Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi e-tron GT / e-tron Sportback

Recommended Posts

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook: 2022. Audi e-tron GT

 

Možda nije komplet Audi jer ispod ovog lepo dizajniranog lima se nalazi ista platforma i rešenja kao na Porsche Taycan-u, ali je veoma lep auto u pitanju. Može da ima između 469 i 637 konja, u zavisnosti da li se uzme standardna ili RS varijanta koja ima i veći domet. Dakle, na vrhu ponude je RS e-tron GT sa 590 konja koji u boost modu rastu do pomenutih 637KS, ima karbonski krov i vektorisani pogon na svim točkovima...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Audi RS e-tron GT

 

Ovaj potpuno električni auto je najsnažniji Audi RS ikada napravljen:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Audi RS e-tron GT

 

Audi e-tron RS GT u ovoj varijanti raspolaže sa 590KS/830Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor1youtubelogoall.jpg Motor1: 2022. Audi RS E-Tron GT

 

Ovaj automobil ima 637 konjskih snaga i vreme do stotke od tek malo preko 3 sekunde. Sa karbon-keramičkim kočnicama i adaptivnim vazdušnim oslanjanjem ima sav hardver da brzo prođe vijugavim putem iznad kanjona:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Audi e-tron GT vs Audi Quattro

 

Originalni Audi Quattro uveo je revoluciju u reli i učvrstio poznati sistem pogona na sva četiri točka u Audijevim drumskim automobilima do danas.

Ali, da li originalni Quattro i današnji elektrificirani Audiji imaju nešto zajedničko osim pogona na sva četiri točka i oznake quattro?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen obnovljeni Audi E-Tron S Sportback

 

223092-audi e-tron 04.jpg

 

Audi se priprema da uskoro predstavi osveženi E-Tron, a kao najava služi set fabričkih slika tokom zimskih testova. U pitanju su slike sa severa Švedske, ali tačna lokacija nije otkrivena. Nemački proizvođač područje naziva samo KALT 1. Ograđeno područje pokriva skoro 9.000 hektara i nudi 82 km različitih puteva i staza na kojima može da se vozi.

 

223091-audi e-tron 03.jpg

 

Testni automobil je i dalje pod maskom, skrivajući manje promene dizajna za osvežavanje sredinom životnog ciklusa.

 

223090-audi e-tron 02.jpg

 

Ovo osvežavanje će po svemu sudeći biti veoma suptilno. Veće izmene bi možda mogle doći sa imenom. Neki izveštaji naime kažu da će Audi u naziv ažuriranog E-Trona ubaciti oznaku Q8, dajući mu tako više simetrije sa ostatkom linije.

 

223093-audi e-tron 01.jpg

 

Q4 E-Tron je već dostupan, a Q6 E-Tron dolazi kasnije ove godine. To svakako ima smisla, a kada 2026. stigne odgovarajući novi model, ime Q8 E-Tron će već imati neku istoriju iza sebe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Audi e-tron GT

 

Porsche Taycan sa Audi osećajem.

Dva električna motora, vazdušno vešanje kao i baterija od 93.4 kWh i tehnlogija od 800V - sve je potpuno isto kao na Taycanu. Međuosovinsko rastojanje i položaj motora su isti, kao i platforma J1 na kojoj je auto napravljen. Audi kaže da je preko 40% potpuno isto, ali kaže i da je skoro 60% komponenti njihovo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Audi RS e-tron GT

 

''RS'' oznaka ulazi u novu eru gde će je nositi potpuno električni automobili.

Naravno da su i dalje automobili koji je nose skupi, a kako ne bi bili kad je brat-blizanac ovog Audija ustvari Porsche Taycan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg TopGear: Audi e-tron GT

 

Prvo je nastao Porsche Taycan, a onda je poslat u Audi da ga preprave - tako je nastao Audi e-tron GT:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maxton Audi RS E-Tron GT

 

maxton a2.jpg

 

Maxton Design paket za Audi RS E-Tron GT sadrži novi prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor, K&W opruge, komplet 22-inčnih Turismo Inventa točkova i 3M crnu foliju za eksterijer.

 

maxton a1.jpg

 

Za pogon se brinu dva elektromotora sa fabričkih 637 KS i 830 Nm, ubrzanje 0 do 100 km/h traje 2.85 sekundi, dok je najveća brzina limitirana na 250 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazinerozeyoutube.jpg CarMagazine: Audi RS e-tron GT

 

Audijev RS e-tron GT je odličan primer koliko su napredovali električni automobili u poslednjih deset godina. Brzi su, udobni i lako mogu da pređu do 400 kilometara sa jednim punjenjem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2022 Audi RS e-tron GT

 

RS e-tron GT nije prvi Audijev potpuno električni auto, ali je bez sumnje najuzbudljiviji takav auto koji je do danas napravio. Sa 637 konjskih snaga i obrtnim momentom od 860 Nm, RS e-tron GT isporučuje više ubrzanja nego što će bilo kom vozaču ikada trebati (ali ne znači da je to više nego što želimo):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg Motorweek: Audi RS e-tron GT

 

Kada razmislite o tome, bilo je samo pitanje vremena kada će Audi napraviti ovaj e-tron GT. Na kraju krajeva, sestrinski brend Porsche je sa Taycanom postavio novi standard za sportske EV performanse.

Dakle, proizvodnja Audi varijante tog automobila sigurno će se dopasti mnogo široj publici:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2023. Audi e-tron GT

 

Ovaj potpuno električni Audi je ustvari najjači Audi ikada... možda zato što je ispod lima ustvari Porsche Taycan?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS E-Tron GT Ice Race Edition

 

audi ice 03.jpg

 

Audi RS E-Tron GT Ice Race Edition je napravljen povodom 40. godišnjice Audi Sport. Specijalna edicija je ograničena na samo 99 primeraka u Evropi, a cena u kratkoj vesti nije saopštena.

U pitanju je serijska verzija koncepta E-Tron GT Ice Race iz marta ove godine, pri čemu automobil ima složen dizajn eksterijera. Osnovna boja je Florett srebrna metalik, ali postoji i folija sa providnim delovima. Sadrži nijanse bele na vrhu osnovne boje kako bi se stvorio trodimenzionalni efekat. Audi kaže da bi izgled trebalo da podseća na kristale leda. Tu su i ljubičasti akcenti na nosu i bočnim pragovima. Osim toga, automobil ima crne petokrake točkove od 21 inča.

 

audi ice 023.jpg

 

Unutrašnjost ima dijamantsku srebrnu kožu na delovima sedišta, tu su i crni elementi, a kontrastni šavovi su ljubičasti. Volan ima mešavinu kože i alkantare. Podne prostirke imaju logo RS i značku Audi Exclusive. U donjem desnom uglu infotainment sistema je prikazan serijski broj vozila od 99 jedinica. Tu je i ljubičasto ambijentalno osvetljenje u kabini.

''Želeo sam da vozilo oda počast uzbudljivoj atmosferi motosporta i duhu prošlih trkačkih legendi, dok gledam u budućnost'', rekao je Kristofer Kroner, dizajner boja i opreme u Audiju.

 

audi ice 01.jpg

 

RS E-Tron GT Ice Race Edition ima isti pogon kao i standardni model. Raspolaže sa 590 KS ili 637 KS tokom boost režima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...