Jump to content
FAS Goran
cane

BMW m340i xDrive G20

Recommended Posts

Ja generalno jako malo vozim, predjem godisnje max 7-8000 km. Vozim recimo 2-3x nedeljno relacije od po 50ak km. Sad se vozim malo vise dok ne izgustiram igracku :)

Ove godine je u planu i da malo vise putujem poslovno, ako to covid dozvoli

Imamo u kuci i zenomobil, vw tiguan, on je za svakodnevno akanje

Interesantno je da je radna temperatura malte ne tu posle 1-2 min voznje. Naravno temp ulja ide dosta sporije, ona dodje na 100 stepeni posle nekih 10 min voznje, ne znam u kilometrima koliko je, nisam obracao paznju

Share this post


Link to post
Share on other sites

330ci 2002 god ista prica za temperaturu, doduse auto je u garazi podzemnoj ali nakon izlaska posle 500m je vec blizu radne temperature :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo gledao cene akrapovica za z4 m40i sto je u osnovi isti motor, jer za seriju 3 g20 jos nisu izbacili... Zakljucak je da treba biti ozbiljna dijabola i dati 5k eur za auspuh, pa sam se tu malo smorio. Sledece sta mi pada na pamet je bmw m performance auspuh, narucuje se u delti, izgled identican ali zvuk dosta bolji... On se preko krece oko 1400e sto ima smisla. Jel ima neko predlog sta staviti? Akrapovic otpada, kosta kao onaj a6 c6 koji sam prethodno vozio
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi je trenutno favorit, ali se slabo razumem u to sve, reko mozda imamo exhaust strucnjake ovde

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam cuo samo za akrapovic, miltek, supersprint i remus. Reko' mozda postoji jos neki ok proizvodjac a da moze da se nabavi u nasoj Srbiji medju sljivama
 

Jos jedna nada mi je da ce akrapovic biti i u stainless steel varijanti. Ove paprene cene su za titanijum verziju, ali samo nju uspevam da pronadjem za z4 m40i
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam zašto i kako si mislio da će Akrapov ceo sistem biti jeftiniji, a za izgled m performance uvek imaš rešenje. Ako ti taj izduv daje ono što tražiš i zadovoljava, onda za jako malo para možeš da središ krajeve tj. izgled kako si zamislio. 

 

7 hours ago, vagenovac said:

Hahah ovde exhaust strucnjaci nisu mrdnuli dalje od bate i pirketa :D

 

A ovo baš i nije tačno al' ajde...

 

6 hours ago, cane said:

Ja sam cuo samo za akrapovic, miltek, supersprint i remus. Reko' mozda postoji jos neki ok proizvodjac a da moze da se nabavi u nasoj Srbiji

...

 

Kontam da u Srbiji ništa ne može da se nađe, pa ni ovi pobrojani.

 

A jesi pogledao šta nude (i da li uopšte nešto nude) BMW tjuneri? Schnitzer, Hamann, Dinan...

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se često vozim u šestici kabrio, kupljenoj u Delti, sa doplatom od oko 14-15000€ za raznorazne džidžabidže (alkantara volan, izduv itd). Auto je u vožnji na auto-putu poprilično naporan za slušanje.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je cena samo za zadnji lonac, bez downpipe-a i link cevi. Ni na kraj pameti mi nije bilo da moze toliko da kosta.

Toti, sa m performance zadrzavam funkcionalnost klapne, i u comfortu je to skroz ok, bar iz onoga sto sam video na yt

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako obavezno ici na sistem sa klapnom, jer je o zvukovima veoma nezgodno pricati, pa na taj nacin uvek imas mogucnost da utisas. Mnogo je veci problem kad je preglasno kad ne treba, nego kad je tise nego sto bi voleo :) 

 

Toliko znamo i mi sto nismo otisli dalje od Bate i Pirketa :D 

 

Licno bih najpre kupio neke lepe, originalne ili aftermarket zavrsetke, a lonce, klapne, i svo to rutiranje cevi, napravio custom. E sad, ne znam koliko je to 'no-no' sa garancijom? Na taj nacin bih napravio da glasan mod bude basss glasan, onako bezobrazno cak mozda, a tihi mod da bude skroz fabricki, ako ne i tisi. Mane ovog pristupa su sto nije plug&play, ali bez obzira na to, moze da bude kvalitetan, ima sad vec i kod nas ko radi tako (CWB mozda?). A prednosti su svakako u tome sto ne moras da se mislis kako ce se cuti, nego znas da ces napraviti max glasan i max tih mod.

 

Ali to je samo misljenje, taj zakljucak mi se nekako iskristalisao nakon moje (neuspele) igranke sa izduvom :) 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, cane said:

Ovo je cena samo za zadnji lonac, bez downpipe-a i link cevi. Ni na kraj pameti mi nije bilo da moze toliko da kosta.

