Jump to content
FAS Goran
stex_pb

Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

Recommended Posts

Ako je tebi nestalo, imam ja jednu antenu viska (originalnu) za Brava, vuce mi se po terasi pa javi ako treba. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ja rezervnu ali se ocigledno ne isplati da se stavlja

Sent from my Redmi 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavi joj alkicu pa kao privezak za kljuceve. Dodjes do auta, zasrafis antenu, sedas i vozis. Ugasis auto, zakljucas, skines antenu... Slicno kao zeder :) 
Meni ukrali na libri nekada iako je bila stara, pobelela, matora. Debilcici neki klinci verovatno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh dobro je dok je samo antena. Na prošlom autu mi se neko "potpisao" srafcigerom na haubi do metala...

0bc33df8919107d34361ce703c990581.jpg

Sent from my Redmi 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izolir traka je obavezni komplet svakog automobila, ispred prve pomoći, rezervne gume i sajle za šlepanje. Dok sam vozio golfa 2, sve je bilo zalepljeno i savršeno radilo :D

Ostao sam u defektu na putu, danima nisam mogao da auto pomerim sa parkinga. Popalio lampice, greške MAF, MAP, Senzor temperature usisa... neće da primi gas, ne reaguje na pedalu gasa, trokira, turira... Sve ispitao, menjao senzore, pomaka nema. Ostala još samo klapna gasa da se proveri. Ja elektroničar sa jedne strane, sa druge preko telefona auto elektroničar iz servisa. A problem crevo za iberlauf koje je puklo sa donje strane i ne vidi se. Odozgo perfektno. Ne mogu da verujem koliko smo otišli u drugom pravcu gledajući samo elektroniku. Do ne stigne novo crevo, izolirka radi posao. A mozda ga i ostavim tako za uspomenu :D

0-02-05-031bc4a36dc0ea6fb97d974f9d747ad19da80191b85ff79f943a62ae5a13e224_94d004adc2293b06.jpg

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima to da drzi duze nego original. I ja sam na Z10 jedno takvo crevo "privremeno" zavio onom crnom trakom za bandaziranje, crevo oko 700din. Nisu pare u pitanju. Ali evo 2 godine ono tako zamotano. Crno na crno, i ne prepoznaje se

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak sam bolji.  Ja sam na Golf 2 stavio umesto kratkog prelaza za vakum komad baštanskog creva koje je inače bilo izvedeno za iberlauv ispod auta, al sam ga skratio za 10 cm, da premostim taj vakum. 6 godina bilo kod mene i tako sam ga prodao :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iznemađuje me da je baštensko izdržalo. Temperatura kod motora je visoka. Dobro neko baštensko crevo

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje prevozno sredstvo je danas počašćeno novim setom kvačila i uljem u menjaču. Iako je lamela bila dobra, kvačilo je bilo tvrdo ko kamen. Moj majstor uvek preferira zamenu ulja u menjaču pri zameni kvačila iako se i dalje mogu čuti teorije "da se ulje ne menja". Radio je i ravnjanje zamajca na strugu da bi lamela lepše nalegla. To do sada nisam nikad čuo da je iko radio. Ovako logički ima smisa.  Da li je još neko radio ravnjanje?

Takođe čišćena je i kalibrisana klapna gasa. Simptomi pri šaltanju brzina su bili kao kad ode nosač motora ali još gore. Auto je imao brutalno motorno kočenje kada obrtaji padnu ispod 2000 , bukvalno cimne i uspori kao da si stisnuo kočnicu. Nisam imao pojma da mogu tavki simptomi da budu zbog klapne gasa. Eto ako neko ima sličan problem može da pokuša. Gas je posle čišćenja precizan u milimetar i nema ni trunke neprijatnih usporenja.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi to po neko sa zamajcem , cuo sam vise puta :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites


SACHS Set oko 11000
Ulje oko 780 po litru
Zamajac na strugu 1300
Ruke 6000

Kalibraciju je uracunao u sve to. 

Servis ne znam smem li da reklamiram :D
 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš naravno, nego što se tiče struganja/obrade zamajca.

Podtoji neka tolerancija koju ako se pređe kvačilo će ranije "ispasti" iz upotrebe što će reći pre će proklizati.

Siguran sam da majstor zna svoj posao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logično, kao i obrada diskova. Majstor tvrdi da je ovo originalno kvačilo sa prve ugradnje tako da verujem da ima još "mesa" na zamajcu. A i preziva se isto kao ti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi ti Mijailovica sto se diskretno namece... Prvo servisi digitalne klime, pa sad obrada zamajca. Zrenjaninski kraj vec pocinje da lici na Indjiju, steciste ljubitelja Fiat grupacije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stereo

Pozdrav i dobrodoslica na forum. MultiAir je atmo ili turbo verzija?

PS: Ovo je predstavljanje koleginog auta. Ako zelis sopstvenu temu u kojoj ces predstaviti i vremenom pisati o autu, kaciti fotke, caskati na tu temu sa ostalima - mozemo da izdvojimo u tvoju zasebnu temu? Sve je naravno opciono i dobra volja, samo napisi, da znamo sta da radimo sa ovih par postova.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stereo

Aj ne zezaj, imas i ti sta da pises, fotkas, treba i tebe forumasi da "oprave", nego otvaraj svoju temu pa da svima bude lepo

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...