Jump to content
FAS Goran
sknezevic09

Fiat 500 L 1.4 T-jet 120

Recommended Posts

Lepa kilometraza za 4 godine vozi se lepo tjet, daj neku sliku 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam neke normalne slike auta,pa zato nisam odmah postavio u predstavljanju. Lepa je kilometraža zato što je od firme bio,imaju u Nikkom-u 100 ovakvih istih na prodaju sa sličnim kilometražama.

Ja koliko sam gledao po internetima,vrlo su šturi utisci o 500l 1.4 t-jet. Dosta više se voze Alfe i Lancie sa tim motorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 komada sa T-Jet motorom, ili 100 komada, sa raznim motorima?

 

Istina sto kazes, i u Tipu je veoma redak motor :D 

 

Kako se tebi cini ovako, na prvu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam tačan broj t jet-ova,ali dooosta ih je bilo. Iz Bambija baj bek.

U principu...šta znam. Uzeo sam ga za posao i bilo je bitno da bude na plin auto sa 5 vrata,novijeg godišta. Nisam imao želju da uzmem 500l,ovo je slučajno izašlo za lepu cenu i to što mi treba. Na kraju sam ga povukao iz posla,sad ga ja vozim.

Što se mene tiče,u odnosu na Dačiu Logan 1.5 DCI 2014 to koju sam vozio pre ovog,ima dosta manje te krute plastike i jeftine tj. najjeftinije završne obrade. Komotan je baš,udoban za put,a city servo je za mene kao kad bebi daš zvečku. Za suprugu pogotovo.

Lepa je oprema,iskreno,fale mi alu felne,maglenke i naslon za ruku. Pozadi ima. Ima sva 4 el podizača i multimediju. Komande na volanu,tempomat.

Plin je fabrički i nema razlike u vožnji na banzin i na plin.

Motor je živahan,sviđa mi se kako se vozi,lepo može da potegne,što trenutno na početku jako često koristim. Vozio sam ga 205kmh,možda može još par km preko,i to na plinu. Za grad je smorčina menjač jer do 70kmh izmenjaš svih 6 brzina. Ali na magistrali mama,od 70-170 sve u šestoj. Čak i za preticanja od 80kmh pa na dalje ni ne mora u 5 da se vraća osim ako baš nije skučeno ali generalno međuubrzanja za mene lično skroz ok.

Potrošnja plina u gradu je oko 11l.

Malo me nervira za sad,već 2x sam bio u servisu zbog ček engine i još par sitnica,o tome ću detaljnije u drugom postu

Sve u svemu,koliko para,toliko muzike,sve u svemu za mene lično ok auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam svojevremeno zagledao 500l sa ovom kombinacijom 1.4 tJet sa plinom! Deluje zanimljivo!

Sa srećom da ga voziš!

Nadam se da su ostavili neko pakovanje keksa u gepeku ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko je to para, ako može da se zna, i kako se to kupuje, neke licitacije, ili... ako nije bilo po oglasima...

 

baš me interesuju te velike rasprodaje službenih automobila... kako to funkcioniše...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka je sa srecom L :)

Lepa motorizacija bas. Nesto sto bih i ja gledao za benzinski motor.

 

Sto se kupovine sluzbenih tice, ja bih iskreno gledao samo nesto sto sam licno i jedino vozio. Ostalo je za izbegavanje po meni, ako nije bas od zene ili od rodjenog brata :D 

Imao sam priliku cesto da vozim sluzbena kola koja tera ko stigne. Bezmalo bude 3x veca potrosnja od deklarisane na otvorenom putu, pa vi vidite sta se sa njima radi.

 

Jedared sam na Octavii "zagadjivacu" 2.0TDI 140ks video prosecnu potrosnju 8l na autoputu! Samo da kazem da taj auto laze kao pas i da ima prosek 4.5-5.5l po bordu kako god se vozio. Kako je ostalo napravljeno ne znam stvarno. 

 

A mnoge kompanije daju mogunost otkupa opreme kako bi motivisale radnike da istu cuvaju. Ja  npr mogu da otkupim laptop koji ce, ako se sacuva vredeti 50% cene u trenutku zamene za oko 2% vrednosti uredjaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kola smo regularno našli na oglasima. Ima ih i dalje. Nije išlo po principu licitacije. Platio sam ga tačno 776 000 plus porez na prenos i registracija.

Treba uzeti u obzir da smo tu cenu dobili obzirom da smo uzeli 5-6 vozila,pašo 3 ili 4,drugar jedan i ja jedan.

Ja sam u prošloj firmi zadužio Renault Trafic nov,napravio sam 110 000 km sa njim za godinu ipo dana,kad sam otišao iz firme kombi je bio kao nov,u pravom smislu te reči. Da kamen nije slomio šoferku i viljuškarista u jednoj firmi vrlo maljo ulubio prag,moglo bi se reći da nije vožen,ali ja sam posebna priča po tom pitanju.

