Jump to content
FAS Goran
Flex

Audi A4 (B8) 2.0 TDI - teško ide u prvu

Recommended Posts

Imam jedan problem koji sam primetio jos davno ali kako su pale temperature sve me vise iritira.
Pokusacu sto detaljnije da objasnim pa ako neko ima neku ideju neka vice.
Rucica u leru, upalim auto. Probam da ubacim u prvu, nece da moze (moze da se nagura ali pravi otpor i kao da udara u zid). Zadrzim kvacilo par sekundi, ubacim u trecu pa cetvrtu npr i onda sklizne u prvu (ne pustam kvacilo nikako). Izbacim u ler, pustim kvacilo. Nakon toga opet nece u prvu (rikverc ista muka). Stisnem kvacilo, treca cetvrta i nakon toga klizi u prvu i rikverc. Kad se zagreje lepo posle duze voznje ulazi u prvu skoro idealno a rikverc ostaje ruzniji (ako ubacim u neku drugu brzinu pa onda probam u rikverc ulazi idealno). Takodje je problem vracanje iz trece u drugu (nece lepo da udje, zapinje) i takodje nestaje skroz kad se zagreje.
Rekao bih ulje kao iz topa (menjano cim je kupljen doduse) ali nije mi jasno kako ubaci lepo posle trece npr.

 

Sta traziti, kod koga voziti itd itd?

 

 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druuuuuužeeee, zajebi    :lol:

 

Nemoj slučajno da nastaviš da tražiš kvar, još gore da teraš kod nekog sa tim simptomima... Ubedi sebe da je do tebe, zima, hladno, sve se se steglo i vozi. Tj. uživaj. Imaš top auto, apsolutno mu nije ništa. Ništa to njega ne boli  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, PremieRacing said:

Imaš top auto,

Za ovo si u pravu :lol: menjač mu je težak ujutru kao top, lakše bi mu bilo da je za menjač dobio epitet lagan kao gazela naspram težak kao top. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj na ugasenom autu, pre nego sto ga upalis da ubacis u prvu ili rikverc, ako tada ide kako treba, a kad je u leru nece, onda mozda imas ozbiljniji problem, al da te ne mracim :(  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek, polako. Jesam ja nenormalan, to smo bar davno utvrdili ali nece biti da je ovo normalno.

Kad se zagreje klizi kroz brzine, bukvalno malim prstom. Ali iz lera u rikverc pruza neki otpor i tada (nezgodno je objasniti dok se ne vidi). Mislim moze on da se ubaci, ali na silu.

I da, ako stisnem kvacilo i drzim npr. 5-6 sekundi upadne odmah lagano a ako stisnem i probam odmah druga prica.

Inace, menjac kad je auto ugasen ide lagano. Ako je ovo normalno ponasanje menjaca onda ebem im auto industriju njihovu (na Stilu je 5x prijatnije dok je hladan).@vagenovac, interesantno je da tesko upadne u bilo koju brzinu kad ga upalim. Ili da naguram jako (sto ne radim) ili da drzim par sekundi kvacilo dok ne upadne (treca cetvrta). Cim krenem u voznji klizi, dok ne stanem i izbacim u ler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj drug dok je vozio takav A4 nije imao taj problem. Rucica je klizila najnormalnije u brzine, mekano i precizno. On je ima problem da vibrira rucica u voznji, ono, kako predjes neravnine tako i ona odreaguje. Mozda je bio los nosac menjaca :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slabo ti to vozis pa je zapeklo, teraj malo u crveno, saltaj ko onaj brka nisan u klipu :D Salu na stranu.. Menjao si kvacilo pa njega otpisujemo. Ja bi pogledao cilindre kvacila u kakvom su stanju i da nije do njih. Nemas nikakva krcenja pri saltanju? 

Da ne idemo odmah u ekstrem.. 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno, sredi taj nosac menjaca, mozda i koji motora, sredi farove i na oglase...

