Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi e-tron GT / e-tron Sportback

Recommended Posts

Serijski Audi e-tron GT na sledećem sajmu u Los Anđelesu

 

audi e tron gt 564.jpg

 

Pojedini mediji pišu da će Audi na sledećem sajmu automobila u Los Anđelesu (u novembru 2020.) predstaviti serijski e-tron GT koji je inače u formi koncepta promovisan prošle godine, takođe u Los Anđelesu. Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako se očekuje prodaja Audija e-tron GT bi trebalo da startuje na proleće 2021. Po nekim ranijim najavama, serijski Audi e-tron GT će imati pogon na sva četiri točka, a autonomija će iznositi više od 400 km.

 

audi-e-tron-gt 001.jpg

 

Audijev šef tehničkog razvoja je ranije otkrio i da će e-tron GT dobiti neke Porscheove gene, uključujući tu i platformu koju koristi električni Porsche Taycan. Takođe, u pitanju je veoma dinamičan automobil, uz najavu da će 80% kapaciteta baterija moći da se napuni za oko 20 minuta (baterije su inače od 90 kWh). Što se koncepta tiče, automobil je dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 290 cm, a raspolaže snagom od 434 kW/590KS. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.5 sekundi, do 200 km/h stiže za 12 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 240 km/h. Serijski e-tron GT će se proizvoditi u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj, pri čemu će to biti jedan od 10 Audijevih električnih modela koji će se pojaviti do 2025. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i Audi e-tron GT

 

audi-e-tron 2021 03.jpg

 

Audi će uskoro i zvanično predstaviti serijski e-tron GT koji je inače u formi koncepta pre dve godine promovisan na sajmu automobila u Los Anđelesu. Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako se najavljuje serijska proizvodnja će početi još tokom ove godine. Proizvodnja će se odvijati u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj gde se inače pravi i Audi R8. Po nekim ranijim najavama, serijski Audi e-tron GT će imati pogon na sva četiri točka, a autonomija će iznositi oko 400 km.

 

audi-e-tron 2021 02.jpg

 

U pitanju je veoma dinamičan automobil, uz raniju najavu da će 80% kapaciteta baterija moći da se napuni za oko 20 minuta (baterije su od 96 kWh).

 

audi-e-tron 2021 01.jpg

 

Audi još nije saopštio specifikacije serijskog modela ali se očekuje da će imati dva elektromotora sa približno 590KS (koliko je imao koncept). Audi e-tron GT u koncept verziji je dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 290 cm. Koncept je do 100 km/h ubrzavao za 3.5 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 240 km/h. Osim toga, Audi je potvrdio da će istovremeno sa regularnom verzijom biti lansirana i top varijanta nazvana e-tron GT RS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i Audi RS e-tron GT

 

audi rs e-tron 2021 02.jpg

 

Audi će uskoro i zvanično predstaviti serijski e-tron GT koji je inače u formi koncepta pre dve godine promovisan na sajmu automobila u Los Anđelesu. Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako se najavljuje serijska proizvodnja će početi još tokom ove godine. Proizvodnja će se odvijati u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj gde se pravi i Audi R8.

 

Po nekim ranijim najavama, serijski Audi e-tron GT će imati pogon na sva četiri točka, a autonomija će iznositi oko 400 km. U pitanju je veoma dinamičan automobil, uz raniju najavu da će 80% kapaciteta baterija moći da se napuni za oko 20 minuta (baterije su od 96 kWh). Audi još nije saopštio specifikacije serijskog modela ali se očekuje da će imati dva elektromotora sa približno 590KS (koliko je imao koncept). Audi e-tron GT u koncept verziji je dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 290 cm. Koncept je do 100 km/h ubrzavao za 3,5 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 240 km/h. Audi je potvrdio da će istovremeno sa regularnom verzijom biti lansirana i top varijanta nazvana RS e-tron GT.

 

audi rs e-tron 2021 01.jpg

 

RS e-tron GT će biti prvi potpuno električni automobil koji će razviti Audi Sport, pri čemu će se odlikovati aero body paketom (uključujući proširenja blatobrana i agresivni zadnji difuzor), kao i krovom od ugljeničnih vlakana, novim točkovima i modifikovanim oslanjanjem. Audi RS e-tron GT će imati tri elektromotora (dva pozadi i jedan napred) i baterije od 95 kWh, dok će snaga iznositi oko 700KS. Očekuje se ubrzanje do 100 km/h od oko tri sekunde i autonomija od nekih 400 km. Dok će e-tron GT koštati oko 90.000 evra, RS e-tron GT bi trebalo da ima cenu od oko 135.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Audi RS e-tron GT

 

Prvi ikada RS koji ne ide na benzin. :) Postojaće i verzija ovog auta bez RS oznake i koja će biti slabija za oko 40-tak konja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja Audija e-tron GT

 

209598-Audi e-tron gt 01.jpg

 

Dok čekamo na zvaničnu promociju električnog Audija e-tron GT, njegova proizvodnja je već počela u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj (gde se inače pravi i R8). Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a po nekim ranijim najavama e-tron GT će dva elektromotora, pogon na sva četiri točka i autonomiju od oko 400 km.

