Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Ja ne pravim neko posebno pitanje oko tih sati jer znam da je to norma. Meni je lično to prilično skupo. Neko ko dobro stoji sa finansijama radi servise u ovlašćenom ili zbog garancije.

Ja nemam fabričku,imam njihovu dileraku godinu dana ali i zakonsku obzirom da zakon obavezuje pravna lica na to. Prema meni su ispali korektni i to sam već napisao gore u postovima. Cenu sam postavio,čisto informativnog karaktera za nekog koga zanima,možda nekom to nije skupo i radiće kod njih,možda su povoljniji nego neki drugi Fiat diler. Nisam ponudu postavio u svrhu prozivanja servisa ili tako nešto,da to odmah razjasnim.

Što se tiče vremena,pa to zavisi od iskustva i sposobnosti majstora,individualno je. Ne zalazim u to.

Gore je neko napisao o prebacivanju teme. Ne znam jel sam nešto pogrešio? Ja jesam video teme za 1.4 t jet ali nisam našao 1.4 t jet 500l,za sad :).
Ako sam pogrešio,pardon,nadam se da imaju admini razumevanja.
 

1 hour ago, totti said:
Čekam da svi pročitaju temu i utiske za 1.4 atmo, pa da administracija prebacuje postove u već postojeće teme
 
Koji je pašin rent a car? Možda ga i znam...
 

Galaxy Pro je rent a car na Karaburmi tj. u Mirijevskom Bulevaru.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, sknezevic09 said:

Gore je neko napisao o prebacivanju teme. Ne znam jel sam nešto pogrešio? Ja jesam video teme za 1.4 t jet ali nisam našao 1.4 t jet 500l,za sad :).
Ako sam pogrešio,pardon,nadam se da imaju admini razumevanja.

Zezanje je to, sve ok... :D kad budeš imao vremena baci pogled na ovu temu, biće ti jasnije odakle ta priča oko 1.4 atmosferca... :thumbup: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, sknezevic09 said:

I meni je to zaparalo oči,baš onako u najmanju ruku skupo :)
Što se tiče cene samih delova po meni su ok cene. Mislim ja ću to uzeti povoljnije na drugom mestu

Ukupna cena je "super" 41.000 din.

Kod ovlascenih, Bogunovica, imali su dosta manje od tih 8 radnih sati - ali sam pre 3 godine dobio ponudu za veliki+mali servis na oko 60.000 din.

Na kraju sve to odradio kod naseg Gorana, koji je bio standardno ljubazan i da pre kupovine dodatno organizuje slep sa placa, detaljno pregleda auto...

Veliki+mali servis (doduse za MultiAir Turbo, koji je samo poslednja nadogradnja na T-Jet i 1368 ccm blok) me je sa klupskim popustom izasao nesto oko 200 EUR, koliko se secam.

A evo i te ponude koju sam dobio iz Bogunovica. Napomena - na spisku su bila moguca Selenia i Shell. Pa samo ukupnu cifru treba umanjiti za ulje koje se ne izabere:

 

Untitled1.jpg.37c7938db3dbfc518210d260229869b2.thumb.jpg.39a5c4db46db63c07eaa3c02701a91c2.jpg

 

Da ne zaboravim - dobrodoslica na forum, da te auto lepo posluzi i da se druzimo na nekom forumskom okupljanju kada prodje ova posast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitke na kupovini, da te lepo i dugo služi!

 

Ako se ne varam, prvi T-jet 500L na forumu :)  Ne čudi što nema informacija i utisaka o njemu jer je veoma veoma redak kod nas. Čekam da ga još malo provozaš i podeliš utiske. 

 

Što se tiče službenih vozila, već nekoliko puta dokazano da to "uredno održavan u ovlašćenom servisu" kod njih ne daje nikakvu garanciju da je auto u top stanju. Drago mi je da su bar većinu problema sredili. Inače kolega i ja upoređivali svoje 500L-ove, ja uzeo od fizičkog lica ( prvog i jedinog vlasnika), on od firme ( bio je i dosta povoljniji ). Na izgled nije ni njegov uništen, ali mehanički, to nisu isti automobili. Očigledno komercijalisti nisu birali teren, zaobilazili rupe na asfaltu, izbegavali penjanje po ivičnjacima i sl. Ne voze ih kako bisu vozili spostveni auto... To je razlog zašto ja lično ne bih uzimao službeni.

