Jump to content
FAS Goran
Sedla

AR 159/ Dobar posao, ili zajeb godine?/ Ljubimica vol.2

Recommended Posts

A u koji polovan nema ulaganja?

Mora bas da budes lude srece ili da ti ne smeta to sto ima od ulaganja pa da vozis tako. I kod mene ima ulaganja posto sam isto skoro uzeo Lybru ali su to sve neke sitnice koje traze vreme i nesto sitno novca.

Polako sredices sve to u hodu,bitno da nema krupnih investicija.

 

Off mali : Ja danas osetim smrdi nesto.Otvorim haubu sve cisto,pregledam sve,roknem asepsol u kuciste filtera vazduha i dalje smrdi. Otvorim drugu stranu,a tamo trulog lisca more,smrdi u tri lepe...Povadim rukama sta sam mogao i ne gine mi skidanje cele one plastike i brisaca da sve to ocistim. Uvezena u Februaru , stajanje..jbga...To je apropo price o sitnicama. Nista ozbiljno ali kao i ti nmgu da vozim tako.

Sve te sitnice ces srediti. Bilo bi dosadno da je samo sedi i vozi, a i da budemo realni ne bi 159 ka bila 2100e tada. Uzivaj, sredjuj polako sta ima pa na prolece jedno poliranje da zasija punim sjajem :D

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da se klopa sa motora. Cime si prao? Akra, brejk kliner , kompresor i krpa ? 

 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok. Axel Sgrasso, i najbliže samostalno pranje. :D Posle toga ostavim motor da radi, od temperature ispari sva voda koja je ostala kojegde, i na kraju samo čista krpa ako treba negde dodatno da se brisne i uglanca i to je to. 

Tako sam prao motpre na svakom autu koji sam do sada imao, na službenim kombijima, pa čak i drugarima nekim, i nikad problem nisam imao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U decembru zamenjen i neispravan termostat. Cena - 5800din,ali zahvaljujući mom majstor-Buretu i njegovih 30% rabata, isti me koštao samo 4000din. 

 

IMG_20201217_181434.jpg IMG_20201217_181559.jpg IMG_20201217_181551.jpg IMG_20201217_181618.jpg

 

Ruke majstoru - 0 dinara, pošto sam sam zamenio termostat. 

 

IMG_20201217_201814.jpg IMG_20201217_201819.jpg IMG_20201217_201834.jpg

 

Normalna radna temperatura, i konačno normalna potrošnja. :D

 

IMG_20201217_211116.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast na hrabrosti a i na radovima! Rizik se isplatio, :)

Kako se ponasala pre sa potrosnjom a kako sada, kolika je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic nije to još kako treba, ima zavučenih mesta kojima se teško prilazi, ali rešiću i to čim krene proleće i lepo vreme. :lol:

Bolest ne bira. :stuart:

@MiloshBg potrošnja je bila - ne pitaj. Kao tenk. Nisam je računao, nisam se ni trudio, jer bih se verovatno šlogirao. Ali tukla je debelo preko 10. Sipam 1000-1500din,dva kruga po gradu i ujutru na posao, i ćaoooo... :D

Sad posle zamene termostata je tu negde, na prihvatljivih/očekivanih 9-10 litara. Verujem da će uspeti još da spusti kada (i ako) budem ukinuo DPF i EGR. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne pravi probleme ne diraj ništa! Svaka čast za motor! Tako to treba da izgleda! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam na kupovini AR 159, ne znam kako mi promace da si otvorio novu temu.

 

Izgleda na slikama bas pristojno, u zdravlje te sluzila, da bude barem 50% kao bivsa Lybra.

 

Ja kad sam svoju uzimao, bilo je NE za sledece stvari:

Ne, svetao enterijer (kombinovana crno bež varijanta (koja mi je inace najlepsa) ili skroz bež - kao kod tebe).

Ne, crna boja (ajd ako bas mora).

Ne, karavan.

Ne, kozna sedista (samo crna alcantara ili alfatex (kako jos zovu taj materijal) su me zanimali, posto ima jos vrsta materijala/štof-a).

Ne, krovni nosaci (ne znam zasto ali mi se apsolutno ne svidjaju).

Uspeo sam da uzmem crnu i karavan je, ali sam izbegao nosace i svetao enterijer (uzeh sa onim koji sam trazio).

Naravno gledao sam da bude sa sto vise korisne opreme.

Za ovih 1.5 godinu koliko je vozim, ok se pokazala, bilo je ponesto oko trapa, uradio sam servise (mali i veliki) i jos par stvari......ostalo je manje vise korektno, dpf mi je likvidiran, egr zatvoren i softverski eliminisan, klapne izvadjene...dimova nema, trosi ko tvoja (grad 9L)....oseca se tezina u nosu i pri polasku iz mesta i kocnice bi mogle biti nijansu "ostrije" i nervira me sto nema mesta za sitnice, džepovi u vratima su joj nikakvi.

 

Kad sam je uzeo, u velikoj meri me je podsecala na Lybru JTD SW koju sam nekada vozio, imas li i ti takav osecaj?

 

Jos jednom neka je sa srecom kupovina novo-polovnog auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan BG pa pazi, nešto slično sam i ja zamišljao kada sam davno još razmišljao o kupovini 159...ali,želje su jedno, a mogućnosti su drugo.

Oprostio sam svetao, bež enterijer i loše ofarban volan i ručicu menjača, kada sam video da je sve ostalo ispravno i u funkciji. Problematični M32 menjač, plivajući zamajac, kvačilo, sve savršeno. Turbo, dizne, itd, DPF nije izvadjen, u funkciji je, sve te "mane" 159-ke kao modela su OK. 

 

Jednog dana, ako poludim dovoljno ili tako nešto, vrlo moguće da će ići zamena kompletnog enterijera u nešto što če meni da se svidja. :lol: Ali o tom - potom.

Ne znam, mene ne podseća na Lybru uopšte. Sasvim je drugačiji auto, teži, masivniji, drugačije se ponaša na putu, drugačiji položaj za volanom, ima dosta veći gepek itd... Lybra mi sada deluje kao igračka u odnosu na 159. Jedino žalim za Lybrinom udobnošću, to ne može da se poredi ni sa jednim autom, a kamoli sa tvrdom i krutom 159. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa metalni su znakovi, maltene isti kao oni što sam ih skinuo. Nema skoro nikakve razlike, u dimenzijama,u težini, debljini materijala, itd... E sad, da li su ti izbledeli skunuti fabrički, ili su već stavljani neki zamenski, to ne znam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja taj znak napred menjam sezonski. Lepo izgleda al brzo izbledi. Fen onaj (ne za kosu, nego u wobby sto ima da se kupi), i za 5 min ga zamenim bez tog zezanja sa busenjem...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uspeo da napravim da sija svetlo upaljača. :D Ali sledeći put kad bude crkla sijalica, mislim da neću ni pomisliti da je zamenim. Aaaaa jok. *ebo ga konstruktor i kako ga smisli ovako bezveze. :lol:

 

IMG_20210124_213339.jpg IMG_20210124_213347.jpg

IMG_20210124_213329.jpg IMG_20210124_213320.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 147 pokušao dva puta i odustao. Stvarno su ga užasno rešili.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neverovatno! "zajeb godine" se sada svodi na pranje motora, menjanje izbledelih znakova i totalno nevaznih sijalica odnosno u ovom slucaju zaruljica (po tehnickom pravilniku)

Samo tako i nastavi!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...