Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Sorry, we couldn't find that!

You do not have permission to view this forum.

 

------

 

Nije baš optimalno da se forum ne može čitati bez registracije, ali eto Honda forum ne može.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskopiraću samo prvi post od Trio motors (čovek se odlično razume u Japance), a ko želi da čita dalje neka se registruje tamo:
 

Ovde necu pisati sada o klasicnim savetima sta treba gledati pri kupovini, verujem da ste iscitali dosta takvih tekstova, na sta da se obrati paznja..

Ja cu baciti akcenat na ono drugo, sta ja znam, kao neko ko se time bavi, a trebace vam, jer vi ta kola, kada kupite, morate i odrzavati..

Ovako:
1)Potrosni materijal ni za jedan auto na svetu, pa ni za Hondu, nije skup. Egzoticni modeli, Acure, USA, Kanada...sve se da resiti, jer Hondi se ne isplati da pravi razlicite filtere ulja za svaki automobil i trziste..Primera radi, jedan isti filter ide na SVE Honde od 2002-...Za egozticna vozila, ako se ne zna sifra, OEM broj ili aftermarket sifra, uzorak zavrsava posao. Zadnje plocice za neki auto 2003. su prednje za auto iz '88. Japanci nisu ludi, masine i kalupi se ne rashodavaju, dokle god mogu da se iskoriste.

2)Atmosferski i drugi motori. Najjeftiniji za odrzavanje je atmosferski motor, bolja je i jeftinija solucija, nego da se uzme turbo, sve dalje od potrosnog materijala kosta 3x vise.

3)Serija vozila. Pre nego sto krenete u kupovinu, vama uvek za oko zapadnu Prelude, NSX, Integra, CRX....Ok. Ali, problem je sto je manja ukupna serija vozila koja se pravila/pravi, automatski je manji interes aftermarket proizvodjaca da prave kopije za iste. Time ostavljaju OEM dobavljace i samu Hondu u poziciji da sami formiraju monopolisticki cene za te delove. Primera radi, far za Civic EJ9 kopija je 9k dinara, za Legenda '96-'98 je 39k dinara org(cene u martu 2009).Sto je veca serija, a manja ekskluzivnost, veca je sansa da postoje jeftiniji delovi, i aftermarket zamene.Takodje, prisutnost na placevima polovnjaka i otpada diktira serija ponude i potraznje.

4)Manje ne znaci i jeftinije. Vozilo manje klase ne mora da znaci da je jeftinije. Jazz i Civic EP, poredeci neke delove, zglob tocka, lezaj zadnji, bobine, prednost ide Civicu, i to dosta.

5)Puno opreme. Znam da svi vole klimu, tempomat, kozna sedista, podizaci, izlaceca antena, ovo, ono, sve je to sjajno, lepo, komforno, udobno. Ako se pokvari, u vecini slucajeva moze samo original. To kosta dosta, i cesto se ne isplati(zasto na vecini Lude ALB ne radi). Naravno, ovo govorim prvenstveno za skuplje klase Hondi, ali nije postedjen toga ni Civic, ni manje klase, i oni imaju svojih specijaliteta.

6)Oblik karoserije. Mozda vam se cini smesno, ali je bitno jel ce te kupiti Civica engleza Karavan i 5dr?Bitno je, jer za prvi zadnji deo nema u kopiji, pa je zadnji branik 25k dinara, a kod 5dr postoji kopija i bio je 12k dinara. Naravno, postoje i neke nebuloze, 4gen Civica NEMA zadnji branik u kopiji..

