Jump to content
FAS Goran
radomir.g

.::Punto Sport 1.4 MultiAir 135::.

Recommended Posts

Bas lep Puntic :thumbup: , totalno po mom ukusu. Ovakve kombinacije motorizacije i opreme uglavnom i stizu iz Svice. Kako se kupuju noviji zabarski turbo benzinci, polako nas je sve vise.

1 hour ago, radomir.g said:

Vozi se jako lepo, nema bugova ni grešaka, na trapu dobar kao i manje više svaki iz Svajcarske što dođe, limarijski odličan.

Ovo je apsolutno tacno sto se trapa tice, sta god novije da sam probao iz Svice, bilo je utegnuto kao pracka. I kvalitet puteva i delova, ocigledno.

1 hour ago, radomir.g said:

135ks i 206nm ako se ne varam

Tacno, ima snage ali ne znam iz kog razloga su taj motor u verziji na Puntu tako "zavrnuli" sa obrtnim, posto u Normal modu ide od 230 do 250 Njutna. Ako imas Sport mode, torque se dize za nekih 20-25 Njutna. Sve u svemu, na tu tezinu, auto vrlo lepo ide.

Pitah vec kolegu sa atmo verzijom MA, pa cu i tebe - jesi li proverio koja je revizija MA jedinice kod tebe u pitanju? Prilicno bitan podatak. Proveri obavezno i stanje malog MA filtera, sa suvozackog boka jedinice (ako vec nisi).

Kada stignes, okini neku fotku enterijera, pre svega sedista i papucica. Steta sto spolja nisu ostali oni tamni paneli na branicima kao na Evu. To su mi njihove najlepse verzije. Felne su top, a pominjao je Dule da ima hromirane poklopce retrovizora za Grande. Mislim da bi na ovu Sport verziju seli kao du*e na nosu. Nadam se da si pozadi ostavio CH nalepnicu :lol: . Da te novi autic lepo sluzi, pun gas :scooter:  !

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno nisam bas neki ljubitelj hroma tako da ne bi ni uzimao u obzir hrom retrovizore.. Ovako stock je taman nekako. 

Nema pojma koja je serija Multiair jedinice, ali sto se odrzavanja tice mikrofilter je vec porucen. Na zalost nemaju ga u ovlascenom servisu i ne postoji opcija kod njih da se kupi ni da se poruci, tako da mi stize uvozom kroz par dana. 

Takodje sito srafa holendera turba ne postoji da se kupi ni poruci u ovlascenom (tacnije postoji ali samo kao set od 10 komada sa cenom od 2400 din po komadu) tako da ce ovo sito samo ocistiti i vaditi napolje. 

 

Obrtni moment... Iskreno nisam ni ocekivao mnogo od malog Garrett 1238 turba ( nije IHI VL37 kao na T-jetu). Pakovanje na 1446 bi vec bila druga prica pa bi se uz remap i downpipe moglo pricati od 200 ks i 300nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa srecom ga sredjivao i vozio.

Pisi malo o iridijumskim svecicama. Kako si ih izabrao. Gde kupio. Cena. Period zamene. Bas me interesuju.

Pozz

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, shuxx said:

Sa srecom ga sredjivao i vozio.

Pisi malo o iridijumskim svecicama. Kako si ih izabrao. Gde kupio. Cena. Period zamene. Bas me interesuju.

Pozz

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk
 

Iridijum mora da ide na ovaj motor, tako izadje po OEM oznaci.. 1400 din je komad ovih Denso, dok je NGK bio nesto sitno skuplji. Obzirom da su mi ove bile dostupne za porucivanje sa brzim dolaskom, njih sam izabrao. Rok za zamenu je 80 do 100 000 kilometara ako ne gresim. 

Video sam po online web shopovima da ove Denso uglavnom drze na lageru svi.. Euro auto, Wint, Delmax itd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam na autu, u zdravlju i veselju da ga vozis :D I meni je bas zapao za oko odlican paket opreme, pogotovo ovaj matrix displej koji slabo vidjam na Evu i Puntu MY12 (cini mi se da ih je na GP bilo vise).

Ja sam hteo da odem da ga pogledam obzirom da je bio u KG al dok sam se smislio da odem, ode i auto :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Nikola031 said:

Cestitam na autu, u zdravlju i veselju da ga vozis :D I meni je bas zapao za oko odlican paket opreme, pogotovo ovaj matrix displej koji slabo vidjam na Evu i Puntu MY12 (cini mi se da ih je na GP bilo vise).

Ja sam hteo da odem da ga pogledam obzirom da je bio u KG al dok sam se smislio da odem, ode i auto :D

 

Nisam ga ni isao gledati.. Covek ga poslao svojom slepom u ceni i to je to. 

Stigao na adresu kao paket sa Alija :lol:

 

Danas stigao panel filter.. Na crnom sam imao Pipercross i secam se fantasticne promene na odazivu na gas. Bas je dobio na agresivnosti. Do duse bio je mapiran pa je to dodatno popravljalo stvar kod efikasnosti protocnijeg filtera. 

Sa ovim trenutno nisam osetio nista, ali vozio sam ga do stana svega 2km i to u najvecem spicu guzve. Tako da iskustva kroz par dana.. 

