neshaoct 9592 Posted February 25, 2021 Novi Peugeot logo Peugeot je predstavio svoj novi logotip koji je sada grb ukrašen veličanstvenom lavljom glavom. Od 1850. godine Peugeot ima deset uzastopnih logotipa, od kojih svi imaju lavovski amblem. Danas je jedanaestu verziju, još pojednostavljenu, kvalitetniju i elegantniju, upravo kreirao PEUGEOT Design Lab, studio za globalni dizajn ove marke. Predstavljen 2010. godine, dosadašnji logotip je morao da bude promenjen da bi krunisao uzdizanje ugleda i prestiža marke. Nakon što je u potpunosti obnovio ponudu svojih modela tokom poslednjih 10 godina, Peugeot je redizajnirao svoj logotip kako bi išao u korak sa svojim proizvodima. Početkom 2021. godine, uvođenjem novih modela koje će započeti novi Peugeot 308, s novim web sajtom i stvaranjem Stellantisa, zvezde su se poravnale. Peugeot je imao iskustvo svih revolucija: industrijske, tehnološke, političke, socijalne, digitalne i sada ekološke - energetska tranzicija i mobilnost bez ugljenika predstavljaju srž njegove strategije za održivu budućnost. Sve ovo čini Peugeotovu DNK. Takođe je moćan i instinktivan brend, odraz njegovog amblema: lav. To Peugeot čini bezvremenskom markom, vezom između jučerašnjeg i sutrašnjeg dana. Tokom poslednjih 10 godina, celokupna paleta proizvoda doživela je zapanjujući pomak, a marka je dobila brojne nagrade za svoje uspešne modele. Novi logotip utelovljuje ono što je Peugeot značio juče, ono što Peugeot znači danas, ali i ono što Peugeot znači sutra. Ovaj novi grb, u obliku lava, oduvek je bio deo marke. Svetli u ponos vrednostima marke Peugeot, ovaj logotip je dizajniran da traje. Uz svoj novi vizuelni identitet, Peugeot se pridružuje istoriji i hipermodernosti. Ovim grbom Peugeot kreće u osvajanje novih zemalja, ubrzavanje međunarodnog rasta, izvozeći francuski stil i znanje, kao i francusku eleganciju. U ovom svetu Peugeot nudi onima koji to žele priliku da istinski uživaju u sadašnjem trenutku i iskoriste sve što on nudi. To takođe znači imati celovito kvalitetno iskustvo. Automobili, zastupništva, povezani proizvodi, web sajtovi, komunikacije, natpisi... Sve to su dodirne tačke sa markom koje su postavljene i usklađene u okviru jedinstvenog, koherentnog i višefunkcionalnog sistema. Što se tiče sajta, on je sada deo iskustva ''internetskog zastupništva'', koja postaje ''domaća prodaja putem interneta''. Jednostavan, efikasan, intuitivan, uronjen, visoko vizuelni, dinamičan i poslovno orijentisan, nudi savršeno fluidno iskustvo prodaje. Funkcionalnost sajta omogućava da radite sve što biste obično radili na prodajnom mestu, ali na mreži: otkrivanje, konfiguracija, prodaja, ugovori, finansiranje, trgovina itd. Što se tiče zastupništva, to je sada mesto za još više ljudskog, još vizuelnijeg i još edukativnijeg iskustva. Cilj je iskusiti ubrzanje tranzicije energije u konkretnim terminima, otkriti nove mogućnosti mobilnosti i nove tehnologije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted February 26, 2021 To je u stvari stari logo, koristili su ga 60-ih 3 Mijailović P., neshaoct and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted February 26, 2021 Upravo tako, bas sam hteo da dopisem. Iako sam mladji (a matori je pocetkom 80-ih vozio 305-icu sa novijim logom) - secam se bronzane lavlje glave. Doduse, ako se ne varam - i tadasnji 404, 304, 204, 104 su napred imali propetog lavica, uz brojnu oznaku modela iznad na haubi. Ovi su to sada samo malo stilizovali, a u sustini vrte isto, kao da je u pitanju zenska moda . Nedavno su vratili i staru brojnu oznaku modela na haubu, cak u slicnom fontu. Quote Share this post Link to post Share on other sites