vagenovac 4533 Posted March 5, 2021 Ma sve je to super, ali se setim kako je meni bilo kada sam stavio vecu turbinu na grandea punta i alfu, produbila se turbo rupa, a produzio turbo lag, neka hvala za daily driver Reci odvozas li nekad krug na miseluku sam za sebe za svoju dusu, kako si zadovoljan kocnicama na bravcu, primetis li "brake fade"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 5, 2021 (edited) 23 minutes ago, vagenovac said: Reci odvozas li nekad krug na miseluku sam za sebe za svoju dusu, kako si zadovoljan kocnicama na bravcu, primetis li "brake fade"? DA! Drugacije i ne idem na Miseluk, mada nisam sada bio kako je zahladilo, a kada sam bivao pre toga - deca na spavanje, zena nadje nesto svoje, a ja na perionicu, operem kola onako bez zurbe i odem gore, okrenem koji krug, i kuci... Sada mi je jos hladno za to, pa ajd recimo - od aprila se moze razmisljati u tom pravcu Kocnica sto se tice stvarno sam zadovoljan, galfer me je kupio tako da ne bih ni razmisljao ni o cemu drugom, ako bas nema galfer - gledao bih nesto drugo, ali #1 sto se mene tice. Koliko u celoj prici doprinose -sport- plocice ne znam tacno, ali koci stvarno vrhunski. Jos malo kad im se podigne temperatura, bas grizu. Trazim 305mm sa MiTa Qv, brembo 4 klipa i najlaksa moguca konverzija bez ikakvih adaptera, i onda bih opet isao na galfer + sport plocice, cim se pojavi na oglasima QV - celjusti su moje...plan je uskoro na >200ks pa da propratim kocnicama.... Edited March 5, 2021 by Milutinac 2 shuxx and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 5, 2021 Ja tako vec godinama sigurno, nego sto ne ides zimi kada je suv put, zao ti guma? Cak najvise volim kad mi se poklope kockice da odem u neko gloluvo doba radnim danom kad nema zive duse.Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 5, 2021 Ne, nego treba prati kola po minusu ja nekako ta 2 uvek spojim...a volim kada je toplo da operem kola u gluvo doba, lakse i lepse se onda obrisu kola posle pranja. Pa kada vec lepo operem kola, usisam, namazem gume kako i ne otici malo do gore...sve te vuce nekako. Dok sam bio u HGT varijanti vuklo me da stanem, popricam sa nekim, isli smo bogami i preko dana, a sada ne, provrtim koji krug i kuci... 1 dennnis reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mudri 63 Posted March 5, 2021 1 hour ago, Ivan said: Bar meni, enterijer od Eva pa nadalje, izgleda za klasu bolje i modernije od Grande Punta. Plus lepsi dizajn, lepsi cajgeri u tunelima, piano black detalji, ne guli se koza na volanu i menjacu kao na prvim GP... I meni je mnogo lepsi, nego me zanima kvalitet, da li i dalje ima tvrde plastike, skripanja... Presao sam sa Clia 3 na GP i malo se razocarao kvalitetom. 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14828 Posted March 5, 2021 Posle Clia te razočarao enterijer u Evo?U kom slislu? Meni je taj Clio kao šporetSent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
mudri 63 Posted March 5, 2021 Ne u Evo u GP 2009god. Zato i pitam kakav je EVO. Prvo sam sam primetio mnogo vise skripanje plastika u GP. Mnogo glasnije zatvaranje vrata, sedista udobnija na Cliu... 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14828 Posted March 5, 2021 Ajde važiSent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 5, 2021 4 hours ago, Milutinac said: Jednostavno cu ovo ostaviti ovde Zivotna zelja svakog Fiatovog 1.4 turbo benzinca da poseti SLP.. Vec sam gledao gde su u Grckoj, ali dalekooooo skroz na drugom kraju. 5 hours ago, Ivan said: Bar meni, enterijer od Eva pa nadalje, izgleda za klasu bolje i modernije od Grande Punta. Plus lepsi dizajn, lepsi cajgeri u tunelima, piano black detalji, ne guli se koza na volanu i menjacu kao na prvim GP... Koliko kosta filtercic sada? I posle se cude sto su te prve serije MA jedinica sa intervalima malog servisa od 30.000 km i projektovanim uzim uljnim kanalima crkavale . Kad vec radis - sacni serijski, da vidimo koja je revizija MA u pitanju: Oznaka im je nazad pored konektora kog cilindra? Ili gresim? 