Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 12/12/2020 at 4:01 PM, werp690 said:

Pa mislio sam da odnesem kod Fice. Ne znam kakav je Marcetic? On bi mi bio mnogo blize

Kod Fiće rađen set za Mareu - posle tri godine i dalje je sve odlično (tako kaže trenutni vlasnik).
Kod Gajića u Jajincima remontovan set i zamajac za Cromu - nakon 25k km sve u odličnom stanju - kvačilo je takvo da možeš rukom da ga pritisneš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Martin Da li se kod Gajića može uraditi demontaža/montaža ili je ista priča kao sa Fićom da mu skineš, pošalješ, on remontuje i ti vratiš sam? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinuta,sutra na remont pa vracanje. Druk masan skroz, lamela istrosena korpa ne izgleda lose, koliko se ja razumem. Valeo unutra. Zamajac odlican. 

Ima tu ozbiljno posla za entuzijaste,namucismo se dobro. 

Evo i nekih slika kako izgleda.. 

 

IMG_20201213_220809.jpgIMG_20201213_221703.jpgIMG_20201213_221748.jpg

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvacilo remontovano kod Fice i montirano. Opran interkuler i sva creva kao i uljni separator, ociscen map. Zamenjno ulje i svi filteri i usput provereno sve od turbine do trapa :D

Kvacilo je sada taman mekano, odvaja kao novo xexexe.. Remont kod fice sa novim drukom 80e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas stisnem ono trip dugme da pogledam potrosnju i pokazuje 14.5 litara :D Sta bi tu mogao da bude problem posto je poznato da je ta potrosnja nemoguca za ovaj motor. Zna li neko? 

@Sedla

 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Libra bese ima taj neki tupav bord komp., bese posle svakog starta krece od 25l ili kada stojis u mestu mnogo brzo podize prosecnu potrosnju.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, Lybra ima malo glupavo rešen bord, posle svakog paljenja kreće od 10l/100km trenutnu potrošnju, pa obara polako, a kad stojiš u mestu podiže na 25l/100 trenutnu. Tako da, što više imaš rada u leru, veća će ti biti prosečna potrošnja. Ne obraćaj pažnju, umeš sam da izračunaš prosečnu potrošnju,taxista si, pobogu. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jasno je meni da nije ta potrosnja.Stiskam,gledam,reko opasno nesto ne valja sa bordom :D Mislio sam da ima nekog resenja ali je ocigledno glup poprilicno.Ako neko ima lera,onda sam to ja.Necu vise ni da stiskam taj trip :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj. I ja dok sam bio u taxiju, nisam ga pipao. Svaki put kad pogledam, prvo se šlogiram, pa onda iznerviram, pa sam digao ruke. :lol: :D

 

 

Edited by Sedla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sednem u auto jutros dam kontakt i na displeju izadje oil level low i jedan kvadratic stoji kao nivo ulja. Izadjem, izvucem sipku lybra na max. Sednem dam kontakt, upalim sve ok. Neka ideja sta bi moglo biti? Koji senzor da gledam ili je nesto drugo u pitanju? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj ništa da gledaš. Bukvalno na svakoj Lybri se desi da taj senzor zabaguje dva-tri puta godišnje. Ugasiš, upališ auto, i sve OK. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fcking senzor..Ne gledam nista onda xD  

Jos jedna stvar danas primetim dok sam stajao. Temperatura mi je zakucana na 90c i tako je danima. Danas stanem da sacekam neku stranku i posle jedno 20 min prvi put cujem da je upalio ventilator,pogledam temp 90c. Posle jos jedno 10 -15 min bacim pogled i vidim da je temp krenula nesto malo preko 90 za recimo debljinu kazaljke i naravno ventilatori odrade svoje i vrate na radnu. Posle se vise nije desavalo. Jasno mi je da je to ok,ventovi rade,vrati na radnu ali mi nije jasan taj izlet na gore preko radne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To na JTD-u ne bi smelo da se dešava. Mora skala da zakuca na 90°C i da ne mrda ni u kom slučaju, pa makar bio i u sred pustinje. Moraš detaljno pregledati rashladni sistem. Da li je dobro ozračen, da nije negde ostao džep vazduha, da li je vodena pumpa dobra, čak i zbog lošeg čepa na posudi za anrifriz hoće da zeza temperatura. Na kraju ostaje termostat. Fabrički termostat skoro nikad ne ostaje zaglavljen na zatvorenom, uvek kad crkava ostaje otvoren, ali nikad se ne zna. Za sve postoji prvi put. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Sedla said:

To na JTD-u ne bi smelo da se dešava. Mora skala da zakuca na 90°C i da ne mrda ni u kom slučaju, pa makar bio i u sred pustinje. Moraš detaljno pregledati rashladni sistem. Da li je dobro ozračen, da nije negde ostao džep vazduha, da li je vodena pumpa dobra, čak i zbog lošeg čepa na posudi za anrifriz hoće da zeza temperatura. Na kraju ostaje termostat. Fabrički termostat skoro nikad ne ostaje zaglavljen na zatvorenom, uvek kad crkava ostaje otvoren, ali nikad se ne zna. Za sve postoji prvi put. :)

Pazi da nisam pogledao u datom momentu verovatno ne bi ni primetio ali kada sam vec video ne ostaje mi nista drugo nego da krenem redom. Antifriz stoji na maks ali provericu da nije negde ostalo vazduha. Pa onda redom..I meni je bio cudan taj izlet na "gore" to jeste minimalno i odmah su ga ventovi vratili ali ipak nije prijatno kada se primeti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nisam jos ni stigao do odrzavanja. Ovo je otklanjanje znanih i neznanih stvari koje su "normalne" kada se uzme polovni automobil :D

@Sedla Sto se tice odzracivanja. Skinem cep, odvrnem malo slavinice, potece na njima, zavrnem, cekam radnu, zavrnem cep na posudi i to je to? Nema neke posebne nauke? Neki senzori trt, mrt, navata strah od njih :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...