Jump to content
FAS Goran
duskogrbic0501

Fiat Grande Punto 1.4 8v - menjač sa 6 umesto sa 5 brzina?

Recommended Posts

@duskogrbic0501 Druze ovako posle par meseci i vise kakva su ti iskustva sa tom 5om? Kuca-posao mi je 90% autoput i kontam da bi mi to bas dosta znacilo i da rasteretim motor i da smanjim potrosnju koliko/toliko.

 

Hvala unapred.

Edited by simke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini.Nisam dugo bio na forumu,ali da je samk to.Ako kažem korona,biće jasnije.Kako rekoh prve 4 brzine po gradu,5-ta auto put i vangradska vožnja.Slika koju sam postavio sve govori.Mislim da bord malo više "laže" jer je tu sada neka druga kombinacija.Lično sam zadovoljan jer sam elimisao jednu od dve mane vezane za ovaj motor?
Druga stvar je sada moje pitanje.Može li se nekim remapom podići snaga na nekih 85 ks?Tada bi to bilo to.
Drugo pitanje,mogu li u njega sipati 10w40 ulje (nepitam za marku)?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima!

 

Da se i ja posle pauze ukljucim u ovu intereasantnu temu.

Takodje posedujem Punto Evo 1.4 8V 77HP i takodje sam ludeo na autoputu :)

120Kmh na 4000RMP je ekvivalent buka, vibracije, potrosnja goriva i mala deca placu :) 

Na osnovu ove teme sam pronasao Dragana iz Sremske Mitrovice i ubacio zupcanik pete od Pande 1.3 mjet.

Mogu da potvrdim da je sada totalno druga prica, obrtaji u prtoj su se smanjili za 1000RMP!

Auto nema buku, potrosnja na bordu je za 2l manja a na 120KMH smo sada na 3000RMP, na 130 na oko 3400RMP...

 

Mana je sto mi tempomat sada ne radi samo u petoj brzini, to cu posebno istraziti pa cu javiti ili ako neko ima neki predlog povodom toga.

 

Ugradnja zupcanika se zavrsi brzo (do 1h), menjac se ne skida, cak ni ulje iz menjaca ne mora da se ispusta.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se i ja upišem. Grande Punto 1.4 8v 77HP, zamenjen zupčanik kod Dragana. Dosta je rasterećeniji motor sada obrtaji u petoj u proseku za 800/900RPM manji. U idealnim uslovima(kad nema vetra) potrošnja je oko 2l manja, ali kada ima čeonog vetra dosta je osetljiv i potrošnja skoči na staru. Tempomat nemam tako da sa tim nemam problema.

Edited by simke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drago mi je da sam na neki način "pomogao" kolegama.Lično na autoputu vozim 130 a da nemoram da podižem glas.Jedino vetar i pomalo gume što prave buku.
Ja bih voleo sad ako neko ima predstavu,postoji li način da mu podignem snagu na nekuh 90-tak konja.To i neka bolja sedišta+moje godine,verovatno ga nebi menjao.Sad kad pogledam malo oglase,ja stvarno nevidim auto koji bi zamenio ovaj,naročito što mi se svidja oblik i jednostavnost istog.Ludovanje po putu ostavljam drugima.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno razmišljam o ovome, samo da prevagnem da li mi više treba tempomat kojeg još uvek nemam ili manji broj obrtaja u 5toj :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam danas kod Dragana u Sremskoj Mitrovici.  Majstor je odradio posao za pola sata vrlo profesionalno.

 

Promena se ogleda u sledećem:

 

Mereno po GPSu 120km/h 3900-4000 rpm po starom a po novom na oko 3300-3400 rpm.

 

Auto je malo tromiji na ubrzanju u 5toj nego ranije ali kada dostigne ugođaj u vožnji je odličan jer 4k obrtaja+ nije bilo baš zdravo za motor po meni.

 

Cena je 50e a majstor nudi da se zameni menjač daš tvoj on ugradi sa 6 brzina za 200e pa ko voli nek izvoli, meni to trenutno ne treba.

Edited by Doctor NO

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Doctor NO said:

tražim rešenje ali za sada neuspešno.

Mislim da bi trebalo preko dijagnostike taj problem da rešavaš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...