Jump to content
FAS Goran
skile86

AR Giulietta - Moje novo sokoćalo

Recommended Posts

To mi realno najvise nedostaje, ali sredicemo nesto. :-)

Nema ni senzore za svetla, ali na to cu se navici.

Ajd' da kazem i rec-dve o manama koje sam primetio tj podsetio se sa ranijih kola...

Raspored papucica mi je bas los tj gas i kocnica su relativno blizu jedna drugoj i cesto mi se desava da pritiskam obe, narocito sad kad nosam neke cokule.

Ovo je  ovde jos izrazenije posto su alu papucice i deluje mi da su glomaznije nego gumene.
Tempomat je takodje postavljen na bzv mestu i stalno ga udaram levim kolenom iako je sediste skroz spusteno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za početak možeš u običan far ubaciti ksenon ili Led time ćeš dosta dobiti. Onda kasnije ako nisi zadovoljan gledati na oglasima ako je OK cena original  farove ili dobre zamenske. 

Vozački auto pa su papučice blizu ali to se brzo navikne a ima i te kako prednosti! 

Što se tempomata  tiče veruj mi daleko bolje rešenje je ručica nego nego da su tipke na volanu.  Ili najgore je kada ga nemaš. 

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas kod mene u temi, kineski AC slim balast staje unutra u far lagano. CNLight 4300k sijalica u fabricki projektor, lepo svetli... E sad, posto je tvoja facelift, ima canbus, sto moja nema, tako da nisam siguran kolika je to budza, da li i tako staje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za "ksenon" far je najveca prednost sto uz njega ide i projektor koji u sebi ima klapnu pa kad upalis duga bude projektor + odvojeno dugo i to ubija :)

 

Sto se tice ugradnje seta ksenona, kao sto je Horvat rekao, uzmi sto kvalitetnije sa canbusom i fast balastom da bude u skladu sa ostatkom auta :)

sto se tice dugih, planiram led duga (pre svega zbog boljeg blicanja:D) pa mozes i to uzeti da uklopis boju sa ksenonima

20201227_191217.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zvezdo

Meni mnogo vise odgovara kad ima tipke na volanu, kao sto recimo Astra ima. Krakat sam sta da radim. :D

 

Nesto cu morati da odradim za farove, posto su bas losi, bar se meni tako cini.
@Danilo1

Ti bese imas fabricki ksenon?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@skile86 tako je, i prezadovoljan sam kako sijaju.. Doduse, ja sam otvarao farove radi farbanja senila u crno (kao sto je kod tebe) i tom prilikom sam samo ocistio senilo koje je bilo malo zamuceno a projektori su bili u odlicnom stanju verovatno zato sto ima automatsko paljenje svetala pa nisu non stop bila upaljena kratka..

20210107_143458.jpg
Zaboravih da dodam, sto se tice dugih (ono sto mene takodje muci duze vreme) je nedovoljno prostora izmedju sijalice i poklopca fara pa uz set led dugih mora da ide i nov poklopac sa zadnje strane. 

Edited by Danilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa za ciscenje projektora je neophodno otvaranje farova (cca 50-70e) ili da uzmes na vrh zice mali sundjer pa preko otvora od sijalice da cistis staklo ali je to nerealno tesko.. 

cudi me da na tako mladom autu ne valjaju farovi, mozda da probas sa jacim sijalicama prvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala. :-)

Htedoh i ja benzinca, ali je bila dosta skuplja od ove, doduse i sa manjom km ali opet.
Okacicu sliku, ako je nadjem. Izgleda bas dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, skile86 said:

Htedoh i ja benzinca, ali je bila dosta skuplja od ove, doduse i sa manjom km ali opet.

Isto ovako je bilo i kad sam ja kupovao, pre sad vec vise od 2 godine. Sto je pomalo cudno, kad pomislis, dizel je kao nov placen skuplje, a obicno budu i jace opremljeni... 

 

Nisam zalazio u dubioze, da li je samo sa Giuliettom tako, ili je i kod drugih, ali eto, definitivno jedna karakteristicnost pri kupovini Giuliette :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako udaras kolenom u tempomat, sedi u Peugeot/Citroen pa javi kakva je situacija sa kolenom i kljucem (kako god da se namestis).

Sto se tice blizine papucica - opet sedi u Peugeot/Citroen, pa javi :D . Takodje "sportske" papucice blizu jedna druge, neki njihovi modeli su mi bili bukvalno patnja za voznju.

Share this post


Link to post
Share on other sites



Ako udaras kolenom u tempomat, sedi u Peugeot/Citroen pa javi kakva je situacija sa kolenom i kljucem (kako god da se namestis).


giphy.gif?cid=349c9dd7tzhwq10ydicjmi9ctnorx9g7ipxu5a0hvsmwt7gd&rid=giphy.gif

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generacijo, ne zaboravi da komentarisemo mi krakati :D . To im se vuklo iz generacije u generaciju, ne znam sad bas na ovim najnovijim.

Secam se jos davno od porodicne Xsare - aj' sto su papucice blizu (sto rece imenjak, veci problem zimi sa cipelcinama). Nego kada (po PS, jagodicom leve noge) pritiskam kvacilo na sredini pedale - prsti mi udaraju u osovinu kvacila kada je u donjem polozaju :D . Pri tome nosim 45-46 obucu, znaci malo iznad proseka. Ista prica i sa svim putnickim Peugeot koje je firma ranije imala. A apropo kljuca i njegovog polozaja - secam se da cak ni u 407 nikako nisam mogao da se namestim, a da me kljuc ne ubija u desno koleno. Zapamtio sam ono pravougaono kuciste kljuca od 407 za ceo zivot :lol: . Jeste da je auto bio vrlo udoban, sedista kao fotelje... Ali kad god bih se vratio sa nekog puta i seo do kuce u mog narodnog Stildzu - secam se da je bio odmor za napacene noge :D .

Da ne bude da nisam realan - slicna situacija je i sa tempomatom na Stilu/Bravu/Giulietti, samo sa leve strane. Ali mnogo vise mesta za stopala.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije da nisam ni ja krakat, ali ja te probleme sa ključem nikad nisam imao

Jedino kad kači koleno je kad strada opruga od skakavca, pa onda kućište visi na dole, a i to nije slučaj na svim modelima.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam razloga da "pljuckam" bez veze, znas i sam da volim Francuze (cak i pikiram neke uvek, pa nikako da mi se zalomi :D).

Jos volim da drzim sediste na patosu i zalegnem. Ali kako god da sam namestao volan, secam se da je kljuc bio tako na stubu, da me je bukvalno ubijao u desno koleno. Isao sam i za Italiju sluzbeno sa 407 - koliko god da je auto udoban i super za put, to mi je posle nekog vremena pravilo nervozu na duzim relacijama. Kljucevi su naravno bili sa celim oprugama, novi automobili su bili u pitanju. Imali smo i ove manje modele, sve do 206/207.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, vagenovac said:

Cestitam, najbitnije da ima duple izduve nazad, a za ostalo ces lako :D

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
 

Da znas da je tako. 

Necu da lazem i kazem da me to nije privuklo poprilicno, narocito sa difuzorom. :D

 

@Bule
Motacu se ovih dana po brdu najverovatnije, pa se cujemo. :D

@Ivan

Mogu samo da zamislim, mada kod brata na C5 nisam primetio da mi nesto smeta. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...