Elem,ovi fiati su bili službeni od komercijale sigurno. Tako da ne verujem da se menjalo 20 vozača. Drugo,ozbiljne firme ite kako prate troškove,a komercijala ne žuri jer mu ne ide u prilog da obiđe sve kupce za dan nego doziraju. Uhlavnom su opremljeni GPS om i upozoravaju se o svakom kršenju saobraćajnih propisa.

Od firme je dobro kupiti jer se održavaju kako treba,uglavnom. Uglavnom imaju kasko i sve se popravlja kako treba u slučaju havarije.

Drugi razlog je,što su iz Nikoma svaku sitnicu koju smo pronašli kao manu sredili o njihovom trošku. Dva puta je bio u servisu zbog problema sa trzanjem sve su otklonili. Menjali su svećice,filter kabine,očistili dizne i benzinske i plinske. Ja sam samo eto izgubio što sam bio bez auta par dana i to vreme da odem do servisa.

Takođe imam garanciju godinu dana. Od privatnog lica kupuješ auto u viđenom stanju,i ako ti crkne do kuće dobićeš odgovor,gledao si,to ti je što ti je. Što bi i ja rekao,jer ja sam prodao Dačiju i top stanju ali sam naglašavao da mi ne pada na pamet da garantujem za polovan auto od 200 000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto ljudi, sto ćudi. Ja sam u firmi imao ljude koji su mazili i pazili vozila, a imao sam i idiote neiživljene.

Svakako je garancija jedan veliki plus.

Kapiram da je više od pola automobila od preko korišćeno kao službeno...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slike idu sutra,kad dođem na posao da može lepo da se slika na dnevnom svetlu,nemam ni jednu da valja.

U princupu,kao što sam rekao,nije da sam imao želju i nameru da uzmem 500l. Ovo je sticajem okolnosti. Svakako jedna od prelomnih stvari je bila što je turbo. Onaj 1.4 običan nije uopšte ulazio u razmatranje. Nije da sam trkač,ali za njega je Dačia Logan 1.5 dci 75 , bila leteći tanjir. Isto važi i za Tipo sa 1.4 običnim. Znam zato što sam ih vozio ima ih pašo u rent a car u.

Ovaj turbo se stvarno lepo uklapa sa masom vozila.

Elem,ostao sam dužan oko toga šta me je nerviralo u prvih mesec dana druženja,malo jače.

Auto sam uzeo na neviđeno,pašo je hteo njega sebi pa je prebacio meni,on će posle nekad možda još neki uzeti,tako da sam ja samo uplatio pare,završio registraciju i sa tablicama pravac Kragujevac. Nisam se opterećivao zato što sam ja prvi gledao ta kola za njega,bio sam u prolazu i bilo je 11-12 komada spremnih za prodaju u tom momentu,sve ista kola. Kilometraže 90-130-140 000,crveni,finese u pitanju.

Uglavnom,odem ja po auto,upalim auto kad ono ček enđžin. Čovek prodavac kaže,nisam znao,izvini,danas sam ga vozio oko salona da vidim jel sve ok,jer dogovor je bio da se sredi auto da nema tih "sitnica". Kad dođeš u Bg ideš u servis,rešiće oni,izvini. Ajde,nisam generalno namćor pa bilo je to ok. Na putu do Bg auto je poprilično gutao knedle na potapanjima u rasponu 2-3000 rpm. Na Petrolu u Kg sipam 1000 rsd plina, sve je potrošio do Begaljice. Odatle sam na benzin.

Osim te sitnice,posle se ispostavilo da ima još mana,kao što su: Motanje na desno pun - škripanje u p.levom točku i to baš glasno,senzor pojasa se palio sam od sebe za suvozača,bio prekid u instalaciji negde pa je palio svetlo u kabini kad se upali grejač zadnjeg stakla. Naravno,rešili sve u servisu,ja odem po auto,nisam stigao u radno vreme nego uzmem od portira. Odmah čujem točak opet škripi,reko aj nema veze,neću se smaram sa njima,znao sam da je ona zaštita oko diska,što se ispostavilo posle kao tačno kad sam vratio auto drugi put u servis.

Drugi put u servis je vraćan zbog iste stvari posle 10 dana,opet ček enđžin i gutanje knedle. U međuvremenu sam zaključio da se malo mrznemo u autu i da bi na -10 morali u jaknama da se vozimo. Ventilacija,skoro pa ništa,na 4 jedva se oseti. Za ventilaciju je bio filter kabine preprljav i nije propuštao,što sam pretpostavio po zvuku ventilacije ali nisam hteo sam da menjam,to su zamenili,sad je super,vozim se bez jakne :).
Točak sređen ,bila je tačna moja dijagnoza za zaštitu,ali i to su sredili naknadno kad sam otišao da preuzmem auto na probnoj vožnji on se čuje,reko vraćaj auto u servis neću ga opet uzeti neispravnog. Ček enđžin je rešen čišćenjem dizni plinskih i takođe benzinskih u ultrazvučnoj kadici,kaže dečko iz servisa da su bile preprljave. Valjda zbog toga je gubio paljenje na nekom cilindru. Takođe i nove svećice,tako rekoše. Nisam ništa platio,tako da jedan + za Nikkom od mene. Momci na prijemu skroz super i tu plus kao i šef servisa skroz dobar dečko.

