Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Volkswagen ID.5

Recommended Posts

Volkswagen ID.5 počeo sa pilot proizvodnjom u Nemačkoj

 

211480-vw fabrika01.jpg

 

Volkswagen je zvanično objavio da je treći ID. model, ID.5, ušao u pilot proizvodnju u Zwickauu u Nemačkoj. Ovaj, još uvek neotkriveni model, pridružiće se ostatku ID. game u drugoj polovini 2021. godine. U ovom trenutku specifikacije ni cena još uvek nisu poznati, ali jedno je sigurno - biće ovo itekako zanimljiv model u Volkswagen električnoj gami, a na novoj MEB platformi će se proizvesti ukupno 6 modela iz fabrike u Zwickauu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitam i da će id3 i id5 biti novi Ford Mustanzi

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen električni Volkswagen ID.5

 

vw id.5.jpg

 

Volkswagen je najavio i budući model ID.5, SUV-coupe automobil koji će imati i GTX verziju. Volkswagen ID.5 je u stvari sportska varijanta modela ID.4 i namenjen je kupcima kojima je važniji stil nego prostranost.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Volkswagen ID.5 GTX

 

VW ID.5 je dugačak 461 cm, širok 185 cm, visok 161 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 277 cm, zapremina prtljažnika je 543 litra, dok su točkovi do 21 inča. Automobil ima dva elektromotora sa ukupno 299KS, pogon je na sva četiri točka, a sa jednim punjenjem baterija od 77 kWh autonomija iznosi do 497 km. Tržišno lansiranje je najavljeno za početak 2022. godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Volkswagen ID.5 GTX

 

vw id5 gtx.jpg

 

Volkswagen je ranije ove godine predstavio sportsku GTX verziju električnog modela ID.4, uz najavu da će kasnije GTX verzije biti dostupne i za druge elekrtrične modele ove marke. Kako stvari stoje, GTX oznaku će biti električni ekvivalent GTI, GTD i GTE oznakama koje Volkswagen koristi za sportske verzije modela sa benzincima, dizelašima i hibridnim pogonom. ''Slova GT su dugo značila zadovoljstvo u vožnji'', objašnjava Klaus Zellmer, član odbora za marketing i prodaju marke Volksvagen. ''Sada slovo X gradi most za mobilnost budućnosti.'' Sada stiže i najava da će 3. novembra premijeru imati i ID.5 GTX, novi Volkswagenov električni coupe-crossover.

 

Ukratko, ID.5 GTX je napravljen na MEB platformi, imaće dva elektromotora sa kombinovanih 299KS i pogon na sva četiri točka, a sa jednim punjenjem baterija od 77 kWh će prelaziti do 497 km (30 minuta punjenja na brzom punjaču je dovoljno za 300 km dometa). Ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznositi 6.2 sekundi, dok će najveća brzina biti ograničena na 180 km/h. Kao i kod ID.4 GTX, i za ID.5 GTX je predviđena unutrašnjost sa purističkim dizajnom i održivim materijalima, crvenim kontrastnim šavovima, kožnim volanom sa grejanjem i GTX logom, sportskim pedalama, digitalnim kokpitom, ambijentalnim osvetljenjem sa 30 boja, modernim infotainment sistemom, kao i kontrolom gestovima i glasovnim komandama. Deo opreme, između ostalog, čine adaptivni tempomat, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, sistem za automatsko kočenje i IQ.Light LED Matrix prednja svetla. Takođe, tu su i nešto sportskiji eksterijer, točkovi do 21 inča, gloss black detalji, kao i DCC adaptivni amortizeri i elektronski XDS+ diferencijal.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID.5 i ID.5 GTX

 

vw id5 9.jpg

 

Kao što su i najavili, u Volkswagenu su i zvanično predstavili još jednog člana svoje ID. porodice električnih modela, i to ID.5.

ID.5 je u osnovi kupeovska verzija već poznatog ID.4, sa novom linijom krova i doteranim zadnjim delom. To takođe znači da je i ID.5 napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila.

 

vw id5 8.jpg

 

Zbog izmenjenog zadnjeg dela prtljažnik u ID.5 je manji nego kod ID.4 i iznosi 549 litara (sa oborenim zadnjim sedištima raste na 1.561 litar). Treba pomenuti i digitalni kokpit, moderni infotainment sistem, kao i head-up displej.

 

vw id5 7.jpg

 

Ovde i podatak da koeficijent otpora vazduha iznosi 0.26.

 

vw id5 6.jpg

 

U ponudi će biti tri verzije, i to ID.5 Pro, ID.5 Pro Performance i ID.5 GTX, svi opremljeni sa baterijama od 77 kWh. Autonomija sa jednim punjenjem baterija kod ID.5 Pro i ID.5 Pro Performance iznosi 520 km (po WLTP-u), a kod ID.5 GTX je 480 km. ID.5 Pro ima jedan elektromotor sa 174KS i 310 Nm, dok ID.5 Pro Performance raspolaže sa 204KS i 310 Nm. Slabiji do 100 km/h ubrzava za 10.4 sekunde, jači za 8.4 sekunde, a oba imaju el. ograničenu najveću brzinu od 160 km/h.

 

Više pažnje ipak privlači najjača varijanta ID.5 GTX.

