Dimitrije 3 Posted February 16, 2021 (edited) Pozdrav svima, nov sam ovde pa sam se jedva snašao da otvorim temu ,valjda sam sve dobro uradio... Posedujem Fiat cromu 2005 1.9 120ks 8v. Pre 20 dana dok sam sedeo u kolima i cekao drugara ,osetio sam smrad ulja rekao bih, u kabini. Dodam gas na leru ,zvuk iz auspuha se promeni malo na neki cudan nacin...izadjem iz kola sagnem se i pogledam lonac, a pored lonca ili tu negde oko lonca ne secam se tacno jer je mrak bio, vidim dim koji se puši kao cigara...Dim se razidje, smrad takodje, a auto nastavi da radi normalno i da se ponasa kao do sada, dakle cuje se motor odlicno, vuce kako treba ,sve top. Odem kod par majstora , niko nista ne primeti jer auto radi ko sat a na dijagnostici ne prijavljuje nista osim problemu sa ECU nekim. Nastavim ja da ga vozim sve normalno reko ajde mozda je neka glupost. Prodje par dana ,ja krenem kolima do posla, stajem na semafor ,a auto krece na leru da se trese i vibrira kao da ce da eksplodira...Krenem dalje,bum lampica za ulje i obavestenje da iskljucim motor...Vidim da nema zajebancije, okrenem se i nazad do kuce u niskim obrtajima lagano. Lampica se inace nije zadrzala vec je samo obavestio i ugasila se. Odem ja opet kod majstora i ispricam sve kako jeste, opet ista prica...auto se odjednom 'pravi da mu nije nista' i majstor mi kaze da idem kod elektricara... Ja ne odem jer nisam imao vremena i bilo mi je apsurdno da ulje ima veze sa elektrikom al ajde. Prodje 10ak dana, ja ga vozim sve top, kad odjednom u sred voznje nesto zalupi ispod auta cini mi se, dakle nije u motoru, i pali se lampica za akumulator ,a auto menja zvuk motora kao da je v10 u pitanju. Krece da radi nekako bucno i agresivno, a iz auspuha kao akrapoviča da sam stavio. Stanem sa strane jedno vreme ,i opet krenem nazad kad odjednom se pali lampica za ABS, pa posle nje se pali lampica za volan, gubim servo auto se gubi totalno, pali sve zivo nista mi nije jasno...dovucem se do komsije 10 sekundi pre skretanja za moju ulicu i stajem tu jer mi volan bukvalno ne radi... Gasim kola, palim ih opet al nema leba...Gotovo ,da kontakt samo i to je to, okrenem kljuc on zavergla pola sekunde i to je to, mrtav...Inace u auspuhu ulje, nije sagorelo nego sveze ulje baca na auspuh. Ako neko moze otprilike da kaze sta to moze biti, bio bih mu zahvalan...Dal je otisao kompjuter skroz pa brljavi i salje informacije svakakve, dal je otisla karika ili bregasta, dal je otisao alternator ili remenica alternatora, dal je akumulator...ma pojma nemam. Eto, jebiga opsirno je al morao sam u detalje. Ulje menjano pre 2 meseca, akumulator star maks 2 godine. Edited February 16, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
statichawk 72 Posted February 16, 2021 Vidi prvo turbinu i comp 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted February 16, 2021 (edited) @Milutinac jel da DPF pravi pičvajz? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Edited February 16, 2021 by horvat popravio tag 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrije 3 Posted February 16, 2021 10 hours ago, statichawk said: Vidi prvo turbinu i comp Turbina se čuje duze vreme, mada na dijagnostici prikazao normalan pritisak turba, i vuce kako treba...Samo kad je hladno zna da se cuje u pocetku posle minimalno. 8 hours ago, alfini0507 said: @Milutinac jel da DPF pravi pičvajz? Zajebavao je egr ,tj map senzor je bio zapusen bukvalno pa je to ociscenjo i od tad nije bilo problema. Sto se dpf tiče nije do sad bilo problema niti simptoma nekih Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 16, 2021 Kako si opisao,svasta ima tu Koliko ulja sada imas u motoru uopste? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrije 3 Posted February 16, 2021 (edited) Od kad mi se prvi simptom pojavio, receno mi je da proveravam ulje ,a ulje sve vreme kako treba...Svaki dan sam ga proveravao. Svasta prijatelju moj, mada ima on nekih 350 000 na satu, i kod mene je 5 godina, ovo je prvi veci kvar da kazem Edited February 16, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 16, 2021 @Dimitrije Dim, smrad i dok stoji u leru...na autu starom 15 godina kome je i DPF star isto toliko (kažeš da ga ima) - za to mi je prva pretpostavka DPF. Ulje koje izlazi na auspuh je simptom mrtve turbine. Treba remont turba, čišćenje interkulera, creva, novo motorno ulje... Inače, kad već kažeš da ulje izlazi na auspuh onda ne može istvoremeno da ga ima koliko treba i u motoru, iako kažeš da si proveravao nivo i da ga ima ''kako treba''. Ako ga zaista ima, to onda može biti još jedan simptom začepljenog DPF-a. Usput, pomiriši to ulje na šipci, vidi oseća li se i nafta... 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrije 3 Posted February 16, 2021 (edited) Sto se ulja u auspuhu tice, to sam ja malo preterao, u pitanju je bila cista kondenzacija, ali jebiga izgledalo je tako. Auto je oteran kod majstora i problem je bio u remenici koja je otpala i pao je kaiš sa nje, a ona se bukvalno izgubila. Nema je nigde. Tada je i izgubio struju i krenuo da se gubi alternator. Turbina je dobra. A ovaj zvuk je jer se izduvna grana na pocetku pocepala iliti odvarila malo...Sve u svemu dobro sam prosao kako sam mogao da prodjem Edited February 16, 2021 by neshaoct formatiranje 2 1 darkman14, neshaoct and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 16, 2021 2 minutes ago, Dimitrije said: Sve u svemu dobro sam prosao kako sam mogao da prodjem... 1 Dimitrije reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrije 3 Posted March 16, 2021 Braco pomagajte, kad vozim brze malo konstantno, tipa 130kmh, kad stanem na semafor auto podrhtava i obrtaji skakucu malo. Jednom mi se desilo posle toga da se samo ugasio i upalio lampicu za nivo ulja...sacekao sam malo, upalio opet kola i odvezao se do kuce najnormalnije uz sasvim normalan zvuk motora. Merim ulje s vremena na vreme i nikada nije na minimumu bilo...Turbina je u redu. Egr malo zeza ,ne znam dal moze biti do toga Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 16, 2021 Moze naravnoПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrije 3 Posted March 16, 2021 11 minutes ago, MS PK said: Moze naravno Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Ali nema nikakve simptome ozbiljne, auto vuce idealno, map senzor ociscenj, ne dimi nista itd itd...Moze malo preciznije sta moze biti otprilike? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted March 16, 2021 (edited) Trebao bi da odes na dijagnostiku i da se provere parametri dizni, map, maf i ostalih. Tako ces znati do cega moze da bude. Ovako je samo nagadjanje, tako da - dizne? Edited March 16, 2021 by DraganUS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrije 3 Posted March 17, 2021 2 hours ago, DraganUS said: Trebao bi da odes na dijagnostiku i da se provere parametri dizni, map, maf i ostalih. Tako ces znati do cega moze da bude. Ovako je samo nagadjanje, tako da - dizne? Pre pola godine otprilike, na dijagnostici parametri dizni odlicni, pritisak turba odličan, map senzor ociscen pre 3 meseca ...Ne znam zivota mi, al otici cu opet ,svasta moze da se promeni za pola godine Quote Share this post Link to post Share on other sites