Tako da malo me na početku nervirao auto,bio sam isfrustriran da auto star 4,skoro 5 godina i 118 000 km zeza.

Al sam se raspisao,ali eto,uglavnom to je to. Sad se vozimo dalje pa videćemo kako će ići.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam na kupovini! Super izbor motora, pogotovo sto je na plin. Bas mi je drago da je prodavac ispostovao garanciju, znam taj osecaj kada ti nesto kvari srecu posle kupovine. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :)
I meni je drago. Nadam se da će ostati tako. U svakom slučaju,verovatno ću se odlučiti za gubitak garancije,obzirom da veliki servis najverovatnije neću raditi kod njih.

U prilogu ću ubaciti sliku ponude za veliki servis. Čisto da ima,za nekog budućeg vlasnika koga bude zanimalo. Zato sam se i odlučio da otvorim temu,obzirom da sam sa informacijama i ja u deficitu o ovom konkretnom modelu. Pa eto,ovde će ostati trag mog iskustva,možda će nekom značiti.6d58be48ae46ecfff4a8585a7fe213a0.jpg

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro,možda sam previše detaljan,možda je mana a možda i vrlina,ne znam,ne mogu sam o sebi da sudim.

Meni lično mnogo znači kad nađem kompletne informacije o nečemu što me zanima,makar i smernice,nekako je lakše.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam obicaj da komentarisem,ali 8 n.casova za veliki i mali servis.......18.144din To je za mene cist kriminal tj otimanje para.

To se radi za 3 sata efektivno i 50e,sta oni rade 8 sati :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, simonen said:
Nemam obicaj da komentarisem,ali 8 n.casova za veliki i mali servis.......18.144din To je za mene cist kriminal tj otimanje para.
To se radi za 3 sata efektivno i 50e,sta oni rade 8 sati :cry:

I meni je to zaparalo oči,baš onako u najmanju ruku skupo :)
Što se tiče cene samih delova po meni su ok cene. Mislim ja ću to uzeti povoljnije na drugom mestu,ali ove su ok generalno....ali rad... Ne znam....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekam da svi pročitaju temu i utiske za 1.4 atmo, pa da administracija prebacuje postove u već postojeće teme

 

Koji je pašin rent a car? Možda ga i znam...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, simonen said:

...8 n.casova za veliki i mali servis.......18.144din To je za mene cist kriminal tj otimanje para.

To se radi za 3 sata efektivno i 50e,sta oni rade 8 sati :cry:

Po ovlašćenim servisima za faktički bilo koji brend, oko naplaćivanja rada je ista politika:

- centrala normira koliko koja intervencija traje, i toliko radnih sati mora da se naplati za taj posao.

Mora da se naplati toliko i toliko sati jer toliko piše da je npr. za promenu prednjih pločica kad se rade prednje pločice. Nije bitno da li se u stvarnosti radilo kraće ili duže od toga. Radilo se kraće jer su npr. radila dva majstora, ili taman koliko je norma jer je radio jedan, ili duže jer je radio ''novi klinac'' koji je počeo tek prošlog ponedeljka da radi. :D Time se postiže i ujednačenost u cenama kod ovlašćenog istog brenda za isti posao.

 

Te norme su obično ''široke'' u radnim satima...jer mora negde da se omogući dileru da zaradi jer jednokratna zarada prilikom prodaje novog automobila je sve manja i manja, naročito za jeftinije automobile. Ako mu nisi dao da zaradi prilikom prodaje auta, niti mu daješ da zaradi na servisu, onda se niko u toj državi neće ni javiti da bude tvoj diler, tj. bićeš bez prodajne i servisne mreže.

Mada, ovde je auto izašao iz fabričke garancije, mogli su i drugačije da naplate...

 

I sve ono što su mu besplatno uradili/zamenili (nabrojano je to) u okviru garancije takođe je neko morao platiti. Pošto je auto star 4 godine to više nije fabrička garancija jer ona traje 2 godine. To je sada dilerska garancija, tj. sve su to platili iz svog džepa. Moooožda nešto uspeju da naplate od Bambija ako imaju takav ugovor sa njima oko stanja auta kad ih Bambi vrati...

Ništa ne opravdavam, samo istine radi kažem kako stoje stvari. :thumbup: 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam trebao da radim velik servis na fabiji II 1.4TDI, komsija, mehanicar mi kaze da ostavim kola, pa ce me zvati. Jok ja, kazem kupujem pice, i tu sam. Zadrzao sam se 4h. Od toga 1h se majstor majao oko drugog slucaja. Tako da... 3 do 4h maxxx... Ko zna.. I hoce...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...