Jump to content
FAS Goran
stex_pb

Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

Recommended Posts

Tako sam se i ja rukovodio kada sam kupovao auto. :-)

Par informacija ako nekog zanima 

-mali i veliki servis 23000

-potrošnja grad 10l autoput 6.5l

-multimedia 300e :-(  (nikako mi nije jasno zašto je samo za ovaj auto 2x skuplja)

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Stereo said:

multimedia 300e

Za Bravo je nova multimedija u tim cenovnom rangu isto (android) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis na original multimediju?

A za potrosnju, to 6.5 ja uspevam samo kad sam jako nežan tj maks 120 da vozim autoputem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko bi kostala originalna u smislu sa velikim displejem, GPSom mapama i slicno jer je nisam nikad video u oglasima ali verujem da bi (uzimajuci u vid njenu retkost) kostala toliko.

Pricam za Android (look a like fabricka) koja kosta toliko na kupujem-prodajem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, ISV_01 said:

Ne znam koliko bi kostala originalna u smislu sa velikim displejem, GPSom mapama i slicno jer je nisam nikad video u oglasima ali verujem da bi (uzimajuci u vid njenu retkost) kostala toliko.

GP/Evo nikada nisu dolazili sa tim, u tablu ugradjenim, fabrickim navigacijama. Ako o tome pricate.

Postojala je jedino verzija gde se gore iznad srednjih difuzora nalazio slot, u koji se ubacivao TomTom uredjaj koji je imao tu funkciju. Cini mi se da je neko slicno resenje imala i Giulietta na nekim verzijama, iako je fabricki deluje mi pomalo "nakalemljeno".

 

caf3d4c349ff-1920x1080.thumb.jpg.36b90aeaaefef8c26d6be32b10da7127.jpg fe4af647afe5-1920x1080.thumb.jpg.2dbd7607c0ad772cd77cf88da63ebabd.jpg

 

A tipski aftermarket kineski Androidi koji se stavljaju umesto radija (jedina opcija sa ekranom u tabli na GP) se krecu kod nas oko 250-300 EUR. Ovi noviji sa brzim hardverom, identicne cene su i za tipske za Bravo, sa CAN konverterom i ekranom od 7''. Oni Androidi koji se budze (recimo za Vagene, od 9''), za koje moraju da se prave maskice, cesto su i bez konekcije sa CAN magistralama, su po 180-200 EUR. Ima i jeftinijih, ranije je to sve trcalo na Win CE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ta fabricka TomTom navigacija izgleda kao budz :D. Dobra stvar je sto pored navigacije i prikaza muzike ima i neke dodatne prikaze podataka sa bord racunara, ali kontam da bi to moglo da se napravi i sa aftermarket multimedijom koja ima CAN komunikaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje u kojoj meri i sta bi sve mogla da podrzi. Obicno ljudi to samo zbudze da sljasti bez CAN komunikacije, naravno i za muziku i navigaciju (cak nisu ni osigurane u kucistu).

Zato ja volim fabricke uredjaje, jesu malo zastareli ali vrlo lepo uklopljeni sa autom. I sa prikazom raznoraznih podataka, setovanjem auta, estetski se ubedljivo najlepse uklapaju, imaju i hardverske dugmice da vecinu stvari mozes da odradis bez gledanja u ekran ili podesis na klik...

S druge strane, Androidi su daleko moderniji i mocniji, daju mogucnost povezivanja na OBD i citanja podataka preko BT, veci touch ekrani, gomila aplikacija... Kome to vec sve treba u voznji :) .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Ivan said:

GP/Evo nikada nisu dolazili sa tim, u tablu ugradjenim, fabrickim navigacijama. Ako o tome pricate.

 

 

caf3d4c349ff-1920x1080.thumb.jpg.36b90aeaaefef8c26d6be32b10da7127.jpg  

Ček, nikad nije dolazio ni u kakvoj drugoj verziji osim sa plejerom kao sa slike ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je. Uz player je u paru jedino mogao da ide Blue&Me i imao si onu verziju Blue&Me Nav - mala navigacija preko konfigurabilnog Matrix displeja izmedju cajgera. Ta verzija ima i direktne dugmice iza plafonjere. Kao i ova TomTom varijanta koja se "nasadjivala" na tablu.

Sto se fabrickih multimedija tice, u pitanju su Magneti Marelli i isle su uglavnom u klasu iznad. Negde do 2009. ConnectNav+, a iza toga InstantNav (Giulietta, restyle Bravo, Delta...). Bas sam kod sebe nedavno uz malo muke i dijagnostike maltene fabricki umuvao InstantNav - ako na te uredjaje mislis:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64656-fiat-nuova-bravo-promena-jezika/&do=findComment&comment=1616605

 

Tj. sve ovo sto vidis sa ekranima u Punticima su aftermarket Kinezi, koji trce na Win CE (stariji) ili Androidu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako sam se prevario zbog dizajna..... video sam na par Eva u komsiluku identicnu multimediju pa sam pomislio da je to jači paket opreme :D Čak nisam ni posumnjao da je kineska, iako nisam nigde mogao da je nadjem na oglasima :D

A ako komuniciraju preko CAN da li te nove multimedije rade sa komandama na volanu, sa Blue&me?