Toti, sa m performance zadrzavam funkcionalnost klapne, i u comfortu je to skroz ok, bar iz onoga sto sam video na yt

 

Slažem se. Mislio sam da pričaš i gledaš kompletne sisteme. Ne opravdavam ni ja cenu nikako ali mi je jasno da su lepo izračunali koliko treba da košta. Auto ti je pizadrija svuda na svetu, košta koliko košta, i svako ko ga priušti bez problema može da plati još cca 5% vrednosti za zvuk, pogotovo što je to sada globalno pomodarstvo.

 

Napisao si da nećeš da daš novce u vrednosti starog Audija samo na izduv za novi auto, ali i taj m performance košta kao neki auto koji će nekome biti super prevozno sredstvo. Bez problema i na letovanje i na zimovanje da ide sa autom od 1500eur. 

 

No, da ne tupim, ti već imaš promenu zvuka na dugme sa tim fabričkim klapnama? Tako? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sto ste tako lako Pirketa otkacili? Radi izduve za ozbiljna kola, dolaze ljudi sa strane "cena" privuce. Isto radi i sa i bez klapni, sam nece da ugradi da ti auto brunda na 150 vec ti kaze unapred sta ces dobiti. Komsija iz kraja vozi Range Sport i zvuk je smrzavanje, drugi komsija s8 takodje smrzavanje, a sve kod pirketa radjeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/28/2021 at 11:20 AM, cane said:
Ovo je cena samo za zadnji lonac, bez downpipe-a i link cevi. Ni na kraj pameti mi nije bilo da moze toliko da kosta.

Toti, sa m performance zadrzavam funkcionalnost klapne, i u comfortu je to skroz ok, bar iz onoga sto sam video na yt

Pa za dvotockase su ogromne cifre, moz misliti za auto i to ne bilo koji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Nikola JTD said:

A sto ste tako lako Pirketa otkacili? Radi izduve za ozbiljna kola, dolaze ljudi sa strane "cena" privuce. Isto radi i sa i bez klapni, sam nece da ugradi da ti auto brunda na 150 vec ti kaze unapred sta ces dobiti. Komsija iz kraja vozi Range Sport i zvuk je smrzavanje, drugi komsija s8 takodje smrzavanje, a sve kod pirketa radjeno.

 

+1 :)

 

Pirke uvek ponudi razni opcije po pitanju cene i kvaliteta. Mislim da se u opsegu 600-1000e kod njega dobija veoma ozbiljan i kvalitetan izduvni sistem, sa klapnom, brutalnim zavrsecima, ukomponovan po ukusu i meri vlasnika, koji ce uz sve to i da traje godinamaa :) Mozes i kod njega onako sve da bude od prohroma i oni varovi da onako budu sareni u duginim bojama (ako te to radi) :D 

 

Ja sam uzeo najjeftiniju opciju, evo proslo je 2 godine, ni trunke korozije nemam na tom delu izduva koji je on radio :)  

 

Ali da ne bude da hvalim Pirketa, cuo sam i da su ovi iz CWB jako dobri isto :) 

 

Naravno, ne zelim da kazem da su gotove opcije lose, pogotovo Akrapovic, M-Performance, samo sto meni kod tih varijanti smeta to sto prakticno ne znas sta kupujes - osim ako ne vidis kod nekog ko je bas konkretno to isto kupio, za isti auto... Ako mozes negde da cujes, bas konkretno to isto, na istom autu, i dopada se, onda top... 

 

I jos jedna stvar. Isti motor u razlicitim autima moze dosta drugacije da zvuci. Tu sam se ja upecao, slusao Abarth 500 sa 1.4 T-jet, medjutim kod mene skroz druga prica jer je auto duzi pa je citav izduvni sistem duzi, drugacija mu je zapremina, drugacije kabina reaguje, itd... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/28/2021 at 11:52 AM, PremieRacing said:

 

Slažem se. Mislio sam da pričaš i gledaš kompletne sisteme. Ne opravdavam ni ja cenu nikako ali mi je jasno da su lepo izračunali koliko treba da košta. Auto ti je pizadrija svuda na svetu, košta koliko košta, i svako ko ga priušti bez problema može da plati još cca 5% vrednosti za zvuk, pogotovo što je to sada globalno pomodarstvo.

 

Napisao si da nećeš da daš novce u vrednosti starog Audija samo na izduv za novi auto, ali i taj m performance košta kao neki auto koji će nekome biti super prevozno sredstvo. Bez problema i na letovanje i na zimovanje da ide sa autom od 1500eur. 

Dobro to sad oko novca je sve relativno, iskreno meni je ovo bio ozbiljan udarac na budzet ali daleko od toga da ne mogu da ga odrzavam kako dolikuje. Verovatno je namenjeno ljudima koji iz zezanja pljusnu skoro 70k eur. Al necemo o tome, jbg moja greska sto sam mislio da je to 2-3000e max

 

 

On 1/28/2021 at 11:52 AM, PremieRacing said:

No, da ne tupim, ti već imaš promenu zvuka na dugme sa tim fabričkim klapnama? Tako? 

Da, sad trenutno u comfort modu su klapne zatvorene, izduv maksimalno tih a u sport modu ima malo zivosti ali nista spec, voleo bih da malo zarezi, ne da budi komsiluk i maltretira prolaznike nego da meni bude lepo :D a i nisam fan kako izgledaju zadnji izduvi fabricki, voleo bih to malo da zacinim.