 

vw id5 5.jpg

 

Volkswagen je ranije ove godine već predstavio sportsku GTX verziju modela ID.4, uz najavu da će kasnije GTX verzije biti dostupne i za druge elekrtrične modele ove marke.

 

vw id5 4.jpg

 

Kako stvari stoje, GTX sufiks će biti električni ekvivalent GTI, GTD i GTE oznakama koje Volkswagen koristi za sportske verzije modela sa benzincima, dizelašima i hibridnim pogonom.

 

vw id5 3.jpg

 

''Slova GT su dugo značila zadovoljstvo u vožnji'', objašnjava Klaus Zellmer, član odbora za marketing i prodaju marke Volksvagen. ''Sada slovo X gradi most za mobilnost budućnosti.'' Sada stiže i ID.5 GTX koji ima dva elektromotora sa kombinovanih 299KS i pogon na sva četiri točka.

 

vw id5 2.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 6.3 sekundi, dok će najveća brzina biti ograničena na 180 km/h.

 

vw id5 1.jpg

 

Kao i kod ID.4 GTX, i za ID.5 GTX je predviđena unutrašnjost sa purističkim dizajnom i održivim materijalima, crvenim detaljima, kožnim volanom sa grejanjem i GTX logom, sportskim pedalama, digitalnim kokpitom, ambijentalnim osvetljenjem, modernim infotainment sistemom, kao i kontrolom gestovima i glasovnim komandama. Deo opreme između ostalog čine i adaptivni tempomat, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, sistem za automatsko kočenje i IQ.Light LED Matrix prednja svetla. Takođe, tu su i nešto sportskiji eksterijer, veći točkovi, crni detalji, kao i DCC adaptivni amortizeri. Volkswagen ID.5 će se u prodaji pojaviti u prvom kvartalu sledeće godine, a cene će biti nešto veće nego kod ekvivalentnih verzija modela ID.4.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars: Proizvodnja Volkswagena ID.5 & ID.5 GTX

 

Zvanični početak proizvodnje ID.5 i ID.5 GTX označava završetak uspešne Volkswagenove transformacije svoje fabrike u Zwickau u namenski pogon za proizvodnju električnih vozila. Davno uspostavljena lokacija u zapadnoj Saksoniji je prva velika fabrika bilo kog proizvođača koja je prebacila svu proizvodnju sa vozila sa motorima SUS na električna vozila. Šest modela marki Volkswagen, Audi i Cupra će se sada proizvoditi u Zwickau, na osnovi modularne platforme električnog pogona (MEB). Fabrike u Emdenu (ID.4), Hanoveru (ID. Buzz) i Chattanooga (SAD, ID.4) biće dodate mreži za proizvodnju električnih vozila u toku ove godine. Volkswagen je tako postavio temelje za proizvodnju 1.2 miliona potpuno električnih vozila na svojim lokacijama u Evropi, Americi i Kini:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Volkswagen ID.5

 

ID.5 je baziran na Volkswagenu ID.4, i kao rezultat toga izgledaju identično napred. Zadnji kraj je onaj gde stvari postaju zanimljive. Izgleda zanimljivije od ID4, ali još uvek ne izgleda kao SUV vredan skoro 60.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID.5 GTX Xcite Concept

 

Volkswagen Xcite 03.jpg

 

Volkswagen je pokazao javnosti ID.5 GTX Xcite Concept, za čiji nastanak je zaslužan tim od 14 pripravnika ove kompanije. Na vozilu se nalazi miks mat i sjajne boje iz Lamborghini i Volkswagen ponude, set aluminijumskih točkova od 22 inča, modifikovani branici, proširenja blatobrana, kao i komplet novih pragova.

 

Volkswagen Xcite 02.jpg

 

Osim toga, za unutrašnjost su predviđeni alkantara i veganska koža, narandžasti kontrastni šavovi, akcenti u obliku saća na sedištima i vrhunski audio sistem koji koristi komponente Gladen, Musway i Bang & Olufsen. Volkswagen ističe da ima 10 pojačala i ukupnu snagu od 2.000 W.

 

Volkswagen Xcite 01.jpg

 

Vozilo je takođe opremljeno i električnim skejtbordom Teamgee H5 čija boja se slaže sa bojom samog automobila. ID.5 GTX Xcite Concept ima baterije od 82 kWh, pogon na sva četiri točka, kao i dva elektromotora sa kombinovanom snagom od 299KS i 460 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Nissan Ariya vs Volkswagen ID.5

 

Ova dva auta su najsvežija električna SUV vozila koja su se pojavila na tržištu u svom segmentu, a takođe su i veoma blizu u pogledu veličine, cene i dometa - dakle, idealni rivali za poređenje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Volkswagen ID.5 GTX

 

ID.5 je poprilično kao ID.4, ali sa drugačijim zadnjim krajem. Oba automobila imaju iste spoljne i unutrašnje dimenzije, uzimajući u obzir razliku u prtljažniku sa preklopljenim sedištima.

VW dizajneri su postavili nekoliko veoma sličnih modela na jednu platformu. Tu je ID.4, ID.5, Enyaq iV, Enyaq Coupe iV, Q4 e-tron i Q4 Sportback e-tron:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...