 

Čekamo slike i utiske :)

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na lepim željama,pre svega. Za sad sam zadovoljan t-jetom,ako nastavi da radi normalno meni je top. U stvari apetiti su različiti kao i potreba i očekivanja od auta. Meni je i Dačija bila top,obzirom da od Yarisa vučem naviku da se hauba otvara na servisu i kad se dosipa voda za brisače. Tako da ono,u početku sam 500lom bio nezadovoljan zbog nepravilnosti u radu,ali sad je sve ok...za sad :)

Uzeću vremena za par dana a možda i sutra da malo napišem detaljnije moju recenziju 500l sa ovim motorom,za buduća pokolenja :)
Takođe sam i slike dužan
mislim nekom služi auto da se igra sa njim i da ga popravlja itd itd...volim i ja kola i sve to,ali nekako koristim auto da mi pomaže da stižem brzo i komotno negde,kad krene da me ometa u tome onda smo u svađi. Tako da pre svega mi je bitno da je pouzdan auto.

Ako nastavi da zeza,pojaviće se još jedan 500l t jet na polovnim,da znate unapred... Stay tuned :)

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, totti said:

Nije prvi T-jet, bio je i onaj iz Prokuplja ili tako nešto.

U 500L stoji da ih je bilo malo (kupovala se uglavnom ulazna motorizacija). Ali da ne bude da je sam motor raritet, o T-Jet je pisano bas dosta ovde, pa moze vec prilicno toga da se procita. Sa manjim izmenama, to je tehnologija koja je krenula jos pre 15 godina, a uveliko je menja novi GSE.

Tako da vazi relativno slicna prica kao i za druge modele, tipa Brava, Delte, Giuliette... Koji su slicne tezine ili malo tezi, a opet aerodinamicniji. Svakako jos jedno iskustvo je samo plus za forum, pogotovo u ovoj redjoj kombinaciji modela i motorizacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle skoro 2 meseca druženja sa 500l om , mogu možda već da iznesem svoje skromne utiske. Kao što sam rekao na početku,nekako sam temu i otvorio da bih drugima preneo utiske o ovom modelu i motoru u njemu,koji je redak kod nas,mislim u ovoj kombinaciji,ne uopšteno.

Ne znam odakle da počnem... Pošto je lepota u oku posmatrača,meni je lično 500l dopadljiv auto. Nekima je ružniji od Multiple,meni nije,ne smeta mi da vozim takav auto. Dakle vizuelni izgled , meni super,posebno model posle mog u visokom paketu opreme,ma bombonica :) .

Enterijer... Prvo što je mene kupilo je jako lepa pozicija sedenja i volan. City servo je za mene kao za bebu zvečka,misle ljudi da ne znam da parkiram,a meni u stvari gušt da motam 5x pun levo,pun desno :).

Preglednost je dobra,makar meni. Retrovizori iznenađujuće veliki,veliki plus. Menjač lagan,može se reći precizan ali malo duži hodovi. Kad smo već kod menjača,meni se lično nije mnogo svidelo što već na 65kmh traži 6 tu brzinu,znači po njegovom na svakih 3 sekunde šaltanje. Kratak prenos,obzirom da je turbo mislim da može na manje obrtaja da se vrti na auto putu. Ogromna razlika između ovog auta i na primer Fabie 1.2 tsi 110 konja u korist Fabie. Kad smo već kod krstareće brzine,malo je bučan da budem iskren. I to već od 110 pa do 130-140. Kad kažem bučan,mislim baš na zvuk motora,kao kod starih kola kad baš jasno čuješ motor. Posle se utiša obzirom da ga apsorbuje strujanje vazduha. Dobacio sam do 205kmh, za mene iznenađujuće.

Mesta u kabini ima dovoljno za porodicu. Zadnja klupa je klizna pa se može kalkulisati sa gepekom ako su pozadi sitni putnici,recimo. Ali svakako mesta ima za 4 odrasle osobe na pretek. Kod mene nazad ima naslon za ruku,napred mi to nedostaje baš. Ima solidan broj pretinaca za sitnice,flašice vode i tako to. Mada ima jedna mala koja je neupotrebljiva,kod menjača,mislim da je za telefon,ali današnji ni jedan telefon tu ne staje,kratka je. Može za žvake.

