Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Cool, sve cestitke ! 

 

Mislim da si prvi na forumu sa novim 1.0 motorom?

 

Napisi malo utiske iz voznje, kako ide, povlaci, zvuk, kako se ponasa pri vecim brzinama :) Verujem da nas sve zanima, taj motor ce uskoro biti dostupan i u Tipu facelift, tako da ce biti od znacaja tvoji utisci :)  

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas me zanima ponasanje tog t3 u odnosu na mjet

 



 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa srecom i da lepo sluzi! Pravi autic sa zabarskim smekom.

Kazes da ti je Giulietta bila "nekako mala" - pa mi nije bas najjasnije jer je 500X manji :) ? Radjen na broj manjoj Small Wide platformi, u odnosu na pravu Compact kod Giuliette - samim tim krace medjuosovinsko, kraci i uzi auto, gepek je kod Alfe mali pa su jedino po tom parametru tu negde, sem sto 500X ide u visinu i Alfa je ususkanija...

2 hours ago, horvat said:

Napisi malo utiske iz voznje, kako ide, povlaci, zvuk, kako se ponasa pri vecim brzinama :) Verujem da nas sve zanima, taj motor ce uskoro biti dostupan i u Tipu facelift

U Tipo ide T3, ali verzija od 100 KS. Ne treba ocekivati nista spektakularno od tog motora, ipak je u pitanju trocilindras sa 190 Njutna. Po svim performansama T3 (i 100 i 120) je slabiji od starijeg T-Jet 120 koji je bio na 215 Njutna u zadnjim verzijama. Prednost im je sto je taj obrtni dostupan na nizim obrtajima i naravno redukovana potrosnja.

I ja mislim da je prvi GSE koji je predstavljen :thumbup: , sa zadovoljstvom se prikljucujem temi i pratim informacije o motorizaciji iz prve ruke.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmisljao sam kako da zapocnem jer utisci su hmmmmm cini mi se jos nejasni.

 

Vozio sam A147 sa 1.9JTD 8 ventila i 118 (120) hp sa 1280kg pa nakon 5 godina posle prodaje i nakon samo dva dana usao u A159 1.9JTDm sa 150hp ali tezinom 1550kg jer je redizajn tj godiste 2009 pa je blok od aluminijuma i Q2 kao standardom.

 

Upravo sam primerom ovo hteo da napisem da je A147 isao isto kao i A159 zbog odnosa HP/KG. Ali naravno A159 je mnogo veci auto.

 

Fiat 500x sa novim T3 1.0 GSE motorom je da kazem solidan za pocetak. Ne mogu da cenim zato sto je nov nisam ga "tearao" u crveno vec nekako lagana voznja. Iz tog razloga cini mi se ne tako agilan kao JTD jer su uglavnom obrtaji oko 2K.

Naravno da sam neki put prekrsio i onda se kao i svaki benzinac lepo ponasao sa svojih 1320Kg. Dizeli imaju vise snage na nizim obrtajima cak iako su iste snage sto je upravo to 190Nm je nekako malo ali nije za potcenjivanje. Da je auto laksi verovatno bi isao kao metak ovako je vrlo dobro ali ne odlicno. Zaista jos moram da vozim da bih bolje ocenio.

 

Sto se tice zvuka mogu potvrditi da je odlican i da nema govora o kosilici (kako zovu motore sa 3 cilindra). U kabini je bas kako treba rezak zvuk koji mozda i pokazuje zube (rezi ali ne kao lav vec kao tigar recimo).

 

U sustini lepo ide od 0 do 130Km jer nisam isao brze za pocetak. Nema neke preterane buke i sasvim je OK.

 

Ono sto bih zamerio je potrosnja jer za ovih 2000Km je prosek 9L i to je veci deo grad ali ima i dalje voznje autoputem. I ono sto sam primetio da iako ima 6 brzina nekako su kratke pa se cesto menjaju (mada je izuzetno lagano kao igracka). To je recimo razlog da u 6 brzini na 130Km trosi oko 7,5L (ako se ne varam bilo pre mesec dana) i broj obrtaja je oko 3,5K sto je cini mi se preveliko jer sam vozio sluzbenu Skodu (2019) 1.0 sa 3  cilindra vozio godinu dana i presao oko 15k Km a ona u 5 brzini je oko 3K i potrosnjom (bar na bordu) oko 5,5L. Zaista sam slicno ocekivao ali naravno 500x je tezi i veci.

 

Kako volimo prirodu i da smugnemo kada kod ima prilike mislim da je u ovom trenutku FIAT 500x prava stvar. Zato je boja zelena i zato je benzinac (ekologija koliko moze) da se ne trujemo bas toliko. I sa Alfama sam svuda isao tako da i ficu to isto sledi. Nadam se da ce nas sluziti dobro.

