Jump to content
FAS Goran
Ceca fiat tipo

Fiat Nuova Tipo - višestruke lampice upozorenja na instrument tabli

Recommended Posts

Treba mi mala pomoc i savet. 

U toku vožnje na Fiat Tipo 2016g dizel mi se upalila lampica za proklizavanje, pa lampica za nedovoljan pritisak u gumama, pa, hill holder, i na kraju cjeck engine. Kada sam ugasila auto i ponovo upalila sve lampice su se izbrisale samo je ostala check engine. 

Svakako cu ga staviti na dijagnostiku, i znam da može biti 1001stvar,ali ako može mala pomoc sta bi moglo biti. 

Inace auto se vozi i vecin na malim relacijama, kupljen je u italiji, i u garanciji je koja ne vazi kod nas zato sto je kupljen u evropskoj uniji.

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako napamet, jedino to da je komp poblesavio...
Nešto kod senzora na točkovima mu ne prija,a ima u temi za Tipo i situacija sa menjačem...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrlo lako moze da se desi da je akumulator prilicno ispraznjen. U tom slucaju auto hoce da prijavljuje razne greske koje u relnosti nisu prisutne.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 (iako je na novijim Fiatima elektronika poprilicno lepo ispeglana). A pogotovo zbog ovoga:

3 hours ago, Ceca fiat tipo said:

Inace auzo se vozi i vecin na malim relacijama

Plus je verovatno (zbog godista) fabricki akumulator u pitanju, a nisu pokazali kao nesto trajni. Plus su u zadnje vreme maltene ledeni dani. Pogotovo ako auto stoji napolju, dizel, kratke relacije, kreni-stani (posto vidim da je BG u pitanju) - takva eksploatacija bukvalno sahranjuje akumulator.

Najmanje i ono sto ne kosta nista je da se akumulator lepo napuni i isprati situacija. A svakako dijagnostikom proveriti sta je uzrok pre svega te Check Engine lampice (ako i posle toga krene da prijavljuje), bilo koji krsten servis u kome se redovno odrzava auto ce to besplatno proveriti.

Ono sto nije receno - da li se primecuju neki realni problemi u radu motora i ostalih sistema? Koji je MultiJet tacno u pitanju (1.3 ili 1.6)? Da li na autu postoji i da li se koristi Stop&Start? Licno ga uvek drzim iskljucenim - em "arci" sve sklopove stalnim paljenjem i gasenjem, potrosaci u vecoj meri nastavljaju da rade prazneci akumulator, koji se za to vreme naravno ne puni. A sve za ustedu od 4-5 dl/h, koliko trosi u leru.

@Ceca fiat tipo

Tema je prebacena u odgovarajuci Tipo tehnicki podforum.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je 1.3multyjet,nema star stop sistem, u radu auta se nista ne primecuje, jedno sto mi na tabli ne izlazi ona rastuca ili spustajuca strelica kad treba da promenis iz jedne brzine u drugu. 

Akumulator je proslog februar zamenjen, pa mi je malo nelogicno da je vec pred crkavanjem. 

Inace auto stoji napolju, i Beograd je u pitanju, nemam garazu. Svakako idem kod majstora da ga stavi na dijagnostiku pa da vidimo. Dva puta mi se desila ista stvar u roku od  20dana,pri tome sto se lampica check engine sama jednostavno ugasila. 

Hvala Vam puno na pomoci. 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se javim posle odlaska u servis. Lampica check engine se sama ugasila, posle 2dana.u servisu su prvo stavili na jednu dijagnostiku koja je pokazala nekivproblem sa turbinom, sto je bilo pogresno. Auto je inace presao 37000km. Kada su ga stavili na orginal fiatovu dijagnostiku pokazao je problem sa abs-om, kako su mi objasnili kao da u nekom trenutku centrala ne dobije signal na par sekundi. Prvoveravali su punjenje akomulatora i sve je u redu, onda su cistili senzore, vozili ga prikacenog na komp i sve je bilo u redu nije izbacivao nikakve greske. 

Medjutim posle 2dana voznje opet se desilo isto. Istim redom su se popalile lampice, i na kraju je samo ostala da svetli check engine. 

Molim vas za savet sta raditi ili nrki pregled. 

Nije mi jasno sta se desava, auto je nov, nije mnogo presao, akumulator nije star ni godinu dana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra opet idem kod njih, opet ce da ga stave na dijagnostiku, i tako da se voyi auto. Majstor koji ga je radio rekao mi je da je posle cišćenja senzora, stvarno divljao sa autom bas iz toga da vidi da li ce se sve ponoviti, ali sve je bilo ok.

Negde nesto pravi problem u nekom trenutku. Da li možda imate neki predlog sta još da se proveri?