IMG_20210302_134046.thumb.jpg.754e2fd8e751b218c9d0b05caf1c2039.jpgIMG_20210302_134105.thumb.jpg.8aac43f186bdce4c5ece31c9e2a67270.jpgIMG_20210302_164041.thumb.jpg.df9ee3969660eec655cf7ffa58be4a50.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, BaneJ said:

Lep autić.

A svećice, mislim da je gornja granica između 37000 i 40000km za zamenu.

U servisu kod klijenata koji godinama odrzavaju isto vozilo kod nas i imaju istoriju interval zamene redovnih svecica (250-300 din komad) praktikujemo oko 40 000 km. Iridijum i platina uglavnom ide na 80-100 000 km, ali su one i dosta skuplje (1000 do na primer 2600 din po komadu za Accorda 2.4)

 

EDIT za post iznad:

Testiran.. Ide bolje definitivno sa protocnijim panelom. Na nizim obrtajima manje vise nema neke razlike, ali u obrtajima lakse dise.. Do 6000 obrtaja ide, puni i ne posustaje bez osetnog pada krive snage. Sad da li je tu doslo do bilo kakvog povecanja snage ko ce ga znati, ali da lakse dise u obrtajima oseti se definitivno. 

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostojan naslednik prethodne zveri!

Srediti ces ga bolje nego prethodnog!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sraf holendera turba sa sitom.

Kazu nista ne brini, kad je fabrika propisala menjanje ulja na 30 000km, sto bi se brinuo. 

Tako je i kod ovog u servisnoj knjizici do 90 000km odradjena samo 3 mala servisa :rtfm:

IMG_20210303_193658.thumb.jpg.bcb0d47372b62b01e5d98904a48c5055.jpgIMG_20210303_193709.thumb.jpg.02341bd2d7cc28eb8aa4db8d6c24b201.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/1/2021 at 9:58 PM, radomir.g said:

 

IMG_20210222_164326.thumb.jpg.8058b338af9b06afbedc0675c04d85a1.jpg

 

 

 

A ovaj ovde kolega sto se bavi uvozom kola iz Svajcarske gleda se i misli - "Vrlo slican motor kao moj u Idei, ali ovaj ide, a onaj ne ide. Kako to??? :D"

 

@gile smederevo :harhar:

 

OOOOOOOOdlicna sprava, jos ako bude nekih-onakvih ugradeova kao na crnom, pfff...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Milutinac said:

:harhar:

Slusaj ti, traktorista....nema turbo, eto sta je.. El ti lepo sad?....Ja sam moj turbo ulozio u skuter,ako bas hoces da znas. :scooter: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, gile smederevo said:

@radomir.g Matori, ka'  ćemo na probnu vožnju? Da ja probam kako ide taj mutnier, pa da se turbiram i ja... eventualno. 

 

Moze sutra ako si slobodan? Tamo oko 12-1.. :scooter::spell:

 

Danas stigao mikrofilter Multiaira. 

Kao i sraf turba od juce, ni ovaj filter ne izgleda najsrecnije. 

IMG_20210304_135834.thumb.jpg.4c60a507aec81f59bc3328c04692acd5.jpg IMG_20210304_135840.thumb.jpg.9adc6bf4a227692c6e58c470aea30226.jpg IMG_20210304_135848.thumb.jpg.4aea06519f6a079e2694b8a1452a6e66.jpg IMG_20210304_164956.thumb.jpg.ea3fdc4c00ca2f2a541b56844b37bef5.jpg

 

IMG_20210304_165002.thumb.jpg.7b2455e33feb90535197d84cb727e39a.jpg IMG_20210304_165009.thumb.jpg.02049517c0dca6671f35e5b8bd73542b.jpg IMG_20210304_165150.thumb.jpg.e839e91156a7748b785f25cdfbe20eed.jpg

 

Inace i zupcasti je fabricki.. 150 000km!

Zamena veoma uskoro. 

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bar meni, enterijer od Eva pa nadalje, izgleda za klasu bolje i modernije od Grande Punta. Plus lepsi dizajn, lepsi cajgeri u tunelima, piano black detalji, ne guli se koza na volanu i menjacu kao na prvim GP...

16 hours ago, radomir.g said:

Danas stigao mikrofilter Multiaira. Kao i sraf turba od juce, ni ovaj filter ne izgleda najsrecnije. 

Koliko kosta filtercic sada? I posle se cude sto su te prve serije MA jedinica sa intervalima malog servisa od 30.000 km i projektovanim uzim uljnim kanalima crkavale :D .

Kad vec radis - sacni serijski, da vidimo koja je revizija MA u pitanju:

 

281120196879.jpg.e6f64b1565113085213d39da798bd950.thumb.jpg.c35ecfc18bb1ac9c9261885f323b8575.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam ovo, ali maksimalni obrtni moment dostize tek na 7000rpm, na 2000rpm je bukvalno duplo slabiji od obicnog 1.4 tjeta ili multiair, ima 115NM kao atmosferac bez turbine, turbina tek posle 4000rpm pocinje davati znake zivota i dolazi na 200NM.

 

Sa obzirom da je zamenjeno sve osim bloka motora, a i na njemu je radjen resurfacing, bukvalno su mogli da spakuju neki V8 motor :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...