 

Bonus Video: Fiat 500x prosao plitak potok ko ....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, bezaninac said:

Ono sto bih zamerio je potrosnja jer za ovih 2000Km je prosek 9L i to je veci deo grad ali ima i dalje voznje autoputem. I ono sto sam primetio da iako ima 6 brzina nekako su kratke pa se cesto menjaju (mada je izuzetno lagano kao igracka).

Ovo za potrošnju ne vidim kao zamerku jer se od 1.0 motora to donekle i očekuje, pogotovo što je i masa vozila 1320 kg + što mu i aerodinamika ne ide u prilog. Nažalost retko ko od tih novih "kosilica" sa 3 klipa ima malo rasterećeniji menjač pa da se može na 130 km/h krstariti sa nižom potrošnjom, za magistralu i 80-90 km/h verovatno pokazuje pravo lice. 

 

Elem, srećno sa benzincem posle 2 dizela i puno bezbrižnih kilometara. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke na izboru :)

sto se potrosnje tice, imaj u vidu da opadne i za 1.5l kada se motor razradi.

 

Ja Leona na prvom putovanju nisam mogao da spustim ispod 7l. Sada istu deonicu izvese sa prosekom 5.5 ako se ne divlja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno mislim da je 9L po gradu, za ~1300 kg vozilo sa benzinskih 120 ks, sasvim normalna stvar. Ali razumljivo mi je da je malo puno kad se predje sa dizela... 

 

Svaki sklop ima svoje neke 'sweet spots', i treba malo vremena da se to napipa, svakako i uz razradu motora :) 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican izbor, bas dobro izgleda 5OOX:)

Ne znam za te motore kako ce se ponasati jer su novi, treba da prodje vremena da bi se izveo neki zakljucak.

Inace vozim Renegade - ista platforma, menjaci, motori, samo drugaciji oklop:D

U svakom slucaju prelep i puno kilometara! 

(moze i jos fotki enterijera:)

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat prvog posta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja terao supermoto dublje :D

 

lep izbor kola, ali nije to SUV.

 

@Mickey1 predstavi auto, meni se bas svidja facelift Renegade, cak mi lici na G klasu.

Ako ne promenim misljenje za koju godinu, bice 1.3 ddct naslednik Leona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opa, firefly i na forumu. :) 
Nek je sa srecom, vozio sam se u 500x sa 1.3 i cini mi se 150 konja i bas sam bio iznenadjen kako se lako vozi, a i za taj 1.0 sam cuo sve najbolje! 

Uzivaj! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmatram 500x u varijanti sa 1.3 motorom i automatskim menjačem. Medjutim, ta je verzija značajno skuplja od 1.0 motora, pa bih zamolio za više utisaka u vožnji sa 1.0 motorom?

 

Kakav je utisak sa kvačilom i menjačem, da li je i dalje potrebna česta promena brzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam išao u Fiat da sam sebi odgovorim na pitanje :) imali su samo DCT verziju, kojom nisam oduševljen.
 

Dali su mi nov auto, iz salona, medjutim menjač nervozno menja brzine te se promena prenosa oseća značajno više nego u VW Tiguanu. Pritom, probao sam malo oštrije ubrzavanje i kvačilo je dvaput proklizalo, što se osetilo kao dva tupa udarca iz menjača. Dakle, to nije bio gas do daske, niti je to nešto što će se praktikovati svaki dan, ali jeste neko ubrzanje recimo za preticanje na magistrali. 

 

Gledajući cene u Srbiji, deluje da je najbolja vrednost za novac 1.0 cross za oko 16k, kome se doda par opcionala. Sve preko deluje previše..

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ima na auto republici test tog 1.3 automatika. Nije nesto odusevio.
Slazem se, i meni deluje 1.0 kao najbolja ponuda

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor sam po sebi izuva od snage, motorom sam oduševljen kao i zvukom motora. Čuje se izduv pri jačem gasu, dakle ceo utisak je top, ali za porodične potrebe po gradu, sport verzija i posle prespavanog dana deluje kao (prelepa) Oktavija, u smislu udobnosti.

 

Drugar me je vozio u Kamiq, i iako je bezličan i ružan, značajno, za klasu, je bolje izveden. Nije mi se dopalo to da su poluge žmigavaca i brisača istog kvaliteta kao u mom starom Mk1 Puntu. Zapravo, čini mi se da su bile čvršće u Puntu. Isto tako, oplata oko kućišta pojaseva deluje blago labavo i radi kada se pritisne prstom. Sve u poređenju sa Kijom, gde je to ipak za nijansu bolje urađeno. 

 

fiat je skratio ponudu, te Fića ide samo sa 1.0 ručnim i tim 1.3 motorem sa DCT menjačem. Nisu moguće kombinacije, za razliku od recimo tog Kamička, koji može sa 1.0 TSI, DSG i 115ks. Inače, prodavac mi je rekao da je ista priča i sa Compassom, ali da je on u FCA premium, te bolje izveden, i ima iste probleme, odnono ponašanje, sa 1.3 DCT.

 

 

Edited by fox_mulder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...