Hvala puno unapred.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takve sporadicne greske me asociraju na neke probleme u elektricnim instalacijama. ABS greske ne bi trebale nikako biti povezane sa kojekakvim greskama turbine i slicno. A ako su pratili parametre turbine u voznji, i nije pokazivala nista cudno, onda ocigledno sa njom nije nista i ta greska je potekla od neceg drugog. E sad, takvim gremlinima je veoma tesko uci u trag. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, horvat said:

Takve sporadicne greske me asociraju na neke probleme u elektricnim instalacijama. ABS greske ne bi trebale nikako biti povezane sa kojekakvim greskama turbine i slicno. A ako su pratili parametre turbine u voznji, i nije pokazivala nista cudno, onda ocigledno sa njom nije nista i ta greska je potekla od neceg drugog. E sad, takvim gremlinima je veoma tesko uci u trag. 

Pratili su parametre turbine,motora u toku voynje i sve je bilo u redu.Auto ide sasvim normalno,bey gasenja,seckanja u voznji,ne gubi na snayi,samo sto se odjedno popale svaki put istim redosledom nabrojane lampice,i posle ponovnog pokretanja auta ostane da svetli samo ceck engine,koja se isto sama naprasno ugasi.

Najgore od svega sto se ja nesto i ne razumem u automobile,auto je redovno servisiran,kupljen je nov,cak je jos i u garanciji ,ali ona ne vazi u Srbiji posto je kupljen u Italiji, moze biti hiljadu i jedna stvar i najvise nervira to sto vise ne znam ni sama sta da uradim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/3/2021 at 6:29 PM, Ceca fiat tipo said:
Pratili su parametre turbine,motora u toku voynje i sve je bilo u redu.Auto ide sasvim normalno,bey gasenja,seckanja u voznji,ne gubi na snayi,samo sto se odjedno popale svaki put istim redosledom nabrojane lampice,i posle ponovnog pokretanja auta ostane da svetli samo ceck engine,koja se isto sama naprasno ugasi.
Najgore od svega sto se ja nesto i ne razumem u automobile,auto je redovno servisiran,kupljen je nov,cak je jos i u garanciji ,ali ona ne vazi u Srbiji posto je kupljen u Italiji, moze biti hiljadu i jedna stvar i najvise nervira to sto vise ne znam ni sama sta da uradim.

Probaj u Fiat Lancia servisu kod Gorana, Altina, Zemun...
Izklikeraće ga Goran 200%@Goran Zemun
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li može da se desi da kompjuter zabaguje? Meni se na jesen, dakle kada nije bilo hladno, desilo da mi se isključio tač displej. Ugasim uređaj, upalim, radio se čuje normalno, ali bilo šta da se promeni, stanica, trip ili da se uđe u settings je nemoguće. Crn ekran. Ugasim auto, ponovo probam, isto. Sutradan, upalio auto, uređaj,  ekran radi, sve je u redu. 

Nedugo nakon toga mi se zaglavio start-stop i prikazao lampicu na tabli za neispravnost. Probam ponovo, upalim auto, isti problem. Sutradan upalim auto, sve je u redu. Ja imam običaj da odmah po paljenju motora gasim start-stop. Nešto razmišljam da nisam prebrzo ugasio dok se inicijalizovao sistem, pa je zabagovalo. Nisam mnogo prešao za ovih godinu i po (6500km), za sada jedino ti bagovi što su bili. Ništa više. Niti se posle ponovilo išta slično. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to desavalo na 500L na pocetku pa sam updateovao softver. Koliko mi se cini, forte varijante imaju isti uredjaj kao 500L pre restyle.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/8/2021 at 10:44 AM, Mix74 said:

Da li može da se desi da kompjuter zabaguje? Meni se na jesen, dakle kada nije bilo hladno, desilo da mi se isključio tač displej. Ugasim uređaj, upalim, radio se čuje normalno, ali bilo šta da se promeni, stanica, trip ili da se uđe u settings je nemoguće. Crn ekran. Ugasim auto, ponovo probam, isto. Sutradan, upalio auto, uređaj,  ekran radi, sve je u redu. 

Nedugo nakon toga mi se zaglavio start-stop i prikazao lampicu na tabli za neispravnost. Probam ponovo, upalim auto, isti problem. Sutradan upalim auto, sve je u redu. Ja imam običaj da odmah po paljenju motora gasim start-stop. Nešto razmišljam da nisam prebrzo ugasio dok se inicijalizovao sistem, pa je zabagovalo. Nisam mnogo prešao za ovih godinu i po (6500km), za sada jedino ti bagovi što su bili. Ništa više. Niti se posle ponovilo išta slično. 

Proveri verziju softvera. Dešavalo se nekima. Imaš u  uconnect temi kako , šta. Stavi podlednju ako već nemaš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...