 

 

On 1/28/2021 at 2:40 PM, Nikola JTD said:

A sto ste tako lako Pirketa otkacili? Radi izduve za ozbiljna kola, dolaze ljudi sa strane "cena" privuce. Isto radi i sa i bez klapni, sam nece da ugradi da ti auto brunda na 150 vec ti kaze unapred sta ces dobiti. Komsija iz kraja vozi Range Sport i zvuk je smrzavanje, drugi komsija s8 takodje smrzavanje, a sve kod pirketa radjeno.

Sve si u pravu, pirke jako lepo to radi, nisam ga otpisao ali mi je prvi pik bio neki brend jer kao ajde skup je auto. Znam da on pravi klapne i ima poseban daljinski za njih ali moram da proverim da li moze da ih poveze na postojeci kontroler i da rade u skladu sa modom voznje. To mi je jako bitno
 

 

On 1/28/2021 at 2:45 PM, MS PK said:

Pa za dvotockase su ogromne cifre, moz misliti za auto i to ne bilo koji :D

Uvek je ta cena bila oko hiljadarke za motore, pa reko ajde bice malo skuplje za automobil :D

 

 

On 1/28/2021 at 3:18 PM, horvat said:

I jos jedna stvar. Isti motor u razlicitim autima moze dosta drugacije da zvuci. Tu sam se ja upecao, slusao Abarth 500 sa 1.4 T-jet, medjutim kod mene skroz druga prica jer je auto duzi pa je citav izduvni sistem duzi, drugacija mu je zapremina, drugacije kabina reaguje, itd... 

Ovo je skroz tacno... ono sto mi se sad vrzma po glavi je da stavim M Performance a kod pirketa da napravim neke custom zavrsetke po mom ukusu. BMW garancija ne dozvoljava downpipe da se menja, ovo pozadi je ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, cane said:

Da, sad trenutno u comfort modu su klapne zatvorene, izduv maksimalno tih a u sport modu ima malo zivosti ali nista spec, voleo bih da malo zarezi, ne da budi komsiluk i maltretira prolaznike nego da meni bude lepo :D a i nisam fan kako izgledaju zadnji izduvi fabricki, voleo bih to malo da zacinim.

 

 

Sve si u pravu, pirke jako lepo to radi, nisam ga otpisao ali mi je prvi pik bio neki brend jer kao ajde skup je auto. Znam da on pravi klapne i ima poseban daljinski za njih ali moram da proverim da li moze da ih poveze na postojeci kontroler i da rade u skladu sa modom voznje. To mi je jako bitno

 

U ovom slucaju, treba videti kako je resen postojeci sistem, kuda ide tok gasova kada je klapna otvorena, i samo na toj putanji napraviti neke modifikacije - npr. 'zaobici' jedan ili dva lonca, samo na toj ruti. Drugu rutu (kojom gasovi idu kada je klapna zatvorena), ostaviti takvu kakva je. Zavrsetke naravno izabrati po ukusu, koje god, i eto na taj nacin se za najmanje para, dobije bolji izgled, fabricka funkcionalnost kontrolisanje klapne i glasniji izduv u sport modu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klapna je obicno na zadnjem loncu, bar na Superbu, na oba lonca.
I razmisljao sam i ja da recimo otvorim vise taj deo kuda idu gasovi kad je putanja otvorena i Bata mi je rekao ispravno da ne bolje da ne secem fabricki sistem.
Da je bolje da uradim nove zadnje lonce, pa cak mozda i da prebacim sistem klapne, nego da secem ove i prepravljam, jer to vise nikad nece moci da se vrati u fabricko stanje, plus verovano ce brze propasti.

Ja nisam vise pod garancijom, pa mogu sta hocu. On verovatno ne moze da bira.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma druze,vozi i uzivaj sa tim BMW,koji je savrsen i nepipaj nista,ništa bolje od fabrike,a jos auto nosi oznaku M,sta ces više.A te pare sto si mislio da daš za izduv,otputuj u Zanzibar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slatke su ovo muke...
Svakako sta god budem radio, nema prepravki, samo novo da bih mogao da se vratim na fabriku nekad ako resim.

Zamisljam zeninu reakciju dok joj objasnjavam da je auspuh 5k i da je to super stvar :) Garant bi pomislila da se kurvam, drogiram i kockam

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da podelim jos malo utisaka, presao sam oko 1500 km za ovih skoro mesec dana. Hajp je i dalje ogroman, skoro kao prvog dana, auto usrecuje ozbiljno sto mu i jeste namena

Da ovaj model ima vazdusno vesanje mislim da bi bio savrsen ali kapiram da su cenu pokusali da drze u razumnim granicama.

Tvrd je kao djavo, ali nekako udobno tvrd, nema nikakvih zvukova, auto samo skakuce po nasim zakrpama i rupama a cvrstina karoserije je neverovatna.

Sad je na zimskom setu koji je standradan, samo me malo plasi kakav ce biti za voznju na letnjim run flat tockovima

Uskoro ce i prvi servis da se radi, za nekih 1000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...