 

 

Audi e-tron GT je u koncept verziji dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 290 cm. Audi je takođe potvrdio da će istovremeno sa regularnom verzijom biti lansirana i top varijanta nazvana RS e-tron GT. RS e-tron GT će biti prvi potpuno električni automobil koji će razviti Audi Sport, pri čemu će se odlikovati aero body paketom (uključujući proširenja blatobrana i agresivni zadnji difuzor), kao i krovom od ugljeničnih vlakana, novim točkovima (do 21 inča), podešavajućim oslanjanjem i karbon-keramičkim kočnicama.

Audi RS e-tron GT će imati dva elektromotora i litijum-jonske baterije od 93.4 kWh (bruto), dok će snaga iznositi 598KS (uz overboost funkciju 646KS i 830 Nm). Najavljuje se da će ubrzanje do 100 km/h iznositi manje od 3.5 sekundi, kao i da će najveća brzina biti el. ograničena na 250 km/h. Što se tiče autonomije ovog 2350 kg teškog automobila, pominje se domet od 400 km, kao i podatak da će za punjenje 80% kapaciteta baterija na brzom punjaču biti potrebna oko 22 minuta. Na kraju, RS e-tron GT bi trebalo da ima cenu od oko 138.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi e-tron GT premijerno 9. februara

 

210651-audi e-tron gt 3.jpg

 

Audi će 9. februara i zvanično predstaviti serijski e-tron GT koji je inače u formi koncepta 2018. godine promovisan na sajmu automobila u Los Anđelesu. Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako se najavljuje proizvodnja će se odvijati u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj gde se inače pravi i Audi R8.

 

audi e-tron 2.jpg

 

Po nekim informacijama, bazni Audi e-tron GT će verovatno imati pogon na zadnje točkove, a autonomija sa baterijama od 79.2 kWh će iznositi oko 400 km. Audi e-tron GT u koncept verziji je dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 290 cm.

 

audi-e-tron 1.jpg

 

Audi je takođe potvrdio da će istovremeno sa regularnom verzijom biti lansirana i top varijanta nazvana RS e-tron GT.

RS e-tron GT će biti prvi potpuno električni automobil koji će razviti Audi Sport, pri čemu će se odlikovati aero body paketom (uključujući proširenja blatobrana i agresivni zadnji difuzor), kao i krovom od ugljeničnih vlakana, novim točkovima (do 21 inča), podešavajućim oslanjanjem i karbon-keramičkim kočnicama. Audi RS e-tron GT će imati pogon na sva četiri točka, dva elektromotora i litijum-jonske baterije od 93.4 kWh (bruto), dok će snaga iznositi 600KS (uz overboost funkciju 650KS i 830 Nm). Najavljuje se da će ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznositi samo 2.7 sekundi, kao i da će najveća brzina biti el. ograničena na 250 km/h. Što se tiče autonomije ovog 2.350 kg teškog automobila, pominje se domet od 400 km, kao i podatak da će za punjenje 80% kapaciteta baterija na brzom punjaču biti potrebno oko 20 minuta. Na kraju, RS e-tron GT bi trebalo da ima cenu od oko 138.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi najavni video: Električni Audi e-tron GT

 

Premijera je još krajem prošlog meseca najavljena za 9. februar, a nešto više o Audiju e-tron GT možete pročitati u prethodnim postovima (odgovorima) stranice na kojoj ste.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Audi e-tron GT pre vremena

 

audi gt 2021 08.jpg

 

Audi će 9. februara i zvanično predstaviti serijski e-tron GT (u formi koncepta je 2018. godine promovisan na sajmu automobila u Los Anđelesu), ali njegove prve slike su se već danas pojavile u javnosti.

 

audi gt 2021 07.jpg

 

Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako se najavljuje proizvodnja će se odvijati u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj gde se inače pravi i Audi R8.

 

audi gt 2021 06.jpg audi gt 2021 05.jpg

 

Po nekim informacijama, bazni Audi e-tron GT će verovatno imati pogon na zadnje točkove, a autonomija sa baterijama od 79.2 kWh će iznositi oko 400 km.

 

audi gt 2021 04.jpg

 

Audi e-tron GT u koncept verziji je dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 290 cm.

