radomir.g 334 Posted March 1, 2021 Kako sam pisao u prehodnoj temi crnog Grande Punta, kupljen je Puntic koji će mu biti suprotnost. Punto 2012. 1,4 multiair 135ks 146000 km. Kao i svi što beže od placeva tako sam i ja, ali obzirom da je 90% oglasa uvoz nekada se nema mnogo izbora, Isto tako u firmi imam kolegu koji se bavi uvozom iz Svajcarske i manje više to je ta priča, ništa tu nije nešto čuvano niti održavano i kad stigne mora se uložiti gomila novca i vremena da se to dovede u pristojno stanje i opet to je i taj novac +- neka manja suma (pričam o ovim jeftinijim smrtničkim autima 4-5-6000 evra). Prema tome obzirom da je auto iz oglasa ispunjavao sve moje trenutne želje i potrebe da bude dosta noviji od crnog Multijeta, da bude benzinac obavezno, još bolje 5 vrata jer su me vremenom 3 vrata počela nervirati zbog nepraktičnosti, Sport oprema obavezno sa što više opreme. To sam i dobio, lepo je opremljen. U suštini ima sve osim panorame koju sam takođe zaista želeo ali eto ne mogu sve kockice da se poklope. Obzirom da radim u autu servisu, nije mi predstavljano problem da vozilo ima i neki mehanički problem, tako da sve u svemu stigao je njihovom šlepom za svega par sati. Registracija obavljena u danu obzirom da je i tehnički već odrađen kod njih pri dolasku. Stigao je i sa novim letnjim gumama i urađenim malim servisu. Ono što sam mu je odradio u prethodnih par dana su nov Topla EFB 60Ah akumulator za Start&Stop sistem i nove iridijumske IXU27 svecice. Vozi se jako lepo, nema bugova ni grešaka, na trapu dobar kao i manje više svaki iz Svajcarske što dođe, limarijski odličan. Ono što većinu zanima sigurno su performanse.. Pa ide šta znam. Ne tako eksplozivno kao Multijet što je išao (izmereno 164ks i 350nm) već je to onako sve lepo, glatko i pitomije mnogo (135ks i 206nm ako se ne varam). Poručeno je još nešto sitno oko delova što treba da mi stigne kroz narednih par dana i to je to. Biće pisano. 14 Zvezdo, gile smederevo, Milutinac and 11 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17436 Posted March 1, 2021 (edited) Bas lep Puntic , totalno po mom ukusu. Ovakve kombinacije motorizacije i opreme uglavnom i stizu iz Svice. Kako se kupuju noviji zabarski turbo benzinci, polako nas je sve vise. 1 hour ago, radomir.g said: Vozi se jako lepo, nema bugova ni grešaka, na trapu dobar kao i manje više svaki iz Svajcarske što dođe, limarijski odličan. Ovo je apsolutno tacno sto se trapa tice, sta god novije da sam probao iz Svice, bilo je utegnuto kao pracka. I kvalitet puteva i delova, ocigledno. 1 hour ago, radomir.g said: 135ks i 206nm ako se ne varam Tacno, ima snage ali ne znam iz kog razloga su taj motor u verziji na Puntu tako "zavrnuli" sa obrtnim, posto u Normal modu ide od 230 do 250 Njutna. Ako imas Sport mode, torque se dize za nekih 20-25 Njutna. Sve u svemu, na tu tezinu, auto vrlo lepo ide. Pitah vec kolegu sa atmo verzijom MA, pa cu i tebe - jesi li proverio koja je revizija MA jedinice kod tebe u pitanju? Prilicno bitan podatak. Proveri obavezno i stanje malog MA filtera, sa suvozackog boka jedinice (ako vec nisi). Kada stignes, okini neku fotku enterijera, pre svega sedista i papucica. Steta sto spolja nisu ostali oni tamni paneli na branicima kao na Evu. To su mi njihove najlepse verzije. Felne su top, a pominjao je Dule da ima hromirane poklopce retrovizora za Grande. Mislim da bi na ovu Sport verziju seli kao du*e na nosu. Nadam se da si pozadi ostavio CH nalepnicu . Da te novi autic lepo sluzi, pun gas ! Edited March 1, 2021 by Ivan 1 radomir.g reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted March 1, 2021 Cestitam, lep primerak i interesantna motorizacija, Punto za pozeleti ! 