Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

"Carbuyer" i ocena samo 3,8 za novi HR-V :) Jazz je kod njih dobio ocenu 4,1 (kao i civic), CR-V 4,0.

https://www.carbuyer.co.uk/honda/hr-v

 

 

"Auto Express" i ocena još manja ... Samo 3,5. :) 

Naravno, bitna zamerka i na veličinu prtljažnika, koji je 319 litara "iznad poda", a 335 sa rupom ispod u prva dva paketa, odnosno, 304/320 u top paketu ( "Honda claims that the new HR-V’s hybrid powertrain provides the perfect stepping-stone to all-electric motoring, but it’s the weakest link in an otherwise pleasing compact SUV package. The HR-V is well made, grown-up to drive and comes with a slick infotainment system, but the electrified powertrain eats into boot space, reducing practicality in a class that requires it, while it isn’t the most refined solution either." ).

Interesantno, daleko bolju ocenu u toj klasi je kod njih dobio Renault Capture ( ocena 4,0 ), pa i zbog prtljažnika ( "The Captur features a sliding rear bench seat to maximise either boot space or passenger room in the rear. With the seats all the way back there’s 422 litres of boot space, which is only 12 litres less than the 2008 ... "), pri čemu su zanemarili kolika je zapremina prtljažnika Captura kada je u HEV verziji (kao HRV). Captur je tada 305 litara ...

https://www.autoexpress.co.uk/honda/hr-v/356255/new-honda-hr-v-2021-review

 

 

Mislio sam da novom HRVoju niko neće dati nižu ocenu od onih ranije pomenutih 3,5, ali, "nikada ne reci nikad"...

Evo ga i What Car? i samo "trojka" :) 

Ne da su ga popljuvali, već imam utisak da njihov (neizgovoreni) zaključak glasi "Samo teška bu.ala ovo može da kupi ..." :) 

Srećom, Škoda Karoq je kod njih dobila "čistu peticu", pa (pametnije?) alternative očito postoje.

 

https://www.whatcar.com/honda/hr-v/hatchback/review/n102

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljena nova Honda HR-V za Ameriku

 

221671-honda hrv 02.jpg

 

Honda je saopštila da će novu generaciju crossovera HR-V za američko tržište (MY2023) predstaviti kasnije ove godine, a uz najavu ide i nekoliko najavnih crteža. Ti crteži pokazuju da će 2023 HR-V za Ameriku biti vizuelno drugačiji u odnosu na novi HR-V za druga tržišta, a koji je prikazan prošle godine. Te razlike se između ostalog odnose na masku, prednja svetla i branik, kao i drugačiji zadnji deo.

 

221672-honda hrv 01.jpg

 

S tim u vezi iz Honde kažu da je novi HR-V ''dizajniran da zadovolji posebne potrebe američkih kupaca i razlikovaće se od Honde Vezel/HR-V u drugim regionima''. Honda za sada nije saopštila tehničke detalje o američkoj verziji, a nije objavljen ni crtež unutrašnjosti. Japanska marka se odlučila i za povećanje proizvodnje HR-V-a, budući da su u Severnoj Americi tokom 2021. isporučili 137.090 primeraka ovog modela, za 63.1% više nego 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda HR-V e:HEV Modulo X Concept

 

221741-honda modulo 04.jpg

 

Honda je na 2022. Tokyo Auto Salonu predstavila nekoliko noviteta, među njima i HR-V e:HEV Modulo X Concept.

 

221742-honda modulo 03.jpg

 

U pitanju je (za sada) samo show car, i to u Premium Crystal Red Metallic boji, sa izmenjenom maskom u crnoj boji, doteranim prednjim branikom, zaštitom blatobrana u boji vozila, crnim retrovizorima, zatamjenim staklima, alu točkovima od 18 inča, novim zadnjim branikom i crnim zadnjim krovnim spojlerom.

 

221744-honda modulo 02.jpg

 

Osim toga, modifikovano je i oslanjanje, dok se u unutrašnjosti ističu volan sa crvenim šavovima, sportska sedišta (prednja i sa Modulo X logom), kao i Modulo X start dugme.

 

221743-honda modulo 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saznah danas "redovne" cene novog HRVa za Srbiju i iste u tri paketa opreme iznose 32.000 / 34.000 / 36.290 ( pre obračuna eventualne subvencije od 2.500 ).

 

Uz subvenciju, kod nas košta nešto manje nego u Nemačkoj ili Sloveniji ( u kojim zemljama na klasične hibride nema subvencija ). Npr, taj koji u srednjem paketu ( uz subvenciju ) dodje 31.500, u Nemačkoj je 32.600.

 

Zvanična promocija za Srbiju će biti polovinom marta.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Autogefühl" i test Honde HR-V.

 

Koliko ja pratim, mislim da je još niko nije ovoliko nahvalio. Maltene da pomisliš da je Honda ovde "zakitila" testera :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

km77youtubelogo.jpg km77.com: Honda HR-V na testu ''severnog jelena''

 

Sa ENG prevodom (nakon klika na CC):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Honda HR-V

 

Skuplja je od skoro svih svojih rivala i nudi manje prostora od nekih od njih, ali za ljude koji prednost daju kvalitetnoj kabini i najefikasnijem pogonskom sklopu teško da ima boljeg auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam priliku da večeras budem na prezentaciji novog HRV-a za tržište Srbije. Bilo je veoma lepo.

Što se samog vozila tiče, koje je bilo u srednjem paketu opreme, kvalitet i prijatnost materijala i završna obrada enterijera je baš vrhunska, ali sama ponuda prostora na zadnjoj klupi u smislu prostora za glavu visokih ljudi me nije raspametila. U ovoj klasi Jeep Renegade ostaje etalon po tom pitanju. Kocka je kocka :)  Što se tiče prostora za noge i kolena pozadi, odlično je.

Ono što primetih kao "manu", ostava za flašu u zadnjim vratima je manja nego kod Jazz-a, što je za mene "debilizam" ( kod Jazz-a može flaša 0,75 bez problema, a ovde ne verujem, verovatno samo 0,5 ). Takav "debilizam" je prisutan i kod aktuelne Corolle.

Zamolio sam domaćine da mi daju HRVoja da ga i ja malo provozam "za dušu" ( kada svoj deo posla odrade sve domaće auto redakcije ) i rekoše "Nema problema" :)

 

1.jpg 2.jpg 3.jpg

4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda HR-V Hybrid: Cenovnik za Srbiju

 

219111-honda hrv 02.jpg

 

Uvoznik Honde za Srbiju je na svom sajtu objavio cenovnik za novu generaciju SUV modela HR-V koji je sada dostupan samo u Hybrid izdanju. Osnovna verzija je HR-V Hybrid Elegance koji kod nas košta 31.990 evra. Kako se navodi, za HR-V Hybrid postoji državna subvencija za kupovinu hibridnog vozila koja iznosi 2.500 evra.

 

219110-honda hrv 01.jpg

 

Kompletan cenovnik i spisak serijske opreme za novi HR-V Hybrid:

 

hrv 01.jpg hrv 02.jpg hrv 03.jpg hrv 04.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: 2022. Honda HR-V

 

Za početak, ne može se poreći da je izgled znatno poboljšan u odnosu na prethodnu generaciju. Od svetlosne trake pune dužine pozadi do rešetke hladnjaka u boji karoserije, ovo je jedan moderan porodični automobil.

Visok kvalitet se nastavlja unutra, sa digitalnom tablom koja izgleda pametno i prilično dobrim infotainment sistemom. Honda je čak zadržala pojedine dugmiće u fizičkom obliku tako da ne morate sve da radite preko ekrana osetljivog na dodir. Nećete imati problema ni sa odabirom motora jer postoji samo jedan - 1.5 benzinac uparen sa dva elektromotora za 130 KS. Takođe možete izabrati između tri paketa opreme, ali svaki npr. uključuje 18-ce točkove (nema većih)...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Nije pošteno" prema kupcima top paketa da i baznjak i top verzija imaju iste felne od 18" :)

Kako vlasnik top verzije da oseti unutrašnje zadovoljstvo ako je unapred svestna da neki slučajni posmatrač ne može jasno i lako da uoči spolja da on vozi baš top verziju?  :)

Jeste da samo top verzija ima uzdužne krovne šine, ali, ko još gleda krov ...

Tek, veliki je gaf učinjen.

Ako je CRV pri startu tržišnog života bazno imao točkove od 17", pa 2 paketa sa 18", a top paket felne od 19", valjda su i kod HRVoja mogli za top verziju da stave neke veće točkove ...  :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže nova Honda HR-V za Ameriku

 

honda hrv usa.jpg

 

Honda je saopštila da će novu generaciju crossovera HR-V za američko tržište (MY2023) predstaviti 4. aprila, a uz najavu ide i nova slika. Ranije najave kažu da će 2023 HR-V za Ameriku biti vizuelno nešto drugačiji u odnosu na novi HR-V za druga tržišta a koji je prikazan prošle godine. Te razlike se između ostalog odnose na masku, prednja svetla i branik, kao i drugačiji zadnji deo.

 

S tim u vezi iz Honde kažu da je novi HR-V ''dizajniran da zadovolji posebne potrebe američkih kupaca i razlikovaće se od Honde Vezel/HR-V u drugim regionima.'' Honda za sada nije saopštila tehničke detalje o američkoj verziji, a nisu objavljene ni slike unutrašnjosti. Ipak, jedna od mogućnosti je da HR-V ovde dobije 1.5 turbo benzinski motor ili Civicov 2.0 agregat. Japanska marka se odlučila i za povećanje proizvodnje HR-V-a, budući da su u Severnoj Americi tokom 2021. isporučili 137.090 primeraka ovog modela, za 63.1% više nego 2020.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Honda HR-V za Ameriku

 

honda hrv usa 04.jpg

 

Honda je objavila prve slike i video spoljašnjosti nove generacije crossovera HR-V za američko tržište (MY2023), dok fotografije njegove unutrašnjosti i konkretne tehničke specifikacije tek slede.

 

honda hrv usa 03.jpg

 

Kao što se i najavljivalo, 2023 HR-V za Ameriku je vizuelno drugačiji u odnosu na novi HR-V za druga tržišta a koji je prikazan prošle godine.

 

honda hrv usa 02.jpg

 

Te razlike se između ostalog odnose na masku, prednja svetla i branik, kao i drugačiji zadnji deo. S tim u vezi iz Honde kažu da je ''novi HR-V dizajniran da zadovolji posebne potrebe američkih kupaca i razlikovaće se od Honde Vezel/HR-V u drugim regionima.'' Takođe, automobil je širi i ima duže međuosovinsko raestojanje od prethodnika.

 

honda hrv usa 01.jpg

 

Honda za sada dakle nije saopštila tehničke detalje o američkoj verziji (zvanično lansiranje u SAD-u je planirano za leto). Ipak, jedna od mogućnosti je da HR-V ovde dobije 1.5 turbo-benzinski motor ili Civicov 2.0 agregat. Japanska marka se odlučila i za povećanje proizvodnje HR-V-a, budući da su u Severnoj Americi tokom 2021. isporučili 137.090 primeraka ovog modela, za 63.1% više nego 2020.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj čovek nije u stanju da zapamti šta je prethodno rekao ...

Kada testira komfor zadnje klupe, kaže da ima 180 cm i da ako glavu pomeri unazad, do naslona, da glavom kači nebo. I tada ovlaš pomene da ni napred nije idealno za visoke ljude iznad 185.

A na kraju testa sav oduševljen ( na oko 23' 30" ) kao posebno pohvalan ističe komfor zadnje klupe :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne slažem se se Ivanovom ocenom da je gepek mali. Style paket ima 319 litara IZNAD poda gepeka. Toliko najčešće "iznad" imaju i vozila SUV B segment koja "ispod" imaju rupu za smeštaj rezervnog točka, jer oni "ispod" imaju često oko 80-90 litara ( pa onda kao zapreminu deklarišu samo "zbir", bez da navedu koliko je od toga "ispod", a koliko je "iznad" ).