 

Jugoprevoz ili sta god i ne boli glava. Nek majstor razmislja o menjacu, ti u sarage i Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav sad nosac menjaca? Otkud on upade? :D
Lagano teram, mozda stvarno zeli crveno. :D
Ne krci nista, ali... Kad tek krenem i vozim npr trecom pa treba u drugu da se vrati ulazi kao da guram kroz žele (ne znam sa cim da uporedim). I desi se da nece da ubaci, kao da stane malo ispred. To se desava tih nekih prvih par minuta i posle ulazi lepo.
Kad je malo toplije (bilo pre nekoliko dana onih 14-15C) odmah to sve ide dosta bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opusti se i uživaj! 

Ne traži problem gde ga nema. Ako si zamenio ulje i nasuo pravu gradaciju ne brini. To tako mora!

Bitno je kada se zagreje da normalno radi, dakle sve je OK. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zato i rekoh da prodiskutujemo jer sa majstorima nikako ne mogu da se objasnim.
A sad da nagadjaju i skidaju menjac, kvacilo pa mozda ovo mozda ono mi i nije bas neka opcija.
Ulje i gradaciju je odabrao majstor a ja pojma nemam sta je sipano (verujem da je sipano koje treba jer je porucivano po broju sasije).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da to nije nikakav problem, desavalo se meni i na bravu, i ponekad na djulijeti, mislim da su takvi menjaci. Nista ja tu ne bih dirao ako ne cujes zvukove u voznji, ako ti se rucica ne mrda napred nazad itd, jednostavno je tako. Probaj kada upalis prvo u drugu pa u prvu, obicno mi je tako lakse ulazilo u prvu kad je hladan.

 

A i vi ostali, sta paranoisete coveka :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je hladno svakako izmenjam kroz brzine pa onda u prvu i krenem. Ali je j.ebeno sto kad stanem na semafor npr. opet moram kroz brzine pa u prvu dok ne ugreje. Ebo ih menjac ovakav. :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je do kvacila. Ne odvaja kako treba. Nemoj se zeznuti i traziti da ti podesi majstor sajlice tako da ulazi lepo a onda dobijes luft na palici ko na fapu. Ako si i menjao kvacilo do delova je, i mozes se namenjati 10 i da na svakom drugom bude neki drugi problem. Prodaj taj auto, i ne nerviraj se. Naravno da ne sme da zapinje, i oni sto te tese , tese te jer ga oni ne voze i jer oni nisu pljunuli lovu u njega. Prodaj to, teraj dalje. Ja sam isto perfekcionista i dzaba te utehe, ne radi, teraj dalje nek samo ide iz dvorista...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/10/2020 at 1:48 PM, MS PK said:
Ja popapuceni opanak a ti iz stila seo u audi i trazis mi neki silver, gold il titanium detailing!? A do juce si brisao staklo sa starim pocepanim gacama

Dobio bi i Stilo detailing da je ostao. Ajde bezi tamo gledaj u taj pokvareni airbag. :D

 

23 hours ago, Nikola JTD said:
To je do kvacila. Ne odvaja kako treba. Nemoj se zeznuti i traziti da ti podesi majstor sajlice tako da ulazi lepo a onda dobijes luft na palici ko na fapu. Ako si i menjao kvacilo do delova je, i mozes se namenjati 10 i da na svakom drugom bude neki drugi problem. Prodaj taj auto, i ne nerviraj se. Naravno da ne sme da zapinje, i oni sto te tese , tese te jer ga oni ne voze i jer oni nisu pljunuli lovu u njega. Prodaj to, teraj dalje. Ja sam isto perfekcionista i dzaba te utehe, ne radi, teraj dalje nek samo ide iz dvorista...

Ok, kvacilo. I sam sam razmisljao u tom pravcu. Ali kako je dosta bolja situacija kad je toplo? Evo sad na 12 - 13C mnogo bolje ponasanje. Meni to nikako ne deluje logicno, ne popravi se kvacilo samo od sebe kad otopli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Flex said:

Ali kako je dosta bolja situacija kad je toplo?