1 radomir.g reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 1, 2021 Generalno nisam bas neki ljubitelj hroma tako da ne bi ni uzimao u obzir hrom retrovizore.. Ovako stock je taman nekako. Nema pojma koja je serija Multiair jedinice, ali sto se odrzavanja tice mikrofilter je vec porucen. Na zalost nemaju ga u ovlascenom servisu i ne postoji opcija kod njih da se kupi ni da se poruci, tako da mi stize uvozom kroz par dana. Takodje sito srafa holendera turba ne postoji da se kupi ni poruci u ovlascenom (tacnije postoji ali samo kao set od 10 komada sa cenom od 2400 din po komadu) tako da ce ovo sito samo ocistiti i vaditi napolje. Obrtni moment... Iskreno nisam ni ocekivao mnogo od malog Garrett 1238 turba ( nije IHI VL37 kao na T-jetu). Pakovanje na 1446 bi vec bila druga prica pa bi se uz remap i downpipe moglo pricati od 200 ks i 300nm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10524 Posted March 2, 2021 Sa srecom ga sredjivao i vozio.Pisi malo o iridijumskim svecicama. Kako si ih izabrao. Gde kupio. Cena. Period zamene. Bas me interesuju.PozzSent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14502 Posted March 2, 2021 Extra ti autić Sent from my motorola one macro using Tapatalk 1 radomir.g reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 2, 2021 29 minutes ago, shuxx said: Sa srecom ga sredjivao i vozio. Pisi malo o iridijumskim svecicama. Kako si ih izabrao. Gde kupio. Cena. Period zamene. Bas me interesuju. Pozz Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Iridijum mora da ide na ovaj motor, tako izadje po OEM oznaci.. 1400 din je komad ovih Denso, dok je NGK bio nesto sitno skuplji. Obzirom da su mi ove bile dostupne za porucivanje sa brzim dolaskom, njih sam izabrao. Rok za zamenu je 80 do 100 000 kilometara ako ne gresim. Video sam po online web shopovima da ove Denso uglavnom drze na lageru svi.. Euro auto, Wint, Delmax itd. 3 neshtry, shuxx and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 294 Posted March 2, 2021 Lep autić. A svećice, mislim da je gornja granica između 37000 i 40000km za zamenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted March 2, 2021 https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/other/Grande_Punto_Evo/Punto_Evo_SRB.pdf 1.4 turbo blok je malo specifican po pitanju svecica. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 936 Posted March 2, 2021 Cestitam na autu, u zdravlju i veselju da ga vozis I meni je bas zapao za oko odlican paket opreme, pogotovo ovaj matrix displej koji slabo vidjam na Evu i Puntu MY12 (cini mi se da ih je na GP bilo vise). Ja sam hteo da odem da ga pogledam obzirom da je bio u KG al dok sam se smislio da odem, ode i auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 2, 2021 2 hours ago, Nikola031 said: Cestitam na autu, u zdravlju i veselju da ga vozis I meni je bas zapao za oko odlican paket opreme, pogotovo ovaj matrix displej koji slabo vidjam na Evu i Puntu MY12 (cini mi se da ih je na GP bilo vise). Ja sam hteo da odem da ga pogledam obzirom da je bio u KG al dok sam se smislio da odem, ode i auto Nisam ga ni isao gledati.. Covek ga poslao svojom slepom u ceni i to je to. Stigao na adresu kao paket sa Alija Danas stigao panel filter.. Na crnom sam imao Pipercross i secam se fantasticne promene na odazivu na gas. Bas je dobio na agresivnosti. Do duse bio je mapiran pa je to dodatno popravljalo stvar kod efikasnosti protocnijeg filtera. Sa ovim trenutno nisam osetio nista, ali vozio sam ga do stana svega 2km i to u najvecem spicu guzve. Tako da iskustva kroz par dana.. 2 Nikola031 and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 2, 2021 (edited) 12 hours ago, BaneJ said: Lep autić. A svećice, mislim da je gornja granica između 37000 i 40000km za zamenu. U servisu kod klijenata koji godinama odrzavaju isto vozilo kod nas i imaju istoriju interval zamene redovnih svecica (250-300 din komad) praktikujemo oko 40 000 km. Iridijum i platina uglavnom ide na 80-100 000 km, ali su one i dosta skuplje (1000 do na primer 2600 din po komadu za Accorda 2.4) EDIT za post iznad: Testiran.. Ide bolje definitivno sa protocnijim panelom. Na nizim obrtajima manje vise nema neke razlike, ali u obrtajima lakse dise.. Do 6000 obrtaja ide, puni i ne posustaje bez osetnog pada krive snage. Sad da li je tu doslo do bilo kakvog povecanja snage ko ce ga znati, ali da lakse dise u obrtajima oseti se definitivno. Edited March 2, 2021 by radomir.g Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 924 Posted March 2, 2021 Dostojan naslednik prethodne zveri! Srediti ces ga bolje nego prethodnog! 1 radomir.g reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 3, 2021 Sraf holendera turba sa sitom. Kazu nista ne brini, kad je fabrika propisala menjanje ulja na 30 000km, sto bi se brinuo. Tako je i kod ovog u servisnoj knjizici do 90 000km odradjena samo 3 mala servisa 2 neshtry and stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted March 4, 2021 On 3/1/2021 at 9:58 PM, radomir.g said: A ovaj ovde kolega sto se bavi uvozom kola iz Svajcarske gleda se i misli - "Vrlo slican motor kao moj u Idei, ali ovaj ide, a onaj ne ide. Kako to??? " @gile smederevo OOOOOOOOdlicna sprava, jos ako bude nekih-onakvih ugradeova kao na crnom, pfff... 1 radomir.g reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted March 4, 2021 Ja tuj nebi niš' dir'o. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted March 4, 2021 4 hours ago, Milutinac said: Slusaj ti, traktorista....nema turbo, eto sta je.. El ti lepo sad?....Ja sam moj turbo ulozio u skuter,ako bas hoces da znas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted March 4, 2021 Pusti ti mene, meni bitno da TI znas do cega je Dobro je za skuter - samo da nije trotinet! 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted March 4, 2021 @radomir.g Matori, ka' ćemo na probnu vožnju? Da ja probam kako ide taj mutnier, pa da se turbiram i ja... eventualno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 4, 2021 (edited) 3 hours ago, gile smederevo said: @radomir.g Matori, ka' ćemo na probnu vožnju? Da ja probam kako ide taj mutnier, pa da se turbiram i ja... eventualno. Moze sutra ako si slobodan? Tamo oko 12-1.. Danas stigao mikrofilter Multiaira. Kao i sraf turba od juce, ni ovaj filter ne izgleda najsrecnije. Inace i zupcasti je fabricki.. 150 000km! Zamena veoma uskoro. Edited March 4, 2021 by Ivan Sredjene slike 2 horvat and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mudri 63 Posted March 4, 2021 Ima li razlike u kvalitetu materijala u kabini u odnosu na stariji GP? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17436 Posted March 5, 2021 (edited) Bar meni, enterijer od Eva pa nadalje, izgleda za klasu bolje i modernije od Grande Punta. Plus lepsi dizajn, lepsi cajgeri u tunelima, piano black detalji, ne guli se koza na volanu i menjacu kao na prvim GP... 16 hours ago, radomir.g said: Danas stigao mikrofilter Multiaira. Kao i sraf turba od juce, ni ovaj filter ne izgleda najsrecnije. Koliko kosta filtercic sada? I posle se cude sto su te prve serije MA jedinica sa intervalima malog servisa od 30.000 km i projektovanim uzim uljnim kanalima crkavale . Kad vec radis - sacni serijski, da vidimo koja je revizija MA u pitanju: Edited March 5, 2021 by Ivan 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted March 5, 2021 Jednostavno cu ovo ostaviti ovde 2 Loon123 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted March 5, 2021 Video sam ovo, ali maksimalni obrtni moment dostize tek na 7000rpm, na 2000rpm je bukvalno duplo slabiji od obicnog 1.4 tjeta ili multiair, ima 115NM kao atmosferac bez turbine, turbina tek posle 4000rpm pocinje davati znake zivota i dolazi na 200NM. Sa obzirom da je zamenjeno sve osim bloka motora, a i na njemu je radjen resurfacing, bukvalno su mogli da spakuju neki V8 motor 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted March 5, 2021 A pritome, pre para dana se pojavio 1.4 MA u 500 Abarthu na 503ks, tako da nije -most powerful MA in the world-, ali svakako 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites