Ceca fiat tipo 1 Posted January 16, 2021 (edited) Treba mi mala pomoc i savet. U toku vožnje na Fiat Tipo 2016g dizel mi se upalila lampica za proklizavanje, pa lampica za nedovoljan pritisak u gumama, pa, hill holder, i na kraju cjeck engine. Kada sam ugasila auto i ponovo upalila sve lampice su se izbrisale samo je ostala check engine. Svakako cu ga staviti na dijagnostiku, i znam da može biti 1001stvar,ali ako može mala pomoc sta bi moglo biti. Inace auto se vozi i vecin na malim relacijama, kupljen je u italiji, i u garanciji je koja ne vazi kod nas zato sto je kupljen u evropskoj uniji. Edited February 3, 2021 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14518 Posted January 16, 2021 Ovako napamet, jedino to da je komp poblesavio... Nešto kod senzora na točkovima mu ne prija,a ima u temi za Tipo i situacija sa menjačem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 16, 2021 Vrlo lako moze da se desi da je akumulator prilicno ispraznjen. U tom slucaju auto hoce da prijavljuje razne greske koje u relnosti nisu prisutne. 3 Jim9, shuxx and bglion reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted January 16, 2021 (edited) +1 (iako je na novijim Fiatima elektronika poprilicno lepo ispeglana). A pogotovo zbog ovoga: 3 hours ago, Ceca fiat tipo said: Inace auzo se vozi i vecin na malim relacijama Plus je verovatno (zbog godista) fabricki akumulator u pitanju, a nisu pokazali kao nesto trajni. Plus su u zadnje vreme maltene ledeni dani. Pogotovo ako auto stoji napolju, dizel, kratke relacije, kreni-stani (posto vidim da je BG u pitanju) - takva eksploatacija bukvalno sahranjuje akumulator. Najmanje i ono sto ne kosta nista je da se akumulator lepo napuni i isprati situacija. A svakako dijagnostikom proveriti sta je uzrok pre svega te Check Engine lampice (ako i posle toga krene da prijavljuje), bilo koji krsten servis u kome se redovno odrzava auto ce to besplatno proveriti. Ono sto nije receno - da li se primecuju neki realni problemi u radu motora i ostalih sistema? Koji je MultiJet tacno u pitanju (1.3 ili 1.6)? Da li na autu postoji i da li se koristi Stop&Start? Licno ga uvek drzim iskljucenim - em "arci" sve sklopove stalnim paljenjem i gasenjem, potrosaci u vecoj meri nastavljaju da rade prazneci akumulator, koji se za to vreme naravno ne puni. A sve za ustedu od 4-5 dl/h, koliko trosi u leru. @Ceca fiat tipo Tema je prebacena u odgovarajuci Tipo tehnicki podforum. Edited January 16, 2021 by Ivan 2 neshtry and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 79 Posted January 16, 2021 Kad akumulator krene da "vriska" prvo abs i servo krenu da brljave.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ceca fiat tipo 1 Posted January 17, 2021 (edited) U pitanju je 1.3multyjet,nema star stop sistem, u radu auta se nista ne primecuje, jedno sto mi na tabli ne izlazi ona rastuca ili spustajuca strelica kad treba da promenis iz jedne brzine u drugu. Akumulator je proslog februar zamenjen, pa mi je malo nelogicno da je vec pred crkavanjem. Inace auto stoji napolju, i Beograd je u pitanju, nemam garazu. Svakako idem kod majstora da ga stavi na dijagnostiku pa da vidimo. Dva puta mi se desila ista stvar u roku od 20dana,pri tome sto se lampica check engine sama jednostavno ugasila. Hvala Vam puno na pomoci. Edited January 18, 2021 by Ivan Skinut nepotreban citat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ceca fiat tipo 1 Posted February 3, 2021 Evo da se javim posle odlaska u servis. Lampica check engine se sama ugasila, posle 2dana.u servisu su prvo stavili na jednu dijagnostiku koja je pokazala nekivproblem sa turbinom, sto je bilo pogresno. Auto je inace presao 37000km. Kada su ga stavili na orginal fiatovu dijagnostiku pokazao je problem sa abs-om, kako su mi objasnili kao da u nekom trenutku centrala ne dobije signal na par sekundi. Prvoveravali su punjenje akomulatora i sve je u redu, onda su cistili senzore, vozili ga prikacenog na komp i sve je bilo u redu nije izbacivao nikakve greske. Medjutim posle 2dana voznje opet se desilo isto. Istim redom su se popalile lampice, i na kraju je samo ostala da svetli check engine. Molim vas za savet sta raditi ili nrki pregled. Nije mi jasno sta se desava, auto je nov, nije mnogo presao, akumulator nije star ni godinu dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 79 Posted February 3, 2021 Nazad u servis, ostavi im auto, traži zamenski i insistiraj da reše. 2 Ceca fiat tipo and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ceca fiat tipo 1 Posted February 3, 2021 (edited) Sutra opet idem kod njih, opet ce da ga stave na dijagnostiku, i tako da se voyi auto. Majstor koji ga je radio rekao mi je da je posle cišćenja senzora, stvarno divljao sa autom bas iz toga da vidi da li ce se sve ponoviti, ali sve je bilo ok. Negde nesto pravi problem u nekom trenutku. Da li možda imate neki predlog sta još da se proveri? Hvala puno unapred. Edited February 3, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted February 3, 2021 Takve sporadicne greske me asociraju na neke probleme u elektricnim instalacijama. ABS greske ne bi trebale nikako biti povezane sa kojekakvim greskama turbine i slicno. A ako su pratili parametre turbine u voznji, i nije pokazivala nista cudno, onda ocigledno sa njom nije nista i ta greska je potekla od neceg drugog. E sad, takvim gremlinima je veoma tesko uci u trag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ceca fiat tipo 1 Posted February 3, 2021 34 minutes ago, horvat said: Takve sporadicne greske me asociraju na neke probleme u elektricnim instalacijama. ABS greske ne bi trebale nikako biti povezane sa kojekakvim greskama turbine i slicno. A ako su pratili parametre turbine u voznji, i nije pokazivala nista cudno, onda ocigledno sa njom nije nista i ta greska je potekla od neceg drugog. E sad, takvim gremlinima je veoma tesko uci u trag. Pratili su parametre turbine,motora u toku voynje i sve je bilo u redu.Auto ide sasvim normalno,bey gasenja,seckanja u voznji,ne gubi na snayi,samo sto se odjedno popale svaki put istim redosledom nabrojane lampice,i posle ponovnog pokretanja auta ostane da svetli samo ceck engine,koja se isto sama naprasno ugasi. Najgore od svega sto se ja nesto i ne razumem u automobile,auto je redovno servisiran,kupljen je nov,cak je jos i u garanciji ,ali ona ne vazi u Srbiji posto je kupljen u Italiji, moze biti hiljadu i jedna stvar i najvise nervira to sto vise ne znam ni sama sta da uradim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5823 Posted February 3, 2021 Promeni servis! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14518 Posted February 3, 2021 On 2/3/2021 at 6:29 PM, Ceca fiat tipo said: Pratili su parametre turbine,motora u toku voynje i sve je bilo u redu.Auto ide sasvim normalno,bey gasenja,seckanja u voznji,ne gubi na snayi,samo sto se odjedno popale svaki put istim redosledom nabrojane lampice,i posle ponovnog pokretanja auta ostane da svetli samo ceck engine,koja se isto sama naprasno ugasi. Najgore od svega sto se ja nesto i ne razumem u automobile,auto je redovno servisiran,kupljen je nov,cak je jos i u garanciji ,ali ona ne vazi u Srbiji posto je kupljen u Italiji, moze biti hiljadu i jedna stvar i najvise nervira to sto vise ne znam ni sama sta da uradim. Probaj u Fiat Lancia servisu kod Gorana, Altina, Zemun... Izklikeraće ga Goran 200%@Goran Zemun Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mix74 46 Posted February 8, 2021 Da li može da se desi da kompjuter zabaguje? Meni se na jesen, dakle kada nije bilo hladno, desilo da mi se isključio tač displej. Ugasim uređaj, upalim, radio se čuje normalno, ali bilo šta da se promeni, stanica, trip ili da se uđe u settings je nemoguće. Crn ekran. Ugasim auto, ponovo probam, isto. Sutradan, upalio auto, uređaj, ekran radi, sve je u redu. Nedugo nakon toga mi se zaglavio start-stop i prikazao lampicu na tabli za neispravnost. Probam ponovo, upalim auto, isti problem. Sutradan upalim auto, sve je u redu. Ja imam običaj da odmah po paljenju motora gasim start-stop. Nešto razmišljam da nisam prebrzo ugasio dok se inicijalizovao sistem, pa je zabagovalo. Nisam mnogo prešao za ovih godinu i po (6500km), za sada jedino ti bagovi što su bili. Ništa više. Niti se posle ponovilo išta slično. Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted February 9, 2021 Meni se to desavalo na 500L na pocetku pa sam updateovao softver. Koliko mi se cini, forte varijante imaju isti uredjaj kao 500L pre restyle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted February 13, 2021 On 2/8/2021 at 10:44 AM, Mix74 said: Da li može da se desi da kompjuter zabaguje? Meni se na jesen, dakle kada nije bilo hladno, desilo da mi se isključio tač displej. Ugasim uređaj, upalim, radio se čuje normalno, ali bilo šta da se promeni, stanica, trip ili da se uđe u settings je nemoguće. Crn ekran. Ugasim auto, ponovo probam, isto. Sutradan, upalio auto, uređaj, ekran radi, sve je u redu. Nedugo nakon toga mi se zaglavio start-stop i prikazao lampicu na tabli za neispravnost. Probam ponovo, upalim auto, isti problem. Sutradan upalim auto, sve je u redu. Ja imam običaj da odmah po paljenju motora gasim start-stop. Nešto razmišljam da nisam prebrzo ugasio dok se inicijalizovao sistem, pa je zabagovalo. Nisam mnogo prešao za ovih godinu i po (6500km), za sada jedino ti bagovi što su bili. Ništa više. Niti se posle ponovilo išta slično. Proveri verziju softvera. Dešavalo se nekima. Imaš u uconnect temi kako , šta. Stavi podlednju ako već nemaš? Quote Share this post Link to post Share on other sites