Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

odrzava li ti ovu radnu temperaturu na otvoreni put?

p.s. Nemas antenu. :on2long:

radna temp.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam antenu, samo sam je skinuo, zato sto je ulaz u garazu nizak, a trenutno radio svakako ne radi... Pokusacu da nadjem neku kracu antenu, npr poput ove kao sa moje Giuliette :) 

 

Paa, nisam ga vozio na otvorenom po minusu, ali svugde gde sam do sada isao, nije spustao temperaturu nikad :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon nekog vremena, pozalila se mama da auto nenormalno skripi. Uzeo da provozam, kad ono stvarno, i to na svaki i najmanji pokret/okret tocka. Bilo u mestu, bilo na neravninama. Otisao sam danas kod majstora i odma je ustanovljeno da su solje gotove. Kad smo skinuli, na jednoj nisu ni postojali lezajevi :shock: a i druga je bila skroz raspadnuta. 

 

image.thumb.png.467d4e946e4c70f3088c5dca26030f80.png    image.thumb.png.f511f98d2d49cad49307c71a6380bd65.png

 

Uzete MM, made in Poland, cena 1650 din komad. Zamenili solje, zaljuljali malo auto u radionici onako, kad ono i dalje skripi. Znatno manje, ali cuje se. Ja ljuljam, majstor gleda, slusa, kaze kraj letve volana. Skinuo onu manzetnu, natakario masti/ulja, onako dobro. vratio, probamo opet da ljuljamo - nista, cuti. Sav happy krenem kuci,  kad ono nakon ~500m, opet krene da skripi :rant:

 

Ovom prilikom ispregledan auto, nakon nekih 3000 km, ulje i dalje zuto, ne fali ga ni najmanje, od dole sve suvo, amorti dobri, sve cool, osim sto skripi :D 

 

 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

skripa moze da dodje od donjih kugli...

ja do sad nisam imao problem sa prednjim trapom..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostavili smo sad ovako, nek skripi jos malo, pa cemo sledece nedelje opet pregledati... al neverovatno da je istovremeno proskripalo vise stvari :D 

 

1 hour ago, Zan Batist said:

ja do sad nisam imao problem sa prednjim trapom..

To je moja 'aura', mene trap ne zaobilazi :lol: 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam sta da kazem. To su ovako bas slicni motori, ja cak i ne vidim neke specijalne razlike osim ~0.1L zapremine i tih 5 ks... 

 

Imao sam 1.2 60 ks u Puntu 2, prodao ga sa 300.000 km, nije trosio ulje, nije pravio nikakvih problema. Malo je 'kloparao' na hladan start i to je sve. Ovaj je trenutno na nekih ~190.000 km, i isto, malo klopara na hladnom startu, ne trosi ulje, i ne pravi nekih problema, barem zasad... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Letos sam primetio da malo nedostaje antifriza, dosipao destilovane i od tada sam poceo redovnije da pratim. Nisam hteo odmah da panicim, posto generalno retko vozim ovaj auto, moguce je da mi promaknu neke banalnosti, ali svakako sam se bio malo uplasio. Posle Stilovog dihtunga glave, na svaki pomeraj u ekspanzionoj posudi, dobivam srcani udar :D 

 

Pratio sam neko vreme sta se desava, svasta smo sumnjali, kuciste termostata, vodena pumpa, pa cak i dihtung, medjutim ispostavilo se da je popustilo neko crevo sa T racvom koje vodi do malog hladnjaka. 

 

image.thumb.png.66efdf8338bf6ce4c2b6bc4d92dc8104.png

 

Zamenili crevo, zamenili antifriz, i teraj dalje :D 

 

Dobio je i novo ulje, 5w40 ovaj put, racunam da mu mozda prija za te hladne startove, gradske relacije... 

 

Radi kao i prvog dana (kod nas) :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cisto da dopisem u dnevnik, od poslednjeg javljanja auto nije potrosio ni truncicu antifriza ili ulja. Deluje mi da je motor radjen u Svajcarskoj, prosto mi je nemoguce da 1.1 sa 190.000 km na satu ne trosi bas nista. 

 

Na drugoj strani, imali smo desavanje negde proletos, da je pocelo nesto da skripi kada se skrece pri niskim brzinama. Poucen dosadasnjim iskustvom sa takvim zvukovima, odmah sam angazovao majstora i trazio da sa raskacenim trapom, rukama pomeramo deo po deo dok ne ustanovimo. I ustanovili smo da je kraj poluosovine. Medjutim, posto nije bilo drugih problema sa njom, resili samo da podmazemo. I posle toga, cik pogodite, naravno, vratio se zvuk, pa nestajao i tako. I onda od tih zvuka, tesko je bilo primetiti ostale. I sad smo rastavili opet, i ustanovili da je potpuno procureo jedan prednji amort. Takodje je pukla guma na jednoj sponi, i jedan stabilizator je dotrajao. Sve to novo + ruke = 19.200 rsd i jos treba optika. A i dalje skripi zbog poluosovina, koje opet nismo hteli da menjamo, jer kao ajd, greota kad je sve dobro s njima, nemaju lufta nikakvog, samo eto nekad skripe... 

 

Amortizeri stavljeni Magneti Marelli. Dosta se udobnije vozi i nema lupkanja nikakvih, samo skripi na niskim brzinama. 

 

 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...