 

audi gt 2021 03.jpg

 

Audi je potvrdio da će istovremeno sa regularnom verzijom biti lansirana i top varijanta nazvana RS e-tron GT.

 

audi gt 2021 02.jpg

 

RS e-tron GT će biti prvi potpuno električni automobil koji će razviti Audi Sport, pri čemu će se odlikovati aero body paketom (uključujući proširenja blatobrana i agresivni zadnji difuzor), kao i krovom od ugljeničnih vlakana, novim točkovima (do 21 inča), podešavajućim oslanjanjem i karbon-keramičkim kočnicama.

 

audi gt 2021 01.jpg

 

Audi RS e-tron GT će imati pogon na sva četiri točka, dva elektromotora i litijum-jonske baterije od 93.4 kWh (bruto), dok će snaga iznositi 600KS (uz overboost funkciju 650KS i 830 Nm). Najavljuje se da će ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznositi samo 2.7 sekundi, kao i da će najveća brzina biti el. ograničena na 250 km/h. Što se tiče autonomije ovog 2.350 kg teškog automobila, pominje se domet od 400 km, kao i podatak da će za punjenje 80% kapaciteta baterija na brzom punjaču biti potrebno oko 20 minuta. Na kraju, RS e-tron GT bi trebalo da ima cenu od oko 138.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi e-tron GT zvanično

 

audi e-tron gt015.jpg

 

Audi je i zvanično predstavio serijsku verziju električnog modela e-tron GT, koji je u formi koncepta još 2018. godine promovisan na sajmu automobila u Los Anđelesu.

 

audi e-tron gt014.jpg

 

Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako je još ranije najavljeno proizvodnja će se odvijati u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj gde se pravi i Audi R8.

 

audi e-tron gt013.jpg

 

Audi je istovremeno sa regularnom verzijom (e-tron GT quattro) predstavio i top varijantu nazvanu RS e-tron GT.

 

audi e-tron gt012.jpg

 

Kao baza je poslužila J1 Performance Platforma koju je razvio Porsche, a obe verzije Audija e-tron GT imaju dva elektromotora (po jedan na svakoj osovini) i pogon na sva četiri točka.

 

audi e tron gt011.jpg

 

Automobil je dugačak 499 cm, širok 196 cm, visok 141 cm, međuosovinsko rastojanje je 290 cm, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.24.

 

audi e tron gt010.jpg

 

Zapremina gepeka iznosi 405 litara (plus 81 litar ispod prednje haube).

 

audi e tron gt09.jpg

 

Točkovi su od 19 do 21 inča.

 

audi e tron gt08.jpg

 

U vozilu ima dovoljno mesta za komforan smeštaj četiri putnika, pri čemu se kao opcija nudi i mogućnost da se unutrašnjost dobije bez kože.

 

audi e tron gt07.jpg

 

Bazni Audi e-tron GT quattro raspolaže sa 476KS i 630 Nm, dok snažniji RS e-tron GT ima 598KS i 830 Nm.

 

audi e tron gt06.jpg

 

Autonomija sa jednim punjenjem baterija od 86 kWh iznosi do 488 km (po WLTP normama), a do 80% njihovog kapaciteta se na brzom punjaču može napuniti za 22.5 minuta.

 

audi e tron gt05.jpg audi e tron gt04.jpg

 

Audi navodi da RS e-tron GT do 100 km/h ubrzava za 3,3 sekunde kao i da postiže el. ograničenih 250 km/h. Bazna varijanta do stotke stiže za 4.1 sekundu i može do 245 km/h.

 

audi e tron gt03.jpg audi e tron gt02.jpg

 

Deo opreme Audija e-tron GT čine i elektro-mehanički upravljački sistem, podešavajuće oslanjanje (vazdušno oslanjanje kod RS verzije), Audi Drive Select sistem sa četiri moda vožnje (Comfort, Efficiency, Dynamic i Individual), Matrix LED prednja svetla (RS verzija), opcioni sistem upravljanja na sva četiri točka (pri brzinama do 50 km/h), kao i 12.3-inčna digitalna instrument tabla, 10.1-inčni ekran osetljiv na dodir i Head-up displej.

 

audi e tron gt01.jpg

 

Audi e-tron GT quattro u Nemačkoj ima cenu od 99.800 evra, a RS e-tron GT quattro tamo košta 138.200 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Audi e-tron GT

 

Porsche Taycan u Audi odelu = Audi e-tron GT.

To nikako ne znači da su isto podešeni i da se isto voze jer su tu razlike namerno napravljene, ali je ista platforma, isti 800V sistem, iste baterije, isti motori...

