Jump to content
Goran

Recommended Posts

On 5/10/2024 at 11:47 AM, werp690 said:

Sta joj je, samo pogresni odgovori? :D

 

IMG_20240510_114524.jpg

Kao krstarica Kuznjecov 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legendarni livery. Od Lancia, automatska asocijacija mi je na Stratos (a od Fiata 131 Abarth). Oba modela WRC pobednici.

Vec kasnije Lancie - 037, Delta S4, Delta Integrale, bile su zapamcene po Martini bojama.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su bile masine, a ne ove danasnje kosacice.

Vrhunac performansi Lancie je trebala da bude Delta ECV, bukvalno monstrum na tockovima. Tj. WRC model iza Delte S4 (a ispred Delte Integrale).

Koja se zbog velikog broja smrtnih slucajeva i banovanja Group B (i vec planirane Group S) nikada zvanicno nije ni pojavila na stazi. Vec je umesto toga krenula Group A, sa znatno slabijim vozilima, u kojoj je godinama iza toga dominirala Delta Integralka.

Delta ECV je licno moj favorit iz tog perioda sa kraja '80-ih. Na stazi u Estorilu na testiranjima je imala vremena neznatno sporija od tadasnjih F1 bolida. Uz dodatna setovanja i zadnje felne sirine 11'' sprintala je do stotke za malo jace od 2 sekunde. A taj vrhunski spoj tada najsavremenije tehnike, Triflux motora, karoserije i felni od karbona trebao je da se pojavi takodje u Martini bojama. Samo sa crvenom podlogom, umesto klasicne bele.

Bar meni izuzetno interesantna prica:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strasna tema i strasan automobil.

Iskreno nisam ni znao niti cuo za ECV model, a pogotovo za triflux motor ( kakva masina ) mada nije ni cudo s'obzirom da je napravljeno samo 5 motora. Hvala za link ka temi, uzivao sam citajuci. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio sam nesto oko kompa pa ostadoh bez autodate.

Ako neko je neko ima i ako ga ne mrzi da mi pogleda sile stezanja za zamenu diskova i plocica da ne stezem otprilike. 

Nosac kandze , ona dva srafa?

Pinovi? ( verovatno oko 30Nm)

I ona dva vodna za disk ( mada to bi i tako stegao otprilke na 0.5kg ili manje) 

Sutra se spremam da to odradim 

AGC_20240713_130738923.jpg

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradio danas. Nosac kandze stegao na 100nm

Pinove na 30nm i ona dva vodna srafa spred na disku rukom i jos malo samo dotegao na osecaj. 

Podmazao bakarnom sve gde ide bakarna. Pinove silikonskom i teraj. Negde na pola radova, zaboravih da slikam kraj. Ubi vrucina u garazi, a garaza u zgradi. :D

AGC_20240716_143417842.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas li da ja u zivotu svom nisam video da neki majstor steze srafove po specifikaciji? Ako nije glava motora u pitanju Svaka cast.

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK A dosadno mi jbga :D

Taman sam usput video i da je gumica kocionog klipa napukla na jednoj strani i da mi ne gine zamena.. Sreca pa je sada toplo, nema kise, pa se to moze i malo odloziti. Samo sto cu to prepustiti nekome ko se bavi time.. Nemam zivce, a ni ruke za te pipave stvari. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego @Sedla ( Naravno i ostali ako su menjali, a imaju neki hint neka pisu. Njega sam tagovao jer kapiram da je Lybru bar 3x rastavljao i sastavljao ) daj tip za zamenu turbine, Da se upustam sam u posao ili da placam majstora?  Traze od 70 do 100e .Mislim nije mi problem da je zamenim, postupak jasan i nije da sam bez iskustva ( Rekreativne mehanike ) ali potencijalne mine me brinu. Tipa zapekli srafovi ( najvise, kao i brezoni )itd jer nemam cime da ih grejem, da li ce biti dovoljan wd....Daj neki "hint" ako si radio to sam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, MS PK said:

Ajde :D

Sent from my SM-A346B using Tapatalk
 

Bice valjda sledeci vikend....

Brine me sta cu zateci kada dodjem do brezona i da neki nije zalomljen. Ono sto me tesi je sto je neko vec menjao turbo kada je auto bio u ITA ( posto vidim da nije garrett ) pa se tesim da je podmazano i stegnuto po specifikacijama. U tom slucaju ne bi trebalo da bude nekih problema,  Razmisljam  da negde odnesem izduvnu da je poravnam ( reda radi ) ,mada verovatno ce i samo dihtung raditi posao bez problema. 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

procitah temu od pocetka do kraja.. nikad ne postavi krstene slike. Sad je bijela.. enterijer samo slike temp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01 Tacno si mi izmalerisao termostat.. Pocela povremeno da mi blinka zuta lampica za temperaturu rashladne tecnosti ( senzor na termostatu) Blicne na sekund, dva, pa se ugasi pa nista 20 - 30min pa opet.. Antifriza ima, ventilator pali.. Malo oprao brejk klinerom jer direkt na njega kaplje sa klapne ulje (standard za jtd) pa cu videti... Za sada ignorisem sa nadom da ce se samo popraviti :D

A sada aj bez sale, s'obzirom da ima antifriza i da uredno pali ventilator sta bi moglo da bude? Senzor pri kraju? Za slucaj da rikne, ecu bi trebalo da sam upali drugu brzinu ako se ne varam ili senzor moze da ga zavara? 

Screenshot_20241106_162529_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity_edit_75356541973074.jpg

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bre pali ventilator na ovim temperaturama, pogotovo na dizelu?
Ja to na dizlu se ne sećam da sam doživeo, sem ako stojim u mestu satima.
Da , trebao bi komp da pali drugu brzinu.

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...