Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Verujem da je mala verovatnoća, ali ukoliko vlasnik teme @bezaninac nekim slučajem vidi tag, zanima me kako se pokazao auto posle već nekog značajnijeg perioda? 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Vdim poruku sto da je ne vidim hahahah.

 

U sustini je sve isto kao i prvog dana. Potrosnja ostala ista sto je jedina mana ali to verovatno samo zavisi od stila voznje i koliko kratko se vozis do posla :-)

 

Malo sam i vozio a nisam ni isao negde daleko tipa Grcka pa da imam neke bolje i relevantnije utiske.

 

Ostalo bukvalno kao i prvog dana jer sam presao samo 16k Km. Tako da ....

 

Pozz.

 

  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Računam pošto nisi aktivan na forumu, čovek ko zna gde je :lol:

Zanima me ovako generalno da li misliš da si napravio dobru kupovinu, da zadovoljava tvoje afinitete kao automobil, potrebe itd, naročito jer si posedovao automobile iz više klase?

 

Pitam jer sam u nekoj fazi kada ću najverovatnije morati napraviti neki kompromis. Do pre godinu dana sam bio vlasnik BMWa F31, ali nije bilo nikakve svrhe da ga držim u garaži zbog dva putovanja godišnje, jer za svakodnevnicu koristim službeni auto. 

 

Povremeno iz ličnog gušta vozim Giuliettu 2.0 mjtd, koju najviše koristi supruga. Auto je više nego OK, ali sam izbor vrste agregata i snage nije adekvatan uslovima u kojima se najčešće nalazi, a to je gradska sredina. Poznato je koliko je postalo apsordno i haotično stanje u saobraćaju u Beogradu, tako da imati snažniji dizel agregat potpuno gubi smisao u naselju gde više realno ne smeš i ne možeš da pređeš 70km/h. Sa druge strane, takav agregat naplaćuje ''penale'' za sve to. Iako za sada služi odlično, samo je pitanje trenutka kada će na red stići kvačilo, turbina, dizne, egr, dpf, miliardu sondi na izduvnom sistemu itd.... jer ipak vozilo ima i kilometara i godina iza sebe. Takođe, cena delova, usluga, registracije za prosečnog čoveka postaje veliko opterećenje... Opet kažem, sve to ima smisla, ali kada se koristi njegov potencijal, što u mom slučaju nije. Kada platiš registraciju 44000 din, a auto se guli po Beogradu, nekako teško padne. 

 

Iz svega navedenog mi se nekako nameće da su mali benzinski agregati najracionalniji izbor. Sa druge strane ne bih voleo Giuliettu da zamenim za neki samo običan auto, jer svi smo mi ovde zaljubljenici u ovu priču, i ja prvi uvek gledam da imam auto koji ću da volim, da ga sa zadovoljstvom održavam, negujem, vozim itd... U toj čitavoj priči 500x mi deluje kao dobar kandidat jer mislim da u toj kategoriji ne postoji šarmantniji automobil. Smatram da sa tim T3 agregatom u gradu pliva kao riba u vodi, ali nažalost ni ti nisi imao neka duža putovanja, što me baš interesuje kako podnosi.  

 

Malo sam se raspisao, ali volim da čujem lična iskustva ljudi. 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je i kod mene bili do pre 2god. Ja sluzbeni a zena do posla 2.5km i zapusio se DPF na 159ki pa sam skidao. 

   Majstor rece da je za godinu dana pokusao da uradi 100 regeneracija ali nije uspeo. Pa mi se sve smucilo i prodao AR 159 dao ucesce a ostatak kreda za 500x sa benzinom.

   Sluzbena Skoda sa 3 cilindra i plinom i dosta putovanja me je ubedilo da je sasvim dovoljno snage 120hs iz T3 za 500x.

Naravno da se dosta razlikuju AR159 i 500x jer sedista prvo nisu ista ali su ipak zadovoljavajuca. Na Turbo rupu od 1000rpm do 1800rpm sam se navikao ali ipak je nekako primetim jer disel MJTD ...

Plus manji gepek ali ionako je uglavnom prazan sem kada krenemo put mora sa 159.

 

Ipak sam zadovoljan jer je dosta visok pa mogu da se popenjem gde hoces za razliku od AR. Gume su na 16" dobre i drze ako udjes u krivinu malo jace mada AR 159 i 147 su bile ko po sinama. Planiram zato da uzmem za letnji komplet na 18" a 16" za zimu da ostane.

   Nije 4x4 ali lepo ide bio sam na Divcibarama prosle godine po snegu i nema nikakvih problema. Android AUTO je super pa mozes navigaciju, muziku, komande glasom ili sa volana pa je tehnicki savrsen iako je ekran mogao biti malo veci.