 

 

autogefuhl.jpg Autogefuhl:

 

 

autoexpress.jpg AutoExpress:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: Audi RS E-Tron GT

 

Audijeva sportska limuzina skroz na struju.

Postoji u osnovnoj varijanti sa 522KS, koja do stotke stiže za 3.9 sekundi, a postoji i ovakva jača sa oznakom ''RS'' koja ima 637KS koja ''uhvati'' 100 km/h za samo 3.1 sekundu. Obe verzije imaju pogon na svim točkovima, a dok se baterija skroz ne isprazni mogu da pređu do 380 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Audi e-tron Sportback 55 quattro

 

Napredak kroz tehniku...i sada elektriku:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg SupercarBlondie: Audi RS E-Tron GT

 

640 konja i brdo obrtnog momenta u skroz električnom Audiju...a, neki bi rekli u Porsche Taycanu samo sa Audi odelom preko: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Audi RS e-tron GT

 

Da imate jedan dan za istraživanje, gde biste išli...šta biste izabrali da vozite? U ovom videu, Rori bira novi Audi RS e-tron GT i kreće prema Škotskim planinama kako bi otkrio da li je Audi ponovo izmislio ''grand tour'' automobile:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg Lovecars: Audi RS e-tron GT

 

Šta mislite, kakav je ovaj Audi u poređenju sa Porsche Taycan Turbo ili Tesla Model S Performance? Dobro...ae nije bitno kakav je u poređenju sa Taycanom jer su to faktički isti automobili. :D

Pogledajte video i saznajte više o dometu u praksi, električnim motorima i kako izgledaju 2.5 sekunde do stotke zahvaljujući 646 KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Audi RS e-tron GT

 

Potpuno električni Audi RS e-tron GT razvija čak 640 konja, a kakav je u vožnji proverio je ko drugi nego Jura :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Audi RS e-tron GT vs BMW M5 CS

 

Da li je brat Porschea Taycan od druge majke - Audi RS e-tron GT - ušao u klasu sportskih limuzina i potpuno promenio decenijama uspostavljan odnos snaga?

Da biste to saznali evo Chris Harrisa koji ga testira i upoređuje protiv automobila koji je izmislio tu klasu limuzina - BMW M5. Ali, ne ''običan'' M5 Competition od malo preko 100.000 evra, već BMW M5 CS od preko 160.000 evra sa dodatnim konjskim snagama i manje kilograma (70-tak kg manje):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Audi RS e-tron GT

 

Pogledajte realne utiske nakon 7 dana svakodnevne vožnje - iskustva sa dometom i punjenjem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg Pit-Stop: Audi RS e-tron GT

 

Dva velika, ali i energijom žedna elektromotora su pogon ovog sportskog auta, pa zato mora da ima i mnogo baterija. U patosu je oko 400 modula koji svi zajedno daju kapacitet baterije od 86 kWh:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi RS e-tron GT vs Porsche Taycan Turbo

 

Isti el. motori, iste baterije, ista platforma...ali malo drugačiji ''ukus''. Ta razlika nije samo u dizajnu, nego je Porsche namerno napravljen da bude malo više ''ljut'' po pitanju performansi.

Uz sve to, Taycan je i generalno jeftiniji, ali samo zato što ima jeftinu (ulaznu) verziju sa pogonom samo pozadi, jednim el. motorom i manjom baterijom. Takav e-tron ne postoji. Međutim, kada se uporede verzije koje su pandan jedna drugoj, onda je Taycan malo skuplji auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg What Car?: 2021. Audi e-tron GT

 

Audi e-tron GT suprotstavlja se Porscheu Taycan i Tesla Modelu S u segmentu brzih i potpuno električnih automobila sa 4 vrata - šta donosi na sto?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unapređeni Audi E-tron za sledeću godinu

 

audi e-tron 2022.jpg

 

Audi planira da u drugoj polovini 2022. godine unapredi E-tron i E-tron Sportback električne SUV modele, i to novom generacijom baterija (što će omogućiti dužu autonomiju). To će ovim modelima produžiti životni ciklus bar do 2025. godine kada će ih zameniti potpuno novi električni SUV. Osim novih baterija, unapređeni E-tron modeli će sledeće godine dobiti i efikasnije elektromotore, kao i doteranu elektroniku. Kako stvari sada stoje, E-tron i E-tron Sportback će od 2022. godine imati autonomiju koja će prelaziti 600 km.

Audi u međuvremenu priprema i električni Q6 E-tron koji se bazira na novoj PPE platformi (zajednički razvoj Audija i Porschea), a koji se na tržištu očekuje tokom 2023. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Audi RS e-tron GT

 

Nesvakidašnje za ovaj YT kanal, ali tu je i vožnja Autobanom :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...