Ima usb,aux in,blututh povezivanje,tako da što se tiče toga,pokriveni smo. Ozvučenje za prosečne slušače i više nego dobro. Ceo utisak o enterijeru je poprilično pozitivan,a zbog onog detalja na tabli u boji je i zanimljiv. Ko god je seo u auto odmah je bio komentar,wow kako je lep.
Kvalitet izrade je ,klasika,Fiat. Ništa specijalno. Plastike su obične.... Sedišta su mogla biti malo profilisanija. Recimo kod VW Tourana su mnogo bolja. Uz takva sedišta i valjan naslon za ruku,dobitna kombinacija.

Što se tiče samog osećaja u vožnji,jako se lepo ponaša. Lepo leži na putu,stabilan je,uliva sigurnost kod naglih promena pravca i bržih ulazaka u krivine,za svoju klasu. Oseti svaku neravninu na putu,to mi je eto kao neki minus,ali meni ne smeta.

U kombinaciji sa ovim motorom,je sasvim dobar. Za razliku od običnog 1.4 razlika je ooogromna. Običan 1.4 se vuče kao kornjača. Među ubrzanja su sasvim korektna ( nisam vozio pod klimom ) . Preticanja bez problema. U 6 oj od 80 pa na dalje sasvim lepo povlači. Ako je u 3 oj na 60-70 i onda se potapa tad auto podivlja,časkom na magistrali izletim na 140-150. Uz bubanj potok u 6 oj pojede uzbrdicu za užinu. Kad smo kod motora,moram naglasiti da se ne oseti razlika u vožnji na plin i benzin. Potrošnja plina je od 8+ na otvorenom,kombinovano oko 10( relacija Kikinda-Bg,gde sam na magistrali išao 110-130,ostala km do 330km je čist grad) a čist grad popije oko 13,sad u zimskom periodu. Dakle litar gore dole može,zavisi od vozača. Za benzin ne znam, nisam ga vozio na benzin pa nisam ni merio. Po mom mišljenju,nije baš da je štedljiv kad je potrošnja u pitanju,ali na plin je skorz ok. Mada to ima veze sa oblikom auta i masom,koja je oko 1300kg ako se ne varam. Ne može i jare i pare,to definitivno.

Sve u svemu,za tu cenu,to je to. Videćemo kako će dalje ići. Ako sam nešto propustio,slobodno pitajte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bili smo na Staroj planini za vikend, ja parkirah Z10 kraj zelenog 500L cross, stakla 2018.

Meni je prelep, malo kao naduo :lol:, bubamarica. Vlasnik mu stavio krovne nosače, odlični su.

Ma odličan, praktičan.

Ali srbende vole VW, baba ga vozila samo do pijace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra mi je fora TJet u 500l,baš sam gledao Giulietta sa tim motorom,ali 500l mi je više family oriented nego Alfa Romeo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog potrošnje 1.4tJet + plin dobitna kombinacija u 500L!

Recimo i meni Scenic troši čak i ispod 5 na brzinama 100-110, ali na 130 ne može ispod 7! Hebiga visok auto, velika čeona površina, još ako kažeš da su prenosi kraći...

Recimo posle redizajna su unapredili sedišta, a meni se iskreno više sviđa ono u ranijem Lounge paketu gde je tabla presvučena!

 

Evo kod mene u kraju dva sa nagradne igre sa računima, extra im stoji ona tamnija metalik crvena i crne ratkapne (jbg)!

 

Nego @sknezevic09 šta si se stiso za slike!!!!???

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam se stisao nego nikako da ga slikam opranog i da budu lepe slike. mislim klasičan 500l crveni :)

A ni ne znam kad ću ga slikati,neće mi biti dostupan neko vreme tako da,definitivno nisam ispunio obećanje :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/26/2021 at 9:59 AM, sknezevic09 said:

Potrošnja plina je od 8+ na otvorenom,kombinovano oko 10( relacija Kikinda-Bg,gde sam na magistrali išao 110-130,ostala km do 330km je čist grad) a čist grad popije oko 13,sad u zimskom periodu. Dakle litar gore dole može,zavisi od vozača. Za benzin ne znam, nisam ga vozio na benzin pa nisam ni merio. Po mom mišljenju,nije baš da je štedljiv kad je potrošnja u pitanju,ali na plin je skorz ok. Mada to ima veze sa oblikom auta i masom,koja je oko 1300kg ako se ne varam. Ne može i jare i pare,to definitivno.

Sa svojih oko 165 cm 500L je visok kao većina savremenih vozila SUV C segmenta. Od nekih je i viši par cm (npr, od QQ je viši oko 6 cm). Sve to ima uticaja i na potrošnju pri većim brzinama (mislim na AP), a i na samu masu vozila (dakako, i to utiče na potrošnju).

Naravno, tolika visina mu donosi i natprosečan prostor za glave putnika napred ("headroom"), dok to pozadi već i nije slučaj, jer mu je zadnja klupa dosta izdignuta, pa ni mesta za glavu pozadi nema previše (nije saglasno visini vozila). Ali, ko može visinom da pozadi sedne, mislim da sedi baš "rajski" (znam da je moja porodica uvek govorila da im je pozadi udobniji 500L od 308 SW)

Ono što me šokiralo nedavno, bilo je kada sam seo u N1 verziju pozadi. Mesta za glavu je bilo značajno manje, jer je klupa bila još više izdignita. Zašto - pojma nemam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, sknezevic09 said:

Ima li neko,ili zna nekog ko zna nekog da ima vozačeva vrata za 500l a da nisu 200€ ?

Ne znam da li si probao kod nekog od vecih - Pedja Indjija, Maki Sabac...

Imas ovde kontakte, kreni od zadnje strane i aktuelnih postova:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5602-fiatlanciaalfa-romeo-otpadi/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče oglasa mislim da je prijatelj pozvao sve u Srbiji koji prodaju Fiat delove. Hvala svakako,prelistaću temu pa ćemo pozvati da vidimo šta nam je činiti.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Sa svojih oko 165 cm 500L je visok kao većina savremenih vozila SUV C segmenta. Od nekih je i viši par cm (npr, od QQ je viši oko 6 cm). Sve to ima uticaja i na potrošnju pri većim brzinama (mislim na AP), a i na samu masu vozila (dakako, i to utiče na potrošnju).
Naravno, tolika visina mu donosi i natprosečan prostor za glave putnika napred ("headroom"), dok to pozadi već i nije slučaj, jer mu je zadnja klupa dosta izdignuta, pa ni mesta za glavu pozadi nema previše (nije saglasno visini vozila). Ali, ko može visinom da pozadi sedne, mislim da sedi baš "rajski" (znam da je moja porodica uvek govorila da im je pozadi udobniji 500L od 308 SW)
Ono što me šokiralo nedavno, bilo je kada sam seo u N1 verziju pozadi. Mesta za glavu je bilo značajno manje, jer je klupa bila još više izdignita. Zašto - pojma nemam.
Ok,jeste veći auto,nesporno,ali u gradu da troši oko 13l gasa + onaj deo benzina dok ne prenaci na gas,meni to nije normalno za 1.4 t jet od 120 konja. To je potrošnja BMW a 520i.

Na otvorenom je ok potrošnja, auto put, zavisi, do 130 je prihvatljivo.

Što se tiče komfora,ja sam skroz zadovoljan. Lepo se sedi i na zadnjoj klupi,ja sam 180 cm i ima mesta na pretek.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

500l će biti na prodaju,pa eto,ako je nekom zanimljivo ovako nešto neka piše PP.

Što se tiče cene, ne znam ni sam,baš su šarene. Možda 7000€?
Sad ima 147 000 km , registrovan do Novembra ne znam tačno datum,proveriću. Gume dobre, nazad zimske napred allseason kupljene letos. Ima sitnica da se čačne na njemu,kao na primer rešavanje check engie lampice ( neki kažu,ma nema veze,fiat,normalno je to,meni nije) , na plinu,po meni ne ide kako treba ima neku sitnu knedlicu, možda i rešim to, na benzinu top. Akumulator takođe nov,samo stao pre mesec dana bez najave.

Ulaganja, videli ste i temi da imao kontakt sa đubretarcem,vrata stavljena druga u boji,krilo farbano ali loše pa se baš vidi, iznad vozačeve glave na krovu odmah kod špferke kamenčići ili kamen načeli boju i to treba sanirati. Levo zadnje staklo,podizač ne radi od kad su menjana vrata,za to verujem da je kontakt,ako uhvatim vremena proveriću to.
Takođe servisi su ja mislim došli na red, mali ne još ali veliki da.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...