   Ima tempomat sa kamerom za ogranicenje brzine, lane assist pa kada pustis na auto putu volan i gas on sam ide tj ako naidje na traku sa strane samo jednom vrati volan sam pa zapisti da preuzmes kontrole.

   Benzin je jeftiniji sada i mislio sam da kada sam vec u Beogradu da bar malo manje zagadjujem (pocnes da razmisljas kad imas decu).

   Takodje jedan od faktora je da volim vikende u prirodi pa to podrazumeva i losije puteve ili ih i nema pa je odlican za takve stvari.

   Boju koju sam izabrao je zelena zbog prirode a i motor manje zagadjuje tako da je to moj motiv to bio najveci.

Sto se tice T3 gledao sam T4 (150hs) sa automatikom i mislim da bi mi vise legla kombinacija zbog grada pa jos ako bi imao 4x4 to bi bio vrh medjutim cena je prevazilazila mogucnosti.

 

Uhh, i ja se raspisah a mozda nista nisam ni rekao znacajno. Pozz.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala! Tvoj odgovor mi je potvrdio otprilike sve ono što sam i mislio za ovaj auto. Svi ti sistemi aktivne bezbednosti su mi poznati jer ih imam u službenoj Toyoti. Iako ih jako retko koristim, dobro je znati da su kod Fiata takodje manje više standardna oprema...

 

Da mi je službeni auto malo normalniji, a ne beskarakterna, dosadna, i slobodno mogu reći odvratna Toyota, verovatno bih Giuliettu zamenio za nešto tipa peri deri za po gradu, ali zaista ne mogu da se pomirim sa tim da ne posedujem ni jedan automobil u kom mogu bar na neki način da uživam i da izmami ponekad osmeh... 

 

Zanima me još kolika je cena redovnog servisa otprilike, i gde ih radiš? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TI X-evi u AK bas dugo stoje, a kako i ne bi s obzirom na cenu. Mislim da su tacno toliko i novi kostali pre ovog ludila sa cenama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeste, ali na žalost, nema neke ponude... Ima dva-tri jeftinija primerka sa slabijim motorom i opremom od ovih...

Ludilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Sto se tice servisa u AK Kompressoru zbog garancije. U isto vreme kada i registracija pa sada nisam siguran trebalo bi da je oko 15-17k za servis (u autu je sa knjizicom i racunima a nisam sad izlazio, nja...)

   Inace tehnicki se ne radi i ne placa 2 godine zato sto je nov auto ali prosle godine je bilo autu dve godine ali sam platio i radio tehnicki a na moje pitanje rekli su da se dva puta ne radi tehnicki na nultu registraciju i na prvu nakon godinu dana voznje a ova prosla je treca registracija iako je auto bio star 2 godine. Eto zanimljivoisti.

   Za Fiat u Srb je obavezna garancija 2 godine ali ako ces da produzavas do 7 godine mora se doplatiti oko 200 ili 300e mislim po godini i nastaviti raditi servis kod njih. Mislio sam ocu necu pa sada to je sto je vise nema garancije ali racunam ako je do sada torturu preziveo radice jos dugo (bar se nadam).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je za registraciju, nulta i prva ne iziskuju tehnički, ma budalaština teška. 

Još uvek ništa nisam odlučio, ali težiću svim silama da auto bude nov. Koliko god bio skromniji, malo sam se i zastitio konstantno nešto pokušavajući da dovedem u perfektno stanje, ulažući i vreme i novac i na kraju opet  imaš izvožen i ''star'' auto.

500x mi je samo jedan od interesantnijih modela, nisam ništa odlučio definitivno, a imam vremena, jer tek posle leta mooožda krenem u neku realizaciju dok se još neke stvari stabilizuju. :thumbup:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam stava da bih garanciju produzavao dokle god moze pa sta god kosta. Imam nerealan primer drugara sa C4 kome pred istek garancije od 2 godine, na 30kkm crkava dizna, odlazi katalizator i rdjaju vrata ?!

 

Sreca pa su prijave odradjene pre isteka garancije pa je servis morao da prve 2 resi delimicno o svom trosku dok je za limariju svakako garancija 7 godina. Cena sumanuta i ne mogu i dalje da verujem da se to desi na novim kolima.

 

A sto se ovog sto @banjo1990 rece ima stvarno razlike kada si jedini vozac automobila. Ja kad pogledam koliko sam platio kola i koliko sada vrede, a koliko nisam morao da placam popravke, visestruko mi se isplatilo. A i ne brinem ako sutra idemo na put iako je auto vec u 7oj godini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...