neshaoct 9590 Posted February 6, 2022 CarsGuide: 2022. Cupra Formentor Možete ga usmeriti protiv SUV-ova koji su fokusirani na dizajn, kao što su Toyota C-HR ili Hyundai Kona, ali u stvarnosti bi se najbolje mogao smatrati alternativom Audiju Q2, Škodi Kamiq, BMW-u X2 ili čak VW T-Roc-u: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 27, 2022 EmisijaSAT: Test Cupra Formentor Ovo nije Seat, već prvi samostalni model posebnog automobilskog brenda Cupra. Reč je o Coupe-SUV modelu, koji ispod atraktivnog oblika karoserije ipak krije malo Seata... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 31, 2022 ABT Cupra Formentor VZ5 Standardni Cupra Formentor VZ5 dolazi sa 2.5 TFSI petocilindričnim turbo benzinskim motorom sa 385KS i 480 Nm obrtnog momenta (uz pogon na sva četiri točka i 7-stepeni DSG automatski menjač sa dvostrukim kvačilom). Nemački ABT Sportsline nudi još jaču verziju ovog modela. ABT Formentor VZ5 sada razvija 450KS i 530 Nm obrtnog momenta, ubrzanje do 100 km/h je smanjeno na 3.9 sekunde, dok je najveća brzina 270 km/h. U paketu su i ABT točkovi od 20 ili 21 inča, ali se cena ovih ABT komponenti u vesti ne navodi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 1, 2022 ChasingCars: 2022. Cupra Formentor Pravi se na istoj MQB platformi kao Volkswagen Tiguan i Škoda Kodiaq, ali je Formentor potpuno drugačiji za volanom - posebno u podešavanju šasije i upravljanja. Za razliku od pomenutih Formentor je zabavno voziti! Ustvari, više liči na Porsche Macan nego na bilo koji od njegovih ''mejnstrim'' rivala. Ko zna, možda se cilja da bude Macan za one sa maaaalo plićim džepom nego što treba za Porsche. Od 190 do 305 konja je raspon snage sa kojom raspolaže: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 3, 2022 ABT Cupra Formentor VZ5 Cupra je zvanični partner DTM-a u sezoni za 2022. godinu, a proizvođač je predstavio novi sigurnosni automobil koji je za ovu ulogu pripremio tjuner ABT Sportsline kako bi imao još bolje performanse na stazi. Cupra Formentor VZ5 je predstavljen prošle godine, pri čemu je njegova proizvodnja ograničena na 7.000 primeraka. Reč je o najsnažnijem modelu španskog brenda, koji će ove sezone imati ulogu sigurnosnog automobila u DTM-u. Upravo zbog toga je SUV prošao ABT-ov tretman, kako bi bio još brži i bolje prilagođen stazi. ABT-ov softver je omogućio povećanje snage 2.5 petocilindričnog motora na 444KS i 530 Nm obrtnog momenta. Cupra i ABT tvrde da tjunirani Formentor ubrzava od 0 do 100 km/h za 3.9 sekundi te da dostiže maksimalnih 270 km/h. Ove performanse se čine dovoljnim za sigurnosni automobil, a posebno su impresivne za jedan crossover fokusiran na performanse sa mogućnostima snažnog hatchbacka. Vizuelno, Formentor je dobio bakarnu boju karoserije, bele grafike i dodatna svetla na krovu. Kao što je slučaj s Formentorom VZ5, dolazi s vertikalnim izduvnim cevima, kao i ekskluzivnim 20-inčnim laganim felnama u dva tona. Cupra je pripremila dva Formentora za DTM, dva automobila za kontrolu trke te medicinski automobil. Ova vozila će se koristiti na 16 DTM trka i 14 DTM Trophy trka počevši od trke u Portimau. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 26, 2022 AutoMarket.hr: Cupra Formentor Cupru Formentor već smo vozili sa benzincem od 310 konja i hibridom od 245KS, a sada je na red došla varijanta sa benzincem od 190 konja i pogonom na sve točkove: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 23, 2022 ChasingCars: 2023. Cupra Formentor Cupra Formentor VZe plug-in hibrid je novi hibridni SUV brenda Cupra iz Barselone. Koristi 1.4 turbo-benzinski četvorocilindrični motor sa 150 konja, uz električni motor od 114KS, tako da ukupno ima 240KS/400Nm. Može da pređe do 49 km, samo na električni pogon, a u stvarnom svetu troši oko 7 litara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 30, 2022 CarSales: 2022. Cupra Formentor VZx Volkswagenov EA888 2.0 turbo-benzinac sa 305KS/400Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 3, 2022 AutoservisEmisija: Cupra Formentor 2.0 TSI sa 190 konja bez bilo kakve varijante hibridizacije, sa DSG-om: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 19, 2023 AutoShopMagazin: Cupra Formentor VZ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17588 Posted April 19, 2023 Licno ne volim crossovere, ne volim koncept enterijera sa tabletima i virtuelnim tablama... Ali me odusevljava kako su nacrtali ovaj auto, vrhunski i agresivno izgleda iz bilo kog ugla da ga pogledas. Solidno se i prodavao koliko sam ranije gledao, bio je u samom vrhu u C-SUV klasi u kojoj ubedljivo vladaju Korejanci (Tucson i Sportage). U kojoj je i Qashqai, 3008, Karoq, Kadjar/Arkana, Tonale, Tiganj , itd... A jos ima i Atecu iz maltene iste kuce. Izlazili su i na preko 10.000 komada mesecno u Evropi tokom prosle godine. 2 MiloshBg and Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 161 Posted April 19, 2023 Dok nisam pogledao ovu recenziju nisam znao da kod nas "najviši paket opreme" zapravo to i nije. Znam da sada glumim @moron,ali koliko sam razumeo kod nas se ne može dobiti adoptivni tempomat kao ni opcija preveniranja sudara. Takođe,na samom volanu ne postoje dugmići za startovanje auta (sa desne) te promene režima vožnje (sa leve strane). Razumeo bih da toga nema u baznoj verziji sa najslabijim motorom,ali da nema ni u ovoj od 310 ks? Bezveze. Sad,to možda donosi i nižu cenu Formentora kod nas nego napolju? Nemam podatak,ali bojim se da to nije slučaj. Mislim,za mene je auto svakako izvan mojih kupovnih mogućnosti,ali ne košta da se prokomentariše. A da mi se sviđa..mnogo! 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3680 Posted April 19, 2023 Video sam ja odmah u cenovniku to što pominješ za ACC ( da ga nema ni u višem paketu ), ali, nisam hteo da "pljujem". Meni bi to bila apsolutno diskvalifikatorna okolnost na novom vozilu te klase u 2023. godini. Mogu da razumem da ga nema u novom vozilu A ili B segmenta ( mada, ima ga i svaki bazni Aygo, 1,0 od 72 ks ), ali, već od C segmenta nikako, a za SUV C klasu tek i da ne pominjem. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 732 Posted April 19, 2023 Izbacili su ACC i iz Superba u Style opremi, mislim da ga vise ni LK nema. Mora naknadno da se doplati. Cipovi moraju u Audi, jbg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 161 Posted April 19, 2023 1 hour ago, moron said: ali, nisam hteo da "pljujem" Nije pljuvanje..vodi se diskusija,najnormalnije iznose neki argumenti..ne vidim problem ako se nešto konstatuje. Pri tome,nekolicina forumaša je svakako iznela pozitivno mišljenje o modelu. Tebi bi ovo bio minus i odbijanje od (potencijalne) kupovine. Meni npr.u onoj verziji od 150ks verovatno i ne bi. Da imam taj budžet. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3680 Posted April 19, 2023 (edited) 1 hour ago, Bingodalton said: Izbacili su ACC i iz Superba u Style opremi, mislim da ga vise ni LK nema. Mora naknadno da se doplati. Cipovi moraju u Audi, jbg. Koliko sam ja ranije pratio i Škodu ( a da budem iskren, poslednjih godinu-dve sam nešto izgubio fokus da pratim, pa i kod škode, jer cene toliko divljaju da se od toga samo nerviram ), ACC ni ranije nije bio standardna oprema kod L&K. Ali, jeste kod Style+ ( ne i kod Style ). A pošto ti voziš škodu, znaš i sam koliko je taj "plus" značajan kod Superba u ovoj generaciji (praktično, uz jako sitnu doplatu na Style, dobijao si par vrednih opcionala). Kao što je bilo jako poželjno i ono "Business" kod prethodne generacije Superba. 1 hour ago, Decak Iz Vode said: Nije pljuvanje..vodi se diskusija,najnormalnije iznose neki argumenti..ne vidim problem ako se nešto konstatuje. Pri tome,nekolicina forumaša je svakako iznela pozitivno mišljenje o modelu. Tebi bi ovo bio minus i odbijanje od (potencijalne) kupovine. Meni npr.u onoj verziji od 150ks verovatno i ne bi. Da imam taj budžet. Jako dobar drug mi je krajem 2021. poručivao novu Octaviu. Dva komada. Za njega i kompanjona. Želeli top paket, Style, koji standardno nema ACC. Ja ga ubedjivao da doplati za opcional koji u sebi sadrži i ACC ( a taj opcional u sebi ima i tzv. aktivno centriranje vozila u sredinu saobraćajne trake ). Kaže: "To meni ne treba". Rekoh: "Nema veze, poruči, ja ću da ti to platim". Kaže: "Koji će mi to?" Ja ga uzmem u moja kola, i pokažem mu kako to i šta radi. Dam mu da provoza kola. Da oseti kako to radi. Reče posle: "Uzimam to i ja to plaćam" Kola su mu stigla letos i mislim da mi se od tada nekoliko puta zahvalio što sam ga nagovorio da doplati i za taj zbirni opcional ( TRAVEL ASSIST LOW ). Mislim da je bio oko 500-600 evra za paket Style, maltene kao metalik boja. Imaš ti modela gde ACC kao opcija košta smešne pare. Npr. kod Pežoa 2008 je ACC samo 200 evra ( a 360 evra ako želiš da je ACC sa Stop&Go funkcijom ), pri čemu za 2008 postoji i besplatna jedna metalik boja ( Narandžasta Fusion ), a onda neko kao kupac poruči iz proizvodnje 2008 i "skupo" mu je da doda 200 evra za ACC, ali, zato izabere ne neki drugi običan metalik za 500 evra (pošto mu se već ne dopada ona "sirotinjska" besplatna metalik boja), već izabere troslojnu metalik boju ( imaju 3 nijanse ) za po 700 evra. Što je najgore, sam uvoznik kada ih poručuje za lager, 2008 nikada nemaju i ACC, ali su zato u onim specijalnim i skupim metalik bojama. Edited April 19, 2023 by neshaoct formatiranje 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 19, 2023 3 hours ago, moron said: Meni bi to bila apsolutno diskvalifikatorna okolnost na novom vozilu te klase u 2023. godini. Apsolutno. Auto proizveden u 2023. (i ranije u tom segmentu) mora da ima adaptivni tempomat, i uopšte paket ADAS-a koji mu omogućava nivo 2 autonomne vožnje (držanje u traci, čitanje znakova, automatsko kočenje, pametna kontrola brzine, aktivni senzor mrtvog ugla...) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 161 Posted April 20, 2023 Ako sam vas dobro razumeo,to su onda opcionali koji se dodatno naplaćuju? Ili uopšte ne mogu da se dobiju na našem tržištu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3680 Posted April 20, 2023 Opcional je 99%. Jer, da je standardna oprema, na spisku opreme neka od ona dva dostupna paketa ne bi pisalo "tempomat", već "prilagodljivi tempomat" ili nešto slično tog značenja ( "adaptivni", "radarski", "ACC" .... ). Sada pogledah i za "Atecu" ( a sve je to u osnovi tehnički isto ), i tamo je ACC opcional ( deo nekog od više varijanti "Safe & Driving paketa" ). 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 7, 2023 AutoShopMagazin: Cupra Formentor U racionalnijem izdanju sa 1.5 TSI motorom: 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites