Martin 796 Posted December 13, 2020 On 12/12/2020 at 4:01 PM, werp690 said: Pa mislio sam da odnesem kod Fice. Ne znam kakav je Marcetic? On bi mi bio mnogo blize Kod Fiće rađen set za Mareu - posle tri godine i dalje je sve odlično (tako kaže trenutni vlasnik). Kod Gajića u Jajincima remontovan set i zamajac za Cromu - nakon 25k km sve u odličnom stanju - kvačilo je takvo da možeš rukom da ga pritisneš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted December 13, 2020 @Martin KOja je bila cena za cromu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted December 13, 2020 Oko 250e, sa 6 meseci garancije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 13, 2020 Hvala! Onda Fica ili Gajic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted December 13, 2020 @Martin Da li se kod Gajića može uraditi demontaža/montaža ili je ista priča kao sa Fićom da mu skineš, pošalješ, on remontuje i ti vratiš sam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 13, 2020 (edited) Skinuta,sutra na remont pa vracanje. Druk masan skroz, lamela istrosena korpa ne izgleda lose, koliko se ja razumem. Valeo unutra. Zamajac odlican. Ima tu ozbiljno posla za entuzijaste,namucismo se dobro. Evo i nekih slika kako izgleda.. Edited December 13, 2020 by werp690 3 alfini0507, darkman14 and Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted December 14, 2020 rukavice, ništa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 14, 2020 To je drugar ali nisam ni ja nosio 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6785 Posted December 14, 2020 "Ja slikao sa rukavicama" Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 16, 2020 Kvacilo remontovano kod Fice i montirano. Opran interkuler i sva creva kao i uljni separator, ociscen map. Zamenjno ulje i svi filteri i usput provereno sve od turbine do trapa Kvacilo je sada taman mekano, odvaja kao novo xexexe.. Remont kod fice sa novim drukom 80e. 7 Milutinac, horvat, Zan Batist and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 18, 2020 (edited) Danas stisnem ono trip dugme da pogledam potrosnju i pokazuje 14.5 litara Sta bi tu mogao da bude problem posto je poznato da je ta potrosnja nemoguca za ovaj motor. Zna li neko? @Sedla Edited December 18, 2020 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 18, 2020 Libra bese ima taj neki tupav bord komp., bese posle svakog starta krece od 25l ili kada stojis u mestu mnogo brzo podize prosecnu potrosnju.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 18, 2020 Pa ako posle svakog starta tako krece onda ne da je tupav nego nema nikakvu ulogu 1 Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2541 Posted December 18, 2020 Da, Lybra ima malo glupavo rešen bord, posle svakog paljenja kreće od 10l/100km trenutnu potrošnju, pa obara polako, a kad stojiš u mestu podiže na 25l/100 trenutnu. Tako da, što više imaš rada u leru, veća će ti biti prosečna potrošnja. Ne obraćaj pažnju, umeš sam da izračunaš prosečnu potrošnju,taxista si, pobogu. 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 18, 2020 Ma jasno je meni da nije ta potrosnja.Stiskam,gledam,reko opasno nesto ne valja sa bordom Mislio sam da ima nekog resenja ali je ocigledno glup poprilicno.Ako neko ima lera,onda sam to ja.Necu vise ni da stiskam taj trip Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2541 Posted December 18, 2020 (edited) Nemoj. I ja dok sam bio u taxiju, nisam ga pipao. Svaki put kad pogledam, prvo se šlogiram, pa onda iznerviram, pa sam digao ruke. Edited December 18, 2020 by Sedla 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 22, 2020 Sednem u auto jutros dam kontakt i na displeju izadje oil level low i jedan kvadratic stoji kao nivo ulja. Izadjem, izvucem sipku lybra na max. Sednem dam kontakt, upalim sve ok. Neka ideja sta bi moglo biti? Koji senzor da gledam ili je nesto drugo u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2541 Posted December 22, 2020 Nemoj ništa da gledaš. Bukvalno na svakoj Lybri se desi da taj senzor zabaguje dva-tri puta godišnje. Ugasiš, upališ auto, i sve OK. 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6785 Posted December 22, 2020 I naravno, cesce ce ti se to desavati kada je ulje novo tj cisto. 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 22, 2020 Fcking senzor..Ne gledam nista onda xD Jos jedna stvar danas primetim dok sam stajao. Temperatura mi je zakucana na 90c i tako je danima. Danas stanem da sacekam neku stranku i posle jedno 20 min prvi put cujem da je upalio ventilator,pogledam temp 90c. Posle jos jedno 10 -15 min bacim pogled i vidim da je temp krenula nesto malo preko 90 za recimo debljinu kazaljke i naravno ventilatori odrade svoje i vrate na radnu. Posle se vise nije desavalo. Jasno mi je da je to ok,ventovi rade,vrati na radnu ali mi nije jasan taj izlet na gore preko radne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2541 Posted December 22, 2020 To na JTD-u ne bi smelo da se dešava. Mora skala da zakuca na 90°C i da ne mrda ni u kom slučaju, pa makar bio i u sred pustinje. Moraš detaljno pregledati rashladni sistem. Da li je dobro ozračen, da nije negde ostao džep vazduha, da li je vodena pumpa dobra, čak i zbog lošeg čepa na posudi za anrifriz hoće da zeza temperatura. Na kraju ostaje termostat. Fabrički termostat skoro nikad ne ostaje zaglavljen na zatvorenom, uvek kad crkava ostaje otvoren, ali nikad se ne zna. Za sve postoji prvi put. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted December 22, 2020 Konačno neko da stvarno odrzava libru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 22, 2020 54 minutes ago, Sedla said: To na JTD-u ne bi smelo da se dešava. Mora skala da zakuca na 90°C i da ne mrda ni u kom slučaju, pa makar bio i u sred pustinje. Moraš detaljno pregledati rashladni sistem. Da li je dobro ozračen, da nije negde ostao džep vazduha, da li je vodena pumpa dobra, čak i zbog lošeg čepa na posudi za anrifriz hoće da zeza temperatura. Na kraju ostaje termostat. Fabrički termostat skoro nikad ne ostaje zaglavljen na zatvorenom, uvek kad crkava ostaje otvoren, ali nikad se ne zna. Za sve postoji prvi put. Pazi da nisam pogledao u datom momentu verovatno ne bi ni primetio ali kada sam vec video ne ostaje mi nista drugo nego da krenem redom. Antifriz stoji na maks ali provericu da nije negde ostalo vazduha. Pa onda redom..I meni je bio cudan taj izlet na "gore" to jeste minimalno i odmah su ga ventovi vratili ali ipak nije prijatno kada se primeti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2541 Posted December 22, 2020 1 hour ago, danijel55 said: Konačno neko da stvarno odrzava libru. Eee majke ti?!? A do sada niko od forumaša nije održavao svoje, samo su ih terali dok ne crknu? 5 1 werp690, Milutinac, darkman14 and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 22, 2020 Ma nisam jos ni stigao do odrzavanja. Ovo je otklanjanje znanih i neznanih stvari koje su "normalne" kada se uzme polovni automobil @Sedla Sto se tice odzracivanja. Skinem cep, odvrnem malo slavinice, potece na njima, zavrnem, cekam radnu, zavrnem cep na posudi i to je to? Nema neke posebne nauke? Neki senzori trt, mrt, navata strah od njih Quote Share this post Link to post Share on other sites