Jump to content
FAS Goran
Bingodalton

Skoda Superb 2.0 TSI 4x4 280 - Robocar

Recommended Posts

Na temu crne boje.. ne vidim sto bi nekom pricinjavalo zadovoljstvo da se drugi cimaju od njega misleci da je presretac :D a da ne spominjem crnu boju za odrzavanje, moj mi je lep samo kad ga operem.. i narednih sat vremena :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superba sam vidjao samo u crnoj boji, ali mozda imaju i u nekoj drugoj. :-)

A sto se tice odrzavanje, svakako je bas zahtevna.

Ova tvoja mi je bas lepa, mada mi se ona tamno zelena najvise svidja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Nikola JTD said:

Ima ona petrolej zelena, cista perverzija sa felnama boje gun metal.

Bas ta.
Ta kombinacija mi je savrsena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa...ima klapne na loncima, tako da se pojaca u Sport rezimu, ne nesto drasticno jako. Ali cuje se.
U leru takodje otvori klapne, pa ako si u D, zatvori ih, pa posle otvori...ko ce ga znati koji im je rezim kada.
Spolja neki kazu da se cuje, a posto je ipak velika limuzina i relativno dobro izolovana zvuk se ne cuje toliko. Nema ni vestackih pojacivaca zvukova. Moracu jednom nekog postaviti napolje da snimi.
Sve dorade van renomiranih proizvodjaca nesto nisu najbolje resenje, zao mi da kasapim original auspuhe. A renomirani brendovi kostaju brdo para. Za primer cu reci da Pirke radi downpipe za recimo oko 300, dok neki brand name je 600-700, ali nijedan od ta dva nema katalizator. Ako hocu sportski katalizator onda je to 1100-1300 eur, samo za downpipe. Puno. Na kraju i ne prilici ovom autu da bruji u kabini, bar ne zbog DP-a. Lonci malo nazad, to je ok, ali da podesavas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha e nisam proverio.
Tj vise nije sa novom mapom.

A sa starom sam samo do ove cifre isao.

 

260 01.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam imao priliku da na brzinu izmerim ubrzanje sa 5 ljudi u autu. Ovih cetvoro su tezili dodatnih 380kg i izmereno je 5.56s do 100 sa launch-om.
Najbolji uporedni test bi bio da sam ih izbacio iz auta i izmerio na istoj deonici puta u istim uslovima, ali recimo da zaokruzim na 1.2s losije vreme za 400 dodatnih kilograma na vec postojecu masu od 1810kg sa mnom.
Dodatno povecanje mase od oko 21% nosi 27% losije ubrzanje (po preciznim brojkama).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovih dana mi prolazile misli da odradim Stage 3, al ima tu da se spuca para, interkuler, turbina, downpipe, cevi, malo otvoreniji filter, to je minimum. Oko 3k za pouzdanih 450ks.

Ovo je Octavia i bas se moze nasvirati.
Dobre su, kao i Golf GTI, a jos kad im navrnes turbinu od R-a, S3, Cupre, Superba... 350+ konja, a lagani, samo prednja vuca i u rolling startu su bas brzi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kocnice i/ili trap, ne bi cackao?

 

Licno bi mi prvih 3k tuninga otislo na trap i kocnice (KW v3, balans stangle i brembo 4 pot), pa tek posle toga na drugi turbo, ic, usis/izduv, mapu... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazem padne mi na pamet. Ne koristim auto sto kazu stranci za track day, vec je daily. Treba vise opreza sa vise snage naravno, ali to je sve vec ozbiljno upucavanje para, tipa 10k.

Zato u sustini i ne bih dalje od Stage 2, a za njega se bas razmisnjam zbog downpipe-a, jer nasi nemaju sportske katalizatore da ugrade i brine me buka/zvuk na autoputu. Ne prilici mu bas to, bar ne unutra.

 

Taj auto nije nesto upravljiv (naspram Golfa recimo), tezak je i velik. Vise je sleeper.

Kod nas retko ima da izlete neki polovni delovi, celjusti i slicno, da se prepakuje. A uz ovu Koronu i spolja mi mucno da bilo sta dovlacim.

 

Balans stangla za njega je dobar izbor, al opet kod nas nema. A gewinde mi glupo da stavljam, auto ima DCC i bas to sam hteo, pa onda mora i to da se gasi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslao sam im poruku da cujem cenu.
Za DP me brine i tehnicki, ako krenu da kenjaju, a nemam katalizator. Kod Pirketa je oko 300 (290 ako se dobro secam).
Mi i nismo neko trziste, ali sportski cat 100 ili 200cpi je reda velicine do 200 eur preko.
Preko ima da se kupi DP sa Cat-om za nepunih 600.
A procitao sam na nekim forumima da su ljudi porucivali i iz Kine, tamo su oko 200 eur, plus shipping 150 eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao malo max na autobahnu, ali me zbunio. Kazaljka zakucala, digitalni sat isto na 260 stao, ali obrtaji se penju.
260 po tabli je na oko 5700 obrtaja, ovo je po GPS-u na 6000 obrtaja. Odstupanje je oko 3.5% sa ovim setom, tako da bi pokazao skoro 280.
Uglavnom i dalje ubrzava.
Zadnji brisac se podigao, nije pogodan za te brzine.
Ubrzanje pada polako, 4.33 za sada.
8f0c565b98a6841a77ad31bb0c20ca74.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...