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komande na volanu mogu i da se prevezu, pa da rade bez CAN modula. Ako postoji CAN adapter (koji je kutijica iza uredjaja) zavisi od samog uredjaja sta ce sve moci da prikaze. Gledajuci ConnectNav+ koji sam imao na Stilu i sada InstantNav na Bravu - gomilu podataka ili setovanja auta te aftermarket multimedije ne mogu da podrze. Recimo, na Bravu meni na tabli sa InstantNav ima samo 4 stavke, a u verziji sa radijom 15 stavki. Znaci da masa stvari ide preko multimedije i velikog ekrana.

Sto se tice Blue&Me, sa Kinezima ti u principu ne treba, posto oni imaju USB ulaz i integrisan BT modul i mikrofon. Ako pritreba, imaju konektor i za povezivanje eksternog (dodatnog) mikrofona.

Cak, moze da se skine Blue&Me centrala i proda za 60-80 EUR, a nova konfiguracija poravna sa Proxy Alignment (kako ne bi prijavljivao gresku blinkanjem kilometraze). Uz stari radio, nabere se 100-ak EUR pri zameni.

 

45583885_2086978128030725_4261647785826189312_n.thumb.jpg.596a3baa73d69a3c1685514cb0ebdab5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, stex_pb said:

Mislis na original multimediju?

A za potrosnju, to 6.5 ja uspevam samo kad sam jako nežan tj maks 120 da vozim autoputem.

Nije original već kinez na androidu,ali radi sve ok (komande na volanu ,bluetooth,navigacija..).Ja sam ga kupio zato što je vlasnik placa stavio neki pioneer umesto fabričke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hill Holder je sastavni deo (podskup) ESP modula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@IvanPredpostavio sam. Moj auto nema taster za ESP, tako da verovatno nema ni sam modul. U ePer ga ne vidim kao stavku. 

Inače sad sam slučajno video da je moj auto proizveden na jučašnji dan :D:fun:

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, stex_pb said:

U ePer ga ne vidim kao stavku.

Ako ESP postoji, nalazi se u dnu onog spiska opreme koji dobijas kada kliknes na "Info" za VIN u ePer.

Opcija sa sifrom 392, VDC (Vehicle Dynamic Control).

I ASR i Hill Holder su integralni deo ESP sistema (ako postoji). Sto se mene licno tice (posto generalno nisam ljubitelj bilo kakve automatike), a imam ga na autu - ako iole uzivas u voznji, ne gubis apsolutno nista bez HH :D . Cak mi ponekad i smeta, pogotovo pri brzom uparkiravanju uzbrdo/nizbrdo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Ivan said:

Ako ESP postoji, nalazi se u dnu onog spiska opreme koji dobijas kada kliknes na "Info" za VIN u ePer.

Opcija sa sifrom 392, VDC (Vehicle Dynamic Control).

I ASR i Hill Holder su integralni deo ESP sistema (ako postoji). Sto se mene licno tice (posto generalno nisam ljubitelj bilo kakve automatike), a imam ga na autu - ako iole uzivas u voznji, ne gubis apsolutno nista bez HH :D . Cak mi ponekad i smeta, pogotovo pri brzom uparkiravanju uzbrdo/nizbrdo.

Bez šifre 392 sam tako da i dalje vagam na kvačilu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ESP je vec daleko bitniji u "ne daj Boze" situacijama, a sto se Hill Holdera tice teraj i uzivaj... Mene nervira kada se recimo parkiram u rikverc uzbrdo. Pa kad hocu da "ucicam", da samo na kvacilu popustim trunku nizbrdo i opet krenem unazad... Hill Holder drzi tih par sekundi, da mi je brze da izbacim iz brzine (kada HH momentalno pusta) i opet vratim u brzinu, nego da cekam da sam otpusti. Isto vazi i za kontra situaciju, parkiranje unapred uzbrdo. A stvarno mi nikada nije bilo problem (cak mi je i uzivanje) da napravim "vagu" i tecno krenem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, stex_pb said:

Bez šifre 392 sam tako da i dalje vagam na kvačilu :D

Izgleda i ja :-D 

A kao  "racing" serija  sa nekim trim level racing,a nema esp.

PUNTO EVO (2009-2011)rtm_new.jpg  
 - 2V-1.4 16V 105CV-E5-RACING-5P.GS.6M-I/CE

Share this post


Link to post
Share on other sites

S'a ti kazem, ovi iz fabrike mislili na vas petrolhede, da vam ne oduzmu WRC osecaj za feeling :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam neki dinamik, klotara.  
1.4 16V 105CV-E5-DYNAM -5P.GS.6M-I/CE  

 

Prioritet su mi bile vozne karakteristike, i generalno stanje vozila, a od opreme šta me zapadne. Zbog toga sam odustao od jednog turbaka sa prejaki paketom opreme, a odlučio se za ovu klotaru. Turbak izgledao kao da je više prešao u driftu nego u normalnoj vožnji :D  

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...