7)Mesto proizvodnje. Honde se u biti prave(ono sto je prisutno u Evropi), na cetiri mesta: Japan, Engleska, Turska i USA. USA modeli su uglavnom Coupe modeli, kao i karavani, usled vece potraznje tog tipa karoserije tamo, pa se exportuju u Evropu. Turska pravi Civic 4dr , kao primerak tipican za tu zemlju, jer je to najprodavaniji oblik karoserije. Svi ostali su Japan ili Engleska.
Isti je kvalitet proizvodnje i jednih i drugih, Honda ima svoje visoke standarde koji moraju da se ispostuju. ALI, ono sto ih razlikuje su dobavljaci rezervnih delova, jer to znaci da kod USA Accorda CG4, koji ima ista kljesta kao i japanski Accord, postoje Nissin plocice, dok za evropski model Accord-a CG9 nemate Nissin, jer nije se exportovao tamo.
U biti, japanski auto je bolji izbor, ako se moze birati. Nije samo razlika u delovima, englez Civic recimo ima jako skupo i debilno resenje razvodnika paljenja by Lucas, ne moze odvojeno bobina ni pod razno, a razvodnik moze samo original. Japanac isti motor ima odvojeno bobinu da se kupi.

Dakle, idealna Honda za prosecnog Srbina(da je jaka, brza, sportska i da ne kosta puno za odrzavanje), je Civic japanac 1.6...

Ako bi postavio hijerariju Hondi, po pitanju potrebne dubine dzepa za odrzavanje, islo bi ovako:

PRISTUPACNA HONDA:
Civic 3dr/4dr
Accord
CR-V

SREDNJE PRISTUPACNA HONDA(znaci, i dalje je podnosljiva, ali ima skupih delova)
Prelude
Accord Tourer
Civic 5dr
Civic Aerodeck
HR-V
CRX
Concerto
Shuttle
Stream


SKUPE HONDE ZA ODRZAVANJE
Jazz
STREAM
NSX
Del Sol
S2000
Integra
Odyssey

Ovo me je ponukalo pitanje za Logo, od malopre..

Nije mi problem svakom da pomognem, ali mislim da ce biti celishodnije prvo ovo da procitate, a onda me pitate za konkretan auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: Test Honda HR-V

 

Testirali smo restilizovanu Hondu HR V sa željom da proverimo šta su sve promenili stručnjaci iz Tokia u najnovijem izdanju popularnog crossovera. Nekada se Mazda 121 reklamirala kao ''veliki-mali japanac'', a sada tu titulu sa ponosom komotno može da ponese i Honda HR V.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Test Honda HR-V 1.5 i-VTEC 130

 

Na automobilskom tržištu gde dominiraju SUV modeli stigla je redizajnirana Honda HR-V:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2019. Honda HR-V

 

Honda HR-V nije najbrži, ni najviše ''fancy'' ili luksuzan model u segmentu SUV automobila kojem pripada, ali je odličan za novac koliko košta, i nudi jednu od najvećih i najpraktičnijih unutrašnjosti u istom tom segmentu. Daklle, za one koji će u nekom trenutku potražiti pristupačniji crossover bez previše šminke, ovaj Hondin model treba da bude visoko na listi: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: 2001. Honda HR-V 1.6 VTec

 

Testirali smo Hondu HR-V prve generacije sa najsnažnijim benzinskim motorom snage 124 konja. U svoje vreme veoma smelo dizajniran automobil danas možemo okarakterisati tek kao spartanski opremljeno vozilo. Iako je testirana Honda napravljena daleke 2001. godine, na njoj se zapravo ne vidi trag proteklih godina. Koliko je praktična i upotrebljiva, pogledajte u našem najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno nova Honda HR-V sa hibridnim pogonom

 

Honda_HR-V_e_HEV_2021 04.jpg

 

Potpuno nova Honda HR-V donosi hibridnu efikasnost i napredne bezbednosne i tehnološke elemente, ugrađene u formu dizajniranu tako da naglasi prostranost enterijera i komfor po kojem je ovaj model poznat. Nova Honda HR-V je najnoviji model u Hondinoj ponudi koji nosi amblem e:HEV (hibridno električno vozilo), nakon restilizovanog modela Honda CR-V i potpuno novog modela Honda Jazz koji su lansirani 2020. Honda HR-V e:HEV ima upadljivu SUV pojavu u kompaktnom i kupeom inspirisanom dizajnu. Ima novu integrisanu rešetku hladnjaka, dok oblik karoserije obuhvata dugačku haubu i oštrije, vertikalnije strane koje omogućavaju zadržavanje istog prostora u enterijeru. Centar haube je postavljen nisko i ravno, sa linijom ramena koja se pruža do osnove A-stubova, i projektuje osećaj stabilnosti i sigurnosti.

 

Honda_HR-V_e_HEV_2021 03.jpg

 

Uklapanjem elemenata hibridnog pogonskog sklopa HR-V zadržava prostor enterijera svog prethodnika, u kom četiri odrasle osobe mogu da sede u maksimalnom komforu, a takođe zadržava svestrana magična sedišta koja nude fleksibilnost ravnog spuštanja ili preklopa uvis, zavisno od potrebnog prostora za tovar.

 

Honda_HR-V_e_HEV_2021 2021 02.jpg

 

Baš kao što je slučaj s eksterijerom i prostrani enterijer pruža vrhunski SUV osećaj. Odlikuje ga moderna minimalistička estetika i horizontalna postavka instrumenata, gde je svaki element pažljivo postavljen tako da doprinosi osećaju prostranost.

 

Honda-HR-V 2021 01.jpg

 

Novi model, u skladu sa Hondinim ciljevima elektrifikacije svih glavnih modela do 2022. se na evropskom kontinentu očekuje krajem 2021.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars: Nova Honda HR-V

 

Nova Honda HR-V je najnoviji auto u Hondinoj ponudi koji nosi amblem e:HEV (hibridno električno vozilo):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predstavljena potpuno nova Honda HR-V

 

Honda_HR-V_e_HEV_2021 05.jpg

 

Potpuno novi model Honda HR-V e:HEV pokreće Hondina najnaprednija tehnologija hibridnog pogona koja obezbeđuje spoj efikasnih i fleksibilnih performansi. Ovaj kompaktni SUV pridružuje se paleti modela sa oznakom Honda e:HEV (hibridno električno vozilo) i predstavlja možda i konačan korak ka potpunoj orjentaciji HONDA brenda elektrifikaciji svih svojih udarnih evropskih modela za 2022.

 

Honda e:HEV hibridna tehnologija brine za rafinirano uživanje u vožnji uz veoma agilne performanse i impresivnu ekonomičnost. Sistem sadrži dva snažna kompaktna elektromotora uparena sa i-VTEC benzinskim motorom od 1.5 litara sa 131 KS i maksimalnog momenta od 253 Nm pri 4.500 obrtaja. e:HEV postavke donose tri zasebna režima vožnje koji se automatski aktiviraju prema potrebi i zahtevu. Maksimalnu efikasnost Honda HR-V obezbeđuje u električnom režimu rada, uz neprimetan prelaz na hibridni režim rada kada je potrebno da motor radi na višim obrtajima, i konačno do benzinskog motora koji se koristi za konstantnu vožnju pri višim brzinama. Voznu dinamičnost menjaju različiti režimi rada - Sport, Normal and Econ, dok se upravljanje preko jedne papučice, bilo za dodavanje gasa ili kočenje, može odabrati preko B režima vožnje, za pravo EV iskustvo u vožnji. Stepen regeneracije energije i efekat kočenja može se podesiti u skladu sa onim što vozač najviše voli i to preko birača ''Deceleration Selector'' iza upravljača kako bi se obezbedila raznovrsnost u vožnji.