Zagreju se delovi, malo rašire i naizgled ti bolje šaltanje. Ako si menjao ulje (a verujem da jesi), dal je gradacija dobra ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li si pratio moju temu, meni se drasticno promenio 'gearshift feeling & quality' otkako sam zamenio srednji nosac-kosku. Doduse, nije promenilo cinjenicu da malo teze ulazi u prvu dok je hladan, ali recimo, ranije mi se nekad desavalo da teze bocnem u 5. a sad bas glatko ide. Iskreno ni najmanje nisam ocekivao takav efekat sa promenom tog nosaca, ali eto, pisem kako jeste :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh...čitam šta pišemo svi o "potencijalnim" opravkama....od drugog seta kvačila, do nosača i ulja za menjač (Motul 300V moja topla preporuka...daj voziš Audi, časti ga sa 4 crvene :D)....kako je krenulo...Flex, jesi razmišljao o...pa jednom bubregu ? :D 

 

Šalu na stranu, nosač možeš koliko toliko proveriti na dizalici (sažaliću se ako je onaj do menjača pa ću ti dati moj, valjda paše sa Stila/Brava :D), ulje...ajd da se uzdamo u majstora i set kvačila (verovatno ima neku garanciju) da se može zameniti..

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, horvat said:

Doduse, nije promenilo cinjenicu da malo teze ulazi u prvu dok je hladan, ali recimo, ranije mi se nekad desavalo da teze bocnem u 5. a sad bas glatko ide.

Koliko saznajem i cujem iskustva ljudi, deluje mi da je to generalno do C635 menjaca. Isao je od 2010. i na turbo benzince i na dizelase u grupaciji.

Iako je robustan, pouzdan i pojacan da lagano "nosi" deklarisanih 350 Njutna (posle bruke sa ugradjivanjem M32) - deluje mi da mu je to "feature" :D . I ja sam odmah po kupovini zamenio menjacko ulje, sa bas za njega predvidjenom Tutelom Gerforce. I zimi, na prvih par saltanja u prvu zna da malo pruzi otpor, a u sve ostale brzine ide odlicno. Cim se trunku ugreje, kao i tokom najveceg dela godine je sve OK. Recimo Getrag na Stilu je imao duze hodove (sto mi se nije svidjalo), ali je generalno delovao trunku precizniji. Licno mi iskreno ne smeta iako sam i ja poprilicna pi*ajzla, sve dok ne pravi probleme. Pravi sportski i muski menjac :D, a ne kao oni na Vagenima - kratki hodovi, "klik-klak" osecaj, upada u brzine kao u puter i sl. :stuart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad spomenes majstoru garanciju na kvacilo, njegova ocekivanja su, (ispada iz brzine, ne mozes da krenes, ako kazes da kliza recice cipovao si auto, ako kazes da zapinje recice jbg delovi ) moras se nacestitati mile nove godine da bi ti zamenio, a onda ce posto ce uraditi preko k, sjebati usputno nesto sto ce te vise nervirati od ovoga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes probati i sa trazenjem polozaja za idealan ubac. Nekim rucicama ne prija da ih navuces jace u levo pa u prvu. Evo meni npr bmw kad zategnem u levo teze udje, a ako samo lagano povucem u levo i na gore uleti ko u sir. Probaj i to, mozda nadjes polozaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garancije nema jer je kvacilo dobavljeno ko zna kako. Secate se da je bio problem pri kupovini pa je bivsi vlasnik kupio novo.
Ulje je sipano Total 75/80, to je valjda po fabrici.
Tako mi je bilo i na Stilu, koliko se secam. Kad zategnem skroz ulevo teze ulazi. Probao sam razne polozaje, jednostavno kad je hladan nece pa nece. A ako npr. pritisnem kvacilo i cekam 5-6 sekundi sklizne skroz lagano. Bacim u ler i ako probam opet odmah isti problem. Jako cudno.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...