Nuova Delta 400 Posted April 11, 2021 @Bingodalton Pa nije NS preko sveta majku mu :D Moze se nesto isplanirati, sto da ne, ja sam uvek za druzenje 1 Bingodalton reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted April 11, 2021 Bice taj skup valjda uskoroSent from my SM-G960F using Tapatalk 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted April 11, 2021 Pa posto nije ns preko sveta dodji Nisam se uvredio uopste, licno volim preciznost u svakom aspektu, pa i izrazavanju mada se trudim da ne cepidlacim.Takodje smo se i na forumu a i uzivo naslusali prica, da ne kazem bajki kako neciji auto ide bolje od svih drugih iako i fabricke specifikacije, a i iskustva iz prakse kazu drugacije.Razumem ja euforiju kada se sedne u brzi auto, takodje pogotovo sa manuelnim menjacem dosta zavisi od vozaca, pa tako i sporiji auto sa boljim vozacem moze biti brzi.Samo opet ne treba skrenuti u grube generalizacije Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока 3 rkoma1986, Bingodalton and Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 400 Posted April 11, 2021 (edited) @vagenovac - Volkswagen 2.0T 230hp "BYD" Sirina cilindra: 82,5mm Stroke (ne znam kako bih preveo na srpski tacno): 92.8mm Compression Ratio: 10.5 0-100km/h: 7.2s - Saab 2.0T 205hp "B205R" Sirina cilindra: 90mm Stroke: 78mm Compression Ratio: 8.8 0-100km/h: 7.3s Sve ove specifikacije govore u prilog tome da se Saab nesto "brze vrti", dok bi Golf trebalo imati nesto vise Nm, ali naravno, pored toga ima tu i milion drugih, razlicitih faktora, a i same specifikacije koje se ticu brzine i ubrzanja uvek variraju i skoro uvek nisu iste kao "na papiru". I moram da naglasim, apsolutno ne patim od brzine, volim brz auto, ali ne patim od toga da li je neko brzi od mene, jer budimo realni, i ti i ja smo izuzetno spori za danasnje neke svetske standarde GTI uvek uzimam kao neki primer poredjenja iz razloga sto se cela Srbija lozi na Golfove, a po mom licnom misljenju ne pruzaju apsolutno nista spektakularno u odnosu na ostala auta, a i za Golfa 5 GTI pravi konkurent, samo po pitanju godista i eventualno brzine, bi zapravo bio Saab 9-3 Hirsch u generaciji 2002-2008, a ne 9-3 1998-2002 Edited April 11, 2021 by Nuova Delta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted April 13, 2021 Ne smes u Golfa da diras pa bre ne znam dal ima 10 ispravnih po gradu. Uzimaju ga samo da bi imali gti. Jedno je bio golf 2 gti u svoje vreme, a potpuno drugo je golf 5-6 u toj generaciji. 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted April 13, 2021 On 4/12/2021 at 12:17 AM, Nuova Delta said: Stroke (ne znam kako bih preveo na srpski tacno) Hod 1 1 Nuova Delta and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted April 13, 2021 Hod Šlog Sent from my SM-G770F using Tapatalk 2 PremieRacing and Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14511 Posted April 13, 2021 Udarac, bukvalno...Sent from my motorola one macro using Tapatalk 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 400 Posted April 14, 2021 @Nikola JTD Ja Golfove ne volim, Passate jos manje, ali priznajem da mi se svidja Golf 1 GTI i njega bih, primera radi voleo da imam, kao i Deltu Stradale, kao i Renault Safrane 3.0 BiTurbo, kao i Citroen SM, kao i Saab 900 Turbo iz 87', itd. itd. itd. Poenta je da, ukoliko sam fanatik, nisam fanatik za brend, nego za odredjene modele i tipove automobila.. Pa ako kazem da mi je Golf 5 odvratan auto, vecina ce reci da sam fanatik za Saaba i da nista ne znam :D BTW, probusen/prosiren je izduvni deo turbine, kao i