 

213572-Honda_HR-V_e_HEV_2021 04.jpg

 

Potpuno nova Honda HR-V donosi sisteme za povezivanje koji će vaše svakodnevne obaveze, s lakoćom povezati sa vašim vozilom. Intuitivni interfejs sa LCD ekranom od 9 inča osetljivim na dodir, dizajniran je da potpuno minimizira uticaj na vozača, i svojim pojednostavljenim menijem za podešavanja omogućava praktičan pristup svim funkcijama i komandama. Vozač sam odlučuje i podešava napredne funkcije za asistenciju u vožnji preko displeja od 7 inča na TFT e:HEV pokazivaču, kako bi dodatno umanjio sva moguća ometanja tokom vožnje. Interfejs, kojim se upravlja preko već odomaćenog stila i komandi na smart telefonu, omogućava funkciju ''smartphone mirroring'' preko Apple CarPlay (uz Bluetooth, WiFi ili preko kabla) i Android Auto (kabl).

 

Honda_HR-V_e_HEV_2021 003.jpg

 

Potpuno novi HR-V po prvi put je opremljen sistemom Sensing, koji donosi kompletnu ponudu najnaprednijih bezbednosnih tehnologija i sistema asistencije. Honda Sensing dobija unapređene verzije za sve nove HR-V modele uz osveženja za novu širu, monokularnu prednju kameru visoke rezolucije i čipove za brzo procesiranje slike na velikim brzinama kojima se unapređuje rad prethodnih verzija kamera i radarskih senzora. Pored unapređenja u radu sistema za noćno prepoznavanje pešaka i izbegavanje i dobro poznatog CMBS sistema, sada se detektuju sva vozila koja dolazeći u susret prilaze liniji kretanja vozila, uključujući i bicikliste i motocikliste, uz posledično aktiviranje kočionog sistema. Novi adaptivni tempomat (ACC) deo je svih novih HR-V modela i služi da dodatno unapredi bezbednost pri promeni trake ili preticanja vozila. Ugao upravljača i bočna G-sila se proveravaju prema snimcima koje kamera dostavlja u vožnji pri većim brzinama pre i tokom manevra. Rezultat je bezbedniji i rafiniraniji polazak. ACC sadrži i funkciju praćenja pri nižoj brzini i kontrolu kočenja koja se može aktivirati u vožnji nizbrdo.

 

Honda_HR-V_e_HEV_2021 02.jpg

 

Sistem za praćenje mrtvog ugla (Blind Spot) sastavni je deo novog HR-V. Sistem koristi radarsku tehnologiju za automatsku detekciju vozila u vozačevom mrtvom uglu i obaveštava ga preko lampice za upozorenje koja treperi sa retrovizora. Razdaljina za uočavanje unapređena je sa 3 na 25 metara i doprinosi osećaju sigurnosti. Unapređen je sistem za praćenje saobraćaja - Cross Traffic Monitor, koji koristi bočne radarske senzore da upozori vozača na vozila koja dolaze sa leve ili desne strane u vožnji u rikverc. Za to se brinu audio i vizuelni sistemi upozorenja. Kontrola pri spuštanju nizbrdo - Hill Descent Control, po prvi put je dostupna za HR-V u Evropi, i operativna je već pri minimalnoj brzini od 3 km/h. Tehnologija omogućava veći stepen kontrole i sigurnosti na podlogama niskog koeficijenta prianjanja, i strmim stazama s ciljem olakšavanja vožnje u velikom broju različitih situacija - od izlaska iz parkinga pod strmim nagibom do vožnje po strminama pod snegom. 

 

Osećaj povezanosti za spoljašnjim svetom počinje zahvaljujući velikoj preglednosti. S tom namenom je izvedeno više unapređenja. Pre svega, vozačeva pozicija sada je za 10 mm viša nego u prethodnom modelu. Prozori su dizajnirani tako da prime što veću količinu svetlosti uz sav vizuelni doprinos koji daje horizontalna, bešumna instrument tabla orijentisana prema ravnoj liniji poklopca motora. Dodatno, nosači retrovizora su spušteni i dodatno unapređuju vidljivost u opsegu koji je potreban pri skretanju. Novi HR-V obezbeđuje više prostora za noge i ramena putnika, te time i atmosferu prostranosti i komfora. Pored dodatnog prostora od 35 mm za noge putnika pozadi, u poređenju sa prethodnom generacijom HR-V dostupno je i dvostruko podešavanje naslona sedišta, koje je Honda omogućila rasporedom rezervoara i pametno spakovanim komponentama hibridnog sistema.