18 hours ago, mudri said: Ima li razlike u kvalitetu materijala u kabini u odnosu na stariji GP? Meni je mnogo lepsi i moderniji. Plus sto ima gomilu tako nekih detalja kao na primer ambijent svetlo u tabli napred ispred suvozaca, osvetljenje poda iz donjeg dela vrata kada se otvore, osvetljenje iza rucki za otvaranje vrata unutra u kabini itd. Do duse na ovom 2012. modelu se vec krenulo stedeti kao i u svakom pravcu u auto industriji. Na primer Evo modeli 2010-2011 imaju rupicasti kozni sredisnji deo centralne konzore i rucice rucne kocnice, dok na primer Punto model 2012-2013 model kao moj ima neku kao kozu koja nije nista posebno, dok se ne dodirne izgleda kao plastika neka samo je mekano. Po meni basic onako maksimalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 5, 2021 Meni je izmedju grande punta i evoa glavna razlika u centralnoj tabli, koja je mnogo kvalitetnije odradjena kod grandea, cvrsce, te nema toliko mnogo cvrcaka i skrpanja kao kod evoa, ali zato kod evoa izgleda mnogo lepse i modernije.Sve ostalo jr dosta slicno.Sedista sport u grande puntu su bas odlicna i udobnija nego u cliu, cak i novom, dok sa obicnim nisam imao previse dodira.Rekao bih da je kao auto clio od 2009 ukupno bolji auto od grande punta i punta evo, dok ovi do 2009 nemaju sta da traze.Makar je to moj utisak.Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted March 5, 2021 (edited) On 3/5/2021 at 4:55 PM, radomir.g said: Oznaka im je nazad pored konektora kog cilindra? Ili gresim? Gledas na samoj MultiAir jedinici sa zadnje strane, izmedju prvog i drugog konektora (gledano sa suvozacke strane). Podignes ovaj crni gumeni jezicak, ispod njega je hologram sa serijskim brojem. Ako hoces dopisi SN, pa da ti u tabeli pogledam koja je revizija u pitanju. Ako ti je isti serijski kao kod mene (55257643) - to je revizija sa kraja 2013. Vec druga revizija iz oktobra 2012. (55249566) je lisena boljki na prvobitnih serijama iz 2010 i 2011. PS: Nemojte samo da pricamo o zvuku zatvaranja vrata na RenoLima . Edited August 15, 2022 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14828 Posted March 5, 2021 Htedoh pomenuti vrata na Renault,ali odustadoh...Sent from my motorola one macro using Tapatalk 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted March 5, 2021 (edited) On 3/2/2021 at 3:10 PM, Nikola031 said: Ja sam hteo da odem da ga pogledam obzirom da je bio u KG al dok sam se smislio da odem, ode i auto Jos jedan u KG , doduse Evo je u pitanju: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37785-lepi-i-zanimljivi-primerci-iz-oglasa/&do=findComment&comment=1597128 Edited March 5, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 6, 2021 8 hours ago, Ivan said: Jos jedan u KG , doduse Evo je u pitanju: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37785-lepi-i-zanimljivi-primerci-iz-oglasa/&do=findComment&comment=1597128 Da da rekao mi covek da mu stize i crni kroz par dana.. Inace prodavac je zaista korektan lik kroz i lak za dogovor, nije neki zadrt i umisljen da se ne moze pricati i pregovarati sa njim. Ovaj nema naslon za ruku i nema fabricki woofer, ali ima bolju servisnu istoriju i ocuvaniji je od mog unutra. Po meni odlican je samo za niansu manje novca obzirom na godiste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 19, 2021 (edited) Ovaj mesec doneo je nova sredjivanja. Odradjen veliki servis, sve po PS-u. Set zupcastog sa vodenom pumpom i PK kais sa spanerom. Cena smesna sa rabatom, tacno duplo jeftinije od 1.9 multija. Odradi se jako brzo, svega 2.5 sata posla. Danas zamenjeno menjacko ulje. Jedino koje ispunjava sve po specifikaciji za trazeni model. Pronadjeno samo u Stojanovu. 10 evra 1L, sasvim prihvatljivo. Cep menjaca sa magnetom dobro ispran.. Bome bilo je tu svega na njemu i naravno siguran sam da ulje nikad nije dirano. Diskovi TRW i plocice Breck (Poljska) iz uvoza, niko ih nema u slobodnoj prodaji kod nas. Kupljena po preporuci, strasno dobra plocica. Stare su definitno odradile svoje do poslednjeg milimetra Zadnji uporni nosac motora pukao. Osetio se udarac pri naglom kretanju i pomeranje rucice menjaca. To je to za sada i dosta mu je. Sad je utegnut maksimalno i sredjen da mogu opusteno da se vozim i ne razmisljam o ulaganjma. Ostajem duzan jos za koju dobru sliku unutrasnjosti i spoljasnjosti posto su sve slike pravljene tako nekako u hodu. Edited March 19, 2021 by radomir.g 8 dennnis, darkman14, dach@ and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 20, 2021 Svaka cast, bas temeljno odrzavanje.Koliko si litar ulja u menjac sipao? Nedavno sam i ja menjao, mislim da nam je isti. Ali sam ja nasao Liqui Moly 75w sa bas tom Fiat xxxMZ6 specifikacijom + LM mos2 aditiv Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted March 20, 2021 34 minutes ago, horvat said: Koliko si litar ulja u menjac sipao? Nedavno sam i ja menjao, mislim da nam je isti. Na Punticima (Evo i MY12) su na ovim motorizacijama totalno suludo stavili stariji FPT-ov C510.5 (tj. petobrzinac). Prenos u 6. brzini cak 0,84. A da stvar bude jos smesnija, obican MultiAir u Puntu (atmosferac od 105 KS) ima C514.6 sestobrzinac, sa prenosom od 0,77. Na T-Jet Djulkici je noviji C635 menjac, pojacan na 350 Njutna. Isti menjac je isao i na dizele, identican je i kod mene na MultiAir Turbo 140 na Bravu. Inace fabrika specificira bas Tutelu Gerforce, koliko videh kada sam menjao, bas je i na samom pakovanju naglaseno da je namenjeno za C635 manuelce, kao i za C635 DDCT. Kome zatreba info - u BG je uvek ima kod ovlascenih u Slodesu u Borskoj, cena malo jace od 1000 kinti. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 20, 2021 1.9L ide po specifikaciji i upravo toliko i stane dok ne krene da izlazi na bocni sraf za sipanje. Iskreno iako je 5. brzina menjac i relativno kratak prenos nije mi to toliki problem jer pored toga sto je tisi od crnog 1.9 Multija jer je benzinac, nekako je bolja zvucna izolacija u odnosu na prethodni model. Pri brzini od 160kmh na 4000 obrtaja daleko je tisi od dizela iako se on u 6. na 160 vrteo ravno na 3000 obrtaja. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted March 20, 2021 Iako imaju manji obrtni (206 Njutna ako se dobro secam), laganiji su od Compacta sa C635 menjacima, to im je prednost. Ako te ne bude mrzelo, 'aj bas dopisi kako se krecu rpm na 120-130-140 km/h. Bravo MA 140 je tu na 2500-2700-3000 rpm. Zivo me zanima da uporedim petobrzinac na laksem autu. Da li te verzije MY12 imaju Sport mode, cini mi se da nisi pisao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanan 33 Posted March 20, 2021 Na Punticima (Evo i MY12) su na ovim motorizacijama totalno suludo stavili stariji FPT-ov C510.5 (tj. petobrzinac). Prenos u 6. brzini cak 0,84. A da stvar bude jos smesnija, obican MultiAir u Puntu (atmosferac od 105 KS) ima C514.6 sestobrzinac, sa prenosom od 0,77. Na T-Jet Djulkici je noviji C635 menjac, pojacan na 350 Njutna. Isti menjac je isao i na dizele, identican je i kod mene na MultiAir Turbo 140 na Bravu. Inace fabrika specificira bas Tutelu Gerforce, koliko videh kada sam menjao, bas je i na samom pakovanju naglaseno da je namenjeno za C635 manuelce, kao i za C635 DDCT. Kome zatreba info - u BG je uvek ima kod ovlascenih u Slodesu u Borskoj, cena malo jace od 1000 kinti.Napiši i za dizel djulijete kakva je situacija sa menjačima ako te ne mrzi Taj C635 bi trebalo da je pouzdaniji od M32, mada vidim na ARCS kukaju da i kod njega ima nekih problema ali koliko sam ispratio više od odnose na teže ubacivanje u brzine Sent from my M2007J3SG