbiji ili si iz uvoza poručiva? Trebalo bi da osnujemo klub ljubitelja Multiaira DUPLI POST ! Edited March 16, 2022 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
bibz 0 Posted March 25, 2022 (edited) Pozdrav svima. Skoro sam se registrovao na forumu ali ovaj post pratim već neke vreme. Još od prošle godine . Između ostalog držim malu auto električarsku radnju u Beogradu, tako da sam sa nekim od vas i u neku ruku kolega. Ovih dana treba da mi stigne Punto isti kao iz ovog posta(ista boja, isti motor ), pa sam odlučio da odprilike odradim iste stvari kao sto je "radomir.g"(mislim na servise ) osim što imam dilemu po pitanju ulja. Video sam da je on sipao "Castrol Magnatec 5W40" a češljajući po internetu sam nasao da ljudi sipaju "Seleniu Pure Energy 5W40 Multiair". Šta je po vama najbolji izbor? Edited March 25, 2022 by bibz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted March 25, 2022 (edited) Kvalitetna sitnetika koja zadovoljava fabricku specifikaciju. Dakle Fiatov 9.55535 S2 sertifikat i da je ACEA C3. Selenia je Fiat "korporativno" ulje (puno ime za konkretno ovo je "K Pure Energy"), postoje naravno i bolja. Odgovarajuca opsta tema o uljima, pisano sve do u detalje: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/33155-selenia-ili-koje-ulje-sipati/ @bibz Pozdrav i dobrodoslica na FLCS forum, navrati na druzenja nedeljom. MultiAir sekcija na forumu je polako sve brojnija, pre 4 godine sam povukao nogu . Edited March 25, 2022 by Ivan 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bibz 0 Posted March 25, 2022 Hvala na odgovoru Idem da se bacim na čitanje . Već par dana trazim ove lepe fabričke 17tice pomenunte iznad ali slaba vajda moj dolazi na nekim 15 bezveznim ... A što se tiče cena kola u Švajcerskoj sve je otišlo dođavola nema pristojnog eva ispod 5k franaka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted March 25, 2022 @bibz Ako zelis, slobodno otvori sopstvenu temu/predstavljanje auta (opciono i tvoja dobra volja naravno). Kao sto i kolega na cijoj smo temi ima svoje predstavljanje i pise o sredjivanju svog auta, tu ces se takodje "upoznati" i sa drugim forumasima, itd... Imas i gomilu tehnickih tema za Punto, opste teme... Ako ti nesto zatreba, za kupoprodaju imamo kompletan odgovarajuci podforum gde slobodno mozes da postavis svoje besplatne oglase: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/25-prodajakupovina/ Za savete pri kupovini, generalne, konkretne za modele, neophodne provere, stanje na trzistu - takodje ceo odgovarajuci podforum: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/116-saveti-za-kupovinu-fiatlanciaalfa-romeo-automobila/ Cisto da coveku ne off-ujemo njegovu temu, a i da ti olaksam... Pronaci ces ovde prilicno korisnih stvari koje se pisu vec punih 13 godina unazad . Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14790 Posted March 26, 2022 [mention=23870]bibz[/mention] otvori svoju temu i predstavi svoj automobil, a lakše ti je onda i da pitaš sve što se tiče tvog auta Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 27, 2022 (edited) On 3/16/2022 at 10:16 PM, stex_pb said: Da li je ovo kuckanje prestalo posle produvavanja? Da li si dlove za MA jedinicu nabavljao u Srbiji ili si iz uvoza poručiva? Trebalo bi da osnujemo klub ljubitelja Multiaira DUPLI POST ! Sve sam nabavio iz uvoza od dobavljača .. Radim u auto industriji, tako da je nabavka delova relativno laka. Nekada i nije konkuretna cenama, nesto bude 10-20% skuplje na primer kao i Eibach opruge nove kada sam kupovao, ali sve se nadje i stigne u roku par radnih dana što je velika prednost. Inace da, kuckanje je prestalo. Do sada je od "intervencije" prešao 800 kilometara i sve radi savršeno. Edited March 27, 2022 by radomir.g 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites