Jump to content
FAS Goran
Sedla

AR 159/ Dobar posao, ili zajeb godine?/ Ljubimica vol.2

Recommended Posts

Primetio sam da neke devetke karavan imaju te sive sine na krovu, a neke nemaju. Od cega to zavisi, i da li je moguce skidati/stavljati? Mislim pre svega, ovako u kucnoj radinosti i da li ostaje nesto, ne znam neke rupe ili ... ? Uopste nemam pojma kako je to pricvrsceno :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili je do nivoa opreme ili je ono pre/posle restyle. Verovatno novije imaju onu foru sa srafovima na vratima (kao Bravo i Delta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok. Ne može se stavljati naknadno. Ili imaju,ili nemaju. Morao bi da se razbušuje krov itd da bi se ugradile,ako ih nema. Ali ne znam da li to zavisi od restajlinga/pre restajlinga,ili od opreme,ili doplate prvog vlasnika...

 

 

 

Došao sam na ideju da stavim Ti amortizere. Navodno,čuo sam da nisu isti kao obični,standardni amortizeri. Valjalo bi da kaže neko ko zna ovo zasigurno? Mislim da bi u kombinaciji sa ovim Eibach oprugama bilo pun pogodak.

Edited by Sedla

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/28/2021 at 10:52 AM, Sedla said:

Navodno,čuo sam da nisu isti kao obični,standardni amortizeri. Valjalo bi da kaže neko ko zna ovo zasigurno?

Ne mogu da kazem zasigurno, ali drugar je imao Breru Ti, i stalno sam pokusavali da dokucimo sta je to tacno, medjutim po brojevima sa opruga i amortizera se nije moglo nista zakljuciti. Ponegde na internetu se moze naci podatak da je "Ti" u stvari Eibach pro kit + Bilstein B8, ali niko to sa sigurnoscu nije potvrdio. Ono sto sam ja cuo od ovako ljudi iz prakse jeste da je Ti najtvrdje vesanje (sto se itekako i osetilo u Breri).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam čuo da je "ti" vešanje tvrdje nego kod standardne 159,pa sam samo hteo da potvrdim sa nekim ko zasigurno to zna,ali ništa nisam saznao, a "ti" amortizeri su se prodali u medjuvremenu,tako da ta tema ostaje za neko drugo vreme. 

 

A sad....jedan teaser :D :wub:

IMG20211227171213.jpg

Edited by Sedla

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Sedla said:

A sad....jedan teaser :D :wub:

IMG20211227171213.jpg

Kakva gej feluga... Fuj!!! :P

 

52 minutes ago, horvat said:

Eibach pro kit + Bilstein B8, ali niko to sa sigurnoscu nije potvrdio. 

Kod mene su bili B6 i to sam utvrdio tek kada sam ih skinuo uporedivši dužinu sa B4. Iste se dužine, dok je B8 kraći. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Quadrifoglio Verde said:

Kakva gej feluga... Fuj!!! :P

Ne,ne,ne,dečko,ne! :lol:

Gej felne su one što se kupuju u 17" i 18" veličinama. Ovo je 19",prava muška,mačo felna. :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeste... Oprosti, nisam više tako često na forumu. Vido pominjete TI vešanje pa pomislio samo na opruge. Ti si hteo i amorte da promeniš? 

Pazi, ja sam ranije skinuo Eibach opruge i metno H&R. A letos su mi procurili B6 napred koji su išli u kitu pa sam ih zamenio sa B4. Tražio ja B6 i nije bilo problem ni cena, ali je bio problem čekanje dok stignu jer ih nije bilo na stanju. I onda sam se rešio da stavim odmah B4. U svakom slučaju hteo sam da kažem... Utisak je da auto nije ništa mekši ni sa B4. Sigurno da je reakcija B6 bolja u nekim ekstremnim situacijama, ali u svakodnevnoj vožnji ne vidim razliku između B4 i B6. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da,pošto sam uzeo Eibach,hteo sam da ih uparim sa Ti amortizerima, a poznato je da Ti zadnje opruge vole da pucaju,tako da one otpadaju za bilo kakvu kombinaciju. A čitao sam i po stranim grupama i forumima da su crvene Eibach najbolja zamena i najsličnije kao fabričke Ti. Osim što ne pucaju,jel... :D

BIlstein B4 i B6,imaju li da se nadju i kupe kod nas,u Srbiji? Ne volim ja nešto tu kupovinu "od preko" i čekanje da stigne,itd...više sam u fazonu platim odmah i dobijem odmah,i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Sedla said:

Ovo je 19",prava muška,mačo felna.

Zar kod nas muškaraca ne počinje sve od 20? 

 

Baš sam pre neki dan listao bilstein amorte za deltu. Našao sam ko da mi pošalje od preko. Međutim, dal je neka nestašica ili šta, B4 su oko 65 eur, B6 su oko 200 eur, prednji za deltu po komadu. 

Za cenu jednog B6 uzme se komplet B4 za ceo auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti opruge jesu Eibach, odnosno Eibach ih proizvodi za taj TI kit gde ih uparuju sa Bilstein-om. Tako da ne znam šta da ti kažem. Inače pucaju i standardne opruge ne samo TI, ali to je zgazilo boga oca. Ako kupiš nove opruge miran si. Ja sam H&R-om -35mm prezadovoljan inače sam ih uzeo po preporuci. B4 možeš naći na svakom ćošku za odmah, ali B6 se mora čekati (bar je tako bilo u momentu kad sam ja menjao) i cena mu je negde oko 25k po komadu. I dobro me podsetila ova diskusija, pa ja nisam upisao kod mene u temi da sam menjao i amorte. :)

1 minute ago, andreja.micovic said:

Baš sam pre neki dan listao bilstein amorte za deltu.

Nemaš aktivno ogibljenje na Delti? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, andreja.micovic said:

Zar kod nas muškaraca ne počinje sve od 20?

:lol:

Ja sam realan čo'ek, ne preuveličavam nikad. :D

 

15 minutes ago, andreja.micovic said:

Međutim, dal je neka nestašica ili šta, B4 su oko 65 eur, B6 su oko 200 eur, prednji za deltu po komadu. 

Za cenu jednog B6 uzme se komplet B4 za ceo auto

Kol'ko para, tol'ko muzike. Nije džabe ta razlika u ceni, bar ja tako smatram. 

Inače po stranim sajtovima kažu i preporučuju da se najbolje uparuje Eibach i B6. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Quadrifoglio Verde said:

Utisak je da auto nije ništa mekši ni sa B4

U sustini veci deo tvrdoce/mekoce zavisi od opruga. Amorti treba da su dobro upareni sa oprugama, kako bi ih pravilno umirili, i radili sa njima kroz ceo njihov hod. Nesto malo uticu i amorti na tvrdocu, ali u mnogo manjoj meri.

 

B6 ima isti hod kao B4 (sto je QV i potvrdio), ali je iznutra drugaciji, kvalitetniji i zgodniji za tvrdje opruge, dok je B8 to isto, ali sa kracim hodom. E sad, sta sa cim moze da ide, sta sa cim ne moze, to je diskusija do beskraja, zavisi i od auta do auta... 

 

Ja sam isto pre godinu dana stavljao B4 na Giuliettu (ali na fabricke opruge) i zapali su mi "Made in Romania" Bilstein :D Rade korektno, ne zalim se, taman za uz fabricke opruge, ali daleko je to od nekog natprosecnog kvaliteta. Zamenski amort, nista vise. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...