using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted March 20, 2021 Da, desava se ljudima da zna da malo teze ulazi u brzine, dok se ulje ne "razmrda". Licno nemam neke zamerke, zviznuo sam mu takodje odmah Gearforce 75W cim sam ga kupio. Malo sam cituckao jos pre kupovine Brava/Giuliette (koju sam takodje razmatrao) - vidjao sam da su npr. po inostranstvu bas Alfisti bili zadovoljni sa Fuchs Titan Sintofluid FE uljem (takodje 75W). Navodno je resavalo te sitne problemcice mnogo bolje nego fabricki preporucena Selenia (tj. Tutela). C635 menjac je generalno krenuo od 2010., zajedno sa MA motorima. Sto se Giuliette tice, mislim da je isto kao na Bravu od restyle - tj. da su C635 rokali svuda - i u 1.6 i 2.0 dizele, noviji Euro 5 T-Jet, MultiAir Turbo. Plus DDCT verzija tog menjaca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 29, 2021 On 3/20/2021 at 9:07 PM, Ivan said: Da li te verzije MY12 imaju Sport mode, cini mi se da nisi pisao? Nema Sport mode. Evo nakon mesec dana koriscenja i nepunih 1000km (kao ni crni, tako se i ovaj vozi izuzetno malo) utiscu su zadovoljvajuci. Ide to sasvim ok, dovoljno skroz. Voleo bi da ima malo vise obrtnog da da lepsi ugodjaj u voznji, ali to je sve rezultat ranije voznje dizela i 150nm vise. Mada ide on bas dobro gledajuci kazaljku. Ko je iz NS-a eto moze mu orjentacija biti Miseluk i brzina do "kocenja" prema tunelu gde je crni isao 180, a ovaj 170 kmh. Auto jednostavno voli grad i gradsku voznju, a realno za to je i napravljen. Zaista je zanimljiv taj start&stop gde je auto napravljen da se lepo i mirno pali i gasi, znaci bukvalno samo stucne i eto ga upaljen i ugasen bez grama vibracija. Koliko je tih i miran tacno me nekad zbuni da ne znam da li uopste radi. Koja slika od juce. 10 Milutinac, silenci, Dale and 7 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted March 29, 2021 2 hours ago, radomir.g said: Voleo bi da ima malo vise obrtnog da da lepsi ugodjaj u voznji Taj MA u Punticu su bas ustinuli sa obrtnim. Ima 206 Njutna, bukvalno isto kao stariji Euro 4 T-Jet (Euro 5 je isao na 215 Nm). Sledeca je verzija u Bravu, koja na slicnu snagu od 140 KS ima 230 Njutna u Normal i 255 Njutna u Sport modu. I najjace verzije su isle u Guliette, 170 KS i 250 Njutna u Normal modu (+ tih 20 i kusur Njutna u Dynamic). Mada za auto tezine Punta to je sasvim korektno. Super izgleda, super su i fotke . Opet gledam i opet razmisljam da je steta sto su "obrisali" one tamne umetke na branicima koje je imao prethodni Evo. Pogotovo na prednjem braniku. 2 hours ago, radomir.g said: Zaista je zanimljiv taj start&stop Izuzetno dostignuce auto industrije . Kao i na svakom drugom vozilu - drzao sam ga upaljenim, koliko cisto da probam kako radi na Fiatu. PS: Rece da si ga uzeo na placu "Gold" u KG? Kakvo ti je iskustvo sa njima, vidim da s vremena na vreme imaju lepih i neobicnih primeraka (bar na oko). 2 dennnis and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted March 29, 2021 Krasan Punto.I dan danas jako lijep dizajn koji odlično skriva godine, izgleda ljepše od većine novih gradskih zujalica. 4 radomir.g, neshtry, PremieRacing and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5314 Posted March 30, 2021 Prelep autić btw: On 3/20/2021 at 11:26 PM, Ivan said: Da, desava se ljudima da zna da malo teze ulazi u brzine, dok se ulje ne "razmrda". Licno nemam neke zamerke, zviznuo sam mu takodje odmah Gearforce 75W cim sam ga kupio. Malo sam cituckao jos pre kupovine Brava/Giuliette (koju sam takodje razmatrao) - vidjao sam da su npr. po inostranstvu bas Alfisti bili zadovoljni sa Fuchs Titan Sintofluid FE uljem (takodje 75W). Navodno je resavalo te sitne problemcice mnogo bolje nego fabricki preporucena Selenia (tj. Tutela)... Fuchs je 10 u glavu što se kvaliteta tiče u poređenju sa Seleniom... 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites