Jump to content
FAS Euroauto Goran
stex_pb

Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

Recommended Posts

Ti ako se toliko maješ po gradu, i ako ti je tako visoka potrošnja, možeš da razmisliš o TNG instalaciji. Brzo se isplaćuje ...sa tim tvojim tempom 20k km....

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, stex_pb said:
Koliko je pametno staviti klasični akumulator ako ne koristiš SS? Vidim da to mahom ljudi rade.


Slobodno. U teoriji jedino može kraće da traje od adekvatnog. U praksi može da se desi i da ga nadživi.

Nije isključeno ni da ti proradi S/S posle stavljanja novog običnog aku.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@shuxxNe majem se mnogo po gradu nego mi sada takav period, to su sve kratke relacije na hladan motor. A iskreno, ne bih se više zezao sa plinom, pogotovu na ovaj malo složeniji motor. Treba neko život da mi zagorča  :D

@tottiČitao sam dosta o tome, mišljenja su podeljena ali nema nekih konkretnih dokaza. Navodno na nekim autima su različiti alternatori i regleri na autima sa S/S zbog bržeg punjenja. Ne znam kakav je slučaj konkretno sa Fiatom. 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam (multi) iskustvo i praksu sa tim, pa zato i pišem

Kažem, u najgorem slučaju će običan akumulator nešto kraće trajati nego što bi trajao na vozilu za koje je prvenstveno namenjen, ali ima i mnogo slučajeva gde i skupi AGM akumulatori vrisnu mesec dana po isteku garancije. I šta onda?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim ja da ce sutra da me obraduje jedan klasik Varta recimo ,a za razliku u ceni cu da se napijem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao Banner, odlican akumulator. Vidi samo cene...

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam kupovao akumualtor za Punta 1.4 mutiair 2012.

 

Na placu mi je stavljem obican Magnum 55Ah D+. Auto radio normalno, palio normalno, sve ok nedelju dana koliko je vozen sa njima ali nije radio Start&Stop sistem.

Danas sam u TAB-u pazario Topla EFB 60Ah 9300 din. Ne treba da se radi validacija na Fiatu, vec sa skinutom klemnom treba da stoji 20 min bez napona i pri montazi novog akumulator uparivanje se odradi automatski. Isto tako nakon ovog procesa Start&Stop sistem je proradio.

 

AGM je nepotreban što se Fiata tiče... Uglavnom ide na ove skuplje Audije, Mercedese itd sa sistemom regerativnog kočenja odnosno punjenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...