Jump to content
FAS Goran
ivan_b

Fiat Grande Punto - svetli (sivom bojom) lampica za pločice i nakon njihove zamene?

Recommended Posts

E ovako, probao sam da nađem na Google-u ali ne pronalazim nešto što bi mi pomoglo. 

 

Situacija je sledeća: 

- na velikom servisu sam dobio napomenu da su pločice na 80% i da treba da ih zamenim uskoro

- par nedelja posle upalila se jedva vidljiva siva lampica

- otišao sam u ovlašćeni Fiatov servis i zamenio pločice kočnica

 

Auto: Fiat Grande Punto Easy 1,2 benzinac 2015. godište.

 

Par dana vožnje kasnije lampica i dalje svetli. Ovo nije klasična boja žuta ili crvena koja se jasno vidi, već je više siva može čak i da se ne primeti u preletu očima. Svetli čak i nakon gašenja auta, a onda se ugasi nakon 4-5-6 sekundi.  Sad ne znam da li tako treba možda dok ne "nalegne", da li možda nisu resetovali računar, pa čak razmišljam da možda nisu ni zamenili pločice (čuje čovek svašta danas za te ovlašćene servise i razne scenarije). 

 

Jel imao neko nešto slično ili ako možda znate šta znači ova siva boja lampice? 

Postavio sam sliku, možete videti.

Čitao sam uputstvo za Punto ali tamo ne piše da boje mogu biti razlličite. 

 

ploc.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto tu nije u redu (po meni) sa nekim kontaktom, masom..Sivu lampicu nisam video u zivotu, ili su zute ( obavestenja) ili crvene ( upozorenja). Ta lampica bi trebalo valjda da je zute boje ako ne gresim ali ne bitno, mislim da kod tebe tinja samo, svetli mozda jedva 10% od punog sjaja :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može da bude siva :) Crvena je. 

 

kocnice1.png

 

To što ti se čini da sija je ili zbog loše mase negde na kolima ili neka druga sijalica negde probija. Pošto tablu nisi skidao, ovo drugo je malo verovatno. 

Proveri konektor na pločicama:

 

kocnice2.jpg

 

Kada se plocice potroše, pri stiskanju pravi se kratak spoj u kolu i dolazi do signalizacije na tabli. Ako nisu potrošene pločice veza je otvorena. Tako da možeš raskačiti konektor sa pločice i proveriti da li ti se to tinjanje izgubilo. I naravno, sve očistiti kontakt sprejom. 

 

Nije neverovatno da su i majstori malo kabl prignječili (zna se desiti) i da pravi kratak spoj.

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima još jednom. 

 

Odvezao sam auto jutros u ovlašćeni servis i ostavio na pregled.

 

Kažu da ovo nisu videli do sada.

 

Zapisaću ovde na kraju šta je bilo da bi i drugi imali koristi od ovog slučaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa stigli smo do toga da su utvrdili da instrument sat ne radi dobro i da treba menjati kompletno. 
Za sada plaćam utvrđivanje kvara (1200 din) i čekam da mi dostave ponudu za zamenu instrument sata, trenutno ne znaju koliko košta unapred. 

Tako da ću sačekati sa zamenom, pitaću i u drugim servisima, ovlašćenim i neovlašćenim. 

Ovako laički gledano, nešto mi je previše da se menja instrument sat zbog svetla koje se nije ugasilo nakon zamene pločica, tj. svetli bledo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest malo.....glupavo..... Ako se može i živeti sa pozadinskim sivim osvetljenjem elementa upozorenja kao neaktivnim, a koje bi po pravilu bilo crvene boje kao aktivno, mislim da je sasvim ok onda uštedeti novac i znati do čega je nego da te odrape (a čini mi se da hoće). Sa druge strane ne znam koliko je komplikovano skidati km sat i videti osvetljenje ili samu plastičnu pozadinu koja ide ispred osvetljenja da se može srediti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ja ne verujem da je tabla u pitanju. Moze da bude ali meni sve vuce na neki kontakt, masu. Ja bi iskreno prvo skinuo tockove i proverio kablice na plocicama. Izdekao i pogledao da li ce lampica da se ugasi. Ako je do toga, znas sta ti je ciniti. Ako nije do toga isao bih dalje. Ocistio mase na autu(ako ne znas sam, moze i auto elektricar) cak bi probao i sa skidanjem minus kleme da vidim da se nije nesto tu zaglupelo. 

25 minutes ago, ISV_01 said:

Nadam se da čoveku nisu iskopčali celu tablu...

Pa vidis da oni hoce xD

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa u tom slucaju i sa zamenom table ce ostati isti problem tako da nece da ga kosta nista

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što rekoh, počinju gremlini... U ovlašćenom servisu... Zamene tablu, ne reše problem, a da nisu možda nosači menjača... :D 

Kontakt je negde neki ili masa ali to oni niti žele da traže niti mogu da naplate traženje. Pogotovo ako se na kraju ispostavi da je njihova greška pa zeznuli nešto prilikom menjanja pločica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja isto mislim. Cak mislim i da nije previse komplikovano naci. Evo i uputstvo:

1.Skini kleme sa akumulatora

2. Isprati minus klemu i vidi gde ti se kabal kaci za sasiju i verovatno na menjac. Odsrafi matice i nekom finijom smirglom osmirglaj malo kontakte, naprskaj kontakt sprej ako imas, ako nemas samo zasrafi nazad. (To su ti mase) 

3.Popusti tockove

4.Digni automobil na dizalicu i skini tockove

5.Videces iz plocica na jednoj strani ili mozda na obe kablic koji ide i kaci se u mali dzek iznad(otkaci ga i vidi da li tinja lampica) isprati da negde nije prignjeceno. Ako imas kontakt sprej naprskaj taj mali dzek. 

6.Vrati sve nazad

Ja bi ovim redom krenuo da trazim problem, a ne bi trebalo da ti oduzme mnogo vremena. 

 

 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskačiti  žice sa pločica i ako opet tinja Ispitati unimerom. To je negde oštećena i vlažna žica ili jednostavno greška na pločicama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, prvo da se zahvalim svima ovde pa da zatvaramo temu. 

 

Stigla mi je ponuda ubrzo nego ja nisam stigao da objavim ovde. 

 

Dakle, sve su pregledali, masu, elektroniku i utvrdili da je sve ispravno do instrument sata, što kako kažu znači da ne valja instrument sat. 

 

Cena instrument sata da oni nabave košta 75.000 dinara bez ugradnje, znači platio bih i ugradnju. Preporučili su mi da nađem negde na otpadu pa da mi neko ugradi. 

 

Rešenje za sada mi je da guram ovako pošto mi je auto kompletno sređen, a ovo što tinja lampica mogu da istrpim dok ne nađem negde instrument sat na nekom otpadu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala i tebi za povratnu informaciju. Kilometar sat je reda velicine par desetina EUR, lako se menja, pa ako je sve OK upari se dijagnostikom.

Mada ovlasceni servisi su uglavnom ovlasceni menjaci delova. Meni tu sve mirise na nesto banalno, sto bi krsten elektronicar mogao da sredi.

PS: Tema naravno ostaje otvorena i za buduce upise i slicne potencijalne probleme koje ljudi budu imali ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih otišao na otpad i uzeo km sat samo za probu. Mislim da bi Bakići izašli u susret. Realno, max pola h za zamenu km sata. Udžekaš, probaš i teraj dalje. mislim jeste cimanje ali meni i dalje ovo ne liči na km sat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne snađeš probaj moju tablu pa ako je stvarno do nje onda možeš da uzmeš kakvu hoćeš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...