To se najbolje vidi na primeru Toyote Yaris Cross (takodje SUV B), u razlici zapremine verzije gepeka 2WD i 4WD verzije, jer 4WD varijanta nema deo i "ispod" poda gepeka, već tada samo ono "iznad" i tada je ista zapremina kao i za HV "iznad".

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2022. Honda HR-V

 

Ako poznajete Hondu, znate da je HR-V mali SUV tog brenda. Takođe znate da je postojeći bio legenda u segmentu zbog svoje vrhunske praktičnosti, ali nikada nije nudio previše u pogledu užitka u vožnji. Bio je sputan u tom pogledu sa 1.8 motorom i lenjim CVT automatikom, a unutrašnjost je zaista počela da pokazuje svoju starost u poređenju sa novijim konkurentima početkom 2020-ih.

Ali, sada postoji potpuno novi HR-V, koji ima veoma drugačiji pristup vođen dizajnom u segmentu kompaktnih krosovera. Takođe, Honda HR-V konačno ima hibridni pogonski sklop. Sa cenama višim nego ikada ranije, ali takođe sa više opreme i tehnologije unutra nego ranije, da li novi HR-V predstavlja pristojnu opciju za mali SUV? I da li će odluka Honde da ga ponudi samo sa četiri sedišta biti važna za kupce?

 

 

 

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Honda HR-V

 

Da bi zasela na vrh ultra-popularnog segmenta malih SUV automobila, nova Honda HR-V ima priličan zadatak pred sobom. Suočava se sa nizom rivala koji uključuju pre svega Renault Captur ili Ford Pumu. Generalno, taj tržišni segment je prepun modela u kojem svaki od njih nudi svoj pogled na to kako treba da izgleda porodični crossover.

Sa modelom HR-V, Honda polaže svoje nade u njegov hibridni pogon i minimalistički dizajn kako bi pridobila kupce:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg Emisija SAT: Honda HR-V

 

Pogledajte šta sve donosi teća generacija japanskog SUV-a B-segmenta - Honda HR-V:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: Honda HR-V vs Nissan Qashqai

 

Hondin hibrid protiv Nissanovog blagog hibrida:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totalno neplanski provozah danas par sati novog HRVoja, uglavnom po gradu (a i neki krug po Košutnjaku). Tačno sam znao da u onu "Deltu" i ne treba ulaziti, jer te tamo uvek neka skrivena opasnost vreba i uvek mi neki ključ u ruke ubace :) 

Vrlo lepo se on vozi (za moj ukus). Baš je prijatan. Pa i u smislu akustike za e-CVT (čak i uzbrdo).

Naravno, ako je neko baš forsirano ubrzanje, ima tu i "glasne muzike", ali, meni ono uopšte ne smeta.

Pošto je hibrid. da napomenem da od kada se "rodio" ( pre 5.456 km ) testni HRV ima na bordu zapisan prosek potrošnje 5,8 ( po WLTP deklarisana potrošnja za mešoviti ciklus mu je 5,4 ), a što je sasvim OK ako se ima u vidu da je to ipak testno vozilo i da se verovatno tako i vozi. "Muški" :)

Meni je pokazivao oko 3,7-4,1, ali, ja ga i nisam "cepao". Ja sam ipak u trećem životnom dobu. Šta više, ostvarene cifre su uglavnom jako blizu WLTP deklaracija za takav režim vožnje.

Čak sam ga na kraju i prebacio u ECO mod i tada je po N.BG imao prosek potrošnje od samo 2,7 :) 

Kome ono vozilo odgovara dimenzijama, ponudom prostora, hibridnim pogonom i perfomansama, a može i ekonomski da se dovoljno "pruži", nije ono uopšte loša kupovina.

 

1.jpg 2.jpg

3.jpg 4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...