rupe na izduvnoj grani, auto je dobio za nijansu jaci i lepsi zvuk, za nijansu bolje ubrzanje i ono najvaznije od svega, znacajno je smanjena turbo rupa, pa na primer u 3. brzini na oko 2.000 obrtaja poteze skoro isto kao pre ovog poduhvata u 3. brzini na 3.000 obrtaja... Sto se vece izduvne cevi tice trenutno necu dirati nista, ali ce se i to odraditi u neko skorije vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted April 14, 2021 Znaci Trnavac ti nije objasnio sta je tacno busio i sirio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted April 14, 2021 Znaci posle ulupanih 5000e sad je izgubljena garancija na motor i turbinu zbog nijanse boljeg ubrzanja/zvuka? Ufff 1 Bingodalton reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bule 69 Posted April 14, 2021 Kakav je SAAB sa potrosnjom? 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted April 14, 2021 A inace bi mu tu garanciju priznali? Sa best of best Uzice servisom , prijatelj je 3x vracao turbo, smucio mu se i turbo i Uzice i auto. Ako je to nesto sto covek zeli, sto ga mracite kako trosi svoju lovu? 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted April 14, 2021 Ako nisi ispratio temu sam autor iste je spominjao da se boji gubitka garancije u jednom momentu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted April 14, 2021 Boji se, ali je uradio ono sto mu je majstor preporucio, i nije zazalio. Da se zaista bojao ne bi uradio... 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted April 14, 2021 Neka si mu rekao. I ja bi mu rekao samo da me nije strah od lobista. 1 1 vagenovac and Bingodalton reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 400 Posted April 14, 2021 @vagenovac Nigde nisam rekao da se bojim gubitka garancije, vec da nema svrhe da je gubim ukoliko je vec imam, to mi je pre svega vlasnik servisa rekao i svakako sam se slozio sa tim. Ulupano nije, nego ulozeno, tu negde oko 7.000e, a garancija nije izgubljena na turbinu, pogotovo ne na motor. @Bingodalton Tacno znam sta je buseno, bio sam celo radno vreme kod njih u servisu, a sta je buseno sam rekao i objasnio, jedino bice da nisi razumeo. @Bule Meni je najniza potrosnja bila oko 9-10L, lagana voznja na oko 2.000 obrtaja, popnem na oko 2.500 i promenim u vecu brzinu. Sa nekom dosta jacom voznjom popne se do oko 13L-15L. A kako mi je rekao covek koji ima identican auto kao moj, tipa 5. brzinom 100km/h na auto putu moze se spustiti na oko 7L-8L. @Nikola JTD Vagenovac me uzeo za zub jer ne volim Golfa 5 GTI :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bule 69 Posted April 14, 2021 (edited) Pitao sam za potrošnju jer sam imao saab-a 9000 b202l 185ks i trošio je po gradu od 12,5-15l,a na auto putu bas nesto malo sećam se da je išao 130 na 3k rpm, na 4k rpm 160kmh Nikola jtd golf V GTI kad je isprvan mnogo dobro ide, al je odvratan pogotovo enterijer Edited April 14, 2021 by Bule Dodatak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted April 14, 2021 Ma dajte molim vas, kakav Golf..... 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted April 14, 2021 Mislim se....šta bi radio sa Volvoom 2,5T tek.... Lep projekat, Saab mi unutra nikad nije bio nešto (strana enterijera) u odnosu na šveđanina mu već pomenutog, ali uvek se okrenem kada vidim neki Aero. 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted April 14, 2021 Prosiren izduvni deo turbine, aj razumem sta si hteo reci. Mada nema velikog efekta bez promene samog srca, tj pravljenja hibrida, jer restrikcija je u samoj turbini i mora tu biti, tj nema puno lufta izmedju kucista i peraja turbinskog kola, kako vec da napisem jednostavno.Mozda postoji ne znam koji efekat, strujanje vazduha je mozda bolje, ali ne razumem potpuno sta je radjeno. Busenje rupa u izduvnoj grani, taj deo ne razumem uopste. Za sve ovo je lepo da i ti znas sta je tacno radjeno, efekte toga, zasto, kako. Sent from my SM-G960F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted April 14, 2021 13 minutes ago, Bingodalton said: Busenje rupa u izduvnoj grani, taj deo ne razumem uopste. Izbusio covek izduvnu granu, sta ti nije jasno 1 Bingodalton reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 400 Posted April 14, 2021 (edited) @Bule Ja iskreno ovog Saaba ne vozim i izbegavam da vozim po gradu, ona potrosnja od oko 9L-10L lagane voznje je vise otvoren put, ali u nekoliko navrata je i bilo ono "kreni-stani". @ISV_01 Izgled enterijera "na prvu" ni meni nije bio nesto prelep, mada me je iznenadio kvalitet izrade tog istog enterijera, tipa vrata i prednja i zadnja su cela kozna, 90% kontrolne table kozno (plasticna tipa kaseta, dugmici i centralni deo gde je menjac), a nekako vrlo brzo mi se i sam izgled enterijera svideo, sto zbog kvaliteta izrade, sto zbog prakticnosti, jednostavnosti i taj sredisnji deo table koji je nekako okrenut ka vozacu daju lep utisak na kraju krajeva.. @rkoma1986 Postali ste poprilicno naporni.. Rupe na izduvnoj grani, primer kao na slici koju sam prilozio, su prosirene.. Auto nije dobio 300ks, vec bolji protok izduvnih gasova, znacajno smanjena turbo rupa, samim tim za NIJANSU poboljsano ubrzanje i za NIJANSU lepsi zvuk auta, takodje teze se zagreje kod prvog hladnog starta, a brze se ohladi kad se zavrsi sa voznjom... Edited April 14, 2021 by Nuova Delta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted April 15, 2021 Te okrugle rupe za srafove je prosirio? Ne znam, da nece da seta izduvna grana levo/desno... Ne znam sta je on tu radio, kako uopste cujes ikakvu razliku posto te minorne razlike zvuka pojede turbina.Ako je vec radio izduvnu granu, trebao je i izduvne kanale.Na kraju krajeva bolje da si uradio downpipe, imao bi i zvuk i nesto brzi spool i sve original delove ako zelis ikad da vratis.Stage 1 mu daje veci pritisak turbine, pa i to donese zvuk, a sigurica je na tom motoru. To je jos bolji izbor.Stvarno ne shvatam pristup tom motoru kao da je Zastava.Raditi stvari koje su mozda samo placebo, njih radis poslednje.Dobro nije predlozio rezonu da stavis i da malo smanjis zazor na svecicama.A citao sam da je dobar majstor.Sent from my SM-G960F using Tapatalk 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 400 Posted April 15, 2021 @Bingodalton Ocigledno da ne mozemo da se razumemo, a od samog starta otkako sam spomenuo ovu tematiku naglasio sam da se trudim i da cu se truditi da objasnim sta i kako, ali da prosto ne mogu ja to objasniti kao sto bi taj isti majstor objasnio.. Takodje sam i za Stage1 napisao neke stavove, misljenja i sl., prvobitno sam hteo da uradim mehanicke prepravke, da kazemo ozbiljnije, pa na kraju remap, zatim sam razmisljao samo o Stage1 ChipTunningu, a od svega toga odustao zbog saveta tih ljudi iz servisa da to ne radim zbog garancije na turbinu i motor, a tzv. "Chipovanje" auta retko ko zna da odradi kod nas onako kako bi bas valjalo i trebalo, pa su mi i predlozili ovo o cemu pricamo zadnjih dana ovde. Razlike pre i posle ima, ali ne znam na koji nacin da to objasnim i dokazem da su razlike u nijansama, ali ipak vidljive i osetne.. Quote Share this post Link to post Share on other sites