 

213573-Honda_HR-V_e_HEV_2021 01.jpg

 

Linija dizajna usmerena je ka napred dok ravne površine nove generacije Honde HR-V e:HEV modela oslikavaju filozofiju i karakter brenda - moderan dizajn je jednostavan, jasan i krasi sve novije Hondine modele. Vitka silueta postignuta je uz 10 mm veće odstojanje od tla i uz smanjenje visine krova za 20 mm, u poređenju sa prethodnim modelom. Točkovi su porasli na 18 inča, i sada su standardni za sve nove HR-V verzije; prednji prepust je smanjen i odaje robusnu SUV pojavu.

 

Jasan i jednostavan dizajn postignut je zahvaljujući ravnim površinama vozila a svi detalji usklađeni su u ukupni oblik karoserije. Prednji kraj je istaknut dok su A-stubovi povučeni nazad kako bi hauba bila izdužena, jer tako i dolikuje premijum modelu, čime se kompletna kabina pomera nazad i daje svoj doprinos izduženosti i proporcijama koje krase kupe modele. U kabini novog modela Honda HR-V, svaki element dizajna posvećen je osećaju prostranosti i prozračnosti koja putnike povezuje sa spoljašnjim svetom, uz sav komfor i praktičnost kakvi se ne mogu naći kod drugih SUV konkurenata u ovom segmentu. Najsavremenije vrste materijala i tkanina odišu kvalitetom i postojanošću a na dodir pokazuju šta znači fraza premijum kvalitet.

 

Postavka krova inspirisana linjom kupea ne umanjuje pristup prtljažniku. Kombinacija Magičnih sedišta, niži utovarni prag prtljažnih vrata, luk otvaranja prtljažnika, ravna prtljažna podnica, predstavljaju zajedniku kombinaciju koja omogućava ovako pametna rešenja pakovanja prtljaga. Rezultat je prtljažni prostor koji lako prima veliki izbor torbi i kofera kao i opreme potrebne za svakodnevno uživanje. Prilikom oblikovanja novog Honda HR-V modela, Honda se vodila idejom da stvori poželjan automobil koji spaja nesvakidašnji dizajn, izuzetnu efikasnost i vrhunsku upotrebljivost. Stvoren sa idejom da ispuni zahtevne potrebe savremenog potrošača, novi model uspeva da nađe ravnotežu između stila koji krasi premijum SUV model i vanrednu prostranost, sa kompaktnim dimenzijama i pristupom koji omogućava lagan ulazak i izlazak iz vozila svim putnicima.

 

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2021. Honda HR-V

 

Od 2013. do danas Honda je prodala širom sveta skoro 4 miliona modela HR-V. Nova generacija je potpuno nova, nije evolucija nego je revolucija u odnosu na stari model.

Novi HR-V dolazi samo kao hibrid, osnova mu 1.5 benzinski motor, a tu su i dva električna motora. Ukupna snaga je 129KS/253Nm obrtnog momenta. U pitanju je ''blagi'' hibrid, a ne plug-in hibrid. Unutrašnjost se fokusira na što veći prostor, tu je i novi 9-inčni infotainment...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, neshaoct said:

U pitanju je ''blagi'' hibrid

Ne, nije u pitanju "blagi hibrid" ( MHEV ), već "klasičan hibrid" ( HEV ).

Iskreno, malo sam razočaran motorizacijom. Ne zato što je osnova za hibrid ( maltene "generator" ) 1,5 motor (jer, tako je i u Insight-u i jazz-u ), već zato što ukupna snaga hibridnog sklopa nije kao u Insightu (oko 150 ks), već samo 129 ks (kao kod prethodne generacije u početku, kada je imala samo atmosfesrki 1,5 od 130 ks).

Uostalom, sadašnji HRV se nudi i sa 1,5T od 182 ks, a ovaj novi kreče ovako, dosta skromno. Ko zna, možda ga vremenom ponude kao i Insight (sa 150 "hibridnih" ks ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: 2021. Honda HR-V

 

Honda HR-V je oduvek bila mali SUV koji je dobro pratio ''trenutnu modu'' na tržištu. Model prve generacije imao je tipičan kutijasti SUV dizajn, druga generacija ga je zamenila za sportski pristup, a sada smo dobili treću generaciju sa potpuno novim izgledom, novom tehnologijom i novim hibridnim pogonom. Pogledajte sve što treba da znate o ovom autu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brine me deo videa počev od 5' i 15".  Promoter i sam na to ukazuje ( a visok je "6 stopa" ).

Padajuća linija krova je teški zajeb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: 2021. Honda HR-V

 

Honda je ''bacila rukavicu u lice'' konkurenciji u vidu npr. Nissan Juke, Seat Arona, Hyundai Kona, sa ovom trećom generacijom modela HR-V. Novi auto ima i potpuno novi, smeli dizajn, najnoviju tehnologiju, prostraniji enterijer i prerađenu verziju svog pametnog dvomotornog hibridnog pogona e: HEV usvojenog iz malog Jazz-a:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi HR-V već ima cenovnike na sajtovima u DE, UK, FR ...

Ubrzanje 10,6-10,7, maks. brzina 170 ( poredjenja radi, novi Jazz 9,4-9,5 i 175 km/h, Crosstar 9,9 i 172 km/h ).

SUS motor ima snagu 79 kw ( 107 ks ), a električni 96 kw ( 131 ks ).

Tri paketa oprema, u Nemačkoj su cene 30.400, 32.600 i 35.300.

Tehničke specifikacije se vide u cenovniku za Nemačku, a poredjenje paketa na UK sajtu ( a tu je dat i detaljan WLTP prikaz za sve faze testa, za razliku od DE; gde su dati samo kombinovani WLTP podaci ).

https://www.honda.de/content/dam/local/germany/cars/pdf/download-broschueren/hr-v-hybrid/HR-V_Hybrid_Preise_Daten_Ausstattung_2022.pdf

https://www.honda.co.uk/cars/new/hr-v-hybrid/compare.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep ( nemački ) prikaz novog HRVa ( "Autonotizen-International" ). Tester jeste njega nahvalio ( pa i izneo mišljenje da je on realno u praksi ekonomičniji od plug-in hibrida ), ali, ukazao je i gde će biti problem sa prodajom HRV-a.

U Nemačkoj na PHEV vozila ima subvencija, a na HEV (kao što je HRV) nema subvencija, pa onda neki PHEV ( recimo, samo kao primer, mada nisu ista klasa, Tucson Plug-In, koji startuje sa 42.350,00 EUR ), iako je nominalno "lepo skuplji" od HEV verzije ( npr. od Tucson hibrida, koji je u istom paketu opreme košta 35.400,00 EUR ), uz obračun subvencije (  7.177,50 EUR za taj Tucson Plug-In ), ispadne čak i jeftiniji ( pri čemu taj Plug-In Tucson ima i veću snagu hibridnog sistema od obične hibridne verzije ).

I u tim uslovima (subvencija) obični hibridi se slabije prodaju. Tako da je HRV u startu u problemu ( tamo gde su subvencije na PHEV značajno veće nego u odnosu na eventualne subvencije na HEV ).

Evo ga sam kraj testa, gde se iznosi konačno vidjenje ....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji čak i jedna besplatna metalik boja ( ova dole desno na naslovnom kadru ). Nisam to do sada uočavao kod njih.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...